Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-11-03
Og³oszenie nr 605817-N-2020 z dnia 2020-11-03 r.
Szko³a Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej: Budowa instalacji systemu monitoringu wizyjnego dla Szko³y Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: Gmina Miasto Sieradz 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1 tel. 43 826-61-28 REGON:730934335, NIP: 827-22-37-737 zamowienia@umsieradz.pl www.sieradz.euPostêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szko³a Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej, krajowy numer identyfikacyjny
73500300000000, ul.
Ks. Apolinarego Le¶niewskiego
18
,
98-200
Sieradz, woj.
³ódzkie, pañstwo
Polska, tel.
0-43 8225652, , e-mail
zamówienia@sp4.sieradz.eu, , faks
0-43 8225652.
Adres strony internetowej (URL): http://www.sp4sieradz.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://bip.umsieradz.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.umsieradz.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiaj±cy wymaga, aby oferty by³y sk³adane pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej. Decyduj±ce znaczenie dla oceny zachowania terminu sk³adania ofert ma data i godzina wp³ywu oferty do Zamawiaj±cego, a nie data wys³ania przesy³k± pocztow± lub kuriersk±.
Adres:
Urz±d Miasta Sieradza, 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa instalacji systemu monitoringu wizyjnego dla Szko³y Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30
Numer referencyjny:
WOR-Z.271.45.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem umowy jest budowa instalacji systemu monitoringu wizyjnego w budynku B Szko³y Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30. Zamówienie zwi±zane jest z unieczynnieniem i demonta¿em istniej±cych instalacji teletechnicznych oraz wykonaniem instalacji teletechnicznych. 2. Na przedmiot zamówienia sk³ada siê m.in.wykonanie nastêpuj±cych elementów i robót: a) demonta¿ istniej±cej instalacji technicznej, b) wykonanie tras koryt kablowych, c) uk³adanie kabli i przewodów, d) instalowanie gniazd i ³±czników elektrycznych, e) monta¿ urz±dzeñ i aparatów systemów niskopr±dowych, f) monta¿ elementów systemu CCTV, g) pomiary, uruchomienia, h) przepiêcia instalacji elektrycznych, i) przeprowadzenie szkolenia dla obs³ugi. 3. Zamawiaj±cy udostêpnia przedmiary robót jako materia³ pogl±dowy. Wykonawca zobowi±zany jest sporz±dziæ kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdzia³u XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie przed podpisaniem umowy przedstawiæ Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczy³ cenê zamówienia podan± w ofercie. W zwi±zku z tym, i¿ Wykonawcy przys³uguje z tytu³u niniejszej umowy wynagrodzenie rycza³towe, kosztorys powy¿szy ma jedynie charakter pomocniczy. 4.W ramach zamówienia nale¿y wykonaæ: roboty budowlane i czynno¶ci okre¶lone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynno¶ci pomocnicze niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badañ i sprawdzeñ, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy pod³±czeñ do mediów i ponoszenie kosztów ich zu¿ycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a tak¿e prace porz±dkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowi±zany prowadziæ prace zgodnie z dokumentacj± projektow±, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 5.Stosowane materia³y i urz±dzenia musz± byæ nowe, najlepszej jako¶ci, o parametrach dostosowanych do czynników zewnêtrznych, na których dzia³ania mog± byæ wystawione, a tak¿e dok³adnie odpowiadaæ warunkom niezbêdnym do prawid³owego wykonywania powierzonych robót oraz do prawid³owego funkcjonowania ca³ej instalacji. Stosowane materia³y i urz±dzenia musz± posiadaæ odpowiednie deklaracje zgodno¶ci lub certyfikaty dopuszczaj±ce do stosowania ich w budownictwie. Ca³y system okablowania musi jednolity, tj. ca³y odcinek okablowania poziomego musi byæ w jednym standardzie, nie gorszym od zaproponowanego w dokumentacji projektowej. 6. Wykonawca w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia, jego czê¶ci b±d¼ jakiejkolwiek czê¶ci maj±tku Zamawiaj±cego ma obowi±zek ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego lub wymianê na nowy na w³asny koszt. 7 W zwi±zku z tym, i¿ prace instalacyjne bêd±ce przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w czasie nauki szkolnej nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na zapewnienie sprawnego funkcjonowania szko³y oraz ustaliæ godziny pracy z Zamawiaj±cym. Wszystkie prace g³o¶ne jak np. demonta¿e, skucia, przewierty powinny odbywaæ siê po godzinie 15.00 (nie dotyczy okresu, gdy nauka szkolna odbywa siê w formie zdalnej - wówczas Wykonawca mo¿e rozpoczynaæ ww. prace od godz. 07.00). Istnieje mo¿liwo¶æ wykonywania prac w dni wolne od pracy (po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiaj±cym). 8.Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy okre¶li³ jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objê³a rozwi±zania o parametrach przewy¿szaj±cym minimum. 9.Na szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia sk³ada siê dokumentacja projektowa, stanowi±ca za³±cznik nr 5 do SIWZ, obejmuj±ca m.in. projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja okre¶laj±c± zasady postêpowania przetargowego. 10.Postêpowanie z materia³ami z rozbiórki i demonta¿u Wykonawca ka¿dorazowo powinien ustaliæ z Zamawiaj±cym. Materia³y zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostaæ przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego. Materia³y sztukowe nale¿y spaletowaæ. 11.Zamawiaj±cy zaleca, by przed z³o¿eniem ofert Wykonawca odby³ wizjê lokaln± na terenie planowanej inwestycji. W zwi±zku z powy¿szym na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wyznaczy termin sk³adania ofert odpowiednio d³u¿szy od minimalnego terminu sk³adania ofert okre¶lonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna mo¿liwa jest w dni robocze w godzinach 9.00-14.00. W celu ustalenia terminu nale¿y skontaktowaæ siê z Zamawiaj±cym pod numerem telefonu: 43 822- 71-42 (sekretariat). 12.Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, które polegaj± na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 11320): a)roboty zwi±zane z demonta¿em istniej±cej instalacji monitoringu, b)roboty zwi±zane z monta¿em nowej instalacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV, c)roboty zwi±zane z wykonaniem prób, pomiarów i prac wykoñczeniowych zgodnie z obowi±zuj±cymi polskimi normami
II.5) G³ówny kod CPV: 45311000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45317000-2 |
32410000-0 |
32420000-3 |
32323500-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-12-21
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej z sum± ubezpieczenia na kwotê minimum 50.000,00 z³otych (suma gwarancyjna).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy jeden z nich samodzielnie, niektórzy z nich w czê¶ci b±d¼ ³±cznie wyka¿± siê posiadaniem polisy na kwotê minimum 50.000,00 z³otych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli:
?Wykonawca wyka¿e ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 roboty polegaj±ce na wykonaniu instalacji monitoringu wizyjnego obiektu o warto¶ci minimum 30.000,00 z³ brutto ka¿da,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy co najmniej jeden z Wykonawców wyka¿e siê wykonaniem wymaganej roboty budowlanej w pe³nym zakresie.
?Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osob± mog±c± pe³niæ funkcjê:
- kierownika robót bran¿y elektrycznej i posiadaj±cego uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, wykszta³cenie co najmniej ¶rednie techniczne oraz minimum 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub robót (liczone od dnia uzyskania uprawnieñ budowlanych),
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy Wykonawcy ³±cznie wyka¿± siê dysponowaniem wymagan± osob±.
2. Zamawiaj±cy w pierwszej kolejno¶ci dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
a) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego,
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
Wykaz robót budowlanych nale¿y sporz±dziæ wg za³±cznika nr 4,
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego nale¿y sporz±dziæ wg za³±cznika nr 4a.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
³±czna cena ofertowa brutto | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ dokonania w uzasadnionych okoliczno¶ciach zmian postanowieñ zawartej umowy. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana okre¶lenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowieñ SIWZ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mo¿liwa jest jedynie w przypadku, gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwi±zañ zamiennych, tj. takich, które nie powoduj± rozszerzenia okre¶lenia przedmiotu zamówienia, prowadz± do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materia³ów równowa¿nych. 4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy: a) likwidacja kolizji z urz±dzeniami, obiektami, znaleziskami, których istnienia nie przewidywa³a dokumentacja projektowa, lub których lokalizacja jest rozbie¿na z tre¶ci± dokumentacji projektowej, b) konieczno¶æ wykonania robót nieprzewidzianych i nieuwzglêdnionych w dokumentacji projektowej, tj. robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego przedmiotu zamówienia, c) dzia³anie si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów k.c., d) nieterminowe przejêcie od Zamawiaj±cego terenu budowy lub jego czê¶ci, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, e) wstrzymanie prac budowlanych przez Zamawiaj±cego lub w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, f) zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, g) opó¼nienie wynikaj±ce z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, zwi±zane z uzyskiwaniem przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych w my¶l ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z pó¼niejszymi zmianami) i przepisów zwi±zanych. 5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ustawy Pzp. 6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego: 1) w przypadkach i na warunkach okre¶lonych w § 4 ust. 4 i 5 umowy, 2) w przypadku ustawowej zmiany okre¶lonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona. 7. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy: a) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyæ czê¶æ zamówienia Podwykonawcy w trakcie wykonywania robót budowlanych, b) w przypadku zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, którego Wykonawca wskaza³ na etapie sk³adania oferty. 8. W przypadku konieczno¶ci zmiany wskazanych przez Wykonawcê w ofercie osób uczestnicz±cych w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany w tym zakresie pod warunkiem zachowania warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia okre¶lonych w SIWZ oraz zawiadomienia Zamawiaj±cego o powy¿szej zmianie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Zmiana w tym zakresie wymaga zawarcia aneksu do umowy, je¿eli dotyczy osób wymienionych w tre¶ci umowy. 9. Ka¿da ze stron mo¿e wyst±piæ z propozycj± zmian postanowieñ niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywaæ na okoliczno¶ci uzasadniaj±ce wprowadzenie zmian. 10. Strony ustalaj±, ¿e Wykonawca nie mo¿e bez zgody Zamawiaj±cego dokonaæ cesji wierzytelno¶ci na rzecz osoby trzeciej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi zostaæ napisana w jêzyku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inn± trwa³± i czyteln± technik±. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. T³umaczenie nie jest wymagane, je¿eli Zamawiaj±cy wyrazi³ zgodê, o której mowa w art. 9 ust. 3
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Wy³apywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzêtom (psom i kotom) od³owionym lub odebranym z terenu gminy Sieradz wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej
- Dostawy pierogów mro¿onych, mro¿onych warzyw oraz ryb do Zak³adu Karnego w Sieradzu w roku 2025.
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Przedszkola nr 2 im Krasnala Ha³aba³y w Sieradzu
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Przedszkola nr 5 im. Misia Uszatka w Sieradzu
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Przedszkola nr 15 w Sieradzu
wiêcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Dostawa systemu backup wraz z wdro¿eniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wêgrowski"
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeñstwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorz±d" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Ma³opolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- Rozbudowa zasiêgu sieci Eduroam w oparciu o istniej±c± infrastrukturê Alcatel-Lucent
wiêcej: Urz±dzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.