Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 60485 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Łaziska Górne: Remonty bieżące ulic i chodników na terenie miasta Łaziska Górne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaziska Górne, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
pl. Ratuszowy
1,
43170
Łaziska Górne, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 248 000, faks
323 248 006, e-mail
zp@laziska.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.laziska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty bieżące ulic i chodników na terenie miasta Łaziska Górne
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są remonty bieżące dróg na terenie Gminy Łaziska Górne o nawierzchniach asfaltowych oraz dróg, chodników i placów o nawierzchniach innych niż asfaltowe (z kostki lub płyt betonowych, tłuczniowe, z frezu asfaltowego, gruntowe) oraz urządzeń odwadniających (kratki ściekowe, korytka ściekowe, odwodnienie liniowe). W zakresie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych rozumie się wykonywanie bieżących napraw nawierzchni metodą tradycyjną i przy pomocy recyklera, wykonanie nakładek nawierzchni asfaltowych wraz z towarzyszącymi robotami rozbiórkowymi i wywozem gruzu. Przedmiar robót obejmuje: - rozbieranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50x50x7cm na podsypce piaskowej, - rozbieranie krawężników betonowych 15x30cm na podsypce piaskowej, - rozbieranie obrzeży 8x30cm na podsypce piaskowej, - remonty nawierzchni z kostki brukowej betonowej, grubość 6cm na podsypce cementowo-piaskowej, - remonty nawierzchni z kostki brukowej betonowej, grubość 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, - mechaniczne wykonywanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokość 20cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego, warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20cm, - podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm , - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, - regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych, -remont cząstkowych nawierzchni tłuczniowej - ręczne zagęszczanie tłucznia, głębokość wyboi do 5cm, -remont cząstkowych nawierzchni tłuczniowej - mechaniczne zagęszczanie tłucznia, głębokość wyboi do 5cm, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową, - ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3cm, - przewóz materiałów budowlanych na odległość do 1km po drodze o nawierzchni kl. III, - przewóz materiałów budowlanych po drodze o nawierzchni kl. III, dodatek za każdy dalszy 1km, krotność 10, - utylizacja gruzu i odpadów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233000-9,
45233223-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT162601.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 199222.84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 12
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
- podstawa prawna zastosowania trybu: art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.),
- uzasadnienie wyboru trybu:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z dniem 1 lipca 1997 roku zgodnie z ustawą o gospodarce komunalnej z dnia 20 grudnia 1996 roku zostało przekształcone w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Łaziska Górne. W oparciu o aktualny wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr 0000120669, Dział 3, Rubryka 1, w szczególności pkt. 2 ppkt. 2 - przedmiotem działalności Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. jest między innymi:
- wykonywanie robót związanych z budową dróg i autostrad.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., w której Gmina Miejska Łaziska Górne posiada 100% udziałów, a cała infrastruktura spółki znajduje się na terenie miasta Łaziska Górne, spełnia wszelkie warunki wymagane przepisami prawa umożliwiające zastosowanie przedmiotowego trybu, w szczególności wynikające z art. 67 ust.1 pkt 12 w brzmieniu: "zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a ustawy Pzp osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego" oraz art. 67 ust. 8 ustawy Pzp w brzmieniu "Do obliczania procentu działalności, o którym mowa w ust. 1 pkt 12 lit. b, pkt 13 lit. b, pkt 14 lit. b i pkt 15 lit. c, uwzględnia się średni przychód osiągnięty przez osobę prawną lub zamawiającego w odniesieniu do usług, dostaw lub robót budowlanych za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia."
Biorąc pod uwagę spełnienie wymaganych przepisami prawa w/w warunków przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. uzasadnia się zastosowanie dopuszczonego przepisami prawa trybu zamówienia z wolnej ręki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.