Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-19
Polkowice: Dostawa do siedziby Zamawiającego podręczników, kart pracy oraz pomocy logopedycznych z przeznaczeniem do realizacji wychowania przedszkolnego w punktach przedszkolnych w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dzieci z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego
Numer ogłoszenia: 60597 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego , ul. Mała 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 840 14 90, faks 076 840 14 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgzm.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego podręczników, kart pracy oraz pomocy logopedycznych z przeznaczeniem do realizacji wychowania przedszkolnego w punktach przedszkolnych w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dzieci z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego podręczników, kart pracy oraz pomocy logopedycznych z przeznaczeniem do realizacji wychowania przedszkolnego w punktach przedszkolnych.CZĘŚĆ 1 - Podręczniki, ćwiczenia, karty pracy do wychowania przedszkolnego - dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz dla nauczycieli-wychowawców CZĘŚĆ 2 - Karty pracy / ćwiczenia do nauki języka angielskiego na poziomie przedszkolnymPodręczniki, karty pracy, ćwiczenia do nauki języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnymCZĘŚĆ 3 - Pomoce i gry logopedyczneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1, 37.52.41.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika b) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punkcie III.4.2 muszą być złożone przez każdy podmiot. d) Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. e) W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające wskazanie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się zmianę zawartej umowy, w przypadku wyczerpania nakładu części pozycji stanowiących przedmiot zamówienia. Zmianie ulec może termin dostawy. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie także prawo ograniczenia zakresu ilościowego dostawy lub zamiany danej pozycji na inną w tej samej cenie lub tańszej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgzm.ug.polkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Zagłębia Miedziowegoul. Mała 1, 59 - 100 Polkowice tel. 076/840-14-90, fax. 076/840-14-99..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Związku Gmin Zagłębia Miedziowego, ul. Mała 1, 59-100 Polkowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dzieci z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego,współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podręczniki, ćwiczenia, karty pracy do wychowania przedszkolnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego podręczników, kart pracy oraz pomocy logopedycznych z przeznaczeniem do realizacji wychowania przedszkolnego w punktach przedszkolnych w zakresie CZĘŚCI 1 - Podręczniki, ćwiczenia, karty pracy do wychowania przedszkolnego - dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz dla nauczycieli-wychowawców Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Karty pracy / ćwiczenia do nauki języka angielskiego na poziomie przedszkolnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego podręczników, kart pracy oraz pomocy logopedycznych z przeznaczeniem do realizacji wychowania przedszkolnego w punktach przedszkolnych przedszkolnych w zakresie CZĘŚCI 2 - Karty pracy / ćwiczenia do nauki języka angielskiego na poziomie przedszkolnym - Podręczniki, karty pracy, ćwiczenia do nauki języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnymSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pomoce i gry logopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego podręczników, kart pracy oraz pomocy logopedycznych z przeznaczeniem do realizacji wychowania przedszkolnego w punktach przedszkolnych w zakresie CZĘŚCI 3 - Pomoce i gry logopedyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Wykonanie i dostawa puzzli informacyjno-promocyjnych oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu szachowego w projekcie "Szachy w mazowieckiej szkole" oraz sprzętu warcabowego w projekcie "Warcaby w mazowieckiej szkole" z podziałem na dwie części
więcej: Podręczniki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.