eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaskisprzęt i aparatura medyczna



Ogłoszenie z dnia 2005-11-15

POZYCJA 60294

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bielsk Podlaski: sprzęt i aparatura medyczna Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Wojciech Wiśniewski, ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, fax 085 8332760, e-mail: spzoz_bpzp@poczta.neostrada.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt i aparatura medyczna. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: zadanie 1 Stacjonarny respirator objętościowy; zadanie 2 Aparat USG; zadanie 3 Sufitowa, dwu oprawowa lampa operacyjna; zadanie 4 Stół operacyjny uniwersalny, chirurgiczny; zadanie 5 Kardiomonitor anastezjiologiczny; zadanie 6 Łóżka pooperacyjne wielofunkcyjne z szafką;. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: blok operacyjny zamawiajacego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Oryginalny kod CPV: 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Oryginalny kod CPV: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 33.11.22. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: kardiomonitor 1 kpl; stoły operacyjne 2 kpl; lapy operacyjne 2 kpl USG 1 kpl; respirator 1 kpl łóżka 6 kpl w tym 2kpl z oprzyrządowaniem ortopedycznym;. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 6000.00 PLN dla oferty całkowitej;. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego -75%; środki własne -25%;. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konsorcjum;. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: spełnianie wymogów ustawowych opisanych prawem zamówien publicznych;. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: KRS lub wpis do ewidencji dz. gospodarczej; KRK, ZUS, US, oswiadczenia wymagane w SIWZ;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: bilans za ostatni rok obrotowy, rachunek zyskow i strat opinia banku. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: opisane w SIWZ;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 80 % ocena techniczna 20% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SPZOZ-VI-025/ZP/23/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.12.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.12.2005 godzina 10:10. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: komisja przetargowa oraz wszyscy zainteresowni;. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.12.2005, godzina 10:10, świetlica nad blokiem żywienia w siedzibie zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 1 -Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów i Priorytetu 3 -Rozwój lokalny Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 33.17.22. 2) Krótki opis: Stacjonarny resppirator objętościowy. 3) Zakres lub wartość: 1 kpl 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 28.01.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 33.11.22. 2) Krótki opis: Aparat USG z głowicą waginalną;. 3) Zakres lub wartość: 1 kpl 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 29.01.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.41.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 31.52.41. 2) Krótki opis: Lampa operacyjna sufitowa dwu oprawowa. 3) Zakres lub wartość: 2 kpl 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 29.01.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 33.19.22.30-3. 2) Krótki opis: stół operacyjny uniwersalny;. 3) Zakres lub wartość: 1 kpl z oprzyrządowaniem chirurgicznym; 1 kpl z oprzyrządowaniem ortopedycznym; 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 29.01.2006. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 33.12.32. 2) Krótki opis: kardiomonitor anastezjologiczny;. 3) Zakres lub wartość: 1 kpl. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 29.01.2006. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.30, 33.19.21.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 33.19.21. 2) Krótki opis: Pooperacyjne łóżka wielofunkcyjne. 3) Zakres lub wartość: 4 kpl standard; 2 kpl z poprzyrżądowaniem ortopedycznym 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 29.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.