Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 60591 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Ostrów Wielkopolski: Wymiana stolarki okiennej (okna i drzwi balkonowe PCW) w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o.
w Ostrowie Wielkopolskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
25047065700000, ul.
ul. Kościuszki
14,
63400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 387 090, e-mail
mzgm@mzgm.ostrow-wielkopolski.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.mzgm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.mzgm.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.mzgm.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o., ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski Polska
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej (okna i drzwi balkonowe PCW) w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o.
w Ostrowie Wielkopolskim
Numer referencyjny: PNO/05/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wymiana stolarki okiennej (okna i drzwi balkonowe PCW) w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej (okna i drzwi balkonowe PCW) w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Miejsce realizacji zamówienia: miasto Ostrów Wielkopolski wg wskazanych przez Zamawiającego adresów podanych przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres prac: 1. Wartość robót, należy ustalić na podstawie dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ (rysunki i opis) - dokument ma jedynie charakter pomocniczy. 2. W ramach realizacji zadania zobowiązuje się Wykonawcę: a) do wywozu i utylizacji we własnym zakresie zdemontowanych elementów podlegających wymianie b) do zabudowy podokiennika wewnętrznego (parapet komorowy PCW) oraz zewnętrznego (parapet stalowy powlekany z zakończeniami) - do wyceny należy przyjąć wielkości podane w przedmiarach robót, do wykonania prac związanych z uszczelnieniem styków ościeżnic ze ścianą na zewnątrz otworu okiennego z ewentualnym uzupełnieniem tynku na węgarku Wykonawca nie jest zobligowany do wyprawienia otworu okiennego od wewnętrznej strony tj. od strony pomieszczenia Charakterystyka techniczna stolarki okiennej: Okna i drzwi balkonowe, witryny sklepowe, okna dachowe przeznaczone do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego oraz użyteczności publicznej. Oferowana stolarka musi spełniać następujące warunki: 1. okna, drzwi balkonowe i podokienniki wykonać w kolorze białym, 2. profile pięciokomorowe okienne wykonane z nieplastyfikowanego wysokoudarowego PCW klasy A - należy przedstawić świadectwo potwierdzające klasę A, 3. sztywność skrzydeł i ościeżnic zapewniona poprzez zastosowanie stalowych ocynkowanych kształtowników wzmacniających na całym obwodzie ram i skrzydeł niezależnie od ich wymiarów o grubości ścianki 1,5 mm (w ościeżnicy i słupku wzmocnienie o profilu zamkniętym), 4. w elementach ościeżnicy otwory do odprowadzania wody opadowej, 5. uszczelki osadcze wykonane z EPDM do uszczelnienia szyb we wrębach skrzydeł, uszczelnienia przylg na obwodzie styku skrzydła z ościeżnicą, uszczelnienia wrębu ościeżnicy, 6. okucia obwiedniowe wyposażone w zawiasy okienne mocowane we wrębach okuciowych (okucia schowane) regulowane za pomocą kluczy imbusowych w dwóch płaszczyznach: poziomej i pionowej, 7. regulacja docisku skrzydła do ramy za pomocą rolki mimośrodowej ręcznie bez użycia specjalistycznych narzędzi, 8. docisk skrzydeł rozwieranych za pomocą docisku wrębowego, 9. szyby zespolone 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2K zastosować w oknach, drzwiach balkonowych, 10. okna winny mieć możliwość stałego przewietrzania pomieszczeń (mikrowentylacja), 11. skrzydła okienne obligatoryjnie należy wyposażyć w automatyczne urządzenia nawiewne w celu zapewnienia dopływu powietrza zewnętrznego w ilości niezbędnej dla potrzeb wentylacji grawitacyjnej - o maksymalnym przepływie nie mniejszym niż 25m?/h, kolor biały, 12. okna dachowe obrotowe np. firmy Velux lub Fakro. Zawias umieszczony w połowie wysokości okna, umożliwiający obrót skrzydła i pozostawienie go w pozycji otwartej. Skrzydło powinno mieć możliwość obracania się wokół osi o 180° i zablokowania go np. zasuwką ryglującą, co pozwalałoby na wygodne i bezpieczne mycie zewnętrznej szyby okna. Szyby zespolone o współczynniku przenikania ciepła max U=0,9 W/m2K. Klamki z dwustopniowym mikrouchyleniem, umieszczone w dolnej części w górnej części ościeżnicy skrzydła umieszczenie nawiewnika. Demontaż starej stolarki wraz z jej utylizacją, zamontowanie nowej oraz wykonanie niezbędnych obróbek. 13. zabudowane materiały powinny posiadać atest PZH, deklarację zgodności z aprobatą techniczną lub normą zharmonizowaną wraz z aktualnymi badaniami. 14. Wykonawca przed przekazaniem zlecenia do produkcji okien i drzwi musi samodzielnie dokonać dokładnego pomiaru i weryfikacji otworów (okiennych i balkonowych), Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik do SIWZ (rysunki i opis) dokument ma jedynie charakter pomocniczy, sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu prac oraz innych czynności wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 48 miesięcy - max 72 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z póż. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2044r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile maja zastosowanie. Zestawienie okien - rysunki są załącznikiem do niniejszej SIWZ UWAGA! Dokumenty stanowiące załącznik do SIWZ - rysunki i opis, mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentów stanowiących załącznik do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy i że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje także, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia zamienne inne niż określone w dokumentacji posiadać będą parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe gorsze od określonych w dokumentacji, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, dalej zostanie odrzucona. Cena ryczałtowa, jaką zaoferuje wykonawca za wykonanie przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotowych robót budowlanych, włącznie z kosztami własnymi wykonawcy jak również jego ewentualnych podwykonawców, a także uwzględniać wszystkie prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe. Cena musi zawierać również wszelkie koszty robót i materiałów budowlanych niewyspecyfikowanych w dokumentacji przetargowej, niezbędnych do wykonania prac budowlanych objętych zamówieniem, wynikających z wymogów sztuki budowlanej i przepisów prawa budowlanego. Ponadto cena musi zawierać wszelkie koszty związane z utrzymaniem placu budowy (np.: wody i energii elektrycznej łącznie z wykonaniem tymczasowych przyłączy na okres realizacji zamówienia, koszty oświetlenia, ogrodzenia placu budowy, ochrony mienia, zajęcia pasa drogowego, organizacji ruchu, obsługi geodezyjnej) konieczne do organizacji placu budowy oraz prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnym w czasie wykonania przedmiotu zamówienia poziomem wiedzy technicznej i organizacyjnej oraz obowiązującymi na terenie Polski normami i przepisami prawa. W ramach zamówienia (i w jego cenie) Wykonawca zobowiązany jest także: 1. dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość i dopuszczenie do stosowania wszystkich materiałów oraz urządzeń użytych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia (certyfikaty, deklaracje i atesty), 2. w razie potrzeby dokonać rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa dokonania ich utylizacji na własny koszt i ryzyko. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dalszego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórek, pozostałe niewykorzystane materiały wykonawca winien zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zutylizować, 3. po zakończeniu całości robót uporządkować teren robót, koszty transportu materiałów i odpadów obciążają Wykonawcę. 4. wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego, 5. wszystkie roboty Wykonawca winien wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami, przede wszystkim zgodnie z: - Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 j.t.) i przepisami wykonawczymi do niniejszej ustawy, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r.Nr 47, poz. 401) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072). - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126, - Ustawą z dnia 27.04.2004r.o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881). 6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien dysponować niezbędnym sprzętem oraz wykwalifikowaną kadrą do wykonania prac obejmujących przedmiot zamówienia. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej miejsca robót budowlanych.
II.5) Główny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Dodatkowe kody CPV:44221000-5, 45262500-6, 45410000-4, 45421132-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15-09-2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał dwie roboty budowlane polegające na wymianie okien bądź wstawianiu okien z montażem o wartości co najmniej 150.000,00 PLN brutto każda.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych robót budowlanych wraz z referencjami potwierdzającymi ich należyte wykonanie oraz oświadczenia wykonawcy, zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oferty na roboty budowlane Wzór oferty na roboty budowlane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
4 700.00 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców 0
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ryczałtowa | 60 |
gwarancja i rękojmia | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24-04-2017, godzina: 08:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Realizacja szkoleń i kursów z zakresu weterynarii w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim'' z podziałem na zadania
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Przebudowa drogi nr 5328P Uciechów - Raczyce na odc. dł. ok. 1000m
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
- Remont pomieszczeń przeznaczonych na pożywkarnię na terenie ODiZZB WIHE - Etap II
- "Dostosowanie budynku PP nr 5 do wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej"- Etap I.
- Świadczenie usług pogotowia technicznego i konserwacji na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- Zdrowiej i smaczniej - nowoczesna pracownia gastronomiczna w ZSZ Nr 2 w Dęblinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.