eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblinświadczenie usług prawniczych oraz usług w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej na rzecz JW 4219 oraz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - 87/11/N

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-05

Dęblin: świadczenie usług prawniczych oraz usług w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej na rzecz JW 4219 oraz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - 87/11/N
Numer ogłoszenia: 6061 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219 , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług prawniczych oraz usług w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej na rzecz JW 4219 oraz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - 87/11/N.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty określonej dla dostaw i usług w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp tj. 130.000,00 Euro;wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie na jedno zadanie. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych oraz usług w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna następujących jednostek wojskowych. 1. Jednostka Wojskowa 4219 Dęblin, 2. 41 Baza Lotnictwa Szkolnego Dęblin. Zadanie nr 1 Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie w zakresie prawa cywilnego materialnego i procesowego, prawa administracyjnego materialnego, procesowego i sądowoadministarcyjnego, w tym w szczególności finansów publicznych, rachunkowości, a także stosunku służbowego żołnierzy zawodowych. Zakres świadczonych usług: 1. Dochodzenie należności Zamawiającego z tytułu realizacji umów dostaw, usług, robót budowlanych oraz reprezentacja Zamawiającego przed sądami oraz organami egzekucyjnymi. 2. Ścisła współpraca z Kierownikiem Sekcji Rozrachunków i Rozliczeń w zakresie dochodzenia należności Skarbu Państwa. 3. Udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Zamawiającego. 4. Pomoc w prowadzeniu spraw dotyczących szkód wyrządzanych przez żołnierzy oraz pracowników Jednostki Wojskowej 4219 Dęblin, w tym: a. Pomoc w prowadzeniu postępowania wyjaśniającego; b. Opiniowanie sprawozdań pod kątem merytorycznym zakończonego postępowania wyjaśniającego; c. Reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed sądami i innymi organami w zakresie roszczeń odszkodowawczych; d. Ścisła współpraca ze Specjalistą do spraw Szkód w Mieniu Wojska. 5. Dochodzenie należności od osób trzecich w drodze postępowania sądowego roszczenia sporne. Ścisła współpraca w tym zakresie ze Specjalistą do spraw Szkód w Mieniu Wojska oraz Kierownikiem Sekcji Rozrachunków i Rozliczeń. 6. Sporządzanie pism kierowanych do sądów i organów administracji. 7. Występowanie przed sądami i organami administracji w zastępstwie prawnym i procesowym, w sprawach zleconych pełnomocnictwem przez Dowódcę JW 4219. Zadanie nr 2 Świadczenie obsługi prawnej na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w zakresie prawa cywilnego materialnego i procesowego, prawa pracy, prawa administracyjnego materialnego, procesowego i sądowoadministracyjnego, w tym stosunku służbowego żołnierzy zawodowych. Zakres świadczonych usług: 1. Udzielanie ustnych porad prawnych. 2. Sporządzanie pisemnych opinii prawnych. 3. Opiniowanie umów. 4. Konsultacje prawne. 5. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na pytania, bądź zagadnienia prawne. 6. Opiniowanie decyzji administracyjnych. 7. Sporządzanie pism kierowanych do sądu lub organu administracji. 8. Prowadzenie postępowań pojednawczych i negocjacji w imieniu reprezentowanej jednostki. 9. W przypadku pojawienia się pilnej potrzeby dodatkowego świadczenia obsługi prawnej poza ustalonymi godzinami pracy w siedzibie Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego jej świadczenia w formie konsultacji telefonicznej, faksowej, elektronicznej lub w formie osobistego stawiennictwa na wezwanie Zamawiającego. Zasady wykonywania usług dotyczy zadania I, II: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać powierzone czynności na bieżąco z należytą starannością, rzetelnie, zgodnie z ustawą regulującą zasady wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, zasadami etyki zawodowej oraz z uwzględnieniem interesów Zamawiającego. 2. Wykonawca świadczyć będzie usługi w siedzibie jednostki wojskowej na rzecz, której będzie świadczona obsługa prawna. 3. Zamawiający zapewni Wykonawcy warunki pracy umożliwiające właściwe wykonywanie zleconych czynności oraz zobowiązuje się do przekazywania Wykonawcy informacji i dokumentów niezbędnych dla prawidłowego świadczenia usług zgodnie z profesjonalnymi standardami. 4. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania odpowiedzi na zapytanie prawne w formie opinii w uzgodnionych terminach, nie później niż do 5 dni od dnia otrzymania pisemnego zapytania. W sprawach skomplikowanych, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający wyznaczy dłuższy termin udzielenia odpowiedzi. 5. Wykonawca zobowiązany jest zachować w tajemnicy informacje prawem chronione. 6. Zamawiający będzie formułował swoje pytania i przedstawiał problemy bezpośrednio Wykonawcy w czasie pobytu w siedzibie Zamawiającego, a w przypadku nieobecności w siedzibie Zamawiającego telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną. 7. Obsługa prawna w siedzibie i na rzecz Zamawiającego będzie świadczona w następujących dniach każdego tygodnia: a. zadanie I - Jednostka Wojskowa 4219 Dęblin: poniedziałek, środa, czwartek, w godzinach: 9:00-13:00; b. zadanie II - 41 Baza Lotnictwa Szkolnego Dęblin: wtorek, środa, piątek, w godzinach 12:00-15:30. 8. Wykonawca i osoby wymienione w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia świadczący usługi na rzecz Zleceniodawcy winny wykonywać zawód adwokata/radcy prawnego, z tym, że usługa obsługi prawnej może być świadczona w ramach zadania I w siedzibie Zamawiającego przez aplikanta radcowskiegolub adwokackiego, jednak 1 raz w tygodniu w siedzibie Zamawiającego w pełnym wymiarze ustalonych wyżej godzin musi świadczyć usługi radca prawny lub adwokat. 9. Wykonawca i osoby wymienione w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia świadczący usługi na rzecz Zleceniodawcy winny posiadać opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy 10. Wykonawca i osoby wymienione w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia świadczący usługi na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie zadanie II, winien posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE. 11. Miesięczne zryczałtowane wynagrodzenie za zrealizowaną obsługę prawną obejmuje wszelkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawca kalkulując to wynagrodzenie powinien uwzględnić koszty ewentualnych podróży w przypadku konieczności świadczenia usług poza siedzibą Zleceniodawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy posiadający: - zaświadczenie o wpisie na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej dla obydwu zadań, - dla zadania II - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE. Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują, co najmniej jedną usługę polegającą na bieżącej obsłudze prawnej na kwotę co najmniej 30.000 zł brutto - zadanie I, 40.000 zł brutto - zadanie II z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują min. 1 osobą wykonującą zawód radcy prawnego lub adwokata wpisaną na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej W stosunku do zadania II wykonawca i osoby, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia winni posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE Dokumentem potwierdzającym spełnianie tego warunku będzie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług prawniczych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami, a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy posiadają: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i będzie posiadać takie ubezpieczenie przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku, gdy przedstawiona przez wykonawcę opłacona polisa traci ważność przed planowanym terminem realizacji zamówienia, wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o przedłużeniu polisy OC na cały okres trwania umowy w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej. Wybrany wykonawca zobowiązuje się przekazać niezwłocznie Zamawiającemu kserokopię przedłużonej polisy. Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- W przypadku, gdy przedstawiona przez wykonawcę opłacona polisa traci ważność przed planowanym terminem realizacji zamówienia, wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o przedłużeniu polisy OC na cały okres trwania umowy w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej. - Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami potrzebnymi do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, -w przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, które należy dołączyć do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dla zadania I i II 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. 2.Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego wskazanej w ofercie osobie wykonywanie czynności wynikających z zawartej umowy lub gdy nastąpiła utrata uprawnień do wykonywania takich czynności, czego Strony nie mogły przewidzieć przed podpisaniem umowy. W powyższym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować inną, niewymienioną w Wykazie osób osobę, zdolną do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, o kwalifikacjach i doświadczeniu wynikających z postanowień SIWZ. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez obie Strony umowy oraz nie może spowodować zwiększenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia, nie może również wpłynąć na termin i jakość realizowanych usług. Zmiana musi być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług VAT. Zmiana musi być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu, podpisanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4219, Lotnisko budynek 205, pok.4, 08-521 Dęblin lub pocztą po wpłacie 14,00 zł na konto 15101013390000972231000000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznie z dowodem wpłaty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna pok. nr 20 Jednostki Wojskowej Nr 4219, Lotnisko bud.205, 08-521 Dęblin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.