Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-03
Ogłoszenie nr 605763-N-2020 z dnia 2020-11-03 r.
Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie: Dostawa urządzeń komputerowych i sprzętu komputerowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 11 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
Źródło finansowania: Część 1: GHG-Manage, nr umowy ERA-GAS/I/GHG-MANAGE/01/2018 Część 2: Projekt OPUS 18 o nr. 2019/35/B/NZ9/02854 Część 3: Projekt OPUS 18 o nr. 2019/35/B/NZ9/02854 Część 4: Sonata 15 nr 2019/35/D/NZ9/01835 Część 5: Projekt Doktorat Wdrożeniowy Część 6: Subwencja Część 7: Subwencja Część 8: Projekt SONATA-15 2019/35/D/NZ9/00555 Część 9: -Projekt Doktorat Wdrożeniowy -Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego - Subwencja -Projekt SoilCare -Sonata 15 nr 2019/35/D/NZ9/01835 Część 10: Subwencja Część 11: Projekt finansowany przez Narodowe Centrum Nauki w ramach konkursu Sonata 12
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
32638000000000, ul.
ul. Doświadczalna
4
,
20-290
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 7445061 w. 110, e-mail
ebronisz@ipan.lublin.pl, faks
817 445 067.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Instytut Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://portal.smartpzp.pl/iapan
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://portal.smartpzp.pl/iapan
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://portal.smartpzp.pl/iapan
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem: operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat),
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń komputerowych i sprzętu komputerowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 11 części
Numer referencyjny:
A-2401-36/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa urządzeń komputerowych i sprzętu komputerowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 11 części" 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie: Część 1: Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 1 zestaw Część 2: Laptop z oprogramowaniem 1 - 1 sztuka Część 3: Laptop z oprogramowaniem 2 - 1 sztuka Część 4: Laptop z oprogramowaniem 3 - 1 sztuka Część 5: Laptop z oprogramowaniem 4 - 1 sztuka Część 6: Laptop z oprogramowaniem 5 - 1 sztuka Część 7: Laptop z oprogramowaniem 6 - 1 sztuka Część 8: Stacja robocza wysokiej wydajności - 1 sztuka Część 9: Akcesoria komputerowe (kable USB - USB-C, Myszki komputerowe, Dyski SSD, HDD, Adaptery micro HDMI- VGA, przenośne pamięci USB, Dyski zewnętrzne USB, Pamięci RAM, Zasilacz awaryjny, Słuchawki) Część 10: Laptop z oprogramowaniem 7 - 1 sztuka Część 11: Laptop z oprogramowaniem 8 - 1 sztuka 3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część 1: 30213100-6 Komputery przenośne, 30237120-6 Porty komputerowe, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, 30231310-3 Wyświetlacze płaskie, 30237460-1 Klawiatury komputerowe, 30237410-6 Myszka komputerowa, 48620000-0 Systemy operacyjne. Część 2: 30213100-6 Komputery przenośne, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, 48620000-0 Systemy operacyjne, 30237410-6 Myszka komputerowa. Część 3: 30213100-6 Komputery przenośne, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, 48620000-0 Systemy operacyjne, 30237410-6 Myszka komputerowa Część 4: 30213100-6 Komputery przenośne, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, 30237410-6 Myszka komputerowa. Część 5: 30213100-6 Komputery przenośne, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, 30237410-6 Myszka komputerowa, 48620000-0 Systemy operacyjne. Część 6: 30213100-6 Komputery przenośne, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, 30237410-6 Myszka komputerowa, 48620000-0 Systemy operacyjne. Część 7: ): 30213100-6 Komputery przenośne, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, 30237410-6 Myszka komputerowa, 48620000-0 Systemy operacyjne. Część 8: 30214000-2 Stacje robocze, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, 48620000-0 Systemy operacyjne, 35100000-5 Urządzenia awaryjne i zabezpieczające, 31682530-4 Awaryjne urządzenia energetyczne. Część 9: 30234500-3 Pamięci do przechowywania danych, 30236110-6 Pamięć o dostępie swobodnym (RAM), 30237200-1 Akcesoria komputerowe, 30233180-6 Urządzenia z pamięcią flash, 30237132-3 Interfejs USB, 32572000-3 Kabel komunikacyjny, 32342412-3 Głośniki, 30237240-3 Kamera internetowa, 30234100-9 Dysk magnetyczny, ): 30237410-6 Myszka komputerowa, 30237280-5 Akcesoria zasilające, 35100000-5 Urządzenia awaryjne i zabezpieczające, 32342100-3 Słuchawki, 30233180-6 Urządzenia z pamięcią flash, 30237132-3 Interfejs USB. Część 10: 30213100-6 Komputery przenośne, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, 48620000-0 Systemy operacyjne, 30237410-6 Myszka komputerowa. Część 11: 30213100-6 Komputery przenośne, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, 48620000-0 Systemy operacyjne, 30237410-6 Myszka komputerowa. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z Części zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1-1.11 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 6. Zamawiający nie określa liczby części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy, tj. zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia, według wyboru wykonawcy. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Rozwiązania równoważne: 1) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne do wskazanych. 2) Ewentualne wskazane przez zamawiającego nazwy marki lub producenta mają na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu lub produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych, jak i numerów katalogowych poszczególnych producentów (dystrybutorów), określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny. 3) Wszędzie tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy "lub równoważne."
II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30214000-2 |
48310000-4 |
48620000-0 |
35100000-5 |
31682530-4 |
30237120-6 |
30231310-3 |
30237460-1 |
30237410-6 |
48620000-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 20
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zrealizowany w terminie maksymalnie: 20 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla Części 9 stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia oferty: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII.B.l lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII.B.2 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt VII.B.2 SIWZ stosuje się. 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt VII.B.1 SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty - bez wzywania do ich przedłożenia przez Wykonawcę.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
C. OFERTA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Ofertę stanowią: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią w elektronicznym, ustandaryzowanym formularzu oferty wypełnianym przez Wykonawcę w systemie Platformy Zakupowej podczas składania oferty (nazywanym w Platformie Zakupowej "Ofertą podstawową", a zwanym dalej "formularzem platformy"), a treścią Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, za obowiązującą przyjmuje się treść prawidłowo złożonego Formularza ofertowego sporządzonego i wypełnionego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Złożenie przez Wykonawcę wyłącznie formularza platformy, bez wskazania w ofercie danych merytorycznych dot. wykonania zamówienia, które ujęte zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowi podstawę do odrzucenia oferty w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako oferty nieodpowiadającej treści SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy/Opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.11 do SIWZ (odpowiedni dla danej Części zamówienia); 2. Ponadto, do oferty należy załączyć: 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt. VII.A.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. VI.4 lit. a) SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 6) Opis "rozwiązań równoważnych" potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznikach nr 1.1 -1.11) - w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 7) W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII.D SIWZ wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 10 Zmiana Umowy 1. Zmiany postanowień Umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach: 1) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia Umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego; 2) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług - nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; 3) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych Umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia wynagrodzenia; 4) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny Przedmiotu umowy; 5) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie Przedmiotu umowy produktem wyższej jakości niż przewidziana w umowie przy zachowaniu ceny; 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia; 7) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-13, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 1 zestaw |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 30237120-6, 48310000-4, 30231310-3, 30237460-1, 30237410-6, 48620000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Jakość | 20,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium "Cena": "Cena" - maksymalnie 60 punktów Cena w ofercie przetargowej ma obejmować zastosowane rabaty i upusty finansowe; powinna być podana jako wartość brutto. Punkty za kryterium cena będą obliczane wg następującej formuły: C = CON/COB x 60 Gdzie: C -przyznane punkty za kryterium "Cena" CON - Cena oferty najtańszej (wartość/cena brutto) COB - Cena oferty badanej (wartość/cena brutto) Kryterium "Jakość": "Jakość" - maksymalnie 20 punktów W powyższym kryterium oceniany będzie parametr jakościowy w postaci zaoferowania lub niezaoferowania dodatkowego dysku wewnętrznego SSD o następujących parametrach minimalnych: Pojemność: min. 500 GB Format: 2.5" Interfejs: SATA III (6.0 Gb/s) Prędkość odczytu: min 560 MB/s Prędkość zapisu: min 510 MB/s Odczyt losowy: min 95,000 IOPS Zapis losowy: min 90,000 IOPS Rodzaj kości pamięci: TLC Niezawodność MTBF: min 1 800 000 godz. 256-bitowe szyfrowanie danych AES Kryterium "Jakość" oceniona zostanie na podstawie oświadczenia podanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ). Brak zaznaczenia TAK/NIE skutkować będzie przyjęciem, że wykonawca nie oferuje dodatkowego dysku wewnętrznego o wskazanych powyżej parametrach minimalnych. Punkty w kryterium jakościowym zostaną przyznane w skali punktowej do 20 pkt w następujący sposób: * zaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dodatkowym dyskiem wewnętrznym o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 20 punktów * niezaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dodatkowym dyskiem wewnętrznym o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 0 punktów Każdy wykonawca w kryterium "jakość" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Kryterium "Okres gwarancji": "Okres gwarancji" - maksymalnie 20 punktów UWAGA!!!: 1) Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na przedmiot zamówienia przez minimum 24 miesiące. Oferty z terminem gwarancji krótszym niż 24 miesiące zostaną odrzucone. 2) Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, zamawiający przyjmie w kryterium oceny ofert "Okres gwarancji" wartość 36 miesiące, natomiast termin wskazany przez wykonawcę będzie wiążący do realizacji przez niego zamówienia. 3) Okres gwarancji rozpocznie bieg od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez przedstawiciela zamawiającego. 4) Brak wskazania/wpisania w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) okresu gwarancji, skutkować będzie przyjęciem przez zamawiającego, że wykonawca oferuje najkrótszy (minimalny akceptowany przez zamawiającego) okres gwarancji, czyli 24 miesiące. 5) W niniejszym kryterium ocenie podlega gwarancja udzielona przez Wykonawcę, na warunkach wskazanych we wzorze umownym. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o gwarancji producenta należy przez to rozumieć parametr minimalny przedmiotu zamówienia, którego spełnienie ma charakter niezależny od gwarancji sprzedawcy (Wykonawcy) stanowiącej kryterium oceny ofert. W powyższym kryterium oceniana będzie długość okresu gwarancji. Okres gwarancji oceniony zostanie na podstawie zaoferowanego okresu podanego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Punkty za kryterium "okres gwarancji" będą obliczane wg następującej formuły: OG = (Gob - 24) : 12 x 20 gdzie: OG - przyznane punkty za zaoferowany okres gwarancji; Gob - liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej (wyrażona przez wykonawcę w miesiącach). Każdy wykonawca w kryterium "okres gwarancji" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Łączna liczba punktów za kryteria dla Części 1 liczona będzie wzorem: LP =LPC+LPJ+LPOG Gdzie: LP - to suma liczby pkt. za kryteria LPC - to liczba pkt. za kryterium "cena" LPJ - to liczba pkt. za kryterium "jakość" LPOG - to liczba pkt. za kryterium "okres gwarancji"
Część nr: | 2 | Nazwa: | Laptop z oprogramowaniem 1 - 1 sztuka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48310000-4, 48620000-0, 30237410-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Jakość | 20,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium "Cena": "Cena" - maksymalnie 60 punktów Cena w ofercie przetargowej ma obejmować zastosowane rabaty i upusty finansowe; powinna być podana jako wartość brutto. Punkty za kryterium cena będą obliczane wg następującej formuły: C = CON/COB x 60 Gdzie: C -przyznane punkty za kryterium "Cena" CON - Cena oferty najtańszej (wartość/cena brutto) COB - Cena oferty badanej (wartość/cena brutto) Kryterium "Jakość": "Jakość" - maksymalnie 20 punktów W powyższym kryterium oceniany będzie parametr jakościowy w postaci zaoferowania lub niezaoferowania dodatkowego dysku wewnętrznego SSD o następujących parametrach minimalnych: Pojemność: min. 500 GB Format: 2.5" Interfejs: SATA III (6.0 Gb/s) Prędkość odczytu: min 560 MB/s Prędkość zapisu: min 510 MB/s Odczyt losowy: min 95,000 IOPS Zapis losowy: min 90,000 IOPS Rodzaj kości pamięci: TLC Niezawodność MTBF: min 1 800 000 godz. 256-bitowe szyfrowanie danych AES Kryterium "Jakość" oceniona zostanie na podstawie oświadczenia podanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ). Brak zaznaczenia TAK/NIE skutkować będzie przyjęciem, że wykonawca nie oferuje dodatkowego dysku wewnętrznego o wskazanych powyżej parametrach minimalnych. Punkty w kryterium jakościowym zostaną przyznane w skali punktowej do 20 pkt w następujący sposób: * zaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dodatkowym dyskiem wewnętrznym o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 20 punktów * niezaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dodatkowym dyskiem wewnętrznym o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 0 punktów Każdy wykonawca w kryterium "jakość" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Kryterium "Okres gwarancji": "Okres gwarancji" - maksymalnie 20 punktów UWAGA!!!: 1) Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na przedmiot zamówienia przez minimum 24 miesiące. Oferty z terminem gwarancji krótszym niż 24 miesiące zostaną odrzucone. 2) Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, zamawiający przyjmie w kryterium oceny ofert "Okres gwarancji" wartość 36 miesiące, natomiast termin wskazany przez wykonawcę będzie wiążący do realizacji przez niego zamówienia. 3) Okres gwarancji rozpocznie bieg od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez przedstawiciela zamawiającego. 4) Brak wskazania/wpisania w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) okresu gwarancji, skutkować będzie przyjęciem przez zamawiającego, że wykonawca oferuje najkrótszy (minimalny akceptowany przez zamawiającego) okres gwarancji, czyli 24 miesiące. 5) W niniejszym kryterium ocenie podlega gwarancja udzielona przez Wykonawcę, na warunkach wskazanych we wzorze umownym. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o gwarancji producenta należy przez to rozumieć parametr minimalny przedmiotu zamówienia, którego spełnienie ma charakter niezależny od gwarancji sprzedawcy (Wykonawcy) stanowiącej kryterium oceny ofert. W powyższym kryterium oceniana będzie długość okresu gwarancji. Okres gwarancji oceniony zostanie na podstawie zaoferowanego okresu podanego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Punkty za kryterium "okres gwarancji" będą obliczane wg następującej formuły: OG = (Gob - 24) : 12 x 20 gdzie: OG - przyznane punkty za zaoferowany okres gwarancji; Gob - liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej (wyrażona przez wykonawcę w miesiącach). Każdy wykonawca w kryterium "okres gwarancji" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Łączna liczba punktów za kryteria dla Części 2 liczona będzie wzorem: LP =LPC+LPJ+LPOG Gdzie: LP - to suma liczby pkt. za kryteria LPC - to liczba pkt. za kryterium "cena" LPJ - to liczba pkt. za kryterium "jakość" LPOG - to liczba pkt. za kryterium "okres gwarancji"
Część nr: | 3 | Nazwa: | Laptop z oprogramowaniem 2 - 1 sztuka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48310000-4, 48620000-0, 30237410-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Jakość | 20,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium "Cena": "Cena" - maksymalnie 60 punktów Cena w ofercie przetargowej ma obejmować zastosowane rabaty i upusty finansowe; powinna być podana jako wartość brutto. Punkty za kryterium cena będą obliczane wg następującej formuły: C = CON/COB x 60 Gdzie: C -przyznane punkty za kryterium "Cena" CON - Cena oferty najtańszej (wartość/cena brutto) COB - Cena oferty badanej (wartość/cena brutto) Kryterium "Jakość": "Jakość" - maksymalnie 20 punktów W powyższym kryterium oceniany będzie parametr jakościowy w postaci zaoferowania lub niezaoferowania dodatkowego dysku wewnętrznego SSD o następujących parametrach minimalnych: Pojemność: min. 256 GB Format: 2.5" Interfejs: SATA III (6.0 Gb/s) Prędkość odczytu: min 560 MB/s Prędkość zapisu: min 510 MB/s Odczyt losowy: min 95,000 IOPS Zapis losowy: min 90,000 IOPS Rodzaj kości pamięci: TLC Niezawodność MTBF: min 1 800 000 godz. 256-bitowe szyfrowanie danych AES Kryterium "Jakość" oceniona zostanie na podstawie oświadczenia podanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ). Brak zaznaczenia TAK/NIE skutkować będzie przyjęciem, że wykonawca nie oferuje dodatkowego dysku wewnętrznego o wskazanych powyżej parametrach minimalnych. Punkty w kryterium jakościowym zostaną przyznane w skali punktowej do 20 pkt w następujący sposób: * zaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dodatkowym dyskiem wewnętrznym o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 20 punktów * niezaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dodatkowym dyskiem wewnętrznym o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 0 punktów Każdy wykonawca w kryterium "jakość" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Kryterium "Okres gwarancji": "Okres gwarancji" - maksymalnie 20 punktów UWAGA!!!: 1) Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na przedmiot zamówienia przez minimum 24 miesiące. Oferty z terminem gwarancji krótszym niż 24 miesiące zostaną odrzucone. 2) Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, zamawiający przyjmie w kryterium oceny ofert "Okres gwarancji" wartość 36 miesiące, natomiast termin wskazany przez wykonawcę będzie wiążący do realizacji przez niego zamówienia. 3) Okres gwarancji rozpocznie bieg od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez przedstawiciela zamawiającego. 4) Brak wskazania/wpisania w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) okresu gwarancji, skutkować będzie przyjęciem przez zamawiającego, że wykonawca oferuje najkrótszy (minimalny akceptowany przez zamawiającego) okres gwarancji, czyli 24 miesiące. 5) W niniejszym kryterium ocenie podlega gwarancja udzielona przez Wykonawcę, na warunkach wskazanych we wzorze umownym. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o gwarancji producenta należy przez to rozumieć parametr minimalny przedmiotu zamówienia, którego spełnienie ma charakter niezależny od gwarancji sprzedawcy (Wykonawcy) stanowiącej kryterium oceny ofert. W powyższym kryterium oceniana będzie długość okresu gwarancji. Okres gwarancji oceniony zostanie na podstawie zaoferowanego okresu podanego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Punkty za kryterium "okres gwarancji" będą obliczane wg następującej formuły: OG = (Gob - 24) : 12 x 20 gdzie: OG - przyznane punkty za zaoferowany okres gwarancji; Gob - liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej (wyrażona przez wykonawcę w miesiącach). Każdy wykonawca w kryterium "okres gwarancji" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Łączna liczba punktów za kryteria dla Części 3 liczona będzie wzorem: LP =LPC+LPJ+LPOG Gdzie: LP - to suma liczby pkt. za kryteria LPC - to liczba pkt. za kryterium "cena" LPJ - to liczba pkt. za kryterium "jakość" LPOG - to liczba pkt. za kryterium "okres gwarancji"
Część nr: | 4 | Nazwa: | Laptop z oprogramowaniem 3 - 1 sztuka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48310000-4, 30237410-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Jakość | 20,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium "Cena": "Cena" - maksymalnie 60 punktów Cena w ofercie przetargowej ma obejmować zastosowane rabaty i upusty finansowe; powinna być podana jako wartość brutto. Punkty za kryterium cena będą obliczane wg następującej formuły: C = CON/COB x 60 Gdzie: C -przyznane punkty za kryterium "Cena" CON - Cena oferty najtańszej (wartość/cena brutto) COB - Cena oferty badanej (wartość/cena brutto) Kryterium "Jakość": "Jakość" - maksymalnie 20 punktów W powyższym kryterium oceniany będzie parametr jakościowy w postaci zaoferowania lub niezaoferowania dodatkowego dysku wewnętrznego HDD o następujących parametrach minimalnych: Pojemność: min. 1000 GB Kryterium "Jakość" oceniona zostanie na podstawie oświadczenia podanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ). Brak zaznaczenia TAK/NIE skutkować będzie przyjęciem, że wykonawca nie oferuje dodatkowego dysku wewnętrznego o wskazanych powyżej parametrach minimalnych. Punkty w kryterium jakościowym zostaną przyznane w skali punktowej do 20 pkt w następujący sposób: * zaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dodatkowym dyskiem wewnętrznym o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 20 punktów * niezaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dodatkowym dyskiem wewnętrznym o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 0 punktów Każdy wykonawca w kryterium "jakość" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Kryterium "Okres gwarancji": "Okres gwarancji" - maksymalnie 20 punktów UWAGA!!!: 6) Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na przedmiot zamówienia przez minimum 24 miesiące. Oferty z terminem gwarancji krótszym niż 24 miesiące zostaną odrzucone. 7) Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, zamawiający przyjmie w kryterium oceny ofert "Okres gwarancji" wartość 36 miesiące, natomiast termin wskazany przez wykonawcę będzie wiążący do realizacji przez niego zamówienia. 8) Okres gwarancji rozpocznie bieg od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez przedstawiciela zamawiającego. 9) Brak wskazania/wpisania w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) okresu gwarancji, skutkować będzie przyjęciem przez zamawiającego, że wykonawca oferuje najkrótszy (minimalny akceptowany przez zamawiającego) okres gwarancji, czyli 24 miesiące. 10) W niniejszym kryterium ocenie podlega gwarancja udzielona przez Wykonawcę, na warunkach wskazanych we wzorze umownym. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o gwarancji producenta należy przez to rozumieć parametr minimalny przedmiotu zamówienia, którego spełnienie ma charakter niezależny od gwarancji sprzedawcy (Wykonawcy) stanowiącej kryterium oceny ofert. W powyższym kryterium oceniana będzie długość okresu gwarancji. Okres gwarancji oceniony zostanie na podstawie zaoferowanego okresu podanego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Punkty za kryterium "okres gwarancji" będą obliczane wg następującej formuły: OG = (Gob - 24) : 12 x 20 gdzie: OG - przyznane punkty za zaoferowany okres gwarancji; Gob - liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej (wyrażona przez wykonawcę w miesiącach). Każdy wykonawca w kryterium "okres gwarancji" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Łączna liczba punktów za kryteria dla Części 4 liczona będzie wzorem: LP =LPC+LPJ+LPOG Gdzie: LP - to suma liczby pkt. za kryteria LPC - to liczba pkt. za kryterium "cena" LPJ - to liczba pkt. za kryterium "jakość" LPOG - to liczba pkt. za kryterium "okres gwarancji"
Część nr: | 5 | Nazwa: | Laptop z oprogramowaniem 4 - 1 sztuka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48310000-4, 30237410-6, 48620000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Jakość | 20,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium "Cena": "Cena" - maksymalnie 60 punktów Cena w ofercie przetargowej ma obejmować zastosowane rabaty i upusty finansowe; powinna być podana jako wartość brutto. Punkty za kryterium cena będą obliczane wg następującej formuły: C = CON/COB x 60 Gdzie: C -przyznane punkty za kryterium "Cena" CON - Cena oferty najtańszej (wartość/cena brutto) COB - Cena oferty badanej (wartość/cena brutto) Kryterium "Jakość": "Jakość" - maksymalnie 20 punktów W powyższym kryterium oceniany będzie parametr jakościowy w postaci zaoferowania lub niezaoferowania dodatkowego dysku wewnętrznego SSD o następujących parametrach minimalnych: Pojemność: min. 256 GB Format: 2.5" Interfejs: SATA III (6.0 Gb/s) Prędkość odczytu: min 560 MB/s Prędkość zapisu: min 510 MB/s Odczyt losowy: min 95,000 IOPS Zapis losowy: min 90,000 IOPS Rodzaj kości pamięci: TLC Niezawodność MTBF: min 1 800 000 godz. 256-bitowe szyfrowanie danych AES Kryterium "Jakość" oceniona zostanie na podstawie oświadczenia podanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ). Brak zaznaczenia TAK/NIE skutkować będzie przyjęciem, że wykonawca nie oferuje dodatkowego dysku wewnętrznego o wskazanych powyżej parametrach minimalnych. Punkty w kryterium jakościowym zostaną przyznane w skali punktowej do 20 pkt w następujący sposób: * zaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dodatkowym dyskiem wewnętrznym o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 20 punktów * niezaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dodatkowym dyskiem wewnętrznym o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 0 punktów Każdy wykonawca w kryterium "jakość" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Kryterium "Okres gwarancji": "Okres gwarancji" - maksymalnie 20 punktów UWAGA!!!: 1) Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na przedmiot zamówienia przez minimum 24 miesiące. Oferty z terminem gwarancji krótszym niż 24 miesiące zostaną odrzucone. 2) Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, zamawiający przyjmie w kryterium oceny ofert "Okres gwarancji" wartość 36 miesiące, natomiast termin wskazany przez wykonawcę będzie wiążący do realizacji przez niego zamówienia. 3) Okres gwarancji rozpocznie bieg od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez przedstawiciela zamawiającego. 4) Brak wskazania/wpisania w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) okresu gwarancji, skutkować będzie przyjęciem przez zamawiającego, że wykonawca oferuje najkrótszy (minimalny akceptowany przez zamawiającego) okres gwarancji, czyli 24 miesiące. 5) W niniejszym kryterium ocenie podlega gwarancja udzielona przez Wykonawcę, na warunkach wskazanych we wzorze umownym. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o gwarancji producenta należy przez to rozumieć parametr minimalny przedmiotu zamówienia, którego spełnienie ma charakter niezależny od gwarancji sprzedawcy (Wykonawcy) stanowiącej kryterium oceny ofert. W powyższym kryterium oceniana będzie długość okresu gwarancji. Okres gwarancji oceniony zostanie na podstawie zaoferowanego okresu podanego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Punkty za kryterium "okres gwarancji" będą obliczane wg następującej formuły: OG = (Gob - 24) : 12 x 20 gdzie: OG - przyznane punkty za zaoferowany okres gwarancji; Gob - liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej (wyrażona przez wykonawcę w miesiącach). Każdy wykonawca w kryterium "okres gwarancji" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Łączna liczba punktów za kryteria dla Części 5 liczona będzie wzorem: LP =LPC+LPJ+LPOG Gdzie: LP - to suma liczby pkt. za kryteria LPC - to liczba pkt. za kryterium "cena" LPJ - to liczba pkt. za kryterium "jakość" LPOG - to liczba pkt. za kryterium "okres gwarancji"
Część nr: | 6 | Nazwa: | Laptop z oprogramowaniem 5 - 1 sztuka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48310000-4, 30237410-6, 48620000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Jakość | 20,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium "Cena": "Cena" - maksymalnie 60 punktów Cena w ofercie przetargowej ma obejmować zastosowane rabaty i upusty finansowe; powinna być podana jako wartość brutto. Punkty za kryterium cena będą obliczane wg następującej formuły: C = CON/COB x 60 Gdzie: C -przyznane punkty za kryterium "Cena" CON - Cena oferty najtańszej (wartość/cena brutto) COB - Cena oferty badanej (wartość/cena brutto) Kryterium "Jakość": "Jakość" - maksymalnie 20 punktów W powyższym kryterium oceniany będzie parametr jakościowy w postaci zaoferowania lub niezaoferowania dodatkowej pamięci RAM o następujących parametrach minimalnych: Pojemność: min. 16 GB, zainstalowana w laptopie Kryterium "Jakość" oceniona zostanie na podstawie oświadczenia podanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ). Brak zaznaczenia TAK/NIE skutkować będzie przyjęciem, że wykonawca nie oferuje dodatkowej pamięci RAM o wskazanych powyżej parametrach minimalnych. Punkty w kryterium jakościowym zostaną przyznane w skali punktowej do 20 pkt w następujący sposób: * zaoferowanie przedmiotu zamówienia z dodatkową Pamięcią RAM o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 20 punktów * niezaoferowanie przedmiotu zamówienia z dodatkową Pamięcią RAM o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 0 punktów Każdy wykonawca w kryterium "jakość" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Kryterium "Okres gwarancji": "Okres gwarancji" - maksymalnie 20 punktów UWAGA!!!: 1) Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na przedmiot zamówienia przez minimum 24 miesiące. Oferty z terminem gwarancji krótszym niż 24 miesiące zostaną odrzucone. 2) Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, zamawiający przyjmie w kryterium oceny ofert "Okres gwarancji" wartość 36 miesiące, natomiast termin wskazany przez wykonawcę będzie wiążący do realizacji przez niego zamówienia. 3) Okres gwarancji rozpocznie bieg od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez przedstawiciela zamawiającego. 4) Brak wskazania/wpisania w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) okresu gwarancji, skutkować będzie przyjęciem przez zamawiającego, że wykonawca oferuje najkrótszy (minimalny akceptowany przez zamawiającego) okres gwarancji, czyli 24 miesiące. 5) W niniejszym kryterium ocenie podlega gwarancja udzielona przez Wykonawcę, na warunkach wskazanych we wzorze umownym. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o gwarancji producenta należy przez to rozumieć parametr minimalny przedmiotu zamówienia, którego spełnienie ma charakter niezależny od gwarancji sprzedawcy (Wykonawcy) stanowiącej kryterium oceny ofert. W powyższym kryterium oceniana będzie długość okresu gwarancji. Okres gwarancji oceniony zostanie na podstawie zaoferowanego okresu podanego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Punkty za kryterium "okres gwarancji" będą obliczane wg następującej formuły: OG = (Gob - 24) : 12 x 20 gdzie: OG - przyznane punkty za zaoferowany okres gwarancji; Gob - liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej (wyrażona przez wykonawcę w miesiącach). Każdy wykonawca w kryterium "okres gwarancji" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Łączna liczba punktów za kryteria dla Części 6 liczona będzie wzorem: LP =LPC+LPJ+LPOG Gdzie: LP - to suma liczby pkt. za kryteria LPC - to liczba pkt. za kryterium "cena" LPJ - to liczba pkt. za kryterium "jakość" LPOG - to liczba pkt. za kryterium "okres gwarancji"
Część nr: | 7 | Nazwa: | Laptop z oprogramowaniem 6 - 1 sztuka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48310000-4, 30237410-6, 48620000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Jakość | 20,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium "Cena": "Cena" - maksymalnie 60 punktów Cena w ofercie przetargowej ma obejmować zastosowane rabaty i upusty finansowe; powinna być podana jako wartość brutto. Punkty za kryterium cena będą obliczane wg następującej formuły: C = CON/COB x 60 Gdzie: C -przyznane punkty za kryterium "Cena" CON - Cena oferty najtańszej (wartość/cena brutto) COB - Cena oferty badanej (wartość/cena brutto) Kryterium "Jakość": "Jakość" - maksymalnie 20 punktów W powyższym kryterium oceniany będzie parametr jakościowy w postaci zaoferowania lub niezaoferowania dodatkowego dysku wewnętrznego SSD o następujących parametrach minimalnych: Pojemność: min. 256 GB Format: 2.5" Interfejs: SATA III (6.0 Gb/s) Prędkość odczytu: min 560 MB/s Prędkość zapisu: min 510 MB/s Odczyt losowy: min 95,000 IOPS Zapis losowy: min 90,000 IOPS Rodzaj kości pamięci: TLC Niezawodność MTBF: min 1 800 000 godz. 256-bitowe szyfrowanie danych AES Kryterium "Jakość" oceniona zostanie na podstawie oświadczenia podanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ). Brak zaznaczenia TAK/NIE skutkować będzie przyjęciem, że wykonawca nie oferuje dodatkowego dysku wewnętrznego o wskazanych powyżej parametrach minimalnych. Punkty w kryterium jakościowym zostaną przyznane w skali punktowej do 20 pkt w następujący sposób: * zaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dodatkowym dyskiem wewnętrznym o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 20 punktów * niezaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dodatkowym dyskiem wewnętrznym o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 0 punktów Każdy wykonawca w kryterium "jakość" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Kryterium "Okres gwarancji": "Okres gwarancji" - maksymalnie 20 punktów UWAGA!!!: 1) Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na przedmiot zamówienia przez minimum 24 miesiące. Oferty z terminem gwarancji krótszym niż 24 miesiące zostaną odrzucone. 2) Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, zamawiający przyjmie w kryterium oceny ofert "Okres gwarancji" wartość 36 miesiące, natomiast termin wskazany przez wykonawcę będzie wiążący do realizacji przez niego zamówienia. 3) Okres gwarancji rozpocznie bieg od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez przedstawiciela zamawiającego. 4) Brak wskazania/wpisania w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) okresu gwarancji, skutkować będzie przyjęciem przez zamawiającego, że wykonawca oferuje najkrótszy (minimalny akceptowany przez zamawiającego) okres gwarancji, czyli 24 miesiące. 5) W niniejszym kryterium ocenie podlega gwarancja udzielona przez Wykonawcę, na warunkach wskazanych we wzorze umownym. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o gwarancji producenta należy przez to rozumieć parametr minimalny przedmiotu zamówienia, którego spełnienie ma charakter niezależny od gwarancji sprzedawcy (Wykonawcy) stanowiącej kryterium oceny ofert. W powyższym kryterium oceniana będzie długość okresu gwarancji. Okres gwarancji oceniony zostanie na podstawie zaoferowanego okresu podanego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Punkty za kryterium "okres gwarancji" będą obliczane wg następującej formuły: OG = (Gob - 24) : 12 x 20 gdzie: OG - przyznane punkty za zaoferowany okres gwarancji; Gob - liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej (wyrażona przez wykonawcę w miesiącach). Każdy wykonawca w kryterium "okres gwarancji" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Łączna liczba punktów za kryteria dla Części 7 liczona będzie wzorem: LP =LPC+LPJ+LPOG Gdzie: LP - to suma liczby pkt. za kryteria LPC - to liczba pkt. za kryterium "cena" LPJ - to liczba pkt. za kryterium "jakość" LPOG - to liczba pkt. za kryterium "okres gwarancji"
Część nr: | 8 | Nazwa: | Stacja robocza wysokiej wydajności - 1 sztuka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30214000-2, 48310000-4, 48620000-0, 35100000-5, 31682530-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Jakość | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium "Cena": "Cena" - maksymalnie 60 punktów Cena w ofercie przetargowej ma obejmować zastosowane rabaty i upusty finansowe; powinna być podana jako wartość brutto. Punkty za kryterium cena będą obliczane wg następującej formuły: C = CON/COB x 60 Gdzie: C -przyznane punkty za kryterium "Cena" CON - Cena oferty najtańszej (wartość/cena brutto) COB - Cena oferty badanej (wartość/cena brutto) Kryterium "Jakość": "Jakość" - maksymalnie 40 punktów W powyższym kryterium oceniany będzie parametr jakościowy w postaci zaoferowania wraz z przedmiotem zamówienia szafy serwerowej (dalej również jako: "szafa") o następujących parametrach minimalnych: Możliwość wykorzystania 42U pojemności użytecznej do instalacji urządzeń w pozycji poziomej 2. Wymiary instalacyjne (tzw. footprint) szafy w serwerowni: -całkowita wysokość maksymalna 2000mm -całkowita głębokość maksymalna 1200mm -całkowita szerokość maksymalna 600mm Szafa musi zapewniać możliwość demontażu wszystkich głównych wsporników pionowych. 3. Klasa ochrony IP20 4. Szafa musi być wyposażona w: a) przednie drzwi perforowane, zamykane na zamek z kluczem, jednoskrzydłowe, możliwość montażu przednich drzwi lewa/prawa strona, poziom perforacji minimum 80%. b) tylne drzwi perforowane, dwuskrzydłowe dla ograniczenia przestrzeni serwisowej, zamykane na zamek z kluczem wspólny z zamkiem przednim c) zdejmowane panele boczne zabezpieczone zamkiem d) stopki zintegrowane z kółkami dla możliwości łatwego przemieszczania całej szafy po powierzchniach płaskich 5. Szafa musi zapewniać chłodzenie horyzontalne przód-tył, pasywne - bez wentylatorów wspomagających 6. Szafa musi posiadać możliwość montażu zabezpieczenia przeciwko wywróceniu szafy do przodu (tzw. anti-tilt protection), montaż tego zabezpieczenia musi być możliwy bez konieczności wyłączania urządzeń zamontowanych w szafie, 7. Przestrzeń instalacyjna bez zainstalowanych urządzeń musi być wyposażona w zaślepki montowane beznarzędziowo od frontu szafy, 8. Udźwig gwarantowany szafy musi wynosić co najmniej 1000 kg dla instalowanych urządzeń, w warunkach dynamicznych (tj. z możliwością przemieszczania szafy z zainstalowanym sprzętem o wskazanej wadze) 9. Szafa musi być przystosowana do poprawnej instalacji dostarczonych serwerów i macierzy wraz z ich fabrycznymi prowadnicami przewodów 10. Szafa musi pozwalać na trwałe łączenie wielu szaf jednakowego typu 11. Szafa musi zapewniać pełną kompatybilność w zakresie montażu urządzeń różnych producentów dedykowanych do instalacji w szafach przemysłowych 19" rack zgodnych z normami: EIA310-D, DIN41494 i IEC 297. 12. Szafa musi zawierać całość okablowania niezbędnego do realizacji połączeń logicznych oraz do realizacji dystrybucji zasilania - okablowanie musi posiadać widoczne oznakowanie na złączach wykorzystanych dla fizycznych połączeń pomiędzy zainstalowanymi urządzeniami 13. Elementy konstrukcyjne szafy muszą posiadać minimalne zabezpieczenie antykorozyjne pokryw bocznych poprzez użycie blach 14. Szafa musi być objęta minimum 36-miesięczną gwarancją producenta. Kryterium "Jakość" oceniona zostanie na podstawie oświadczenia podanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ). Brak zaznaczenia TAK/NIE skutkować będzie przyjęciem, że wykonawca nie oferuje wraz z przedmiotem zamówienia szafy serwerowej. Punkty w kryterium jakościowym zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt w następujący sposób: * zaoferowanie przedmiotu zamówienia z dodatkową szafą serwerową o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 40 punktów * niezaoferowanie przedmiotu zamówienia z dodatkową szafą serwerową o wskazanych powyżej parametrach minimalnych - 0 punktów Każdy wykonawca w kryterium "Jakość" będzie oceniany w skali od 0 do 40 punktów. Łączna liczba punktów za kryteria dla Części 8 liczona będzie wzorem: LP =LPC+LPJ Gdzie: LP - to suma liczby pkt. za kryteria LPC - to liczba pkt. za kryterium "cena" LPJ - to liczba pkt. za kryterium "jakość"
Część nr: | 9 | Nazwa: | Akcesoria komputerowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30234500-3, 30236110-6, 30237200-1, 30233180-6, 30237132-3, 32572000-3, 32342412-3, 30237280-5, 35100000-5, 32342100-3, 30233180-6, 30237132-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium "Cena": "Cena" - maksymalnie 60 punktów Cena w ofercie przetargowej ma obejmować zastosowane rabaty i upusty finansowe; powinna być podana jako wartość brutto. Punkty za kryterium cena będą obliczane wg następującej formuły: C = CON/COB x 60 Gdzie: C -przyznane punkty za kryterium "Cena" CON - Cena oferty najtańszej (wartość/cena brutto) COB - Cena oferty badanej (wartość/cena brutto) Kryterium "Termin dostawy": "Termin dostawy" - maksymalnie 20 punktów UWAGA!!!: 1) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie do 20 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. Oferty z terminem dostawy dłuższym niż 20 dni kalendarzowych zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ, nie spełniające wymogów Zamawiającego. 2) Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przez Wykonawcę terminu dostawy krótszego niż 10 dni kalendarzowych, Zamawiający przyjmie w kryterium oceny ofert "Termin dostawy" wartość 10 dni kalendarzowych, natomiast termin wskazany przez Wykonawcę będzie wiążący do realizacji przez Niego zamówienia. 3) Termin dostawy będzie liczony od dnia podpisania umowy. 4) Brak wskazania/wpisania w Formularzu oferty terminu dostawy, skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego, że Wykonawca oferuje najdłuższy (maksymalny akceptowany przez Zamawiającego) termin dostawy, czyli 20 dni kalendarzowych. W powyższym kryterium oceniana będzie łączna długość terminu dostawy od dnia podpisania umowy. Termin dostawy oceniony zostanie na podstawie zaoferowanego dla danej Części terminu podanego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Punkty za kryterium "Termin dostawy" będą obliczane wg następującej formuły: TD = (20 - Tob) : 10 x 20 gdzie: TD - przyznane punkty za zaoferowany termin dostawy; Tob - liczba dni zaoferowanego terminu dostawy w ofercie badanej (wyrażona przez wykonawcę w dniach). Każdy wykonawca w kryterium "termin dostawy" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Kryterium "Okres gwarancji": "Okres gwarancji" - maksymalnie 20 punktów UWAGA!!!: 1) Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na przedmiot zamówienia przez minimum 24 miesiące. Oferty z terminem gwarancji krótszym niż 24 miesiące zostaną odrzucone. 2) Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, zamawiający przyjmie w kryterium oceny ofert "Okres gwarancji" wartość 36 miesiące, natomiast termin wskazany przez wykonawcę będzie wiążący do realizacji przez niego zamówienia. 3) Okres gwarancji rozpocznie bieg od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez przedstawiciela zamawiającego. 4) Brak wskazania/wpisania w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) okresu gwarancji, skutkować będzie przyjęciem przez zamawiającego, że wykonawca oferuje najkrótszy (minimalny akceptowany przez zamawiającego) okres gwarancji, czyli 24 miesiące. 5) W niniejszym kryterium ocenie podlega gwarancja udzielona przez Wykonawcę, na warunkach wskazanych we wzorze umownym. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o gwarancji producenta należy przez to rozumieć parametr minimalny przedmiotu zamówienia, którego spełnienie ma charakter niezależny od gwarancji sprzedawcy (Wykonawcy) stanowiącej kryterium oceny ofert. W powyższym kryterium oceniana będzie długość okresu gwarancji. Okres gwarancji oceniony zostanie na podstawie zaoferowanego okresu podanego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Punkty za kryterium "okres gwarancji" będą obliczane wg następującej formuły: OG = (Gob - 24) : 12 x 20 gdzie: OG - przyznane punkty za zaoferowany okres gwarancji; Gob - liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej (wyrażona przez wykonawcę w miesiącach). Każdy wykonawca w kryterium "okres gwarancji" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Łączna liczba punktów za kryteria dla Części 9 liczona będzie wzorem: LP =LPC+LPTD+LPOG Gdzie: LP - to suma liczby pkt. za kryteria LPC - to liczba pkt. za kryterium "cena" LPTD - to liczba pkt. za kryterium "termin dostawy" LPOG - to liczba pkt. za kryterium "okres gwarancji"
Część nr: | 10 | Nazwa: | Laptop z oprogramowaniem 7 - 1 sztuka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48310000-4, 48620000-0, 30237410-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Jakość 1 - Dysk SSD o pojemności 500 GB | 20,00 |
Jakość 2 - pamięć RAM | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium "Cena": "Cena" - maksymalnie 60 punktów Cena w ofercie przetargowej ma obejmować zastosowane rabaty i upusty finansowe; powinna być podana jako wartość brutto. Punkty za kryterium cena będą obliczane wg następującej formuły: C = CON/COB x 60 Gdzie: C -przyznane punkty za kryterium "Cena" CON - Cena oferty najtańszej (wartość/cena brutto) COB - Cena oferty badanej (wartość/cena brutto) Kryterium "Jakość 1 - Dysk SSD o pojemności 500 GB": "Jakość 1 - Dysk SSD o pojemności 500 GB" - maksymalnie 20 punktów W powyższym kryterium oceniany będzie parametr jakościowy w postaci zaoferowania lub niezaoferowania laptopa z dyskiem SSD o następującym parametrze minimalnym: Pojemność: min. 500 GB, spełniający pozostałe parametry minimalne z Załącznika nr 1.10 do SIWZ Oferty z dyskiem SSD o pojemności mniejszej niż 256 GB lub niespełniające pozostałych parametrów minimalnych wskazanych w Załączniku nr 1.10 do SIWZ zostaną odrzucone - jako niespełniające wymagań minimalnych opisu przedmiotu zamówienia. Kryterium "Jakość 1 - Dysk SSD o pojemności 500 GB" oceniona zostanie na podstawie oświadczenia podanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ). Brak zaznaczenia TAK/NIE skutkować będzie przyjęciem, że wykonawca nie oferuje laptopa z dyskiem SSD o ww. parametrach minimalnych. Punkty w kryterium jakościowym zostaną przyznane w skali punktowej do 20 pkt w następujący sposób: * zaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dyskiem SSD o pojemności 500 GB lub większej, spełniającego pozostałe parametry minimalne - 20 punktów * zaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dyskiem SSD o pojemności od 256 GB do mniejszej niż 500 GB, , spełniającego pozostałe parametry minimalne - 0 punktów Każdy wykonawca w kryterium "Jakość 1 - Dysk SSD o pojemności 500 GB" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Kryterium "Jakość 2 - pamięć RAM": "Jakość 2 - pamięć RAM" - maksymalnie 20 punktów W powyższym kryterium oceniany będzie parametr jakościowy w postaci zaoferowania lub niezaoferowania pamięci RAM o następującym parametrze minimalnym: Pojemność: min. 16 GB, spełniająca pozostałe parametry minimalne z Załącznika nr 1.10 do SIWZ Oferty z pamięcią RAM o pojemności mniejszej niż 8 GB lub niespełniające pozostałych parametrów minimalnych wskazanych w Załączniku nr 1.10 do SIWZ zostaną odrzucone - jako niespełniające wymagań minimalnych opisu przedmiotu zamówienia. Kryterium "Jakość 2 - pamięć RAM" oceniona zostanie na podstawie oświadczenia podanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ). Brak zaznaczenia TAK/NIE skutkować będzie przyjęciem, że wykonawca nie oferuje laptopa z pamięcią RAM o ww. parametrach minimalnych. Punkty w kryterium jakościowym zostaną przyznane w skali punktowej do 20 pkt w następujący sposób: * zaoferowanie przedmiotu zamówienia, z pamięcią RAM o pojemności 16 GB lub większej, spełniającej pozostałe parametry minimalne - 20 punktów * zaoferowanie przedmiotu zamówienia, z pamięcią RAM o pojemności od 8 GB do mniejszej niż 16 GB, , spełniającej pozostałe parametry minimalne - 0 punktów Każdy wykonawca w kryterium "Jakość 2 - pamięć RAM" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Łączna liczba punktów za kryteria dla Części 10 liczona będzie wzorem: LP =LPC+LPJ1+LPJ2 Gdzie: LP - to suma liczby pkt. za kryteria LPC - to liczba pkt. za kryterium "cena" LPJ1 - to liczba pkt. za kryterium "Jakość 1 - Dysk SSD o pojemności 500 GB" LPJ2 - to liczba pkt. za kryterium "Jakość 2 - pamięć RAM"
Część nr: | 11 | Nazwa: | Laptop z oprogramowaniem 8 - 1 sztuka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48310000-4, 48620000-0, 30237410-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Jakość | 20,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium "Cena": "Cena" - maksymalnie 60 punktów Cena w ofercie przetargowej ma obejmować zastosowane rabaty i upusty finansowe; powinna być podana jako wartość brutto. Punkty za kryterium cena będą obliczane wg następującej formuły: C = CON/COB x 60 Gdzie: C -przyznane punkty za kryterium "Cena" CON - Cena oferty najtańszej (wartość/cena brutto) COB - Cena oferty badanej (wartość/cena brutto) Kryterium "Jakość": "Jakość" - maksymalnie 20 punktów W powyższym kryterium oceniany będzie parametr jakościowy w postaci zaoferowania lub niezaoferowania laptopa z dyskiem SSD o następującym parametrze minimalnym: Pojemność: min. 500 GB, spełniający pozostałe parametry minimalne z Załącznika nr 1.11 do SIWZ Oferty z dyskiem SSD o pojemności mniejszej niż 256 GB lub niespełniające pozostałych parametrów minimalnych wskazanych w Załączniku nr 1.11 do SIWZ zostaną odrzucone - jako niespełniające wymagań minimalnych opisu przedmiotu zamówienia. Kryterium "Jakość" oceniona zostanie na podstawie oświadczenia podanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ). Brak zaznaczenia TAK/NIE skutkować będzie przyjęciem, że wykonawca nie oferuje laptopa z pamięcią RAM o ww. parametrach minimalnych. Punkty w kryterium jakościowym zostaną przyznane w skali punktowej do 20 pkt w następujący sposób: * zaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dyskiem SSD o pojemności 500 GB lub większej, spełniającego pozostałe parametry minimalne - 20 punktów * zaoferowanie przedmiotu zamówienia, z dyskiem SSD o pojemności od 256 GB do mniejszej niż 500 GB, , spełniającego pozostałe parametry minimalne - 0 punktów Każdy wykonawca w kryterium "Jakość" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Kryterium "Okres gwarancji": "Okres gwarancji" - maksymalnie 20 punktów UWAGA!!!: 1) Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na przedmiot zamówienia przez minimum 24 miesiące. Oferty z terminem gwarancji krótszym niż 24 miesiące zostaną odrzucone. 2) Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, zamawiający przyjmie w kryterium oceny ofert "Okres gwarancji" wartość 36 miesiące, natomiast termin wskazany przez wykonawcę będzie wiążący do realizacji przez niego zamówienia. 3) Okres gwarancji rozpocznie bieg od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez przedstawiciela zamawiającego. 4) Brak wskazania/wpisania w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) okresu gwarancji, skutkować będzie przyjęciem przez zamawiającego, że wykonawca oferuje najkrótszy (minimalny akceptowany przez zamawiającego) okres gwarancji, czyli 24 miesiące. 5) W niniejszym kryterium ocenie podlega gwarancja udzielona przez Wykonawcę, na warunkach wskazanych we wzorze umownym. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o gwarancji producenta należy przez to rozumieć parametr minimalny przedmiotu zamówienia, którego spełnienie ma charakter niezależny od gwarancji sprzedawcy (Wykonawcy) stanowiącej kryterium oceny ofert. W powyższym kryterium oceniana będzie długość okresu gwarancji. Okres gwarancji oceniony zostanie na podstawie zaoferowanego okresu podanego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Punkty za kryterium "okres gwarancji" będą obliczane wg następującej formuły: OG = (Gob - 24) : 12 x 20 gdzie: OG - przyznane punkty za zaoferowany okres gwarancji; Gob - liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej (wyrażona przez wykonawcę w miesiącach). Każdy wykonawca w kryterium "okres gwarancji" będzie oceniany w skali od 0 do 20 punktów. Łączna liczba punktów za kryteria dla Części 11 liczona będzie wzorem: LP =LPC+LPJ+LPOG Gdzie: LP - to suma liczby pkt. za kryteria LPC - to liczba pkt. za kryterium "cena" LPJ - to liczba pkt. za kryterium "jakość" LPOG - to liczba pkt. za kryterium "okres gwarancji"
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.