Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-26
Kielce: Budowa parkingu przy ul. Al. Legionów i Ściegiennego - Zespól Obiektów Sportowych przy ul. Ściegiennego 8
Numer ogłoszenia: 60464 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3449239, fax 041 3440375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Jednostki Samorzadu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy ul. Al. Legionów i Ściegiennego - Zespól Obiektów Sportowych przy ul. Ściegiennego 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie parkingu o nawierzchni asfaltowej gr 5 cm i kostki brukowej gr 8 cm wraz z chodnikami, ogrodzeniem, oświetleniem i kanalizacją deszczową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 50.000,00PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy, b) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w wykonywania robót budowlanych, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej trzy parkingi o powierzchni nie mniejszej niż 5 000 m2 każda i o wartości minimalnej 2 000 000,00 zł każda, co powinno zostać potwierdzone referencjami. 2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazane są w rozdziale VIII Specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki określone w art.22 ust1 Ustawy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 3 do Specyfikacji ) 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wykonywania robót budowlanych: a) zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi aktualne zaświadczenie o posiadanych uprawnieniach: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz uprawnień SEP oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym terminem ważności. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców Zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego z nich; ze złożoną adnotacją, że dane zawarte we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej są aktualne przy czym adnotacja ta musi być datowana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: wykaz co najmniej trzech ( 3 ) robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - związanych z wykonaniem parkingu o powierzchni nie mniejszej niż 5 000 m2 każda i o wartości minimalnej 2 000 000,00 zł każda, co powinno zostać potwierdzone referencjami. ( załącznik nr 4 do Specyfikacji). (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego Zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w niniejszym rozdziale w punktach 4 i 5 Specyfikacji składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale Specyfikacji w punkcie7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 1-9 niniejszego rozdziału. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 12.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć następującą formę prawną: umowa konsorcjum. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienie: 1) okres obowiązywania co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy z Zamawiającym powiększony o okres gwarancji i rękojmi, 2) ustanowienie Pełnomocnika do zawarcia umowy z Zamawiającym, 3) ustanowienie zasady odpowiedzialności solidarnej Wykonawców za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, 4) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, 5) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25-018 Kielce ul. Żytnia 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: 25-018 Kielce ul. Żytnia 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa cateringu w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' ; nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23
- Usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej imienia Witolda Gombrowicza w Kielcach i ochrony osób znajdujących się w budynkach Zamawiającego.
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa mleka i nabiału wraz z transportem dla Domów Pomocy Społecznej w Kielcach w 2025 roku
- IZP.2411.13.2025.JM Pogwarancyjna obsługę serwisową wraz z naprawami urządzenia Echopulse EP 16-038 z Działu Endokrynologii
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP w Skarżysku Kamienna
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.