Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-10-18
Ogłoszenie nr 603912-N-2017 z dnia 2017-10-18 r.
Miasto Orzesze: Realizacja projektu Akademia Twórczego Ucznia - wybór osób prowadzących pozalekcyjne zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki oraz zajęć przyrodniczych w ramach projektu Akademia Twórczego Ucznia - III
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego 2014 - 2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny
276257653, ul.
ul. Św. Wawrzyńca
21
,
43-180
Orzesze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48323248800, e-mail
rzp@orzesze.pl, faks
+48323248826.
Adres strony internetowej (URL): www.orzesze.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.orzesze.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.orzesze.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Biuro podawcze Urząd Miejski Orzesze, 43-180 Orzesze ul.Św Wawrzyńca 21
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja projektu Akademia Twórczego Ucznia - wybór osób prowadzących pozalekcyjne zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki oraz zajęć przyrodniczych w ramach projektu Akademia Twórczego Ucznia - III
Numer referencyjny:
WRZP.271.58.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Główny przedmiot zamówienia: pozalekcyjne zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z zakresu matematyki dla uczniów szóstych klas szkół podstawowych oraz z matematyki i zajęć przyrodniczych dla uczniów III klasy gimnazjalnej w ramach Akademii Kompetencji i Umiejętności Projektu pn. "Akademia Twórczego Ucznia" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego 2014 - 2020. Szczegółowe parametry usługi: 1) Cel: wzmocnienie potencjału edukacyjnego i edukacyjno-terapeutycznego ww. szkół poprzez podniesienie efektywności i jakości nauczania w ww. szkołach, wzrost efektywności realizowanych programów edukacyjnych, w tym programów wspomagających szkoły w procesie indywidualizacji pracy z uczniem z niepełnosprawnością o co najmniej 20%, podniesienie wyników z egzaminów zewnętrznych II i III poziomu edukacyjnego. 2) Liczba osób, które będą zakwalifikowane w zajęciach: łącznie 47 uczniów/uczennic: Edycja II - 2017/2018 Zajęcia pozalekcyjne w ramach Akademii w Projekcie adresowane do uczniów/uczennic Szkoła Podstawowa nr 4 - kl. VIa i VIb - 28 Gimnazjum nr 3 - kl. IIIc - 19 3) Zajęcia pozalekcyjne powinny mieć postać zajęć dydaktyczno - wyrównawczych zgodnych z podstawą programową zajęć w klasie VI szkoły podstawowej oraz kl. III gimnazjum. Obszary i zagadnienia tematyczne niezbędne do omówienia w trakcie zajęć: zajęcia obejmują wiadomości i umiejętności określone w wymaganiach ogólnych i szczegółowych w podstawie programowej kształcenia przedmiotów przyrodniczych na II i III etapie edukacji. Celem bezpośrednim realizacji zajęć jest wzmocnienie umiejętności i kompetencji uczniów, niezbędnych do zdania sprawdzianów zewnętrznych z części matematyczno - przyrodniczej. Metoda prowadzenia: zajęcia warsztatowe, ćwiczenia zespołowe, indywidualne, itp. 4) Ogólna liczba godzin zajęć pozalekcyjnych Szkoła; rodzaj zajęć;klasa;liczba grup 2017-2018; liczba godzin zajęć 2017 / 2018; liczba uczniów 2017 / 2018; Szkoła Podstawowa nr 4 Orzesze - Jaśkowice ; matematyka; VIa; 1; 26; 15; Szkoła Podstawowa nr 4 Orzesze - Jaśkowice; matematyka; VIb; 1; 26; 13; Łącznie liczba uczniów 28 Szkoła Podstawowa nr 7 w Orzeszu - Gardawicach (powstała z przekształcenia Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach) klasa gimnazjalna; matematyka; IIIc; 1; 50; 19; Szkoła Podstawowa nr 7 w Orzeszu - Gardawicach (powstała z przekształcenia Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach) klasa gimnazjalna; Chemia; IIIc; 1; 15; 19; Szkoła Podstawowa nr 7 w Orzeszu - Gardawicach (powstała z przekształcenia Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach) klasa gimnazjalna; Biologia; IIIc; 1; 15; 19; Szkoła Podstawowa nr 7 w Orzeszu - Gardawicach (powstała z przekształcenia Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach) klasa gimnazjalna; Geografia; IIIc; 1; 20; 19; Łącznie liczba uczniów 19 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1) cz. 1: zajęcia z matematyki dla uczniów klasy VIA Szkoły Podstawowej nr 4 w Orzeszu - Jaśkowicach, czas trwania zajęć: w zajęciach weźmie udział 1 oddział szkolny w roku szkolnym 2017/2018 - 26 godz. dyd.; 2) cz. 2: zajęcia z matematyki dla uczniów klasy VIB Szkoły Podstawowej nr 4 w Orzeszu - Jaśkowicach, czas trwania zajęć: w zajęciach weźmie udział 1 oddział szkolny w roku szkolnym 2017/2018 - 26 godz. dyd.; 3) cz. 3. zajęcia z matematyki dla uczniów klasy IIIC (klasa gimnazjalna w Szkole Podstawowej nr 7 w Orzeszu - Gardawicach powstałej z przekształcenia Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach), czas trwania zajęć: w zajęciach weźmie udział 1 oddział szkolny w roku szkolnym 2017/2018 - 50 godz. dyd.; 4) cz. 4. zajęcia z chemii dla uczniów klasy IIIC (klasa gimnazjalna w Szkole Podstawowej nr 7 w Orzeszu - Gardawicach powstałej z przekształcenia Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach), czas trwania zajęć: w zajęciach weźmie udział 1 oddział szkolny w roku szkolnym 2017/2018 - 15 godz. dyd.; 5) cz. 5. zajęcia z biologii dla uczniów klasy IIIC (klasa gimnazjalna w Szkole Podstawowej nr 7 w Orzeszu - Gardawicach powstałej z przekształcenia Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach), czas trwania zajęć: w zajęciach weźmie udział 1 oddział szkolny w roku szkolnym 2017/2018 - 15 godz. dyd.; 6) cz. 6. zajęcia z geografii dla uczniów klasy IIIC (klasa gimnazjalna w Szkole Podstawowej nr 7 w Orzeszu - Gardawicach powstałej z przekształcenia Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach), czas trwania zajęć: w zajęciach weźmie udział 1 oddział szkolny w roku szkolnym 2017/2018 - 20 godz. dyd.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1a i zakres zadań i obowiązków Wykonawcy w załączniku nr 1b do SIWZ. Podwykonawcy: Zamawiający zastrzega obowiązek wykonania całości zamówienia przez Wykonawcę w zakresie każdej części. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: m.in. czynności związane prowadzeniem zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno - wyrównawczych - w zakresie każdej części zamówienia. UWAGA: Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą świadczących usługę osobiście.
II.5) Główny kod CPV: 80200000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
80100000-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-06-30
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe: z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, ferii, itp
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W zakresie zdolności technicznych lub zawodowych, zamawiający wymaga żeby wykonawca skierował do realizacji zamówienia - minimum jedną osobę do każdej części:
3.3.1 osoba prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2017.1575); w zakresie zajęć zgodnych z daną częścią zamówienia i minimalnie 1- roczny staż pracy jako nauczyciel matematyki/chemii/biologii/geografii zgodnie z daną częścią zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowalnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (według załącznika nr 7 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale IV pkt 7 i 8 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osoby wykonującej zamówienie | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług - Podatek VAT naliczony będzie według obowiązujących przepisów. Wartość netto określona w umowie będzie niezmienna w trakcie obowiązywania. Zmiana stawki podatku od towarów i usług oraz wartość brutto umowy wprowadzona zostanie aneksem do umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. (na podst. Art. 142 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zajęcia z matematyki dla uczniów klasy VIA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80100000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osoby wykonującej zamówienie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | zajęcia z matematyki dla uczniów klasy VIB |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80100000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osoby wykonującej zamówienie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | zajęcia z matematyki dla uczniów klasy IIIC |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80200000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Doświadczenie osoby wykonującej zamówienie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | cz. 4. zajęcia z chemii dla uczniów klasy IIIC |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80200000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osoby wykonującej zamówienie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | cz. 5. zajęcia z biologii dla uczniów klasy IIIC |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80200000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osoby wykonującej zamówienie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | cz. 6. zajęcia z geografii dla uczniów klasy IIIC |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80200000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osoby wykonującej zamówienie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- Usługa zorganizowania intensywnych kursów języka angielskiego dla uczniów szkół podstawowych Gminy Lubenia .
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu "Rodzina-bądźmy jedną drużyną!" - wsparcie rodzin w Gminie Pełczyce
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.