eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomwywóz stałych odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie miasta Radomia, zarządzanych i administrowanych przez Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" sp. z o.o w Radomiu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-01

POZYCJA 6056

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Radom: wywóz stałych odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie miasta Radomia, zarządzanych i administrowanych przez Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" sp. z o.o w Radomiu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" sp. z o.o., do kontaktów: Robert Borzęcki, pok. 217, ul. Waryńskiego 16 a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3846507, fax 048 3627302, e-mail: sekretariat@rtbs.radom.pl, www.rtbs.radom.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 90. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz stałych odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie miasta Radomia, zarządzanych i administrowanych przez Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" sp. z o.o w Radomiu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: A) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie cyklicznej usługi wywozu nieczystości stałych, bytowo-komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych i lokali użytkowych, gromadzonych z zachowaniem segregacji surowców wtórnych oraz komunalnych odpadów niebezpiecznych na terenach administrowanych i zarządzanych przez RTBS "Administrator" sp. z o.o na obszarze Radomia. Wywóz nieczystości stałych wraz z odbiorem odpadów segregowanych będzie odbywał się w miarę potrzeb (minimum dwa razy w tygodniu) z nieruchomości na terenie Radomia zarządzanych i administrowanych przez Zamawiającego, wyszczególnionych w załączniku nr I do Wzoru Umowy. Adresy nieruchomości, wymagane częstotliwości wywozu odpadów oraz ilości i wielkości pojemników zawarte są w załączniku nr II do Wzoru Umowy. Odpady wywożone będą z 53 punktów na terenie Radomia. Ilość obsługiwanych mieszkańców - 4199 osób Łączna powierzchnia lokali użytkowych - 3337,15m kw. Powyższe stany ujęto na dzień 31 października 2005r Wykaz ilości mieszkańców i powierzchni użytkowych na terenie poszczególnych nieruchomości zawiera załącznik nr III do Wzoru Umowy. W trakcie realizacji Umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia okoliczności zmniejszenia lub zwiększenia ilości mieszkańców i powierzchni użytkowych określonych w w/w zał.nr III do Wzoru Umowy. W przypadku wymienionych zmian w miesięcznym okresie rozliczeniowym będą one dokumentowane "wykazem zasobu" przekazywanym Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie ,że ilość nieruchomości z , których wywożone będą odpady może ulec zmianie w związku z przekazywaniem budynków lub przejmowaniem ich w zarządzanie przez Zamawiającego, zmiany będą wprowadzane na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy na 14 dni przed terminem wprowadzenia zmian. B) W zakresie przedmiotu zamówienia będzie: 1) Świadczenie usług wywozu selektywnie gromadzonych stałych odpadów komunalnych z podziałem na frakcje odpadów: a) suchą w tym-szkło ,PET-y folie, plastiki, papier, tektura, tekstylia, metale i inne oraz odpady niebezpieczne, powstające w gospodarstwach domowych zgodne z Katalogiem Odpadów i klasyfikowane jako podgrupa oznaczona "kodem odpadu 20 01" (Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z 2001r - Dz.U. Nr 112 poz. 1206) Wykaz odpadów zawiera załącznik nr IV do Wzoru Umowy b) mokrą - zmieszane inne odpady komunalne 2)Świadczenie usług polegających na odbiorze raz na kwartał odpadów niebezpiecznych, powstających w gospodarstwach domowych .Rodzaje odpadów niebezpiecznych wyspecyfikowano w załączniku nr IV do Wzoru Umowy, zgodnie z Katalogiem Odpadów. Sposób i harmonogram odbioru tych odpadów będzie każdorazowo uzgadniany między Zamawiającym a Wykonawcą. 3) Zapewnienie właściwej ilości pojemników na stałe odpady komunalne o pojemnościach 0,24m sześc.; 0.7-1,1m sześc. ; 7,5m sześc. 4) Zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników do gromadzenia frakcji suchej dpadów, w których gromadzone będą odpady komunalne typu: papier, tektura, tekstylia, tworzywa sztuczne, folie, plastiki, PET-y, szkło, tetrapaki, metal, itp. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nie mniej niż jeden pojemnik do gromadzenia frakcji suchej o objętości minimum 1,1m sześc. na każdych 500 mieszkańców obsługiwanej nieruchomości, zgodnie z załącznikiem nr III do Wzoru Umowy. 5) Wystawianie napełnionych odpadami pojemników z posesji i ustawianie ich po opróżnieniu na właściwym miejscu 6) Wywóz odpadów pozostawionych poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia odpadami 7) Oczyszczanie miejsc zaśmieconych przy opróżnianiu pojemników z odpadów 8) Opróżnianie pojemników poza ustalonym harmonogramem na zgłoszenie przez Zamawiającego w przypadku ich przepełnienia odpadami. 9) Naprawa oraz wymiana pojemników zużytych w czasie eksploatacji bądź uszkodzonych w trakcie opróżniania. 10) Systematyczne wykonywanie dezynfekcji pojemników oraz altan śmietnikowych raz na kwartał ,a także częściej w zależności od stanu sanitarnego i warunków pogodowych - na pisemne zlecenie Zamawiającego. W przypadku nie wykonania dezynfekcji przez Wykonawcę, Zamawiający wykona ją we własnym zakresie a kosztami obciąży Wykonawcę 11) Wywóz raz na kwartał odpadów wielkogabarytowych ,tj. różnego rodzaju przedmiotów i sprzętów domowych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego i na pisemne zlecenie Zamawiające C) Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego należy wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady w ilościach i rodzajach,które zapewnią należyte wykonanie usługi Obsługiwane punkty gromadzenia odpadów zostaną oznaczone poprzez umieszczenie na nich nazwy (logo) i numeru telefonu Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia uzupełniającego zamówienia, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości niniejszego zamówienia podstawowego w trybie art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia wykonania całości ani części Zamówienia podwykonawcom. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Radom. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 830.842,62 PLN (205.308,54 EUR). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36; data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 31.03.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 17.000 PLN; Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 17.000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Faktura płatna przelewem w terminie 30 dni od daty przyjęcia jej przez zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a) Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; b). Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru o zarejestrowaniu firmy (dla firm podlegających obowiązkowi rejestracji sądowej) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dla firm prowadzonych w formie działalności gospodarczej) - w obu przypadkach z datą aktualizacji odpisu lub kserokopii nie starszą niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty. - Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. W przypadku braku określenia terminu ważności zaświadczenia ustala się termin ważności na 3 miesiące od daty jego wystawienia. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. W przypadku braku określenia terminu ważności zaświadczenia ustala się termin ważności na 3 miesiące od daty jego wystawienia. - Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp - Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1. pkt.4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualne zezwolenie Prezydenta Miasta Radomia na odbieranie odpadów komunalnych zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13. 09. 1996r. O utrzymaniu czystości i porządku w gminach - ważne w okresie nie krótszym niż termin wykonania niniejszego Zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - oświadczenie określające obroty ,zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat obrotowych ( od 2003r-do 2005r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres. - oświadczenie w sprawie rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała /zgoda organu Wykonawcy do dokonania czynności prawnej - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 30 tys. zł - informacje banku o śr. finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem term. składania ofert - dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz wykonanych zamówień w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości o zabudowie wielorodzinnej w okresie ostatnich trzech lat liczonych od dnia upływu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) Minimum trzy samodzielnie wykonane zamówienia o łącznej wartości netto 800 tys. zł b) wykaz sprzętu do obsługi w zakresie odbioru i wywozu nieczystości bytowo- komunalnych na każde 1000 osób w przedmiocie wykonywanego zamówienia przynajmniej jeden pojazd specjalistyczny o ładowności minimum 5 m sześc. c) Referencje(minimum 3) potwierdzające wykonanie z należytą starannością zamówień wykazanych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RZ/01/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.03.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: opłata w kasie zamawiającego lub przelewem na konto zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.03.2006, godzina 10:15, RTBS"Administrator" sp. z o.o , Radom ul.Waryńskiego 16a, sala konferencyjna-103 (parter).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.