eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgłobiceWykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych nr 1387K i 1400K w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-05

Zgłobice: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych nr 1387K i 1400K w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
Numer ogłoszenia: 60610 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach , ul. Zgłobicka 8, 33-113 Zgłobice, woj. małopolskie, tel. 014 6741230, faks 014 6787050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdtarnow.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych nr 1387K i 1400K w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie: 1). droga nr 1387 K Siepietnica - Lubaszowa odc. km. 6+255 - 6+755 i 13+888 - 14+388 w m. Szerzyny i Olszyny ( 1,0 km ) Wyrównanie istniejącej podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej masą mineralno-asfaltową grysowo-żwirową śr.grub. ok. 3 cm. w ilości 375 t oraz wykonanie warstwy ścieralnej grub.5 cm z mieszanek bitumicznych asfaltowo-grysowych na pow. 5000 m2 2). droga nr 1400 K Tuchów - Pleśna odc. km. 0+600 - 1+600 w m. Tuchów ( 1,0 km ) Wyrównanie istniejącej podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej masą mineralno-asfaltową grysowo-żwirową śr.grub. ok. 2 cm. w ilości 250 t oraz wykonanie warstwy ścieralnej grub.5 cm z mieszanek bitumicznych asfaltowo-grysowych na pow. 5000 m2 Przedmiot zamówienia opisują szczegółowo kosztorysy ofertowe i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST), które stanowią załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8 500 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku - rozdz. VIII pkt 1 ppkt.1.1 SIWZ Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - minimum 2 zamówienia tj. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub wykonaniu robót remontowych dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości robót nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każde. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku - rozdz. VIII pkt 1 ppkt. 1.1 i wykazu - rozdz. VIII pkt 1 ppkt. 1.2 Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca w dołączonym do oferty wykazie robót budowlanych wykaże, że wykonał 2 zamówienia tj. roboty o podobnym zakresie do niniejszego zamówienia, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto (każde) i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje: - W zakresie potencjału technicznego: a)wytwórnią mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie /z zachowaniem parametrów masy/ w czasie nie dłuższym niż dwie godziny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku rozdz. VIII pkt 1. ppkt 1.1 oraz oświadczenia Wykonawcy. Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, że dysponuje wytwórnią mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie/z zachowaniem parametrów masy/ w czasie nie dłuższym niż dwie godziny. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek wymieniony w a). Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje: W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: b) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót i musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku - rozdz. VIII pkt 1. ppkt 1.1 oraz wykazu - rozdz.VIII pkt.1 ppkt.1.3. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca w wykaże dołączonym do oferty wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, że dysponuje kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek wymieniony w b). Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnianiu tego warunku - rozdz. VIII pkt.1 ppkt 1. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wypełnione kosztorysy ofertowe wg wzoru zamieszczonego w części III SIWZ 4. Formularz ofertowy - według załącznika nr 1 do SIWZ 5. Zaakceptowany - parafowany wzór umowy (zał. nr 7 do SIWZ); 6. Informacja dotycząca podwykonawców jeśli dotyczy- według załącznika nr 6 SIWZ; 7. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium; 8.Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu własną wytwórnią mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wytwórni spełniającej w/w warunek. 9. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. 10.W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: a).wydłużenia terminu wykonania zamówienia, spowodowanego wystąpieniem niekorzystnych warunków pogodowych nie pozwalających na realizację prac zgodnie z warunkami określonymi w SST. (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu lub śniegu, długotrwałe wysokie lub niskie temperatury, powodzie itp. utrudniające realizację przedmiotu umowy) lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. b).w razie wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania robót (np. roboty dodatkowe wynikłe w trakcie realizacji zamówienia powodujące przesunięcie w czasie robót podstawowych) c). gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy, d). gdy zmianie uległy stawki podatku VAT, e). z uwagi na niezależne od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe, choroby) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy.* * Zmiana ta może dotyczyć kierownika budowy, inspektora nadzoru, osób reprezentujących Strony. Zmiana kierownika budowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego przy czym kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby, muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie - 33-113 Zgłobice ul.Zgłobicka 8 pok. nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy. Koszt SIWZ - 25 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie - Zgłobice ul.Zgłobicka 8 sekretariat pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane zgodnie z dotacją przyznaną na usuwanie skutków klęsk żywiołowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.