Ogłoszenie z dnia 2008-03-26
Piła: DOSTAWA DWÓCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH /nowych/
dla Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile 64-920 Pila ul. Motylewska 7
Numer ogłoszenia: 60381 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile, ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123244, fax 067 2125175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DWÓCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH /nowych/ dla Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile 64-920 Pila ul. Motylewska 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch (2) sztuk fabrycznie nowych (nieużywanych) samochodów, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2007 roku, minimum 5 osobowych o nadwoziu 4 lub 5 drzwiowym typu sedan lub hatchback, o parametrach nie gorszych niż poniższe: Wymiary i inne parametry: A) pierwszy samochód - długość do 4000 mm - liczba miejsc minimum 5 - silnik powyżej 50 KM - silnik benzynowy - wspomaganie układu kierowniczego - ABS - centralny zamek - poduszki powietrzne minimum dla kierowcy i pasażera - pasy bezpieczeństwa z napinaczem - pasy bezpieczeństwa na tylnym siedzeniu - tylna szyba ogrzewana - elektrycznie sterowane szyby przednie - przystosowanie do montażu radia lub zamontowane radio - zużycie paliwa w cyklu mieszanym do 6,5 l/100 km (wg producenta) - tylne siedzenie dzielone i rozkładane - koło zapasowe pełnowymiarowe Dodatkowe wyposażenie - lewarek - gaśnica - apteczka - trójkąt ostrzegawczy - klucz do kół B) drugi samochód - długość powyżej 4300 mm - liczba miejsc minimum 5 - silnik powyżej 75 KM - silnik benzynowy - wspomaganie układu kierowniczego - ABS - centralny zamek - poduszki powietrzne minimum dla kierowcy i pasażera - pasy bezpieczeństwa z napinaczem - pasy bezpieczeństwa na tylnym siedzeniu - tylna szyba ogrzewana - elektrycznie sterowane szyby przednie - przystosowanie do montażu radia lub zamontowane radio - zużycie paliwa w cyklu mieszanym do 7,0 l/100 km (wg producenta) - tylne siedzenie rozkładane i dzielone) - koło zapasowe pełnowymiarowe - klimatyzacja Dodatkowe wyposażenie - lewarek - gaśnica - apteczka - trójkąt ostrzegawczy - klucz do kół 2. Samochody stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów. 3. Samochody powinny mieć kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu. 4. Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu umowy udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone samochody. Minimalne okresy gwarancyjne dla wszystkich samochodów: - na elementy mechaniczne: 24 miesiące; - na powłokę lakiernicza: 36 miesięcy; - na perforacje nadwozia: 120 miesięcy. Pozostałe minimalne warunki serwisu i napraw gwarancyjnych zostały określone w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego. 6. Wspólny słownik zamówień CPV: 34.11.00.00-1 - samochody osobowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. W postępowaniu o niniejsze zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI, według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć wraz ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2), składa odpowiednie dokumenty wskazane w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605). 3. W przypadku składania oferty wspólnej, o której mowa w Rozdziale X pkt 10, dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2) składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie wymienione w pkt 1ppkt 1) będzie oceniane łącznie. 4. Dowód wpłaty lub oświadczenie, że Wykonawca uiścił opłatę na poczet przyszłego recyklingu 5. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WIELKOPOLSKI ZARZĄD MELIORACJI i URZĄDZEŃ WODNYCH w POZNANIU REJONOWY ODDZIAŁ w PILE ul. Motylewska 7 pok. nr 125 64-920 PIŁA.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 09:00, miejsce: WIELKOPOLSKI ZARZĄD MELIORACJI i URZĄDZEŃ WODNYCH w POZNANIU REJONOWY ODDZIAŁ w PILE ul. Motylewska 7 pok. nr 129 (sekretariat) I - sze piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Sprzątanie obiektów Akademii Nauk Stosowanych im. Stanisław Staszica w Pile przy ul. Podchorążych 10 i ul. Żeromskiego 14
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ulicy Mickiewicza bez oświetlenia w Pile
- SERWIS URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH FIRMY PENTAX
- NAPRAWA SYSTEMU PODAWANIA BIOMASY, CENTRALNEGO ODŻUŻLACZA
- Obłożenia pola operacyjnego i fartuchy
- Usługi przygotowania i dostarczania zestawów cateringowych dla dzieci uczestniczących w zajęciach socjoterapeutycznych prowadzonych w szkołach podstawowych na terenie miasta Piły
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdu osobowego nieoznakowanego typu SUV
- "Dostawa samochodu osobowego dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki"
- Zakup 1 szt. nowo fabrycznego samochodu osobowego na potrzeby DSDiK. CPV 34110000-1
- Zakup samochodu w ramach Programu Eko-Auto łódzki Rozwój Elektromobilności - edycja II
- Zakup samochodu elektrycznego dla Gminy Sławków w ramach projektu pn.: "Zakup mobilnego laboratorium z analizatorami zanieczyszczeń dla Gminy Sławków"
- Zakup samochodu elektrycznego w ramach zadania "Zakup samochodu elektrycznego wraz ze sprzętem do kontroli jakości powietrza dla Gminy Szczyrk"
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.