Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-26
Włoszczowa: Dostawa endoprotez stawu biodrowego, gwoździ śródszpikowych i płyty do zespoleń kości udowej.
Numer ogłoszenia: 60550 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Żeromskiego 28, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3883828, fax 041 3883877.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa endoprotez stawu biodrowego, gwoździ śródszpikowych i płyty do zespoleń kości udowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy endoprotez stawu biodrowego , gwoździ śródszpikowych i płyt do zespoleń kości udowej. Kod klasyfikacji CPV 33 183100-7 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Zadanie 1 Endoprotezy stawu biodrowego: 1. trzpień endoprotezy - 30 szt, 2. panewki bipolarne - 30 szt, 3. głowa endoprotezy - 30 szt, 4. endoproteza połowicza - 10 szt, 5. nowoczesna technika cementowania: - cement chirurgiczny - 40 szt, - jednorazowy pakiet do próźniowego mieszania i podawania cementu - 30 szt, - jednorazowy pakiet do czyszczenia i płukania - 30 szt, - szczotki kanałowe - 30 szt. Zadanie 2 Gwoździe śródszpikowe: 1. gwoździe śródszpikowe- udowe - 10 szt, 2. gwoździe śródszpikowe - podudzie - 10 szt, 3. gwożdzie śródszpikowe - ramienne - 5 szt , 4. gwoździe śródszpikowe - przedramienia - 10 szt Zadanie 3 Płyty do zespoleń kości udowej: 1. system DHS i DCS do zespoleń nasady i dalszej kości udowej - 40 szt. Szczegółowe informacje określają załączniki nr 4, nr 5 i nr 6 do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywa się według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty których wykaz zawiera rozdział VI niniejszej SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, 4. Wykaz wykonanych dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców . Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające , że te dostawy zostały wykonane należycie. UWAGI Dokumenty mogą być załączone w formie oryginałów albo czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferta musi spełniać warunki formalne: właściwy sposób reprezentacji zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Włoszczowa Dział Obsługi Administracyjno - Technicznej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 10:00, miejsce: ZOZ Włoszczowa Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych całego budynku Starostwa Powiatowego we Włoszczowie poprzez ich malowanie w kolorach kontrastowych wraz z dokonaniem ich doświetlenia realizowanego przez PFRON
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie w drugim półroczu 2024 r.
- Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2024/2025 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Włoszczowa, wraz z zapewnieniem opieki do i z OREW w Psarach-Kolonii 57
- "Dostawa implantów, stabilizatorów zewnętrznych, instrumentarium do usuwania zespoleń do zabiegów ortopedycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II".
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa endoprotezy stawu kolanowego.
- DOSTARCZANIE GWOŹDZI DO ZAOPATRZENIA ZŁAMAŃ KOŚCI ORAZ SYSTEMU KABLI DO ZŁAMAŃ OKOŁOPROTEZOWYCH.
- "Dostawa implantów, stabilizatorów zewnętrznych, instrumentarium do usuwania zespoleń do zabiegów ortopedycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II".
- Dostawa implantów oraz płytek do zespolenia złamań kości
- dostawa wyrobów medycznych do zabiegów ortopedycznych (ZP-72/2024).
- Dostawa implantów do wykonywania zabiegów ortopedycznych
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.