eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławEksploatacja instalacji nawadniających, napowietrzających i fontann na terenie zieleni miejskiej Wrocławia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Wrocław: Eksploatacja instalacji nawadniających, napowietrzających i fontann na terenie zieleni miejskiej Wrocławia
Numer ogłoszenia: 60370 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja instalacji nawadniających, napowietrzających i fontann na terenie zieleni miejskiej Wrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja instalacji nawadniających, napowietrzających i fontann na terenie zieleni miejskiej Wrocławia, w okresie eksploatacyjnym od 15.04.2009 r. do 31.10.2011 r. na niżej wymienionych obiektach: 1)System napowietrzania stawu na terenie Parku Południowego, 2)System napowietrzania stawu przy pl. Anielewicza, 3)System deszczowania trawników w Parku Południowym od strony ul. Kutnowskiej, 4)System deszczowania trawników w Parku Południowym wokół pomnika F. Chopina, 5)System deszczowania trawników w Parku Południowym przy tarasie widokowym, 6)Punkt poboru wody do podlewania trawy przy polanie hippicznej w Parku Południowym, 7)System deszczowania trawnika na pl. Katedralnym, 8)System deszczowania trawnika przy Katedrze (strona południowa), 9)System deszczowania trawników na pl. Kościuszki, 10)System nawodnienia kroplowego na terenie Promenady Staromiejskiej, 11)Fontanna na terenie Promenady Staromiejskiej przy ul. Świdnickiej, 12)System napowietrzania stawu w Parku Nowowiejskim, 13)Fontanna na pl. Św. Macieja, 14)Fontanna przy ul. Przestrzennej, 15)Fontanna na Wzgórzu Słowiańskim, 16)Fontanna w Parku Brochowskim przy ul. Centralnej, 17)Zdrój na Wzgórzu Partyzantów, 18)System deszczowania trawników w Osi Grunwaldzkiej od ul. Norwida do Mostu Szczytnickiego, 19)System deszczowania trawników w Osi Grunwaldzkiej od ul. Piastowskiej do ul. Bujwida, 20)System deszczowania trawników w Osi Grunwaldzkiej od Mostu Grunwaldzkiego do Ronda Reagana, 21)Fontanna krasnale pl. Teatralny, 22)Fontanna przy Osi Grunwaldzkiej, 23)Fontanna + deszczowanie trawników na terenie Ossolineum przy ul. Szewskiej, 24)System deszczowania trawników + kaskady wodne na terenie Ogrodu Japońskiego. Szczegółowy zakres czynności eksploatacyjnych Wykonawcy obejmuje: 1)Czynności rozliczane wg rocznej ceny ryczałtowej: a)przygotowanie do okresu eksploatacyjnego (rozruch pozimowy) - przed napełnianiem wody i uruchomieniem należy oczyścić zbiorniki, muszle fontann i instalacje wodne z zanieczyszczeń i glonów, b)bieżące utrzymanie i kontrola prawidłowego działania (Zamawiający nie określa krotności pobytu na obiekcie), c)okresowa wymiana wody w trakcie sezonu eksploatacyjnego w muszlach fontann i zbiornikach w zależności od stopnia zanieczyszczenia, d)usuwanie usterek i awarii urządzeń wynikłych w okresie eksploatacji. Wymiana uszkodzonych lub zniszczonych aktami wandalizmu zraszaczy wynurzeniowych. e)współpraca z firmami zajmującymi się bieżącym utrzymaniem terenów zieleni, f)zgłaszanie Zamawiającemu i Policji o powstałych zniszczeniach na skutek wandalizmu, g)przygotowanie i zabezpieczenie systemów i urządzeń do okresu zimowego, dokonanie przeglądów urządzeń i pozostawienie ich po sezonie eksploatacyjnym w należytej sprawności technicznej w siedzibie Zamawiającego. 2)Czynności Wykonawcy rozliczane wg kosztorysów na podstawie protokołu konieczności i odrębnego zlecenia: a)naprawa lub wymiana uszkodzonych pomp i aeratorów, b)naprawa uszkodzonych instalacji wodnych i elektrycznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - 5 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)Posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, objętych niniejszym zamówieniem. 2)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 3)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie): a)dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia do wykonania niniejszego zamówienia kierowników robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , posiadających wymagane prawem uprawnienia oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę, zgodnie z art.12 ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) i art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz.42 z późn. zm.), b)w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej półroczne prace w zakresie eksploatacji systemów nawodnienia, fontann i aeratorów, na kwotę nie mniejszą niż 70 000 zł brutto, c) dysponować sprzętem własnym lub dzierżawionym albo przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego tj.: samochodu dostawczego do 5 ton, agregatu prądotwórczego, sprzętu pływającego typu ponton. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20% oferowanej rocznej ceny brutto, b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. 2.Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale IX specyfikacji. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Wykonawca występujący, jako podmiot spółka cywilna, musi złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdego wspólnika. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie jako konsorcjum należy załączyć odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdej z firm. 2)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4)aktualne zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert) właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5)aktualne zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert) z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (eksploatacja systemów nawodnienia, fontann i aeratorów) z podaniem ich wartości i przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp. ), sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji. 7)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji ), 8)dla kierowników robót: a)uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, b)uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c)zaświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 9)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do specyfikacji. 10)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej, 11)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12)Oświadczenia, że Wykonawca: a)spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do specyfikacji); b)nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do specyfikacji);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul.Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul.Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław (sekretariat, pok. nr 10).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.03.2009 r. o godz.10:00 w siedzibie Zarządu Zieleni Miejskiej przy ul.Trzebnickiej 33 we Wrocławiu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.