eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi S³opniceBudowa sieci wodoci±gowej oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy S³opnice

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-10-03



Og³oszenie nr 605378-N-2019 z dnia 2019-10-03 r.

Wójt Gminy S³opnice: Budowa sieci wodoci±gowej oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy S³opnice
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy S³opnice, krajowy numer identyfikacyjny 49073206000000, ul. S³opnice  911 , 34-615  S³opnice, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 183 326 200, e-mail gmina@slopnice.pl, faks 183 326 018.
Adres strony internetowej (URL): www.slopnice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://bip.malopolska.pl/ugslopnice/Article/id,54556.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.malopolska.pl/ugslopnice/Article/id,54556.html


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej osobi¶cie, za po¶rednictwem operatora pocztowego lub pos³añca.
Adres:
Urz±d Gminy S³opnice, 34-615 S³opnice 911, pokój nr 4 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa sieci wodoci±gowej oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy S³opnice
Numer referencyjny: IGK.271.14.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zamówienie sk³ada siê z trzech czê¶ci. Zadanie nr 1 - Rozbudowa sieci wodoci±gowej, Zadanie nr 2 - Budowa sieci wodoci±gowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej, Zadanie nr 3 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej. Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykonanie sieci wodoci±gowej wraz ze studzienkami wodomierzowymi, wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy S³opnice, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegó³owy zakres robót okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 2 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232100-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia. Na potwierdzanie spe³niania ww. warunku Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia. Na potwierdzanie spe³niania ww. warunku Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1b ustawy Pzp oraz na wezwanie Zamawiaj±cego op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia. Na potwierdzanie spe³niania ww. warunku Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1b ustawy Pzp oraz przed³o¿y na wezwanie Zamawiaj±cego wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami. - Wiedza i do¶wiadczenie. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony dla zadania nr 1, 2 i 3, je¶li Wykonawca w przed³o¿onym na wezwanie Zamawiaj±cego wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone, wyka¿e: - co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie b±d¼ rozbudowie sieci wodoci±gowej o warto¶ci minimum 200.000,00 z³otych brutto - dla zadania nr 1, - co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie b±d¼ rozbudowie kanalizacji sanitarnej lub/i sieci wodoci±gowej o warto¶ci minimum 200.000,00 z³otych brutto - dla zadania nr 2, - co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie b±d¼ rozbudowie kanalizacji sanitarnej o warto¶ci minimum 50.000,00 z³otych brutto - dla zadania nr 3. - Osoby zdolne do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca przed³o¿y na wezwanie Zamawiaj±cego o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. W sytuacji, gdy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp., bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy w celu oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, mo¿e ¿±daæ dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: zakres i sposób wykorzystania dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu oraz zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Nie dotyczy

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów: a) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ), b) o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SIWZ), c) op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, d) wykaz wykonanych robót budowlanych (zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SIWZ), e) wykaz czê¶ci zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom wraz ze wskazaniem ich nazw (je¿eli dotyczy - za³±cznik zewnêtrzny).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ kosztorys ofertowy sporz±dzony wed³ug przedmiaru robót (zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ). Ponadto wraz z ofert± Wykonawca reprezentowany przez pe³nomocnika sk³ada pe³nomocnictwo do dokonywania czynno¶ci w niniejszym postêpowaniu przetargowym. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ w oryginale b±d¼ kopii, potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie (zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SIWZ) o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wykonawca, który nale¿y do tej samej grupy kapita³owej mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wadium dla zadania nr 1 wynosi 8 000 z³otych, dla zadania nr 2 wynosi 8 000 z³otych, dla zadania nr 3 wynosi 2 000 z³otych. £±cznie wadium wynosi 18 000 z³otych.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Wyd³u¿enie okresu gwarancji w stosunku do wymaganego okresu gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W zwi±zku z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w formie aneksu w nastêpuj±cych przypadkach: a) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentuj±cych firmê (Zamawiaj±cego, Wykonawcê), zmiany kluczowych specjalistów (kieruj±cych robotami) wskazanych w umowie na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane - na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, przy czym zmiana na wniosek Wnioskodawcy jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego. b) Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy, przy czym zmiana jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego. c) Rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy, przy czym zmiana jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego. d) Zmiany terminu wykonania umowy o czas opó¼nienia realizacji przedmiotu umowy, je¿eli takie opó¼nienie wyst±pi i bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w sytuacji: - wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w czê¶ci, w ca³o¶ci) na ¿±danie Zamawiaj±cego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy i obiektywnie uzasadnionych na okres trwaj±cy ³±cznie ponad 48 godzin, - zmian w dokumentacji dot. przedmiotu umowy dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego, - wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, - niedopuszczenia do realizacji przedmiotu umowy (w czê¶ci w ca³o¶ci) b±d¼ wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w czê¶ci w ca³o¶ci) przez uprawniony organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy. e) Zmiany co do sposobu i warunków realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: - konieczno¶ci zapewnienia bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia awarii, - konieczno¶ci realizacji jakiejkolwiek czê¶ci przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w specyfikacjach czy dokumentacji technicznej, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, - konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, - wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. f) Zmiany zakresu przedmiotu umowy w sytuacji: - zaistnienia niemo¿liwych do wcze¶niejszego przewidzenia i niezale¿nych od stron okoliczno¶ci powoduj±cych niecelowo¶æ, zbêdno¶æ czy bezzasadno¶æ realizacji poszczególnych elementów przedmiotu umowy z punktu widzenia Zamawiaj±cego, przy jednoczesnym obni¿eniu wynagrodzenia umownego o warto¶æ niezrealizowanych elementów przedmiotu umowy, - wyst±pienia sytuacji braku mo¿liwo¶ci realizacji poszczególnych elementów przedmiotu umowy przyjêtych w opisie przedmiotu zamówienia z uwagi na protesty mieszkañców czy protesty spo³eczne, uwarunkowania techniczne czy okoliczno¶ci formalno-prawne, przy jednoczesnym obni¿eniu wynagrodzenia umownego o warto¶æ niezrealizowanych elementów przedmiotu umowy. g) Zmiany umowy, co do zakresu robót, które Wykonawca mo¿e powierzyæ podwykonawcy do realizacji - na wniosek Wykonawcy (lub Zamawiaj±cego). h) Zmiany sposobu p³atno¶ci w szczególno¶ci mo¿liwo¶ci wprowadzenia faktury przej¶ciowej /mo¿liwo¶ci odbioru czê¶ciowego robót/ lub zmiany ilo¶ci faktur przej¶ciowych /ilo¶ci odbiorów czê¶ciowych robót/ - z wy³±cznej inicjatywy Zamawiaj±cego. i) Zmiany rozliczenia zamówienia na inny ni¿ podany w projekcie umowy - z wy³±cznej inicjatywy Zamawiaj±cego. j) Zmian przewidzianych w Ustawie o zamówieniach publicznych, zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy jak i Wykonawca, sk³adaj±c pisemny wniosek do drugiej strony, zawieraj±cy w szczególno¶ci opis zmiany i jej uzasadnienie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-10-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych osób fizycznych, okre¶lonych w art. 13, ust. 1, 2 i 3 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Administrator danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z postêpowaniami o udzielenie zamówieñ publicznych: Wójt Gminy S³opnice, 34-615 S³opnice 911 informuje osoby których dane dotycz± w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówieñ publicznych, o zasadach przetwarzania danych i uprawnieniach osób, których dane dotycz±: 1) Mog± siê Pañstwo kontaktowaæ z Inspektorem Danych Osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: iod@slopnice.pl 2) Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu: wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze na podstawie Art. 6, ust. 1, pkt c RODO, to jest w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr IGK.271.14.2019 w trybie przetargu nieograniczonego na realizacjê zadania pn.: "Budowa sieci wodoci±gowej oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy S³opnice" 3) Dane osobowe bêd± przekazywane innym odbiorcom. Prócz organów publicznych, które mog± otrzymywaæ dane osobowe w ramach konkretnego postêpowania zgodnie z prawem Unii lub prawem pañstwa cz³onkowskiego, dane mog± byæ przekazywane osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz.U.2019.1843) dalej "ustawa Pzp". 4) Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej. 5) Dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. 6) Osoby, których dane dotycz±, maj± prawo: a) dostêpu do tre¶ci swoich danych, b) sprostowania danych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników, c) ograniczenia przetwarzania, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. 7) Dane osobowe s± przetwarzane w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze na podstawie Art. 6, ust. 1, pkt c RODO, dlatego osoby których te dane dotycz± nie maj± prawa do: a) ¿±dania usuniêcia danych, b) przenoszenia danych, c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. 8) Osoby, których dane dotycz±, maj± prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj±, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 9) Podanie tych danych osobowych jest obowi±zkowe i jest warunkiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a odmowa ich podania bêdzie skutkowaæ brakiem mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu. 10) Dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Rozbudowa sieci wodoci±gowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykonanie sieci wodoci±gowej wraz ze studzienkami wodomierzowymi oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegó³owy zakres robót okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45231300-8, 45232100-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Wyd³u¿enie okresu gwarancji w stosunku do wymaganego okresu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Budowa sieci wodoci±gowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykonanie sieci wodoci±gowej wraz ze studzienkami wodomierzowymi, wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy S³opnice, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegó³owy zakres robót okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45231300-8, 45232100-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Wyd³u¿enie okresu gwarancji w stosunku do wymaganego okresu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy S³opnice oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegó³owy zakres robót okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45231300-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Wyd³u¿enie okresu gwarancji w stosunku do wymaganego okresu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.