Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-10-18
Ogłoszenie nr 603536-N-2017 z dnia 2017-10-18 r.
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY MIEJSKIEJ ŚWIARADÓW -ZDRÓJ W SEZONIE ZIMOWYM 2017 r./2018 r. i 2018 r./2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny
23082139700000, ul.
ul. 11-go Listopada
35
,
59850
Świeradów-Zdrój, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 816 471, e-mail
zp@swieradowzdroj.pl, faks
757 816 585.
Adres strony internetowej (URL): www.swieradowzdroj.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora wyznaczonego, posłańca lub osobiście
Adres:
Urząd Miasta Świeradów- Zdrój, ul. 11Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój lub bezpośrednio w sekretariacie pokój 1d- parter, adres jw.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY MIEJSKIEJ ŚWIARADÓW -ZDRÓJ W SEZONIE ZIMOWYM 2017 r./2018 r. i 2018 r./2019 r.
Numer referencyjny:
OR.ZP.1.271.26.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
nie zastrzega
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY MIEJSKIEJ ŚWIARADÓW -ZDRÓJ W SEZONIE ZIMOWYM 2017 r./2018 r. i 2018 r./2019 r. Zadanie zimowego utrzymania dróg oraz chodników realizowane będzie na terenie miasta Świeradów-Zdrój, który jest miejscowością turystyczno- uzdrowiskową. Miejscowość położona jest w dolinie rzeki Kwisy, otulonej szczytami Gór Izerskich. Rozciąga się pomiędzy grzbietami Wysokim i Kamienickim, na wysokości 450 - 650 m n. p. m., w tzw. Obniżeniu Świeradowskim. Baza noclegowa na terenie miasta to 5.000 miejsc. Obłożenie gośćmi w sezonie zimowym wynosi: w miesiącu listopadzie 50%, grudniu 70%, styczniu 90%, lutym 90%, marcu 50%. Należy zaznaczyć, że najpoważniejszym klientem Świeradowa- Zd. jest grupa kuracjuszy w wieku powyżej 60 roku życia, często ze schorzeniami ortopedycznymi, przyjeżdżająca na leczenie i rehabilitację, przemieszczających się często z pomocą urządzeń ortopedycznych i sprzętu pomocniczo-rehabilitacyjnego (typu kule, balkoniki, laski, podpórki). Jednocześnie w związku z uruchomieniem w grudniu 2008 roku Kolei Gondolowej na Stóg Izerski, drogi gminne stanowiące ulice: Zakopiańską, Strażacką, Zacisze stanowią główny trak komunikacyjny obciążony bardzo dużym ruchem. 2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ciągów pieszych w dwóch, kolejnych sezonach zimowych tj. 2017/2018 i 2018/2019 , kiedy występują warunki zimowe, tj. temperatura otoczenia jest poniżej +20 C i występują: opady śniegu, gołoledź lub lodowica. Przystąpienie do wykonywania usługi nie może być dłuższe niż 0,5 godziny od czasu zgłoszenia konieczności wyjazdu, z zastrzeżeniem pierwszego wyjazdu, który nie może być dłuższy niż 1godzina. 2.1 Do zimowego utrzymania dróg zalicza się ,w szczególności: - działania organizacyjno- technicznej; - pobieranie z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) materiałów do usuwania śliskości zimowej, dostarczonych przez Zamawiającego; - odśnieżanie tj. usuwanie śniegu z dróg poprzez odpłużanie lub interwencyjnie wirnikowanie; - usuwanie śliskości zimowej, tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości przez stosowanie środków chemicznych oraz materiałów uszorstniających i zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia; 2.2 Do zimowego utrzymania chodników zalicza się w szczególności: - działania organizacyjno-techniczne; - pobieranie z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) materiałów do usuwania śliskości zimowej, dostarczonych przez Zamawiającego; - odśnieżanie tj. usuwanie śniegu z chodników/ciągów pieszych poprzez odpłużanie mechaniczne/ręczne lub interwencyjnie wirnikowanie; - usuwanie śliskości zimowej, tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości przez stosowanie środków chemicznych oraz materiałów uszorstniających zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia; 2.3 Do realizacji usługi utrzymania zimowego Wykonawca jest zobowiązany dysponować co najmniej sprzętem zgodnie ze Specyfikacja techniczną stanowiącą plik oznaczony jako [10], przy czym tą samą jednostką sprzętu można obsługiwać maksymalnie jedno zadanie. dla zadania 1. Posypywarka o pojemności min. 3 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,3 m na nośniku z napędem min. 4x4, min. 90 KM - 1 szt. dla zadania 2. Posypywarka o pojemności min. 3 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,3 m na nośniku z napędem min. 4x4, min. 90KM - 1 szt. dla zadania 3. Posypywarka o pojemności min. 3 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,3 m na nośniku z napędem min. 4x4, min. 90 KM - 1 szt. dla zadania 4. Posypywarka o pojemności min. 3 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,3 m na nośniku z napędem min. 4x4, min. 90 KM - 1 szt. dla zadania 5. 1. Do odśnieżania chodnika o szerokości maksymalnie 1,3m: a) nośnik z napędem 4x4 o szerokości do 1 m, min. 13 KM, masie własnej pojazdu do 1,6 t b) wyposażony w rozrzutnik/posypywarkę o pojemności min. 0,2 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości 1,25 m - 1 szt. 2. Do odśnieżania chodnika o szerokości powyżej 1,3m: a) nośnik z napędem 4x4, masie własnej pojazdu do 2,6 t b) wyposażony: b1) w rozrzutnik/posypywarkę o pojemności min. 0,5 m3, b2) pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 1,5m lub pług wirnikowy typu lekkiego przystosowany do odśnieżania chodników z kominem wyrzutowym sterowanym hydraulicznie - 1 szt. dla zadania 6. 1 . Posypywarka o pojemności min.8 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,7 m na nośniku z napędem min. 4x4, min. 350 KM - 1 szt. 2. Pług wirnikowy na nośniku z napędem min. 4x4 - 1 szt. 3. Do odśnieżania chodnika o szerokości powyżej 1,3m: a) nośnik z napędem 4x4, masie własnej pojazdu do 2,6 t b) wyposażony: b1) w rozrzutnik/posypywarkę o pojemności min. 0,5 m3, b2) pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 1,5m lub pług wirnikowy typu lekkiego przystosowany do odśnieżania chodników z kominem wyrzutowym sterowanym hydraulicznie - 1 szt. dla zadania 7. 1. Posypywarka o pojemności min. 8 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,7 m na nośniku z napędem min. 4x4, min. 350 KM - 1 szt. 2. Do odśnieżania chodnika o szerokości maksymalnie 1,3m: a) nośnik z napędem 4x4 o szerokości do 1 m, min. 13 KM, masie własnej pojazdu do 1,6 t b) wyposażony w rozrzutnik/posypywarkę o pojemności min. 0,2 m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości 1,25 m - 1 szt. Pojazd wykonujący na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinien zgodnie z art. 54 Ustawy Prawo o ruchu drogowym / Dz. U z 2017 roku, poz. 128 z późn. zm./ być wyposażony w telefon komórkowy i ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, odpowiadający warunkom określonym w § 38 Rozporządzenia Ministra Infra- struktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia / t. j. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). Części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 39 wyżej wymienionego Rozporządzenia. Powyższy obowiązek obciąża Wykonawcę i jest montowany przez Wykonawcę i na jego koszt. Jednostka sprzętowa wskazana przez Wykonawcę po podpisaniu umowy, będzie wyposażona w GPS, który dostarczy i zamontuje we własnym zakresie Zamawiający. Szczegółowy wykaz zakresu poszczególnych Zadań zawarty jest w plikach oznaczonych jako od [3] do [9]. 3. Środki chemiczne oraz materiały uszorstniające do usuwania śliskości zimowej (pojęcie określone w Specyfikacji technicznej - plik nr [10] ) dostarcza Zamawiający. Środki te będą załadowywane przez Zamawiającego na sprzęt wykonawcy, który będzie zobowiązany podstawiać na Punkt Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych (w skrócie: PSZOK) znajdujący się w Świeradowie- Zdroju przy ul. Grunwaldzkiej.
II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90630000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-04-30
II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch sezonach zimowych: ? od 15 listopada 2017r. do 30 kwietnia 2018 r. ? od 15 listopada 2018 r. do 30 kwietnia 2019 r. W terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 13listopada 2017 r. wykonawca podstawi sprzęt do zimowego utrzymania -w celu zamontowania urządzeń GPS. Termin zakończenia wykonania usługi utrzymania zimowego, że względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, może ulec przedłużeniu do 30 dni. Za zakończenia wykonania usługi przyjmuje się datę podpisania protokołu, w której strony umowy między innymi zapiszą wzajemne roszczenia- jeżeli takie wystąpiły.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawcy należytego zrealizowania nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-to w tym czasie, co najmniej jednej(1) usługi zimowego utrzymania minimum 5 km dróg przez okres minimum trzech miesięcy (90 dni), w ramach jednej umowy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
3. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:
Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 2, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych Podmiotów udostępniających zasoby, zwanych też "innymi podmiotami" niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
"Stosowna sytuacja", o której mowa w punkcie 3. wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
a) wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowiązanie musi mieć formę pisemną, być dołączone do oferty w oryginale i być podpisane przez Podmiot udostępniający zasoby,
b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 13-22,
c) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia ( -> zdolności techniczne lub zawodowe), wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługę do realizacji których te zdolności są wymagane,
d) z zobowiązania Podmiotu udostępniającego zasoby lub innych dokumentów potwierdzających udostępnianie zasobów musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
- czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu
dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługę
e) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe Podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby wykonawca w określonym terminie zastąpił ten Podmiot innym podmiotem lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniego zakresu zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe o których mowa w punkcie 2.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W terminie 3 dni od dnia przekazania, na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust.5 upzp., wykonawca musi przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą/mi nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu , dat wykonywania (rozpoczęcia i zakończenia) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (patrz zapis punktu VIII.2.c).
W oświadczeniu wykonawca jest zobowiązany do podania tych przyczyn o obiektywnym charakterze - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
Zamawiając nie stawia warunków
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)W przypadku, kiedy wykonawca korzysta z "Podmiotu udostępniającego zasoby" celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu - stosowne zobowiązanie tego "Podmiotu udostępniającego"- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6. Postanowienia dotyczące "Podmiotów udostępniających zasoby" a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby Podmiotów udostępniających, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych Podmiotach udostępniających w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie X. 1.b) b) jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach Podmiotów udostępniających, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tym Podmiotem udostępniającym gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów- do oferty należy dołączyć dokument/y dotyczące: b1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego, b2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia b3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę na każde Zadanie wadium, w kwocie 2 000 zł.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
3. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje
jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust.4a i 5 upzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN :
BZ WBK S.A. 1 ODDZIAŁ Świeradów-Zdrój numer konta: 48 1090 1997 0000 0001 1109 8571
z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium - Zima _ Zadanie nr ...... znak sprawy OR.ZP1.271.26.2017
5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna- wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Wniesione wadium w takiej formie winno obowiązywać od dnia składania oferty ( a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą zgodnie z art.85 upzp.
6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.
7. W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust.1 do ust.4 upzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i ust.3a upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, których mowa w art.25 ust.1 upzp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 [patrz: punkt XI.5 c) i d) ], co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie wykonawcy.
11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art.45 i art.46 upzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Umowna cena | 60,00 |
Wysokość opłaty ryczałtowej-postojowej za jedną dobę niejezdną | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku zajścia jednej z następujących okoliczności: a) zostały spełnione łącznie warunki: a1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć a2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie b) zmiana lub konieczność dodatkowego wprowadzenia na plac budowy - podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, c) zmiana postanowień umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e) zwiększenia lub zmniejszenia do 5% ogólnej powierzchnie dróg i/lub chodników podanych w Specyfikacji technicznej (plik [10]) przez Zamawiającego w szczególności na skutek: sprzedaży gruntów, przeznaczenia ich na inne cele tj. nabycia/zbycia gruntów, przeznaczenia ich na inne cele tj. poszerzenia, przebudowy, bądź budowy dróg, chodników, utworzenia nowych ulic, chodników - bez wpływu na wartość zamówienia, f) zmiany, niezależnie od ich wartości nie są istotne w rozumieniu art.144 ust.1e. upzp. g) zmiany siedziby Stron, h) zmiana rachunku bankowego Stron, i) zmiana osób wyznaczonych do kontaktów, j) zmiany numerów i adresów środków łączności/ komunikacji/ porozumiewania się Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
UWAGA: Dla każdego Zadania jest inny termin składania ofert: Zadanie 1 - do 26.10.2017 godz. 09:00 Zadanie 2 - do 26.10.2017 godz. 14:00 Zadanie 3 - do 27.10.2017 godz. 09:00 Zadanie 4 - do 27.10.2017 godz. 14:00 Zadanie 5 - do 30.10.2017 godz. 09:00 Zadanie 6- do 30.10.2017 godz. 14:00 Zadanie 7- do 31.10.2017 godz. 09:00
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Termin związanie ofertą podany w sekcji IV.6.3) jest obowiązujący dla wszystkich Zadań.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie 1. Zimowe utrzymanie w jednym sezonie - 8,600km dróg |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-15
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Umowana cena | 60,00 |
Wysokość opłaty ryczałtowej-postojowej za jedną dobę niejezdną | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin składania ofert - do 26.10.2017 godz. 09:00 Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch sezonach zimowych: ? od 15 listopada 2017r. do 30 kwietnia 2018 r. ? od 15 listopada 2018 r. do 30 kwietnia 2019 r. W terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 13listopada 2017 r. wykonawca podstawi sprzęt do zimowego utrzymania -w celu zamontowania urządzeń GPS. Termin zakończenia wykonania usługi utrzymania zimowego, że względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, może ulec przedłużeniu do 30 dni. Za zakończenia wykonania usługi przyjmuje się datę podpisania protokołu, w której strony umowy między innymi zapiszą wzajemne roszczenia- jeżeli takie wystąpiły.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie 2. Zimowe utrzymanie w jednym sezonie - 11,153 km dróg |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-15
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Umowana cena | 60,00 |
Wysokość opłaty ryczałtowej-postojowej za jedną dobę niejezdną | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin składania ofert - do 26.10.2017 godz. 14:00 Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch sezonach zimowych: ? od 15 listopada 2017r. do 30 kwietnia 2018 r. ? od 15 listopada 2018 r. do 30 kwietnia 2019 r. W terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 13listopada 2017 r. wykonawca podstawi sprzęt do zimowego utrzymania -w celu zamontowania urządzeń GPS. Termin zakończenia wykonania usługi utrzymania zimowego, że względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, może ulec przedłużeniu do 30 dni. Za zakończenia wykonania usługi przyjmuje się datę podpisania protokołu, w której strony umowy między innymi zapiszą wzajemne roszczenia- jeżeli takie wystąpiły.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie 3. Zimowe utrzymanie w jednym sezonie - 18,034 km dróg |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-0, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-15
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Umowna cena | 60,00 |
Wysokość opłaty ryczałtowej-postojowej za jedną dobę niejezdną | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin składania ofert - do 27.10.2017 godz. 09:00. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch sezonach zimowych: ? od 15 listopada 2017r. do 30 kwietnia 2018 r. ? od 15 listopada 2018 r. do 30 kwietnia 2019 r. W terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 13listopada 2017 r. wykonawca podstawi sprzęt do zimowego utrzymania -w celu zamontowania urządzeń GPS. Termin zakończenia wykonania usługi utrzymania zimowego, że względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, może ulec przedłużeniu do 30 dni. Za zakończenia wykonania usługi przyjmuje się datę podpisania protokołu, w której strony umowy między innymi zapiszą wzajemne roszczenia- jeżeli takie wystąpiły.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zadanie 4. Zimowe utrzymanie w jednym sezonie - 11,862 km dróg |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-15
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Umowna cena | 60,00 |
Wysokość opłaty ryczałtowej-postojowej za jedną dobę niejezdną | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin składania ofert - do 27.10.2017 godz.14:00. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch sezonach zimowych: ? od 15 listopada 2017r. do 30 kwietnia 2018 r. ? od 15 listopada 2018 r. do 30 kwietnia 2019 r. W terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 13listopada 2017 r. wykonawca podstawi sprzęt do zimowego utrzymania -w celu zamontowania urządzeń GPS. Termin zakończenia wykonania usługi utrzymania zimowego, że względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, może ulec przedłużeniu do 30 dni. Za zakończenia wykonania usługi przyjmuje się datę podpisania protokołu, w której strony umowy między innymi zapiszą wzajemne roszczenia- jeżeli takie wystąpiły.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zadanie 5. Zimowe utrzymanie w jednym sezonie: ? *chodniki o szerokości powyżej 1,3m - razem powierzchnia - 13 912m2 ? *chodniki o szerokości maksymalnie 1,3m - razem powierzchnia -14 239 m2 km |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-15
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Umowna cena | 60,00 |
Wysokość opłaty ryczałtowej-postojowej za jedną dobę niejezdną | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin składania ofert - do 30.10.2017 godz 09:00. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch sezonach zimowych: ? od 15 listopada 2017r. do 30 kwietnia 2018 r. ? od 15 listopada 2018 r. do 30 kwietnia 2019 r. W terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 13listopada 2017 r. wykonawca podstawi sprzęt do zimowego utrzymania -w celu zamontowania urządzeń GPS. Termin zakończenia wykonania usługi utrzymania zimowego, że względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, może ulec przedłużeniu do 30 dni. Za zakończenia wykonania usługi przyjmuje się datę podpisania protokołu, w której strony umowy między innymi zapiszą wzajemne roszczenia- jeżeli takie wystąpiły.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zadanie 6. Zimowe utrzymanie w jednym sezonie - 22,179km dróg oraz razem do utrzymania powierzchnia chodników - 2 730 m2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-15
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Umowna cena | 60,00 |
Wysokość opłaty ryczałtowej-postojowej za jedną dobę niejezdną | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin składania ofert - do 30.10.2017 godz 14:00. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch sezonach zimowych: ? od 15 listopada 2017r. do 30 kwietnia 2018 r. ? od 15 listopada 2018 r. do 30 kwietnia 2019 r. W terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 13listopada 2017 r. wykonawca podstawi sprzęt do zimowego utrzymania -w celu zamontowania urządzeń GPS. Termin zakończenia wykonania usługi utrzymania zimowego, że względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, może ulec przedłużeniu do 30 dni. Za zakończenia wykonania usługi przyjmuje się datę podpisania protokołu, w której strony umowy między innymi zapiszą wzajemne roszczenia- jeżeli takie wystąpiły.
Część nr: | 7 | Nazwa: | Zadanie 7. Zimowe utrzymanie w jednym sezonie - 18,800 km dróg oraz razem do utrzymania powierzchnia chodników - 1 327 m2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-15
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Umowna cena | 60,00 |
Wysokość opłaty ryczałtowej-postojowej za jedną dobę niejezdną | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin składania ofert - do 31.10.2017 godz 09:00. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch sezonach zimowych: ? od 15 listopada 2017r. do 30 kwietnia 2018 r. ? od 15 listopada 2018 r. do 30 kwietnia 2019 r. W terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 13listopada 2017 r. wykonawca podstawi sprzęt do zimowego utrzymania -w celu zamontowania urządzeń GPS. Termin zakończenia wykonania usługi utrzymania zimowego, że względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, może ulec przedłużeniu do 30 dni. Za zakończenia wykonania usługi przyjmuje się datę podpisania protokołu, w której strony umowy między innymi zapiszą wzajemne roszczenia- jeżeli takie wystąpiły.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.