Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-21
Żegocina: Organizacja i wykonanie kursów dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Żegociny.
Numer ogłoszenia: 60569 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Świętej Jadwigi Królowej w Żegocinie , Żegocina 50, 32-731 Żegocina, woj. małopolskie, tel. 14 613 21 20, faks 14 613 21 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i wykonanie kursów dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Żegociny..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i wykonaniu kursów dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 zadań częściowych: zad.części nr 1 kurs prawa jazdy kat.B, zad części nr 2 kurs operatora koparko ładowarki, zad.części nr 3 kurs wizażu,zad.części nr 4 kurs obsługi kasy fiskalnej z terminalem kart płatniczych, zad części nr 5 kurs kelnerski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opracowaniu pn opis realizacji kursów stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. W/w usługa jest realizowana w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Powiecie Bocheńskim.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w załączniku do niniejszej siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 1 główną usługę swym zakresem przeprowadzenie przynajmniej jednego kursu z zakresu przedmiotu zamówienia opowiadających danej części zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku, kiedy składana oferta obejmuje więcej niż jedno zadanie częściowe, w Wykonawca jest zobligowany do wskazania się odpowiednio dla każdego z tych zadań, wykonanie minimum 1 głównej usługi z zakresu przedmiotowego zamówienia, której ilość nie może być niższa niż: dla zadania częściowego nr 1 - 16 osób przeszkolonych dla zadania częściowego nr 2 - 8 osób przeszkolonych dla zadania częściowego nr 3 - 10 osób przeszkolonych dla zadania częściowego nr 4 - 10 osób przeszkolonych dla zadania częściowego nr 5 - 10 osób przeszkolonych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w załączniku do siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje w przypadku zad. cz. nr.1 zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, iż: - dysponuje co najmniej jednym instruktorem w rozumieniu art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30 poz. 151 z późn. zm.), oraz - dysponuje co najmniej jednym wykładowcą w rozumieniu art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30 poz. 151 z późn. zm.). zad. cz. nr.2 do przeprowadzenia zajęcia teoretyczny i praktyczny spełniającego łącznie następujące kryteria: -wykształcenie co najmniej średnie, - ukończone kursy/kurs z przedmiotu zamówienia, i/lub w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej dwa lata pracował/a lub świadczył/a usługi jako operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy, i/lub w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej dwa lata pracował/a lub świadczył/a usługi jako instruktor kursów objętych przedmiotem zamówienia dla osób dorosłych i/lub uczniów szkół ponadgimnazjalnych zad. cz. nr 3 - 5, co najmniej 1 osobą (dla każdego zadania osobno) na stanowisku instruktora, posiadającego uprawnienia pedagogiczne i min. 3 letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursów w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem danego zadania częściowego osobą .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w załączniku do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załączone z załączniki do swiz. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeśli osoba dokonująca tych czynności nie jest wskazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie opisanym w p. 15c siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zswzegocinie.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji elektronicznej z w/w strony internetowej, natomiast w wersji analogowej (drukowanej) w siedzibie Zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół im.Świętej Jadwigi Królowej w Żegocinie 32-731 Żegocina 50, sekretariat pok.2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie w/w zadań jest finansowane w ramach realizacji projektu systemowego pt.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat.B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat.B dla 16 uczniów z podziałem na 2 grupy: I grupa 11 uczniów, II grupa 5 uczniów. Ilość godzin dla każdej grupy po 60 h (30 teorii i 30h praktyczny). Przeprowadzenie kursu zgodnie z wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis realizacji kursów stanowi załącznik nr 1 do swiz pn opis realizacji przedmiotowego zadania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs operatora koparko ładowarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu operatora koparko - ładowarek klasa - III wszystkie typy wraz ze sprawdzianem (egzaminem państwowym) dla 8 uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej. Przeprowadzenie dla każdego uczestnika w ramach szkolenia 202 godzin zajęć w tym 116 godzin zajęć teoretycznych oraz 86 godzin zajęć praktycznych. Szczegółowy opis realizacji przedmiotowego zamówienia stanowi załącznik nr 1 do swiz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs wizażu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Wirażu dla 10 uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie. Ilość godzin dla każdego uczestnika 45 godzin dydaktycznych w tym: 8h teorii i 37 h praktyczny zgodnie z wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis realizacji przedmiotowego zamówienia stanowi załącznik 1 do swiz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs obsługi kasy fiskalnej z terminalem kart płatniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej z terminalem kart płatniczych dla 10 uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie. Ilość godzin dla każdego uczestnika 30 godzin dydaktycznych zgodnie z wymogami Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kursu kelnerski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu kelnerskiego dla 10 uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie. Ilość godzin dla każdego uczestnika 30 godzin dydaktycznych zgodnie z wymogami Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji doradcy zawodowego- koordynatora na szczeblu powiatowym dla Powiatu Malborskiego w projekcie pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.