Og³oszenie z dnia 2018-08-16
Og³oszenie nr 605079-N-2018 z dnia 2018-08-16 r.
Gmina Wi±zów: Budowa fontanny w ramach realizacji zadania Przebudowa nawierzchni Placu Wolno¶ci w Wi±zowie.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wi±zów, krajowy numer identyfikacyjny
00052990100000, ul.
pl. Wolno¶ci
37
,
57-120
Wi±zów, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
71 3931136 w. 14 ,3931095, e-mail
magdalena.bartosz@wiazow.pl, natalia.trzynoga@wiazow.pl, faks
71 3931058.
Adres strony internetowej (URL): www.wiazow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.wiazow.madkom.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.wiazow.madkom.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, poczt± tradycyjn±, kurierem lub osobi¶cie
Adres:
Gmina Wi±zów z siedzib± w Urzêdzie Miasta i Gminy Wi±zów pl. Wolno¶ci 37, 57-120 Wi±zów pok. nr 11- "Sekretariat" I piêtro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa fontanny w ramach realizacji zadania Przebudowa nawierzchni Placu Wolno¶ci w Wi±zowie.
Numer referencyjny:
BS.271.10.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na budowie fontanny z p³yt granitowych 50 cm x 50 cm. W ramach zadania nale¿y wykonaæ: * konstrukcjê niecki jako p³ytê ¿elbetow± na gruncie oraz konstrukcje wsporcz± ze stali nierdzewnej z profili zamkniêtych 30x60 mm gr. ¦cianki 2 mm. pod p³yty granitowe * maszynowniê zlokalizowana w istniej±cym nieczynnym zbiorniku ppo¿. znajduj±cym siê przy pomniku lwa, * technologie fontanny. Szczegó³owy zakres prac stanowi projekt budowlany, projekt wykonawczy i STWiOR. Ponadto Zamawiaj±cy udostêpnia przedmiar robót z kosztorysu inwestorskiego, który stanowi jedynie funkcjê pomocnicz±, a nie obowi±zuj±c± do wyceny oferty przez Wykonawcê.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45111200-0 |
45233200-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-12-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi:1) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy kwotê, co najmniej 250.000,00 z³ brutto (s³ownie z³otych: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy 00/100), wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
2) op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi:1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie,
z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty te zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty- wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ; Dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmowaæ wykonanie co najmniej 1 zamówienia polegaj±cego na budowie, przebudowie b±d¼ rozbudowie fontanny lub wodotrysku o warto¶ci, co najmniej 270.000,00 brutto
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ; Ustala siê obowi±zek zatrudnienia przez Wykonawcê przy realizacji przedmiotu zamówienia min.:
a) kierownik budowy posiadaj±cy co najmniej 5 - letnie do¶wiadczenie zawodowe, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ zawodowych, na stanowisku Kierownika Budowy
o specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1)Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3)za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4)za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 5)o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ; Ustala siê obowi±zek zatrudnienia przez Wykonawcê przy realizacji przedmiotu zamówienia min.:
a) kierownik budowy posiadaj±cy co najmniej 5 - letnie do¶wiadczenie zawodowe, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ zawodowych, na stanowisku Kierownika Budowy
o specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty te zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty- wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ; Dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmowaæ wykonanie co najmniej 1 zamówienia polegaj±cego na budowie, przebudowie b±d¼ rozbudowie fontanny lub wodotrysku o warto¶ci, co najmniej 270.000,00 brutto;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) wype³niony druk "Oferta" - za³±cznik nr 1 do SIWZ, 2) zaaprobowany wzór umowy - za³±cznik nr 5 do SIWZ; 3) wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez osoby trzecie; 4) pe³nomocnictwa dla osoby sk³adaj±cej ofertê w przypadku dzia³ania Wykonawcy przez pe³nomocnika; 5) pe³nomocnictwa dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) dowód wniesienia wadium.Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zmawiaj±cy zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêæ tysiêcy 00/100).
Wadium mo¿e byæ, zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wnoszone
w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej,
z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy w O³awie o/Wi±zów
numer rachunku: 41 9585 0007 0040 0400 1544 0030
Wadium nale¿y wp³aciæ na wy¿ej podany rachunek bankowy do dnia 3 wrze¶nia 2018 roku.
Powy¿szy termin wniesienia wadium uwa¿a siê za zachowany, gdy kwota wadium znajdzie siê
w tym dniu do godz. 9.00 na podanym koncie Urzêdu Miasta i Gminy Wi±zów.
Wadium wnoszone w pozosta³ych formach nale¿y wnie¶æ w oryginale wraz z ofert±, przy czym nale¿y je do³±czyæ w sposób umo¿liwiaj±cy pó¼niejszy zwrot.
Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania z ofert±.
Wadium sk³adane w formie innej ni¿ pieni±dz musi zawieraæ klauzule gwarantuj±ce bezwarunkow± wyp³atê na rzecz zamawiaj±cego w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy. Okoliczno¶ci te musz± zawieraæ sytuacje okre¶lone:
1) w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejsza;
2) w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj. je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe
z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postêpowania, je¿eli jego oferta przed up³ywem terminu sk³adania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysoko¶ci.
Zamawiaj±cy zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
Za zgod± zamawiaj±cego wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy wadium na jedn± lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. Zmiana formy wadium musi byæ dokonana z zachowa-niem ci±g³o¶ci zabezpieczenia oferty kwot± wadium.
W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadku zaistnienia sytuacji, w której Wykonawca bêdzie zabiega³ o dokonanie zmian w za³±czonym wzorze umowy, zobowi±zany jest przes³aæ Zamawiaj±cemu, przed terminem sk³adania ofert, zgodnie z brzmieniem art. 38 ustawy Pzp, propozycje zmian wraz z ich uzasadnieniem, w celu ustosunkowania siê do nich przez Zamawiaj±cego. 2. W przypadku gdy Wykonawca nie prze¶le Zamawiaj±cemu wspomnianych propozycji zmian, nie mo¿e dochodziæ pó¼niej wprowadzania innych zapisów umowy, której wzór stanowi za³±cznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Zakazuje siê dokonywania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jednak¿e zgodnie z art. 144 ust 1 pkt. 1 Ustawy pzp Zmawiaj±cy przewiduje zmianê zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy na podstawie okre¶lonych poni¿ej warunków: 1) zmianie dokonanej na podstawie art. 23 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane, zmianie w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnieniem procesu budowy; 2) zmianie dokonanej na podstawie art.20 ust.1 pkt.4 lit. b) ustawy Prawo budowlane- uzgodniona mo¿liwo¶æ wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, ¿e zmiana ta spowodowana bêdzie okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji robót, ¿e zmiana ta spowodowana bêdzie okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ; 3) zmianie dokonanej podczas wykonywania robót i nie odstêpuj±cej w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowê w ramach w ramach art. 36a ust.5 ustawy Prawo budowlane spe³niaj±c zapisy art.57 ust. 2 Prawo budowlane; 4) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcê przepisów dotycz±cych stawki procentowej nale¿nego podatku VAT- je¿eli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla us³ug objêtych przedmiotem zamówienia Strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego- dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano; 5) tych postanowieñ, które maj± zwi±zek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 6) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy; 7) zmiany zakresu czê¶ci zamówienia powierzonej Podwykonawcom; 8) zmiana personelu Wykonawcy- w przypadku zmiany cz³onka zespo³u projektowego, kierownika budowy/ kierownika robót bran¿owych. Osoby te musza spe³niaæ wymagania okre¶lone w SIWZ dla powy¿szych osób. Strony zastrzegaj±, ¿e nowe osoby bêd± posiada³y kompetencje, kwalifikacje i do¶wiadczenie nie mniejsze ni¿ osoby , których dotyczy zmiana; 9) a)nieujête (niezinwentaryzowane) uzbrojenie podziemne, które nie zosta³o uwzglêdnione na mapach do celów projektowych, 10) zwi±zane z zatrzymaniem robót przez Urzêdy Nadzoru Budowlanego, 11) zwi±zane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemo¿liwych do zidentyfikowania przed przyst±pieniem do robót budowlanych, takich jak m.in. g³azy, niewybuchy, przedmioty wymagaj±ce ochrony konserwatora zabytków, 12) wynikaj±ce z nieprzewidzianych sytuacji takich jak kolizje z innymi urz±dzeniami podziemnymi powoduj±ce zniszczenia, uszkodzenia, wymagaj±ce naprawy; 13) zmiany uwarunkowañ prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowanych dzia³aniem osób trzecich, 14) konieczno¶æ zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, 15) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku: a) Wykonanie Przedmiotu umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego- zmiana niniejszej Umowy jest dopuszczalna w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiaj±cego; b) zmiany spowodowane ekstremalnymi warunkami atmosferycznymi, które bêd± uniemo¿liwia³y prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, czy dokonywanie odbiorów; c) Zaistnienie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac budowlanych lub spe³nienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy- termin zostanie przed³u¿ony o czas trwania niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych- uzgodniony wspólnie przez Strony; d) przerwy w dostawie wody, pr±du, gazu trwaj±cej ponad 7 dni - termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody w prowadzeniu robót objêtych przedmiotem umowy, potwierdzony wspólnie przez strony e) zwi±zane z ewentualnymi brakami wielobran¿owej dokumentacji oraz zwi±zanych z ni± przedmiarów robót na podstawie, której realizowana jest inwestycja, f) konieczno¶ci uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót- termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do uzyskania wymaganych decyzji b±d¼ uzgodnieñ potwierdzony wspólnie przez Strony; g) konieczno¶ci wykonywania dodatkowych badañ i ekspertyz-termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, potwierdzony wspólnie przez Strony; h) konieczno¶ci wykonywania dodatkowych prac lub badañ archeologicznych, konserwatorskich lub innych niezbêdnych, powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót objêtych umow± termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do wykonania prac, badañ, lub innych robót potwierdzony wspólnie przez Strony. 16) w przypadku, kiedy w umowie znajduj± siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe, a tak¿e zapisy, których wykonanie jest niemo¿liwe ze wzglêdu na obowi±zuj±ce przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbêdny dla wyeliminowania tych b³êdów; 17) wprowadzenia zamiany materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem ¿e zmiany te bêd± korzystne dla zamawiaj±cego (np: powoduj±ce obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê przedmiotu umowy, powoduj±ce poprawienie parametrów technicznych, wynikaj±ce z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów, w takim wypadku wynagrodzenie wykonawcy pozostaje bez zmian); 18) powy¿sze zmiany dopuszczone bêd± wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku przez jedn± ze Stron i po akceptacji przez drug± Stronê. Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednak one zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody przez Zamawiaj±cego. 19) w przypadku, dopuszczalnej zmiany umowy zatwierdzonej przez Zamawiaj±cego, która polegaæ bêdzie na dokonaniu robót innego rodzaju lub przy zastosowaniu innych materia³ów lub robót dodatkowych b±d¼ innej zmiany wynikaj±cej z takich okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ na etapie zamówienia wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie okre¶lone na podstawie kosztorysu (kosztorysów) sporz±dzanych przez osobê wpisan± na listê bieg³ych s±dowych danej specjalizacji wskazana przez Zamawiaj±cego i na jego koszt Kosztorysy te winny byæ opracowane w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia: a) ceny czynników produkcji (R-g, M, S, K, Z) zostan± przyjête z kosztorysów ofertowych z³o¿onych przez Wykonawcê, b) w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿liwe rozliczenie danych robót w oparciu o zapisy w lit. a, brakuj±ce ceny czynników produkcji zostan± przyjête z zeszytów SEKOCENBUD (jako ¶rednie) za okres ich wykonania. Podstaw± do okre¶lenia nak³adów rzeczowych bêd± KNR-y. W przypadku braku odpowiednich pozycji KNR-ach, zastosowane zostan± KNNR-y, a nastêpnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiaj±cego. W przypadku gdy opracowanie kosztorysu przez osobê wpisan± na listê bieg³ych s±dowych bêdzie niemo¿liwe b±d¼ po³±czone z nadmiernymi trudno¶ciami (np. zbyt d³ugi czas oczekiwania), wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie okre¶lone na podstawie kosztorysu (kosztorysów) sporz±dzonych przez osobê posiadaj±c± wiedze specjalistyczn± w danej dziedzinie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-09-03, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wi±zów, ul. Plac Wolno¶ci 37, 57-120 Wi±zów, tel. +71 39 311 36, e-mail: urz±d@wiazow.pl, ? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Wi±zów jest Pan Karolina Krupiak, tel. +48 71 39 311 36 wew.16, e-mail: karolina.krupiak@wiazow.pl ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dane identyfikuj±ce postêpowanie: Przebudowa nawierzchni drogi w Starym Wi±zowie (dz. nr 468 AM-1)., prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, nr BS.271.9.2018; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z pó¼n. zm.); ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); ? na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu: ? w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodê oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie gminy Barg³ów Ko¶cielny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-us³ugowych wielorodzinnych przy ul. ¦w. Anny oraz ¦w. Jacka w Wejherowie.
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namys³owskiej 8 w Warszawie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Budowa o¶wietlenia drogowego na ulicy W³adys³awa Zamoyskiego w miejscowo¶ci D±bcze
- Wykonanie instalacji gazowej oraz cieplnej (CO) ³±cz±cej mikrobiogazownie z jednostk± kogeneracyjn±, wraz z budow± pomieszczenia dla kogeneratora na terenie RGD Brody
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.