eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Remont drogi leśnej pożarowej nr 57 Marcinowskiej od oddz. 190 do oddz. 178 - obręb leśny Miodnica odcinek II i III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Nowogród Bobrzański: Remont drogi leśnej pożarowej nr 57 Marcinowskiej od oddz. 190 do oddz. 178 - obręb leśny Miodnica odcinek II i III
Numer ogłoszenia: 60353 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39249 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Krzystkowice, ul. Leśna 1, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 327 65 32, faks 68 327 65 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi leśnej pożarowej nr 57 Marcinowskiej od oddz. 190 do oddz. 178 - obręb leśny Miodnica odcinek II i III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch odcinków drogi z pośród czterech w przedstawionej dokumentacji projektowej. Zamawiający zamierza wykonać odcinki dróg w kilometrze do KM 1+009.00 do KM 2+550.00 i w kilometrze od KM 2+550.00 do KM 4+350.00. Pozostałe dwa odcinki zaprojektowanej do remontu drogi nie są przedmiotem niniejszego zamówienia.Projektowane zadanie polega na remoncie leśnych dojazdów pożarowych, drogi nr 57 Marcinowskiej od oddz. 190 do oddz. 178 - w obrębie leśnym Miodnica.Remontowana droga dojazdowa o długości 5 350m położona jest na terenie powiatu żagańskiego. Planowane zadanie polegające na remoncie istniejącej nawierzchni drogi oraz oczyszczeniu i renowacji istniejących rowów, dołów chłonnych i przepustów drogowych. Remont zwiększy komfort przejazdu samochodów pożarnictwa oraz umożliwi wjazd do kompleksu leśnego ciężkiego sprzętu niezbędnego do wykonania zabiegów hodowlanych oraz prac związanych z pozyskaniem surowca drzewnego.Remont zwiększy bezpieczeństwo wymienionych prac oraz umożliwi wygodny przejazd drogą bez względu na warunki atmosferyczne. Dodatkowo planuje się oczyszczenie pasa o szerokości ok. 12m wzdłuż drogi i prześwietlenie (wycięcie krzewów i drzew zaciemniających trasę i ograniczających widoczność) co poprawi widoczność na drodze, zwiększy dostęp słońca oraz przewiewność korony przez co ułatwi i przyspieszy jej osuszanie po ulewnych deszczach. Prace związane z wycinką drzew Inwestor przeprowadzi we własnym zakresie.4. DANE TECHNICZNE: Droga dojazdowa - klasa techniczna D, Prędkość projektowa - 30 km.h Szerokość jezdni - 3.5 m, Szerokość mijanki 2.50 m, Szerokość poboczy 0,75 - 1,50 m,Nawierzchnia z kruszywa łamanego,5. STAN ISTNIEJĄCY Remontowany dojazd p.poż. o długości 5350m położony jest na obszarze gminy Brzeźnica Zadanie przebiega w większej części po terenach leśnych będących we władaniu Inwestora.Na odcinkach: - od km 0+337 do km 0+576 - od km 1+010 do km 1+502- od km 4+300 do km 5+350 - droga przechodzi po działkach będących własnością Urzędu Gminy Brzeźnica. Na wykonanie robót drogowych na tych odcinkach uzyskano zgodę właściciela gruntów.Remontowana droga posiada zróżnicowaną nawierzchnie składającą się z odcinków będących w dobrym stanie, które są utwardzone kruszywem oraz odcinków nawierzchni gruntowej, która jest miejscowo w złym stanie posiada liczne nierówności i przełomy. Przejazd pojazdów i sprzętu leśnego jest utrudniony ze względu na skoleinowanie nawierzchni gruntowej. Brak spadków poprzecznych powoduje powstawanie zastoisk wód opadowych, które z kolei powodują dalszą dewastację drogi i uniemożliwiają przejazd pojazdów. Szerokość istniejącej drogi waha się od 2,0 do 4,0 m. Istniejący drzewostan lokalnie koliduje z projektowaną drogą. Wycinka tych drzew po uzgodnieniu z inwestorem leży w jego gestii. Obiekt odwadniany jest powierzchniowo w przyległy teren oraz do istniejących rowów drogowych i dołów chłonnych, które w wielu miejscach mają obsunięte skarpy i są zanieczyszczone. Zgodnie z wynikami prac i badań oraz wymogami normyPN81.B-03020, występujące w podłożu grunty zaliczono do dwóch warstw geotechnicznych, tj WARSTWA I - reprezentowana przez wodnolodowcowe piaski średnie i piaski grube, są to grunty niespoiste, w stanie średniozagęszczonym WARSTWA II - którą stanowią zastoiskowe gliny i piaski gliniaste, są to grunty spoiste w stanie twardoplastycznym, symbol dla gruntów spoistych C, są to grunty normalne skonsolidowane. Woda gruntowa występuje jako sączenia w stropie i w obrębie gruntów spoistych.Grupę nośności podłoża wg Rozporządzenia MTBiGM można zaliczyć do:- piaski warstwy I - G1 - gliny warstwy II - G3.G2 Na odcinku od km 0+800 do km 0+841 znajduje się plac manewrowy w obrębie składnic zlokalizowanych po obu stronach drogi w km 0+640.00 - km 0+800.00. W km 4+725.00 -km 4+970.00 składnica znajduje się po prawej stronie drogi. Na projektowanym odcinku zlokalizowano trzy przepusty pod drogą leśną:- w km 0+477.00 - 30 z rurżelbetowych - w km 0+579.20 - 30 z tworzywa sztucznego - w km 1+851.10 - 30 z rur żelbetowych Dodatkowo w ciągu rowów pod zjazdami zlokalizowano 3 przepusty 30. Teren przedsięwzięcia nie podlega ochronie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, na trasie nie ma również obiektów podlegającej ochronie przyrody.6. OPIS PROJEKTOWANYCH ROZWIĄZAŃ Projektowany remont nie zmieni leśnego przeznaczenia terenu i będzie zgodna z leśnym przeznaczeniem terenu.Całe przedsięwzięcie położone jest głównie na gruntach leśnych będących we władaniu Inwestora; oraz częściowo na działkach gminy Brzeźnica. 6.1. OBIEKT W PLANIE I W PROFILU Na całym remontowanym odcinku zaprojektowano drogę dojazdową o nawierzchni z kruszywa łamanego o szerokości 3.5m z ewentualnymi poszerzeniami na długości łuków poziomych. Projektowane pobocza będą miały szerokości 0.75m oraz 1.5m na odcinkach, na których przy korpusie drogi zlokalizowany jest remontowany rów. W odległościach ok. 300m; przy jezdni zlokalizowano 15 mijanek o szerokości 2.5m oraz o długości min. 23.0m ze skosami wjazdowymi 1:7. Geometrycznie przebieg projektowanej trasy dowiązano wierzchołkowo do współrzędnych geodezyjnych Układ 2000 - strefa 15. Początek odcinka znajduje się na granicy działki drogi publicznej nr 832 w km 0+000.00. Koniec projektowanego obiektu w km 5+350.00 zlokalizowano na działce nr 31 będącej we władaniu Urzędu Gminy Brzeźnica.W ciągu projektowanej trasy przewidziano 33 łuki poziome. Na odcinku od km 1+128 do km 1+494 w sąsiedztwie ostoi dla zwierząt należy odtworzyć rozbierany odcinek ogrodzenia z siatki na słupkach drewnianych. Rozbiórki takich ogrodzeń bez ich odtwarzania przewidziano również na odcinkach od km 0+579 do km 0+672 oraz od km 2+015 do km 2+075. Wysokościowo remontowaną drogę dostosowano do poziomu krzyżujących się dróg leśnych. Niweletę poprowadzono w taki sposób, by maksymalnie wykorzystać istniejącą nawierzchnię drogi. Pochylenia niwelety wahają się od 0.20% do 4.22%. Zaprojektowano 9 łuków pionowych wypukłych oraz 10 łuków wklęsłych.6.2 OBIEKT W PRZEKROJU POPRZECZNYM. Planowany roboty nawierzchniowe podzielono na odcinki, na których przewidziano dwie podstawowe technologie remontu.Konstrukcja nawierzchni na odcinkach, gdzie nawierzchnia jest bardzo złym stanie i istniejąca warstwa ścieralna została rozjeżdżona przez pojazdy, co spowodowało jej wymieszanie z gruntem, oraz na mijankach, zjazdach, skrzyżowaniach i poszerzeniach nawierzchni.:km 1+009.00 - km 1+070.00 - odcinek podłoża nienośnego- 9 cm - górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0.31.5mm zaklinowana powierzchniowo miałem kamiennym 0.4mm,- 18 cm - dolna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0.63mm.- 25 cm - warstwa wyrównująco - odsączająca z piasku- geotkanina o wytrzymałości na rozciąganie >30 kN.m Konstrukcja nawierzchni na odcinkach, na których przewidziano pełną konstrukcję: km 1+070.00 - km 1+511.60 km 1+824.00 - km 2+167.60 km 2+707.70 - km 3+117.00 km 4+330.00 - km 5+350.00 - 9 cm - górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0.31.5mm zaklinowana powierzchniowo miałem kamiennym 0.4mm,- 18 cm - dolna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0.63mm. Konstrukcja nawierzchni na odcinkach, na których nawierzchnia istniejąca nie posiada ubytków, gdzie przewidziano wyrównanie górną warstwę nawierzchni:km 0+000.00 - km 1+009.00 km 1+511.60 - km 1+824.00 km 2+167.60 - km 2+707.70 km 3+117.00 - km 4+330.00- 9 cm - górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0.31.5mm zaklinowana powierzchniowo miałem kamiennym 0.4mm,- wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0,31.5mm - profilowanie nawierzchni, usunięcie warstwy gruntu i zanieczyszczeń z nawierzchni drogi o grubości do 5cm. Zaprojektowany dojazd pożarowy będzie miał szerokość korony drogi 5,75m. Szerokość jezdni będzie wynosiła 3,5 m, szerokość poboczy 0,75 m oraz 1.5m. Spadek poprzeczny nawierzchni drogi - 3%. Nachylenie poboczy 6%. Pobocza oraz skarpy nasypów i rowów o pochyleniu 1:1.5 należy humusować warstwą grubości 10 cm i obsiać mieszanką traw niskich polskiego pochodzenia. Na odcinkach umocnionych rowów pobocza drogi oraz skarpy rowów należy darninować na płask. Darninę należy układać na warstwie humusu grubości 5.0cm. Na całej szerokości projektowanego obiektu w miejscach występowania podłoża wymieszanego z częściami nawierzchni (kruszywo, brukowiec) należy zdjąć warstwę gleby wszelkiego rodzaju runa leśnego o grubości 0.10m - 0.40m. Na odcinkach remontowanej nawierzchni z kruszywa najeży ją oczyścić z naniesionego gruntu, błota czy części runa leśnego i poszycia. Po zdjęciu warstw gruntu niebudowlanego i wyprofilowaniu należy zagęścić podłoże do wymaganego wskaźnika zagęszczenia gruntu Is=1.00, po czym przystąpić do wykonania warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Na odcinkach poszerzeń w miejscach, gdzie szerokość poszerzanej części nawierzchni jest mniejsza niż 1.00m przewidziano rozebranie części istniejącej nawierzchni na szerokości pozwalającej na uzyskanie szerokości planowanego poszerzenia min. 1.00m licząc od górnej krawędzi podbudowy do krawędzi istniejącej nawierzchni.W miejscu remontu nawierzchni placu manewrowego; jego geometrię należy odtworzyć zgodnie z istniejącymi wymiarami.Na długości składnic drewna w km 0+611.00 - km 0+794.60, km 2+729.40 - km 2+844.40 oraz km 4+727.00 - km 4+968.70 remontowana droga będzie ograniczona wtopionym krawężnikiem betonowym ulicznym 20x30cm na lawie betonowej. NIE WYKONYWAĆ. Teren przyległych składnic należy uzupełnić gruntem, zagęścić i wyprofilować bez karczowania pni po wycince drzew. 6.3 ODWODNIENIE.Odwodnienie przedmiotowego odcinka drogi leśnej obiektu będzie się odbywało powierzchniowo w przyległy teren do istniejących rowów przydrożnych o głębokości 0.40-0.80m oraz do 17szt. odtworzonych dołów chłonnych. Wszystkie rowy drogowe należy wyremontować a ich wyloty umocnić narzutem kamiennym o powierzchni 1.0x1.0m. Na odcinkach dużych pochyleń rowów przewidziano ich umocnienie prefabrykowanymi elementami betonowymi typu Krata ułożonymi na podsypce cementowo-piaskowej grubości 10cm. Skarpy i pobocza na tych odcinkach należy darninować. Dodatkowo należy oczyścić i wyprofilować odcinki przyległych rowów prostopadłych łączących się z rowami drogowymi w km 0+577.00, km 1+700, km 1+846, km 1+849 oraz w km 2+249.W ciągu rowów drogowych należy odtworzyć przepusty 40 z blachy stalowej pod zjazdami:- w km 0+834.85 o długości 8.50m- w km 1+303.47 o długości 9.80m- w km 1+960.91 o długości 11.10m.W dokumentacji przewidziano przebudowę dwóch istniejących przepustów pod drogą:- w km 0+579.20 przepust stalowy 60 dł. 12.20m - w km 1+859.00 przepust stalowy 40 dł. 9.20m.Nie przewiduje się przebudowy przepustu w km 0+477.00. Należy wykonać jedynie umocnienie jego wylotów w postaci brukowca na podsypce cementowo-piaskowej. ROZMIESZCZENIE REMONTOWANYCH ROWÓW DROGOWYCH ROWY LEWOSTRONNE KILOMETRAŻODCINKI UMOCNIONE PREFABRYKATEM I DARNINĄ km 0+010.00 - km 0+057.30 Km 0+072.50 - km 0+113.50 km 0+138.00 - km 0+186.00 km 0+200.00 - km 0+331.20 km 0+344.10 - km 0+609.40 km 0+812.15 - km 0+910.00 km 0+930.07 - km 0+978.00 km 1+070.00 - km 1+493.00 Km 1+097.00 - km 1+145.00 km 1+510.50 - km 1+643.00km 1+656.00 - km 1+831.90 Km 1+852.00 - km 2+097.10 km 2+122.35 - km 2+576.00km 2+592.00 - km 2+661.00 km 2+688.20 - km 2+713.50 km 2+844.10 - km 2+870.00km 2+900.00 - km 3+032.00 km 3+049.25 - km 3+070.00 km 3+095.00 - km 3+122.00km 3+136.30 - km 3+434.15 km 3+457.00 - km 3+561.20 km 3+590.00 - km 4+080.00km 4+100.00 - km 4+331.00 km 4+280.00 - km 4+331.00 km 4+345.00 - km 4+686.90 km 4+700.00 - km 4+709.00 km 4+730.00 - km 4+974.00 ROWY PRAWOSTRONNE KILOMETRAŻ ODCINKI UMOCNIONE PREFABRYKATEM I DARNINĄ km 0+577.10 - km 0+647.30 km 0+808.00 - km 0+880.70 km 0+892.00 - km 0+978.00 km 1+855.00 - km 2+097.12 km 2+122.35 - km 2+567.00 km 2+585.00 - km 2+669.20 km 2+694.00 - km 2+735.00 km 2+750.05 - km 2+844.10 km 3+691.80 - km 3+752.90 7.INFORMACJE DODATKOWE Teren objęty niniejszym opracowaniem nie jest wpisany do rejestru zabytków, w związku, z czym nie podlega ochronie konserwatora zabytków. Zadanie nie leży w obszarach chronionego krajobrazu Natura 2000 i nie podlega ochronie konserwatora przyrody. Na całym remontowanym odcinku przechodzącym po terenach leśnych należy dokonać wycięcia drzew w odległościach ok. 6.0m w obydwie strony od osi drogi zgodnie z granicą wycinki wrysowaną na Planie sytuacyjnym.Dodatkowo na odcinku przechodzącym w sąsiedztwie ostoi dla zwierząt należy dokonać wycinki 23szt. drzew owocowych. Zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Inwestorem wycinka drzew leży w jego gestii. W dokumentacji przewidziano jedynie karczowanie pni (z pominięciem odcinków składnic). Zamierzenie budowlane nie jest położone w na terenach górniczych i w żaden sposób nie może wpływać na eksploatację górniczą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.24.72.70 - Budowa zbiorników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z O.O. ODDZIAŁ : 59-500 Złotoryja, ul. Legnicka 39, ul. Gajowa 23/14,, 50-519 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1241692,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1132328,28

  • Oferta z najniższą ceną: 1132328,28 / Oferta z najwyższą ceną: 1589725,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.