eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › dostawa leków



Ogłoszenie z dnia 2005-11-15

POZYCJA 60583

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lubliniec: dostawa leków Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Ilona Pietrzak-Pałubska, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 356-32-21 w. 120, e-mail: spzoz.lc@poczta.fm, http://spzoz.lc.fm.interia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa leków do Apteki Szpitalnej SPZOZ w Lublińcu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraj -Polska, Województwo - Śląskie, Powiat - Lubliniecki, Miasto - Lubliniec. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wys.: 1 PAKIET-7500,00zł sł.:siedem tysięcy pięćset zł 00/100 2 PAKIET-2500,00zł sł.:dwa tysiące pięćset zł 00/100 3 PAKIET-400,00zł sł.:czterysta zł 00/100. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2)1. Wykonawca musi spełniać warunki zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) i nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177). III.2)2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: III.2)2.1 Wymagane jest aby Wykonawca wykonał lub aktualnie wykonywał co najmniej jedną dostawę leków III.2)2.2 Wymagane jest aby Wykonawca: - w ostatnich trzech latach obrotowych uzyskał średnioroczny przychód ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN - był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 200 000,00 PLN Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) oraz dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy wskazanych w §1 ust. 1 pkt 1, 2, 4, 5, 6; §1 ust. 2 pkt 5 (wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien załączyć wykaz wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie); §1 ust. 3 pkt 3. Zamawiający wymaga bilansu oraz rachunku zysków i strat - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. III.3)1. Warunki dodatkowe dotyczące produktów: wymagane jest aby Wykonawca posiadał wpis proponowanych produktów do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub potwierdzenie zgłoszenia do powyższego rejestru, lub też inny dokument stwierdzający, że wyrób medyczny może być wprowadzony do obrotu i do używania - zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o wyrobach medycznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) oraz dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy wskazanych w §1 ust. 1 pkt 1, 2, 4, 5, 6. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę i miejsce zamieszkania poza terytorium RP dokumenty - zgodnie z § 2 w/w Rozporządzenia. Dokumenty wystawione w innym języku niż polski wymagają tłumaczenia sporządzonego przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty powinny być w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub siedziby Wykonawcy nie wydaje się wskazanych dokumentów, zastępuje się je dokumentem oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) oraz dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy wskazanych w §1 ust. 3 pkt 3. Zamawiający wymaga bilansu oraz rachunku zysków i strat - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty powinny być w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub siedziby Wykonawcy nie wydaje się wskazanych dokumentów, zastępuje się je dokumentem oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) oraz dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy wskazanych w §1 ust. 2 pkt 5 (wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien załączyć wykaz wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie). Dokumenty powinny być w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub siedziby Wykonawcy nie wydaje się wskazanych dokumentów, zastępuje się je dokumentem oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/25/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.01.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: konto:NORDEA BANK POLSKA S.A. IBAN PL25144011720000000001433008,do kasy SPZOZ lub za zalicz. poczt. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.01.2006, godzina 11:00, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pokój nr 33A.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa leków do Apteki Szpitalnej SPZOZ w Lublińcu. 3) Zakres lub wartość: Wartość w euro: 185613,16 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa leków do Apteki Szpitalnej SPZOZ w Lublińcu. 3) Zakres lub wartość: Wartość w euro 62393,38 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa leków do Apteki Szpitalnej SPZOZ w Lublińcu. 3) Zakres lub wartość: Wartość w euro: 10219,95 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.