Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-05
Sulechów: Wykonanie gadżetów promocyjnych Gminy Sulechów na rok 2010.
Numer ogłoszenia: 60554 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów promocyjnych Gminy Sulechów na rok 2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę gadżetów promocyjnych Gminy Sulechów gadżetów reklamowych, zwanych dalej gadżetami, następujących rodzajów i w następujących ilościach: L.p. NAZWA ilość 1. smycze o szerokości 2 cm z nadrukiem (www.sulechow.pl) dwustronnym w jednym kolorze, 1000 2. koszulki 100 % bawełna, rozmiary 25 szt. - M, 25 szt. - XL, 50 szt. - L, gramatura 185g-m2 w kolorze zielonym z herbem Gminy, nadruk 5 kolorów na lewej piersi 100 3. parasol z logo Gminy z napisem www.sulechow.pl, jeden kolor, automatyczne, duże nie składane, rączka drewniana prosta,duże 150 4. kubek termiczny, ze stali nierdzewnej i plastiku, przystosowane do uchwytu w samochodzie z nadrukiem, pojemność 400 ml, z przykrywką z zastawką umożliwiającą picie lub włożenie słomki, z nadrukiem w jednym kolorze (www.sulechow.pl) 200 5. torba bawełniana w naturalnym kolorze z nadrukiem (logo Gminy plus www.sulechow.pl) w jednym kolorze z jednej strony, wymiary 38 - 42 cm, uchwyt do ręki 700 6. opaski odblaskowe, nadruk jeden kolor na całej powierzchni opaski ( www.sulechow.pl)., 1000 7. kamizelki odblaskowe (połowa ilości zamówienia w rozmiarze dziecięcym), nadruk w jednym kolorze, przód - logo gminy o rozmiarach 10-5 cm, tył - logo Gminy plus www.sulechow.pl) o rozmiarach 30-15 cm 300 8. breloczki metalowe, z żetonem do wózka na zakupy w marketach z nadrukiem (logo Gminy) 500 9. długopisy (tusz niebieski), metalowe z nadrukiem (www.sulechow.pl) w jednym kolorze z wymiennym wkładem 1000 10. pinsy metalowe o wymiarach 15 mm na 10 mm, z herbem Gminy z nadrukiem w 5 kolorach 200 11. drewniane skrzynki na wino, posiadające akcesoria winiarskie (korkociąg, termometr itp.), z grawerem (herb Sulechowa plus www.sulechow.pl) na wierzchniej stronie 20 12. przenośna pamięć z nadrukiem (logo Gminy i www.sulechow.pl) o pojemności 4GB 100 13. portfele czarne ze skóry ekologicznej, pionowe, z kieszonka na bilon (męskie z herbem Gminy plus www.sulechow.pl) z tłoczeniem 30 14. komplet obejmujący długopis z wkładem wymiennym i pióro na naboje z grawerem (logo Gminy i www.sulechow.pl) w etui metalowym z grawerem (logo Gminy i www.sulechow.pl) 30 15. długopis z wkładem wymiennym, tusz niebieski, metalowe, ze wskaźnikiem laserowym i latarką z grawerem (logo Gminy i www.sulechow.pl) w etui metalowym z grawerem (logo Gminy i www.sulechow.pl ) 50 16. krawat z logo Gminy (haft), klasyczny w kolorze niebieskim, w ukośne paski, w pudełku z nadrukiem (logo Gminy) - 50 szt. 50 17. odblaski, zaczepiane sznureczkiem na tornister z logo Gminy o różnych kształtach i kolorach 1000 18. koszula męska, niebieska z herbem Gminy (haft) na kieszonce (na piersi), rozmiary 170-44, 180-43 (2 szt.), 184-4 (2 szt.) 165-38, 176-41, 170-41, 182-40 (2 szt.), skład 70 % bawełna, 30 % poliester, gramatura 135g-m2 długi rękaw 10 19. koszula damska, niebieska z herbem Gminy (haft) na kieszonce (na piersi) rozmiary do uzgodnienia 3 - L, 2 - M, skład 70 % bawełna, 30 % poliester, gramatura 135g/m2, długi rękaw 5 20. koszulka polo z krótkim rękawem męskie, w kolorze granatowym z haftowa-nym kolorowym logo (Herb Gminy) na piersi, na prawym rękawie (PSP), na lewym rękawie (PCK), kolor nadruków obowiązujący na logach prezentowanych jednostek (Gminy Sulechów, Państwowej Straży Pożarnej i Polskiego Czerwonego Krzyża), rozmiary 30 L, 30 XL, skład 100 % bawełna, gramatura 230g/m2, logotypy według projektu własnego zamawiającego 60 21. koszulka biała z kołnierzem typu marynarski w kolorze granatowym, z nadrukiem (Przystań Turystyczna w Cigacicach i logotypy programu Interreg III A i flaga UE) w jednym kolorze na lewej piersi według projektu zamawiającego, w rozmiarach 20 - M, 20 - L, 10 - XL, skład 100 % bawełna, gramatura 185g-m2 50 22. czapka marynarska typu kapitańska z nadrukiem (Przystań Turystyczna w Cigacicach i logotypy programu Interreg III A i flaga UE) w jednym kolorze według projektu zamawiającego z lewej strony, rozmiary od 56 cm do 60 cm rozmiar głowy, skład 100 % bawełna 50 2. Wykonawca wykona gadżety w oparciu o projekty przygotowane przez siebie i doręczone Zamawiającemu, po ich zaakceptowaniu przez Kierownika Wydziału Pozyskiwania Środków Unijnych i Promocji Gminy Sulechów. Strony zobowiązane są wzajemnie konsultować estetykę i sposób wykonania gadżetów na etapie przygotowania ich projektów. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uzasadnione, racjonalne uwagi Zamawiającego w tym zakresie. 3. Zamawiający może zaakceptować przedstawione przez Wykonawcę projekty bez zastrzeżeń lub zgłosić zastrzeżenia co do poszczególnych lub wszystkich przedstawionych mu projektów. 4. Zamówienie realizowane będzie do wysokości środków finansowych w budżecie Zamawiające-go przeznaczonych na realizację tego zadania, w zależności od oferowanych cen jednostkowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.85.00 - Ozdoby 18.41.22.00 - Koszulki sportowe 39.29.52.00 - Parasole 39.22.11.50 - Termosy 18.93.00.00 - Worki i torby 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 18.51.30.00 - Wyroby biżuteryjne 39.29.24.00 - Przybory do pisania 39.22.61.00 - Skrzynki na butelki 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 18.92.32.00 - Portfele 30.19.21.22 - Pióra wieczne 18.42.30.00 - Krawaty 18.33.20.00 - Koszule 18.33.30.00 - Koszulki polo 18.44.30.00 - Nakrycia głowy i dodatki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 - Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów, pok nr 119b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 002.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Dostawa oleju napędowego do pojazdów i sprzętu Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego "SuPeKom" Sp. z o. o. w Sulechowie w roku 2025
- Dostawa oleju napędowego do pojazdów i sprzętu Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego "SuPeKom" Sp. z o. o. w Sulechowie w roku 2025
- Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Sulechów w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025- artykuły spożywcze, jajka, przyprawy, tłuszcze i nabiał, crispy.
- "Budowa odcinka drogi powiatowej nr 1176F w m. Sudoł, gm. Czerwieńsk"
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów sieci bezprzewodowej i dysków twardych dla Miasta Tomaszów Lubelski w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Sukcesywne dostawy w roku 2025 do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju worków do segregacji odpadów"
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania i sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Miasto Boguszów-Gorce"
- Zakup i dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk dla pracowników Parku Narodowego "Ujście Warty"
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 9 części
- Modernizacja serwerowni oraz wdrożenie systemu tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Gminy Mykanów w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczeństwo Gminy Mykanów"
więcej: Koszule »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.