Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Kielce: Wybór kadry zarządzającej projektem
pn. Sztuki plastyczne - drogą do utrwalania dziedzictwa kulturowego narodów
Numer ogłoszenia: 60350 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Dom Kultury im. J. Piłsudskiego w Kielcach , ul. ks. Piotra Ściegiennego 2, 25-033 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 341-27-37, faks 0-41 361-83-81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry zarządzającej projektem pn. Sztuki plastyczne - drogą do utrwalania dziedzictwa kulturowego narodów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Kierownika Projektu i Specjalisty do spraw organizacyjnych W zakres pełnienia funkcji Kierownika Projektu wchodzić będzie w szczególności; Koordynacja działań projektu zgodnie z zakresem merytorycznym zapisanym we wniosku. Koordynacja działań z partnerem zagranicznym Kierowanie podległymi pracownikami, w tym planowanie, analiza i weryfikacja ich pracy pod kątem realizacji projektu. Przygotowywanie dokumentacji merytorycznej projektu. Przedkładanie Zleceniodawcy propozycji zmian w ramach zaplanowanych działań służących poprawie realizacji projektu. Uzgadnianie kwestii merytorycznych oraz wszelkich zmian z Instytucją Pośredniczącą i/lub Wdrażającą i przekazywanie ich w formie pisemnej. Kontrola dokumentacji związanej z projektem. Dokonywanie opisu dokumentów merytorycznych, w tym finansowych zgodnie z procedurami i wytycznymi dotyczącymi projektów EFS. Przygotowywanie wniosków o płatność. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Kontrola prawidłowej i zgodnej z harmonogramem realizacji poszczególnych zadań; Nadzór nad wszystkimi członkami zespołu projektowego; Organizacja spotkań zespołu oraz zarządzanie w sytuacjach krytycznych, w tym opracowanie działań naprawczych i korygujących; Podejmowanie działań zaradczych w sytuacjach problemowych; Miesięczny wymagany wymiar czasu świadczenia usługi wynosi 30 godzin. Czynności kierownika projektu wymagają minimum trzech obecności tygodniowo w dni robocze w biurze projektu. W zakres pełnienia funkcji Specjalisty do spraw organizacyjnych wchodzić będzie w szczególności; Bezpośrednie prowadzenie dokumentacji projektu; Bezpośrednie prowadzenie monitoringu projektu; Promocja Regionu Świętokrzyskiego w Hiszpanii, w zakresie przewidzianym w projekcie; Promocja działań Partnera za granicą; Współdziałanie przy opracowywaniu dobrych praktyk między partnerami polskimi i zagranicznymi Bezpośrednie prowadzenie ewaluacji projektu; Przygotowanie transferu dobrych praktyk między partnerami; Promocja i rekrutacja do projektu; Sprawozdawczość; Opracowanie wniosków o płatność; Bezpośrednie prowadzenie spraw logistycznych; Pomoc w prowadzeniu Biura Projektu; Wykonywanie wszelkich innych czynności zleconych przez Kierownika Projektu, a niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu. Miesięczny wymagany wymiar czasu świadczenia usługi wynosi 30 godzin. Czynności Specjalisty do spraw organizacyjnych wymagają minimum trzech obecności tygodniowo w dni robocze w biurze.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Stanowisko Kwalifikacje / wymagania minimalne kadry 1. Kierownik projektu - Wykształcenie wyższe magisterskie; - Kwalifikacje pedagogiczne; - Studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami, lub finansami; - Co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu w oświacie; - Doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z środków UE, wymagany udział w jednym zakończonym projekcje na stanowisku związanym kadrą zarządzaniem projektem; - znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego w tym jednego z języków biegła w mowie i piśmie drugi język w stopniu komunikatywnym; - Bardzo dobra znajomość wytycznych MRR o kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości przy realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 2. Specjalista ds. organizacyjnych - Wykształcenie wyższe magisterskie; - Studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami - Co najmniej 5-letnie staż pracy; - Doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z środków UE, wymagany udział w jednym zakończonym projekcje na stanowisku związanym kadrą zarządzaniem projektem; - znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego w tym jednego z języków biegła w mowie i piśmie drugi język w stopniu komunikatywnym; - Bardzo dobra znajomość wytycznych MRR o kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości przy realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Uwaga; Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenie posiadanych kwalifikacji, które Wykonawca określi w celu potwierdzenia spełnienia warunków w wykazie przed dokonaniem wyboru oferty najkorzystniejszej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osoby wskazanej w ofercie na inną o kwalifikacjach i doświadczeniu osoby zmienianej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdk-kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Dom Kultury im. J. Piłsudskiego w Kielcach.
25-033 Kielce ul. Ściegiennego 2
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Dom Kultury im. J. Piłsudskiego w Kielcach. 25-033 Kielce ul. Ściegiennego 2 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PO KL pt; Sztuki plastyczne - drogą do utrwalania dziedzictwa kulturowego narodów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: stanowisko Kierownika Projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres pełnienia funkcji Kierownika Projektu wchodzić będzie w szczególności; Koordynacja działań projektu zgodnie z zakresem merytorycznym zapisanym we wniosku. Koordynacja działań z partnerem zagranicznym Kierowanie podległymi pracownikami, w tym planowanie, analiza i weryfikacja ich pracy pod kątem realizacji projektu. Przygotowywanie dokumentacji merytorycznej projektu. Przedkładanie Zleceniodawcy propozycji zmian w ramach zaplanowanych działań służących poprawie realizacji projektu. Uzgadnianie kwestii merytorycznych oraz wszelkich zmian z Instytucją Pośredniczącą i/lub Wdrażającą i przekazywanie ich w formie pisemnej. Kontrola dokumentacji związanej z projektem. Dokonywanie opisu dokumentów merytorycznych, w tym finansowych zgodnie z procedurami i wytycznymi dotyczącymi projektów EFS. Przygotowywanie wniosków o płatność. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Kontrola prawidłowej i zgodnej z harmonogramem realizacji poszczególnych zadań; Nadzór nad wszystkimi członkami zespołu projektowego; Organizacja spotkań zespołu oraz zarządzanie w sytuacjach krytycznych, w tym opracowanie działań naprawczych i korygujących; Podejmowanie działań zaradczych w sytuacjach problemowych; Miesięczny wymagany wymiar czasu świadczenia usługi wynosi 30 godzin. Czynności kierownika projektu wymagają minimum trzech obecności tygodniowo w dni robocze w biurze projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: stanowisko Specjalisty do spraw organizacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres pełnienia funkcji Specjalisty do spraw organizacyjnych wchodzić będzie w szczególności; Bezpośrednie prowadzenie dokumentacji projektu; Bezpośrednie prowadzenie monitoringu projektu; Promocja Regionu Świętokrzyskiego w Hiszpanii, w zakresie przewidzianym w projekcie; Promocja działań Partnera za granicą; Współdziałanie przy opracowywaniu dobrych praktyk między partnerami polskimi i zagranicznymi Bezpośrednie prowadzenie ewaluacji projektu; Przygotowanie transferu dobrych praktyk między partnerami; Promocja i rekrutacja do projektu; Sprawozdawczość; Opracowanie wniosków o płatność; Bezpośrednie prowadzenie spraw logistycznych; Pomoc w prowadzeniu Biura Projektu; Wykonywanie wszelkich innych czynności zleconych przez Kierownika Projektu, a niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu. Miesięczny wymagany wymiar czasu świadczenia usługi wynosi 30 godzin. Czynności Specjalisty do spraw organizacyjnych wymagają minimum trzech obecności tygodniowo w dni robocze w biurze projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z wyposażeniem, przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, min. 5-osobowego (1 kierowca + 3 pasażerów na fotelach + 1 osoba na wózku inwalidzkim) "
- Zorganizowanie wypoczynku letniego dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty województwa świętokrzyskiego w 2025 roku
- KWP w Kielcach,ul. Kusocińskiego 51-budowa nowej siedziby na potrz.Zarz. w Kielcach CBZC w syst.modułów 3D w trybie zapr. i wyb.-wykonanie zasilania podstawowego i rezerwowego, kabel śred.napięcia15kV
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji pn. "Rodzina zastępcza - szansa na lepsze jutro"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.