eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BedlnoDostawa samochodu typu BUS 9-cio osobowego (8+1), wyposażonego w windę hydrauliczną, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-04



Ogłoszenie nr 606357-N-2020 z dnia 2020-11-04 r.

Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach: Dostawa samochodu typu BUS 9-cio osobowego (8+1), wyposażonego w windę hydrauliczną, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach, krajowy numer identyfikacyjny 10686100000000, ul. Wojszyce 47  , 99-311  Bedlno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 242 821 468, e-mail dps3@vp.pl, faks 024 2821468 w. 30.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dpswojszyce.powiatkutnowski.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.dpswojszyce.powiatkutnowski.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.dpswojszyce.powiatkutnowski.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
nie


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w inny sposób: pocztą , kurierem, osobiście
Adres:
Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach, Wojszyce 47, 99-311 Bedlno


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu typu BUS 9-cio osobowego (8+1), wyposażonego w windę hydrauliczną, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach
Numer referencyjny: PN/01/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa samochodu typu BUS 9-cio osobowego (8+1), wyposażonego w windę hydrauliczną, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach Opis przedmiotu zamówienia; 1) Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2020 r., nieużywany, niepowystawowy, przystosowany do przewozu 9 osób ( 8+1), w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim ( osoba pozostaje na wózku inwalidzkim w trakcie jazdy ), wyposażony w windę hydrauliczną dla załadunku wózka inwalidzkiego, 2) Lakier akrylowy, bez dopłaty, kolor do ustalenia, 3) Silnik wysokoprężny, turbodoładowany, o poj. powyżej 1900 cm i mocy powyżej 140 KM, 4) Rozstaw osi powyżej 3300 mm, 5) Długość pojazdu powyżej 5300 mm, 6) Wysokość pojazdu do 1990 mm, 7) Szerokość pojazdu z lusterkami do 2300 mm, 8) Norma emisji spalin min. EURO 6, 9) Oryginalne kombi 9-cio osobowe, 10) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: maksymalnie do 3,5 tony, umożliwiająca prowadzenie pojazdu na podstawie uprawnień prawa jazdy kategorii "B". 5.3 Wyposażenie pojazdu: 1) Immobiliser elektryczny, 2) Centralny zamek z pilotem, 3) Izolacja dźwiękowo - termiczna, 4) Wspomaganie układu kierowniczego, 5) Układ hamulcowy z ABS, 6) Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu, 7) Systemy kontroli trakcji: układ EDS lub równoważny, 8) Systemy kontroli trakcji: układ ASR lub równoważny, 9) Systemy kontroli trakcji: układ MSR lub równoważny, 10) Systemy kontroli trakcji: układ ESP, 11) Niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem, 12) Napęd na koła przednie lub tylne, 13) Lusterka boczne regulowane i podgrzewane elektrycznie, 14) Skrzynia biegów min. 6-biegowa mechaniczna + bieg wsteczny, 15) Klimatyzacja automatyczna z regulacją i nawiewem w przedziale pasażerskim, 16) Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera ( przednie i boczne ), 17) Pasy bezpieczeństwa z napinaczami dla kierowcy i pasażera, 18) Zagłówki z regulacją wysokości na wszystkich siedzeniach, 19) Regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach, 20) Zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy, 21) Całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne /termiczne, 22) Wycieraczki szyby przedniej z dwustopniową regulacją prędkości i spryskiwaczem, 23) Przesuwane prawe drzwi boczne, 24) Tylne drzwi dwuskrzydłowe z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem, 25) Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa dla kierowcy, 26) Stopień wejściowy boczny oświetlony, 27) Oświetlenie w podsufitce w kabinie kierowcy i przestrzeni pasażerskiej, 28) Wentylacja kabiny z recyrkulacją,, filtr przeciwpyłowy, 29) Elektrycznie regulowane przednie szyby boczne, 30) Fotel kierowcy z regulacją wysokości, podparciem odcinka lędźwiowego i podłokietnikami, 31) Podwójne siedzenie pasażera z przodu, 32) Wyjmowany i składany drugi rząd siedzeń 2+1 miejscowe, pojedynczy fotel odchylany w celu łatwego wsiadania do 3 rzędu siedzeń, 33) Składany i wyjmowany 3 rząd siedzeń 3 miejscowy, 34) Wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe, 35) Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie, 36) Sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach, 37) Lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego, awarii układu hamulcowego i poziomu płynu chłodniczego, 38) Pełna tapicerka przedziału pasażerskiego, podsufitka welurowa lub materiałowa, pełne wyłożenie boków pojazdu, 39) Uchwyt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie z przedziału pasażerskiego, 40) Tempomat, 41) Reflektory przednie halogenowe + regulacja zasięgu, 42) Trzecie światło stop+ światło przeciwmgielne z tyłu, 43) Czujnik parkowania w tylnym zderzaku, 44) Radio fabryczne z portami USB/SD/AUX-IN i zestawem głośnomówiącym telefonu komórkowego, 45) Pełnowymiarowe koło zapasowe, 46) Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica oraz apteczka, 5.4 Wymagania związane z przewozem osób niepełnosprawnych 1) Wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w układzie: fotel 3 osobowy z 3 rzędu i fotel 2 osobowy + 1 osobowy z 2 rzędu, 2) Wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa na całej długości pojazdu, 3) Schowek - miejsce na pasy, 4) Mocowanie wózka w podłodze pojazdu, 5) Komplet pasów do mocowania 1 wózka inwalidzkiego do podłogi, 6) Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim, 7) Ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe, 8) Oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym ( oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych ) 5.5 Wymagane dokumenty_ Samochód powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie Polski. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca obowiązany jest przekazać: 1) książki gwarancyjne samochodu oraz windy wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu, 2) świadectwo homologacji pojazdu potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, 3) instrukcję obsługi i bieżącej konserwacji pojazdu w języku polskim, 4) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie Polski uprawnionych do napraw gwarancyjnych samochodu oraz przeglądów w okresie gwarancyjnym. 5) komplet dokumentów wymaganych do zarejestrowania pojazdu, zgodnie z przepisami o rejestracji pojazdów, 6) deklaracje zgodności CE na windę hydrauliczną, 7) ważne badania techniczne, 8) atesty, certyfikaty, gwarancje dotyczące elementów wyposażenia. 5.6 Winda hydrauliczna: 1) Sterowana elektrycznie wraz z dopuszczeniem UDT, minimum 2 siłowniki podnoszące, 2) Automatycznie rozkładana blokada wózka na końcu platformy, 3) Automatycznie rozkładana płyta łącząca platformę z podłogą pojazdu, 4) Mechaniczna blokada platformy w pozycji do jazdy, 5) Sterowanie - pilot na kablu spiralnym obsługujący wszystkie funkcje, 6) Ręczna pompa do podnoszenia w przypadku braku zasilania, 7) Automatyczne rozkładanie poręczy, 8) Agregat elektryczno-hydrauliczny zamontowany wewnątrz ramy windy, 9) Możliwość ręcznego starowania windą, awaryjny system opuszczania windy, 10) Wyłącznik prądu windy, 11) Parametry windy: - ładowność -350 kg - masa własna urządzenia - maksymalnie 145 kg, - napięcie instalacji elektrycznej - 12 V, - winda zamontowana do pojazdu, - winda ma spełniać Dyrektywy bezpieczeństwa UE i posiadać znak CE 5.7 Gwarancja i serwis 1) Gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne min. 24-mce, bez limitu kilometrów, 2) Gwarancja na powłokę lakierniczą- min. 36 m-cy, 3) Gwarancja na perforację nadwozia - min. 12 lat. 4) Wszystkie naprawy gwarancyjne oraz okresowe przeglądy serwisowe powinny być w okresie udzielonej gwarancji wykonane bezpłatnie, 5) Gwarancja na windę min. -36 m-cy. 6) Serwis w autoryzowanej stacji obsługi w odległości do 100 km od siedziby zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 34115200-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34114300-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Realizacja zamówienia do 14 grudnia 2020 roku

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .
Informacje dodatkowe Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie wstępnie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie wstępnie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie wstępnie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt. 12-22 ustawy oraz ust. 5 pkt. 1- zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ (składane razem z ofertą), Wymagana forma dokumentu - oryginał 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (składane na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni) Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem 3) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo oświadczenie o nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej z związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy) zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy , Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania, powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wymagana forma dokumentu - oryginał W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy b) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy); c) Podpisana klauzula informacyjna d) Wypełniony Formularz z wymaganymi parametrami technicznymi pojazdu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena75,00
okres gwarancji na zespoły5,00
Okres gwarancji na perforację nadwozia5,00
Okres gwarancji na powłokę lakierniczą5,00
Okres gwarancji na windę5,00
Termin dostawy5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni( od ostatecznego terminu składania ofert) (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.