eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-15

Łódź: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
Numer ogłoszenia: 60629 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych, naprawa bielizny oraz odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny od i do Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi w ogólnej ilości 241.645 kg określonej w załączniku nr 2 do SIWZ. a) Charakterystyka zamawiającego: usługa wykonywana będzie dla Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi obejmująca obiekty położone przy ul.: Wólczańska 191/195 w Łodzi Wileńska 37 w Łodzi b) Kompleksowa usługa pralnicza obejmująca: pranie, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w zależności od potrzeb, dezynfekcję, suszenie, prasowanie i bieżącą reparację - naprawę - bielizny pościelowej, fartuchów i odzieży ochronnej, bielizny operacyjnej prostej i fasowanej, oraz zasłon, materacy, kocy i poduszek z pierza i silikonu. Pranie pieluch i bielizny noworodkowej. Dezynfekcję i pranie bielizny zakaźnej. Segregację i pakowanie bielizny. Rodzaje asortymentu podlegającego praniu i serwisowi bieliźniarskiemu określone są w załączniku nr 2 do SIWZ. Ponieważ ilość bielizny jest ściśle uwarunkowana ilością hospitalizowanych pacjentów podano wyliczenie szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. c) Termin i zakres ilościowy wykonania usługi : Obiekt Wileńska 37 - od momentu podpisania umowy nie wcześniej niż od 13 kwietnia 2012r. do 31 lipca 2013r. - 116 975 kg Obiekt Wólczańska 191/195 - od 25 lipca 2012r, do 31 lipca 2013r. - 124.770 kg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • realizują lub realizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi, zawierające co najmniej dwa zadania polegające na świadczeniu usług pralniczych w zakresie prania, suszenia i obróbki (prasowanie, maglowanie) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z usługą transportu o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każde z nich w okresie co najmniej jednego roku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadają przynajmniej dwa środki transportu do przewozu bielizny czystej i brudnej wraz z aktualnymi opiniami sanitarnymi wydanymi przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny dotyczącymi środków transportu bielizny szpitalnej, b) posiadają pralnie spełniającą wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia, lecznictwa otwartego i zamkniętego wyposażoną: - w barierę sanitarno - higieniczną, - w pralnicę tunelową, - w automatyczne dozowanie środków c) posiadają wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny zakaźnej d) posiadają wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny noworodkowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające wymagania które musi spełnić wykonawca postawione przez zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga przedstawienia kserokopii skuteczności procesu prania bielizny operacyjnej i noworodkowej tj. Przedstawienia minimum po jednym badaniu skuteczności w procesie prania dla bielizny operacyjnej i bielizny noworodkowej z ostatnich dwóch miesięcy przed terminem składania ofert potwierdzonych przez właściwą Stacje sanitarno - epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisane na jego listę laboratorium badawczych. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego do kraju, w którym ma siedzibę wykonawca. 2. Zamawiający wymaga przedstawienia kserokopii skuteczności procesu dezynfekcji wózków i środków transportu do przewozu bielizn tj: Przedstawienia minimum po jednym badaniu skuteczności dezynfekcji w procesie dezynfekcji wózków i środków transportu do przewozu bielizn z ostatnich trzech miesięcy przed terminem składania ofert potwierdzonych przez właściwą Stacje sanitarno - epidemiologiczna lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisane na jego listę laboratorium badawczych. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Polski musza dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego do kraju, w którym ma siedzibę wykonawca. 3. Aktualną pozytywną opinię/ zezwolenie sanitarną wydaną przez Państwowy Inspektorat Sanitarno Epidemiologiczny, że pralnia, w której wykonywana będzie usługa dla zamawiającego stosuje proces pralniczo dezynfekcyjny zgodnie z wymaganiami sanitarno - epidemiologicznymi i posiada barierę sanitarno - higieniczną. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie RP dla środków piorących i dezynfekujących - załącznik nr 2 do SIWZ - w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne Certyfikat CE lub wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych (zgodnie z ustawą dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 Nr 107, poz. 679); - w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze pozwolenie na obrót produktem biobójczym na terenie Polski zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 252 z późn. zm.) oraz że : - stosuje środki piorące i dezynfekujące odpowiednie do poszczególnych rodzajów materiałów i tkanin z uwzględnieniem temperatur od 40 oC do 90 oC, które gwarantują pełne spektrum działania: B, F,V (HIV, HBV) Tbc (czyli bakterie, grzyby, wirusy, prątki gruźlicy) oraz że gwarantują właściwą jakość prania nie powodując przyspieszonego zużycia bielizny zgodnie z komunikatem Głównego Inspektora - Sanitarnego z dnia 27.09.1996r. w sprawie wykazu preparatów dezynfekcyjnych przeznaczonych w ZOZ Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dokumentów do wglądu przez podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą. Aktualną pozytywną opinią sanitarną wydaną przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny, że pojazdy którymi będzie wykonywana usługa zostały dopuszczone do świadczenia usługi przewozu bielizny szpitalnej. 6. Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ, że pralnia wyposażona jest: a) barierę sanitarno - higieniczną, b) w pralnicę tunelową, c) w urządzenie do dezynfekcji wózków, d) w automatyczne dozowanie środków, e) w wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny zakaźnej, f) w wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny noworodkowej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: a) zmiana stawek podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 budynek administracyjny parter Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 budynek administracyjny parter Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.