eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynPrzetarg nieograniczony pn. ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-11-05



Og³oszenie nr 605431-N-2020 z dnia 2020-11-05 r.

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie: Przetarg nieograniczony pn. ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, krajowy numer identyfikacyjny 17081802000000, ul. Ko¶ciuszki  29 B , 82-500  Kwidzyn, woj. pomorskie, pañstwo Polska, tel. 556465000, e-mail zamowienia@powiatkwidzynski.pl, faks 556465002.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatkwidzynski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.powiatkwidzynski.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.powiatkwidzynski.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, 82- 500 Kwidzyn, ul. Ko¶ciuszki 29b , Punkt Obs³ugi Interesanta (parter).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przetarg nieograniczony pn. ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.
Numer referencyjny: OR IV.272.17.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Starostwa Powiatowego w Kwidzynie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych, paczek pocztowych oraz zwrotów przesy³ek niedorêczonych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r ( tekst jednolity Dz.U. z 2020r poz. 1041 ) oraz ¶wiadczenie us³ug odbioru przesy³ek z siedziby zamawiaj±cego. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy za³±cznik nr 1 oraz orientacyjne ilo¶ci przesy³ek wykazane w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik A do SIWZ. 3. Dane okre¶lone w za³±czniku nr A do SIWZ odnosz±ce siê do liczby przesy³ek/us³ug maj± charakter szacunkowy i nie stanowi± ze strony Zamawiaj±cego zobowi±zania do nadawania przesy³ek w podanych ilo¶ciach. Okre¶lone rodzaje i liczba poszczególnych rodzajów przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Zmniejszenie lub zwiêkszenie ilo¶ci przesy³ek nie stanowi zmiany umowy. Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie wzglêdem Zamawiaj±cego w przypadku, gdy szacunkowe ilo¶ci przesy³ek/us³ug (okre¶lone w za³±czniku nr A do SIWZ) nie zostan± w pe³ni wykorzystane do terminu zakoñczenia umowy. Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy tylko i wy³±cznie za us³ugi faktycznie wykonane. 4.Je¶li w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z za³±cznikami) wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiaj±cy - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w dokumentacji. 5.Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z za³±cznikami) wystêpuj± odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjêtym przez polskie prawodawstwo. 6.Wszêdzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z za³±cznikami), przy opisie zastosowanych materia³ów lub urz±dzeñ wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje siê, ¿e mog± byæ zastosowane materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przyk³adowy i u¿yty jest w celu okre¶lenia standardów jako¶ciowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materia³ów lub urz±dzeñ. W przypadku, gdy powo³ywane normy i przepisy s± pañstwowe lub odnosz± siê do konkretnego kraju lub regionu, mog± byæ równie¿ stosowane inne odpowiednie normy zapewniaj±ce równy lub wy¿szy poziom wykonania ni¿ powo³ane normy lub przepisy. 7. Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy okre¶lone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z pó¼n. zm.). 1) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: osoby wykonuj±ce dzia³alno¶æ operacyjn± (dorêczyciele) realizuj±ce przedmiotowe zamówienie. Przez dzia³alno¶æ operacyjn± osób realizuj±cych przedmiotowe zamówienie Zamawiaj±cy rozumie dzia³alno¶æ Wykonawcy zwi±zan± z bezpo¶rednim odbiorem i dostarczaniem przesy³ek pocztowych w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia. Wymóg zamawiaj±cego dotyczy bezpo¶redniego odbioru i dostarczania przesy³ek pocztowych do siedziby/jednostki Zamawiaj±cego, w/w czynno¶ci polegaj± na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 KP Zgodnie z tre¶ci± art. 22 § 1 Kodeksu Pracy przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: a) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4) Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 1 czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, nie krótszym ni¿ 21 dni ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 1 czynno¶ci. 5) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

II.5) G³ówny kod CPV: 64.11.00.00 - Us³ugi pocztowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2021-01-04 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Ewentualne warto¶ci podane w dokumentach i o¶wiadczeniach Wykonawcy w walutach innych ni¿ PLN bêd± przeliczone wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ ukazania siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. A w przypadku braku ¶redniego kursu NBP z dnia ukazania siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy przyjmie ¶redni kurs og³oszony przez NBP w najbli¿szym dniu po ukazaniu siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania w postêpowaniu procedury wynikaj±cej z dyspozycji przepisu art. 24aa ustawy pzp. 3.Podwykonawcy 3.1.Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. 3.2. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, i podania przez wykonawcê firm podwykonawców- sporz±dziæ wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Oferta sk³ada siê z: 1) Formularza Ofertowego (wzór formularza ofertowego okre¶lony zosta³ w Za³±czniku nr 3 do SIWZ); 2) Orygina³u (lub kopii po¶wiadczonej notarialnie) pe³nomocnictwa udzielonego osobom podpisuj±cym ofertê, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powy¿szym zakresie nie wynika z dokumentów rejestrowych; 3)O¶wiadczenia wstêpnego zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy pzp, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu- za³±cznik nr 4 do SIWZ; 4) Podwykonawcy (je¿eli dotyczy)- za³±cznik nr 5 do SIWZ; 5) Formularza cenowego stanowi±cego za³±cznik nr A do SIWZ 2. Formalno¶ci przed podpisaniem umowy: 1) Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców. 2) Wykonawca zostanie wezwany o dope³nienie formalno¶ci, o których mowa wy¿ej oraz uzgodnienie ostatecznej tre¶ci umowy w oparciu o istotne postanowienia umowy za³±czone do SIWZ Za³±cznik nr 2 do SIWZ , a tak¿e uzgodnienie innych kwestii koniecznych do sprawnego jej zawarcia. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawc± nast±pi zgodnie z art. 94 ustawy Pzp. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiaj±cego. 3) Brak przed³o¿enia wy¿ej wymienionego dokumentu stanowi podstawê do uznania, i¿ Wykonawca uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
termin p³atno¶ci faktury od dnia wystawienia przez Wykonawcê faktury VAT 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Istotne postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 2 do SIWZ.


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje istotne zmiany umowy zgodnie z dyspozycj± przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp. w zakresie: I) wynagrodzenia umownego: a) pod warunkiem, ¿e zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego b) zmiany ustawowej stawek podatkowych (VAT) w okresie obowi±zywania umowy; je¿eli w trakcie obowi±zywania umowy nast±pi zmiana w zakresie podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowi±zuje siê do uiszczenia op³aty powiêkszonej o podatek od towarów i us³ug wed³ug stawki obowi±zuj±cej na dzieñ wystawienia faktury VAT; c) zmiany "cen jednostkowych brutto" w poszczególnych pozycjach wpisanych przez Wykonawcê w Formularzu cenowym (stanowi±cym za³±cznik do umowy) w sytuacji spowodowanej zmianami tych cen w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe; je¿eli w trakcie obowi±zywania umowy nast±pi zmiana w zakresie cen jednostkowych poszczególnych us³ug, Zamawiaj±cy, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowi±zuje siê do uiszczenia op³aty za ¶wiadczone us³ugi w wysoko¶ci obowi±zuj±cej na dzieñ wystawienia faktury VAT. II) Wyst±pienia si³y wy¿szej spowodowanej okoliczno¶ciami zwi±zanym ze stanem epidemii lub stanem zagro¿enia epidemicznego (w takim przypadku zastosowanie maj± przepisy dotycz±ce zamówieñ publicznych okre¶lone w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych w zwi±zku z konieczno¶ci± przeciwdzia³ania mo¿liwo¶ci rozprzestrzeniania siê koronowirusa COVID-19 (po zmianach).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
1.Nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy pzp. Przez tajemnicê przedsiêbiorstwa rozumie siê nieujawnione do wiadomo¶ci publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiêbiorstwa lub inne informacje posiadaj±ce warto¶æ gospodarcz±, co do których przedsiêbiorca podj±³ niezbêdne dzia³ania w celu zachowania ich poufno¶ci. Informacja o zastrze¿eniu dokumentów stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa nale¿y podaæ równie¿ w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik nr 3 do SIWZ). 2. Stosownie do brzmienia przepisu art. 8 ust. 5 ustawy pzp- zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanego dalej "rozporz±dzeniem 2016/679", w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-16, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Szczegó³owy opis kryteriów oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryteriami: Cena: znaczenie - 60% termin p³atno¶ci faktury od dnia wystawienia przez Wykonawcê faktury VAT - 40% Razem: 100 % 2. W kryterium cena ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formu³y: cena najni¿sza spo¶ród z³o¿onych ofert/ 9podzieliæ) cena badanej oferty x 60= otrzymane punkty. 3. W kryterium termin p³atno¶ci faktury od dnia wystawienia przez Wykonawcê faktury VAT ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formu³y: - termin p³atno¶ci faktury 14 dni - 0 punktów - termin p³atno¶ci faktury 21 dni - 20 punktów - termin p³atno¶ci faktury 30 dni - 40 punktów W przypadku gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu (niepotrzebnego nie skre¶li) proponowanego terminu p³atno¶ci faktury Zamawiaj±cy uzna, ¿e termin p³atno¶ci faktur bêdzie wynosi³ 14 dni i przyzna 0 punktów. 4. Ocena punktowa bêdzie dotyczyæ wy³±cznie ofert uznanych za wa¿ne i nie podlegaj±cych odrzuceniu. Danych z ofert uznanych za niewa¿ne nie bierze siê pod uwagê przy obliczaniu punktacji. 5.Oceniona jako najkorzystniejsza zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów obliczonych wg powy¿szych zasad (suma punktów w dwóch kryteriach). Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku. Punktacja zostanie obliczona na podstawie danych zawartych w formularzu ofertowym. II.Informujemy, ¿e w rozumieniu *Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, administratorem zbioru danych, w którym przetwarzane s±/ bêd± Pani/ Pana dane osobowe jest Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, ul. Ko¶ciuszki 29B, 82-500 Kwidzyn; jednocze¶nie informujemy, i¿: 1.Z Administratorem mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: ul. Ko¶ciuszki 29B, 82-500 Kwidzyn, lub email: IOD@powiatkwidzynski.pl. 2.Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: ul. Ko¶ciuszki 29B, 82-500 Kwidzyn, lub email: IOD@powiatkwidzynski.pl. 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie; nr sprawy: OR IV.272.17.2020. 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z pó¼n. zm.), dalej "ustawa Pzp". 5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Stosownie do brzmienia przepisu art. 97 ust. 1a ustawy pzp- w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z przepisem art. 97 ust. 1b ustawy pzp- skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. 6.Podanie przez Pana/Pani± danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8.W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguje Pani/Panu prawo do: - ¿±dania od Administratora dostêpu do Pani/Pana danych osobowych (zgodnie z przepisem art. 8a ust. 2 ustawy pzp- w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu); - ¿±dania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych (zgodnie z art. 8a ust. 3 ustawy pzp- skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±); - ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych (zgodnie z przepisem art. 8a ust. 4 ustawy pzp- wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu); - wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy Rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 9.Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10.Administrator dok³ada wszelkich starañ, aby zapewniæ wszelkie ¶rodki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umy¶lnym zniszczeniem, przypadkow± utrat±, zmian±, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostêpem, zgodnie ze wszystkimi obowi±zuj±cymi przepisami.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.