eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TomyślBudowa ronda na skrzyżowaniu ul. Opalenickiej z Al. E. Sczanieckiej wraz z przebudową ul. Opalenickiej w m. Lwówek gm. Lwówek powiat Nowy Tomyśl.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-19

Nowy Tomyśl: Budowa ronda na skrzyżowaniu ul. Opalenickiej z Al. E. Sczanieckiej wraz z przebudową ul. Opalenickiej w m. Lwówek gm. Lwówek powiat Nowy Tomyśl.
Numer ogłoszenia: 60339 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42219 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowotomyski, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4426797, faks 061 4423589.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ronda na skrzyżowaniu ul. Opalenickiej z Al. E. Sczanieckiej wraz z przebudową ul. Opalenickiej w m. Lwówek gm. Lwówek powiat Nowy Tomyśl..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową ronda na skrzyżowaniu ul. Opalenickiej z Al. E. Sczanieckiej wraz z przebudową ul. Opalenickiej w m. Lwówek, gm. Lwówek, powiat Nowy Tomyśl. Realizacja inwestycji obejmuje odcinek ul. Opalenickiej od skrzyżowania z droga powiatową Nr 2709P od km 0+568,00 (granica robót bitumicznych) wraz z ulicami towarzyszącymi w ramach budowy ronda w km 0+453,90 w ciągu ulic Al. E. Sczanieckiej, Wiśniowej, Sadowej (ul. gminne). Zakres robót: -Budowa małego ronda o Dz=30m, -Przebudowa skrzyżowania ul. Opalenickiej z ul. Pniewską ( budowa 2 wysp dzielących), -Wymiana konstrukcji nawierzchni drogi gminnej (ul. Sadowa) dojazdu do projektowanego ronda, -Wykonanie lokalnych frezowań grub. max. do 2cm na ul. Opalenickiej oraz na dojazdach i włączenia ich do istniejących ulic, -Budowa wysp dzielących na drodze powiatowej (ul. Opalenickiej) i ulicach gminnych, -Budowa chodników o szerokości od 1,50m do 2,00m - strona lewa i prawa ciągu drogi powiatowej i ulic gminnych, -Budowa zatoki postojowej i zatoki autobusowej w ciągu ulicy Opalenickiej szer. 3,0m długość 52,0m strona lewa, 54,0m strona prawa, -Wykonanie wzdłuż ulicy Opalenickiej 6 miejsc postojowych o szerokości 2,50m, długości 4,50 prostopadle do jezdni, -Przebudowa kanalizacji deszczowej (20 wpustów ulicznych), -Wykonanie oświetlenia ronda (słup sześcioramienny na wyspie), -Wymiana włazów studni kanalizacji sanitarnej (typu ciężkiego) - sieć sanitarna bez zmian, -Usunięcie kolizji sieci wodociągowej (ominięcie ronda), -Usunięcie kolizji sieci gazowej (ominięcie ronda), -Usunięcie kolizji sieci teletechnicznej ( ominięcie ronda), -Na całym przebudowanym odcinku zostanie wymienione oznakowanie pionowe ( w sumie 56 znaków: 9szt.A-7, 2szt.B-5, 10szt.C-9, 5szt.C-12, 4szt.D-2, 8szt.D-6, 2szt.D-15, 2szt.D-18, 3sztE-1, 10szt.U-5a) oraz rozmalowanych zostanie 5 przejść dla pieszych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. 2) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie placu budowy i w jego okolicy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i dokonania oceny zgodności dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz specyfikacją techniczną. 3) wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z zakresu drogownictwa. 4) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikacje pozwalające na ich stosowanie w drogownictwie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 5) Wykonawca zabezpiecza teren budowy mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć urządzenia, sprzęt i materiały. 6) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 7) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów, w tym odpadów budowlanych wytworzonych na placu budowy. 9) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 10) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przy uwzględnieniu faktycznie wykonanych robót. 11) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonania prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno- Drogowych S.A., ul. Poznańska 42, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1346967,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1358563,18

  • Oferta z najniższą ceną: 1358563,18 / Oferta z najwyższą ceną: 1358563,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.