Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-13
Police: Remont kapitalny dachów na budynkach mieszkalnych, administrowanych przez ZGKiM, w podziale na trzy części.
Numer ogłoszenia: 60356 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, faks 091 3175037.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny dachów na budynkach mieszkalnych, administrowanych przez ZGKiM, w podziale na trzy części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont kapitalny dachów na budynkach mieszkalnych, administrowanych przez ZGKiM, w podziale na trzy części CZĘŚĆ I zamówienia - Remont pokrycia dachowego z wymianą dachówki ceramicznej karpiówki na nową o pow. ok. 356m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Bankowej 8 w Policach, administrowanym przez ZGKiM w Policach. CZĘŚĆ II zamówienia - Remont pokrycia dachowego z wymianą dachówki ceramicznej karpiówki na nową o pow. ok. 691m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Bankowej 21-23 w Policach, administrowanym przez ZGKiM w Policach. CZĘŚĆ III zamówienia - Remont pokrycia dachowego z wymianą dachówki ceramicznej zakładkowej na nową o pow. ok. 230m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Portowej 4 w Trzebieży, administrowanym przez ZGKiM w Policach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawierają przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 3a, 3b,3c oraz Ogólna Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załączniki nr 2a, 2b,2c do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wymaganego wadium: - dla CZĘŚĆI I : 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł, 00/100); - dla CZĘŚĆI II : 6000 zł (słownie: sześć tysięcy zł, 00/100); - dla CZĘŚĆI III : 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł, 00/100); 2. Wadium może być wnoszone: -w pieniądzu (wpłacone jedynie przelewem na rachunek bankowy ZGKiM), -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto nr 22 1020 4795 0000 9002 0009 0506 w Banku PKO BP SA I Oddział w Szczecinie lub konto nr 53 9395 0008 0000 0244 2000 0001 w PBS w Policach. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien przedstawić dowód, iż przelew został dokonany w w/w terminie. 4. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu powinno być w oryginale zamieszczone w ofercie. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a (art. 46 Pzp). 7. Dyspozycje w zakresie wypłat wadium dla wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, zamawiający przekaże do kasy w ciągu 2 dni roboczych. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, wymaganych w zał. nr 1 do SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: - spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj: -którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont pokrycia dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min.400m2 (łącznie 800m2), potwierdzone referencjami - dotyczy CZĘŚCI I -którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont pokrycia dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min.700m2 (łącznie 1400m2), potwierdzone referencjami - dotyczy CZĘŚCI II -którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont pokrycia dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min. 250m2 (łącznie 500m2), potwierdzone referencjami - dotyczy CZĘŚCI III Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 SIWZ pkt 3 i 4: 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min.400m2 (łącznie 800m2) - wg zał. nr 7a - dotyczy CZĘŚCI I. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem- w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min.700m2 (łącznie 1400m2) - wg zał. nr 7b - dotyczy CZĘŚCI II. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem- w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min.250m2 (łącznie 500m2) - wg zał. nr 7c - dotyczy CZĘŚCI III. 4. Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że roboty dekarskie opisane w wykazie wg zał. nr 7a, 7b,7c zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 2)dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: -dysponujący przy realizacji niniejszego zamówienia minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, -dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu materiałów, -którzy co najmniej 70% zamówienia (tj. pokrycie dachu) wykonają siłami własnymi, Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ pkt 5, 6, 7,8. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg zał. nr 8a, 8b,8c 6. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Kserokopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa będą wymagane jedynie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana - 2 dni przed podpisaniem umowy. 7. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia - wg zał. nr 8a, 8b,8c ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. 8. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg zał. nr 9a, 9b,9c.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 2)dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: -dysponujący przy realizacji niniejszego zamówienia minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, -dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu materiałów, -którzy co najmniej 70% zamówienia (tj. pokrycie dachu) wykonają siłami własnymi, Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ pkt 5, 6, 7,8. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg zał. nr 8a, 8b,8c 6. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Kserokopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa będą wymagane jedynie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana - 2 dni przed podpisaniem umowy. 7. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia - wg zał. nr 8a, 8b,8c ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. 8. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg zał. nr 9a, 9b,9c.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 3)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:. a)posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę: - dla CZĘŚCI I - suma ubezpieczenia min. 80.000 zł; - dla CZĘŚCI II - suma ubezpieczenia min. 180.000 zł; - dla CZĘŚCI III - suma ubezpieczenia min. 80.000 zł. Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ pkt 9,10 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.: a) dla CZĘŚCI I - suma ubezpieczenia min. 80.000 zł; b) dla CZĘŚCI II - suma ubezpieczenia min. 180.000 zł; c) dla CZĘŚCI III - suma ubezpieczenia min. 80.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty: -Oferowane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - wg zał. nr 10a, 10b,10c -Prezentacja oferowanej technologii (aprobaty, foldery producentów, opis oferowanych do wbudowania materiałów i wyrobów). -OŚWIADCZENIE - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 6a
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, pokój nr 310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, pokój nr 312.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I zamówienia - Remont pokrycia dachowego z wymianą dachówki ceramicznej karpiówki na nową o pow. ok. 356m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Bankowej 8 w Policach, administrowanym przez ZGKiM w Policach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawierają przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3a oraz Ogólna Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II zamówienia - Remont pokrycia dachowego z wymianą dachówki ceramicznej karpiówki na nową o pow. ok. 691m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Bankowej 21-23 w Policach, administrowanym przez ZGKiM w Policach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawierają przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3b oraz Ogólna Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik nr 2b do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III zamówienia - Remont pokrycia dachowego z wymianą dachówki ceramicznej zakładkowej na nową o pow. ok. 230m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Portowej 4 w Trzebieży, administrowanym przez ZGKiM w Policach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawierają przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3c oraz Ogólna Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik nr 2c do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Wykonanie projektu budowlanego wraz uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla inwestycji pn. "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3909Z Rzędziny - Buk w miejscowości Rzędziny"
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Police GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Police
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Remont instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku A, B i C Wytwórni Filmów Fabularnych
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim-sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz.
- Rozbudowa budynku biurowego Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.