eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRealizacja w 2011 r. kompleksowego programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego, z uwzględnieniem wypoczynku letniego, ukierunkowanego na wszechstronny rozwój ursynowskiej młodzieży z grup ryzyka, w wieku 12-16 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-22

Warszawa: Realizacja w 2011 r. kompleksowego programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego, z uwzględnieniem wypoczynku letniego, ukierunkowanego na wszechstronny rozwój ursynowskiej młodzieży z grup ryzyka, w wieku 12-16 lat
Numer ogłoszenia: 60409 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja w 2011 r. kompleksowego programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego, z uwzględnieniem wypoczynku letniego, ukierunkowanego na wszechstronny rozwój ursynowskiej młodzieży z grup ryzyka, w wieku 12-16 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na realizacji w 2011 r. kompleksowego programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego, ukierunkowanego na wszechstronny rozwój 120-osobowej grupy ursynowskiej młodzieży z grup ryzyka, w wieku 12-16 lat. Program ma być zrealizowany w formie: a)448 godzin zajęć specjalistycznych w ramach 7 grup o zróżnicowanej tematyce, odbywających się 2 razy w tygodniu (dotyczy każdej z grup), z zastrzeżeniem, iż jedne zajęcia specjalistyczne mają trwać co najmniej 1 godzinę zegarową; oraz b)14-dniowego wypoczynku letniego, odbywającego się na terenie Polski w odległości od 100 km do 400 km od Warszawy. Opis przedmiotu zamówienia określony został w pkt 4 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 złotych 2.Wymagania dotyczące wnoszenia wadium: Wadium wniesione w formach określonych w ppkt od 19.2.2. do 19.2.5 SIWZ - musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium: 1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto w odniesieniu do gwarancji wadialnych, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ona charakter bezwarunkowy, nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze żądanie. 3. Pozostałe wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 19 SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania (prowadzenia) działalności w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity - Dz.U. z 2004 r., Nr 223, poz. 2268), tj. jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy (przedsiębiorcy), a w przypadku Wykonawców (przedsiębiorców) zagranicznych w rozumieniu powyższej ustawy - wybranego przez niego marszałka województwa, z zastrzeżeniem, iż w przypadku Wykonawcy (przedsiębiorcy) zagranicznego, który utworzył oddział na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej, organem właściwym do prowadzenia rejestru jest marszałek województwa właściwy ze względu na siedzibę oddziału. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wyszczególnionym w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) lub wykonuje2 co najmniej dwie usługi polegające min. na - zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla minimum 60 uczestników (dzieci lub młodzieży) wypoczynku letniego lub zimowego (w szczególności kolonii lub obozu). UWAGA! 1 Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie. 2 W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji tzn. jest wykonywana w ramach jednej umowy, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert Wykonawca zorganizował i prowadzi dla minimum 60 uczestników (dzieci lub młodzieży) wypoczynek letni lub zimowy (w szczególności kolonie lub obóz), a dokument, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia (np. referencja) potwierdzi, że usługa wykonywana jest należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu oraz dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia oraz dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W zakresie realizacji zajęć specjalistycznych w ramach programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego: Wykonawca dysponuje co najmniej pięcioma osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, tj. instruktorami zajęć specjalistycznych, a w szczególności: a) w odniesieniu do zajęć prowadzonych w ramach bloku tematycznego: sportowe gry zespołowe - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe o kierunku sportowym lub co najmniej jednym instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 lub dyscypliny sportu3 b)w odniesieniu do zajęć prowadzonych w ramach bloku tematycznego: zajęcia taneczne - co najmniej jednym instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 w specjalności fitness - nowoczesne formy gimnastyki lub co najmniej jednym instruktorem sportu1 lub dyscypliny sportu3 w specjalności taniec; c)w odniesieniu do zajęć prowadzonych w ramach bloku tematycznego: zajęcia ratownicze, paramilitarne itp. : cc) w zakresie zajęć ratowniczych - co najmniej jednym ratownikiem medycznym4 lub co najmniej jedną pielęgniarką5 lub co najmniej jednym lekarzem6 LUB ccc) w zakresie zajęć paramilitarnych - co najmniej jednym instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 w specjalności np. survival, samoobrona, pływanie itp. LUB co najmniej jednym instruktorem sportu1 lub dyscypliny sportu3 w specjalności, np. strzelectwo, judo, pływanie itp. LUB co najmniej jednym żołnierzem zawodowym7, policjantem8 lub strażakiem9, przy czym osoby te dodatkowo muszą posiadać przygotowanie do pracy z młodzieżą, tj. mające wykształcenie lub ukończony kurs lub szkolenie lub studia podyplomowe - w specjalności pedagogika lub muszą być instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 w specjalności np. survival, samoobrona, pływanie itp. lub być instruktorem sportu1 lub dyscypliny sportu3 w specjalności, np. strzelectwo, judo, pływanie itp. (w przypadku gdy np. żołnierz nie posiada powyższych kwalifikacji, dopuszcza się możliwość wykazania dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zajęć paramilitarnych - z których jedna jest żołnierzem zawodowym7, a druga posiada przygotowanie do pracy z młodzieżą, tj. ma wykształcenie lub ukończony kurs lub szkolenie lub studia podyplomowe - w specjalności pedagogika lub jest instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 w specjalności np. survival, samoobrona, pływanie itp. lub jest instruktorem sportu1 lub dyscypliny sportu3 w specjalności, np. strzelectwo, judo, pływanie itp.) LUB cccc) w zakresie modułu łączącego zajęcia ratownicze oraz paramilitarne - co najmniej jedną osobą będącą: ratownikiem medycznym4 lub pielęgniarką5 lub lekarzem6 ORAZ instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 w specjalności np. survival, samoobrona, pływanie itp. LUB instruktorem sportu1 lub dyscypliny sportu3 w specjalności, np. strzelectwo, judo, pływanie itp. LUB żołnierzem zawodowym7, policjantem8 lub strażakiem9, przy czym osoby te dodatkowo muszą posiadać przygotowanie do pracy z młodzieżą, tj. mające wykształcenie lub ukończony kurs lub szkolenie lub studia podyplomowe - w specjalności pedagogika lub muszą być instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 w specjalności np. survival, samoobrona, pływanie itp. lub być instruktorem sportu1 lub dyscypliny sportu3 w specjalności, np. strzelectwo, judo, pływanie itp. (w przypadku gdy np. żołnierz nie posiada powyższych uprawnień, dopuszcza się możliwość wykazania dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zajęć paramilitarnych - z których jedna jest żołnierzem zawodowym7, a druga posiada przygotowanie do pracy z młodzieżą, tj. ma wykształcenie lub ukończony kurs lub szkolenie lub studia podyplomowe - w specjalności pedagogika lub jest instruktorem sportu1 lub rekreacji ruchowej2 w specjalności np. survival, samoobrona, pływanie itp. lub jest instruktorem sportu1 lub dyscypliny sportu3 w specjalności, np. strzelectwo, judo, pływanie itp.) UWAGA! 1 Pod pojęciem instruktor sportu należy rozumieć instruktora sportu w rozumieniu art.41 ust. 6 ustawy o sporcie z dnia 25 czerwca 2010 r. (Dz.U. z 2010 r., Nr 127, poz.857 z późn.zm.) 2 Pod pojęciem instruktor rekreacji ruchowej należy rozumieć instruktora rekreacji ruchowej w rozumieniu § 7 dotychczas obowiązującego rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 czerwca 2001 r. w sprawie kwalifikacji, stopni i tytułów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej oraz szczegółowych zasad i trybu ich uzyskiwania (Dz.U. z 2001 r., Nr 71, poz. 738 z późn.zm.) 3 Pod pojęciem instruktor dyscypliny sportu należy rozumieć instruktora dyscypliny sportu w rozumieniu § 6 ust.1 dotychczas obowiązującego rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 czerwca 2001 r. w sprawie kwalifikacji, stopni i tytułów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej oraz szczegółowych zasad i trybu ich uzyskiwania (Dz.U. z 2001 r., Nr 71, poz. 738 z późn.zm.) 4 Pod pojęciem ratownik medyczny należy rozumieć ratownika medycznego w rozumieniu § 10 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 r., Nr 191, poz.1410 z późn.zm.) 5 Pod pojęciem pielęgniarki należy rozumieć pielęgniarkę w rozumieniu art.7 ust.1 ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (tekst jednolity - Dz.U. z 2009 r., Nr 151, poz.1217 z późn.zm.) 6 Pod pojęciem lekarza należy rozumieć lekarza w rozumieniu art.5 ust.1 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (tekst jednolity - Dz.U. z 2008 r., Nr 136, poz.857 z późn.zm.) 7 Pod pojęciem żołnierz zawodowy należy rozumieć żołnierza zawodowego w rozumieniu art.2 ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r., Nr 90, poz. 593 z późn.zm.) 8 Pod pojęciem strażak należy rozumieć strażaka w rozumieniu art.28 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (tekst jednolity - Dz.U. z 2009 r., Nr 12, poz. 68 z późn.zm.) 9 Pod pojęciem policjant należy rozumieć policjanta w rozumieniu art.25 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (tekst jednolity - Dz.U. z 2007 r., Nr 43, poz.277 z późn.zm.) 10 Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba prowadziła więcej niż jedne zajęcia (np. jedna osoba może prowadzić zajęcia z piłki nożnej, koszykówki i siatkówki), przy czym łączna liczba osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, którymi musi dysponować Wykonawca, nie może być mniejsza niż pięć. 2. W zakresie realizacji 14-dniowego wypoczynku letniego w ramach programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego: Wykonawca w zakresie każdego z turnusów dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a)co najmniej jednym kierownikiem wypoczynku (turnusu)1 posiadającym zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku2 UWAGA! 1 Pod pojęciem kierownik wypoczynku (turnusu) należy rozumieć kierownika wypoczynku w rozumieniu § 11 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997 r., Nr 12, poz.67 z późn.zm.); 2 Obowiązek posiadania zaświadczenia o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku, nie dotyczy osób zajmujących stanowiska kierownicze w szkołach i placówkach. b)co najmniej pięcioma wychowawcami wypoczynku, z zastrzeżeniem, iż zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997 r., Nr 12, poz.67 z późn.zm.) wychowawcami mogą być: nauczyciele; studenci szkół wyższych kierunków i specjalności, których program obejmuje przygotowanie pedagogiczne, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia; słuchacze kolegiów nauczycielskich i nauczycielskich kolegiów językowych, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia; osoby posiadające zaświadczenia o ukończeniu kursu dla wychowawców kolonijnych; instruktorzy harcerscy w stopniu co najmniej przewodnika; przodownicy turystyki kwalifikowanej oraz instruktorzy Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego, trenerzy i instruktorzy sportowi. c)co najmniej jednym ratownikiem zawodowym w stopniu co najmniej ratownika wodnego śródlądowego lub ratownika wodnego morskiego, tj. właściwym ze względu na akwen wodny zaproponowany w trakcie wypoczynku lub z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi uzyskanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; d)co najmniej jedną pielęgniarką1 UWAGA! 1 Pod pojęciem pielęgniarki należy rozumieć pielęgniarkę w rozumieniu art.7 ust.1 ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (tekst jednolity - Dz.U. z 2009 r., Nr 151, poz.1217 z późn.zm.). e)co najmniej dwoma instruktorami o specjalności zgodnej z rodzajem zajęć, które będą prowadzone podczas wypoczynku 1 UWAGA! 1 W niniejszym zakresie zastosowanie mają wymagania opisane w pkt III.3.4).1. Ogłoszenia odpowiednio lit. a) - c). UWAGA!!! W przypadku gdy 14-dniowy wypoczynek letni zostanie zorganizowany przez Wykonawcę jednocześnie w formie jednego lub więcej turnusów - łącznie dla 120 uczestników, Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a)co najmniej jednym kierownikiem wypoczynku (turnusu) posiadającym zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku; b) co najmniej dziesięcioma wychowawcami wypoczynku; c)co najmniej jednym ratownikiem zawodowym w stopniu co najmniej ratownika wodnego śródlądowego lub ratownika wodnego morskiego, tj. właściwym ze względu na akwen wodny zaproponowany w trakcie wypoczynku lub z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi uzyskanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; d)co najmniej jedną pielęgniarką; e)co najmniej czterema instruktorami o specjalności zgodnej z rodzajem zajęć, które będą prowadzone podczas wypoczynku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach oraz dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych oświadczeń oraz dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: - miejscowości wypoczynku uczestników (odpowiednio w zakresie każdego turnusu jeśli dotyczy) w sytuacji, gdy od momentu podpisania umowy zaistniały nie dające się do wcześniejszego przewidzenia okoliczności powodujące, że spełnienie świadczenia (tj. realizacji wypoczynku letniego) w miejscowości zaproponowanej przez Wykonawcę jest niemożliwe z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności np. z powodu: podtopienia miejscowości, powodzi itp., przy czym w niniejszym przypadku Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić, iż nowa zaproponowana miejscowość wypoczynku uczestników spełnia wymagania określone w pkt 4.3. SIWZ; - terminu realizacji wypoczynku uczestników (odpowiednio w zakresie każdego turnusu jeśli dotyczy) w sytuacji, gdy od momentu podpisania umowy zaistniały nie dające się do wcześniejszego przewidzenia okoliczności powodujące, że spełnienie świadczenia (tj. realizacji wypoczynku letniego) w zaproponowanym terminie jest niemożliwe z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności np. z powodu: braku możliwości przeprowadzenia wypoczynku letniego w obiekcie zaproponowanym i zarezerwowanym przez Wykonawcę z uwagi na jego zniszczenie wskutek pożaru itp., przy czym w niniejszym przypadku Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić 14-dniowy wypoczynek letni w terminie mieszczącym się w okresie wskazanym w pkt 6.2. SIWZ; - obiektu, w którym mieli być zakwaterowani uczestnicy wypoczynku (odpowiednio w zakresie każdego turnusu jeśli dotyczy) w sytuacji, gdy od momentu podpisania umowy zaistniały nie dające się do wcześniejszego przewidzenia okoliczności powodujące, że spełnienie świadczenia (tj. realizacji wypoczynku letniego) w zaproponowanym terminie jest niemożliwe z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności np. z powodu: braku możliwości przeprowadzenia wypoczynku letniego w obiekcie zaproponowanym i zarezerwowanym przez Wykonawcę z uwagi na jego zniszczenie wskutek pożaru itp., przy czym w niniejszym przypadku Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić, iż nowo zaproponowany obiekt, w którym zakwaterowani będą uczestnicy wypoczynku spełnia wymagania określone w pkt 4.3. SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 333.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 10:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ SPRAW SPOŁECZNYCH I ZDROWIA, POK. NR 448.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.