Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-22
Częstochowa: Opracowania geodezyjne
Numer ogłoszenia: 60637 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowania geodezyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowania geodezyjne -11 zadań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentują wykonanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy zamawiającego, przedmiotu i wartości usług (opracowań geodezyjnych), dat wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - polegających na wykonaniu: dla zadania nr 1-11: 5 szt. opracowań geodezyjnych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku muszą być: a) Wykaz wykonanych usług określonych w punkcie 5.3. specyfikacji, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 4 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać informacje podane w nagłówku tabeli. b) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 842 t.j. podziały i rozgraniczenia nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku muszą być: a. wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i uprawnieniach określonych w punkcie 5.2, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 3 do SIWZ, b. oświadczenie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia - zawarte w druku OFERTA, c. informacja o podstawie do dysponowania ww. osobą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach od 6.1. do 6.3. specyfikacji. Dokumenty o których mowa w punktach 6.2.a), 6.2.c) i 6.3.a) siwz winny być złożone w oryginale. Dokumenty o których mowa w punktach 6.1.b), 6.1.c), 6.1.d), 6.3.b) winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.4.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.2.-5.3. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez upoważnionych przedstawicieli innych podmiotów (także każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). Pozostałe dokumenty: a) wypełniony w formie oryginału druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. Uwaga: Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1)a) i 1)b), (p.6.4.2 siwz) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Mienia i Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Częstochowa przy ul. Waszyngtona 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2011 godzina 10:00, miejsce: ul. Śląska 11/13 Częstochowa, w Biurze Obsługi Interesanta, parter, stanowisko nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad.nr.1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału geodezyjnego w celu wydzielenia z działki nr 71 położonej w Częstochowie przy ul. Św. Augustyna części powierzchni ok. 0,0500 ha - obręb 178. Działka jest własnością Gminy w trwałym zarządzie Zespołu Szkól Ekonomicznych. W wyniku podziału powstaną 2 działki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 104.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad.nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału geodezyjnego w celu wydzielenia z działki nr 32/7 położonej w Częstochowie przy ul. Polskiej Organizacji Wojskowej części powierzchni ok.0.0036 ha - obręb 182. Działka jest własnością Gminy w nieodpłatnym użytkowaniu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS z siedzibą w Częstochowie, ul. POW 24. W wyniku podziału powstaną 2 działki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 104.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zad. nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału geodezyjnego działki nr 106/1 obręb 36 o pow. 0.0525 ha, położonej w Częstochowie przy ul. Kieleckiej stanowiącej własność Gminy. W wyniku podziału powstaną 2 działki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 104.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad.nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 a. Dokonanie podziału geodezyjnego (bez wstępnego projektu podziału) nieruchomości położonej w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 207 dla działki nr 75/14 o pow. 0.0087 ha, obręb 22 (wydzielenie 2 działek), stanowiącej własność Gminy - zgodnie z postanowieniem o zgodności proponowanego podziału nieruchomości nr GK.I.74300-221/10 z dnia 15-11-2010 r. 4 b. Dokonanie podziału geodezyjnego (bez wstępnego projektu podziału) dla działki nr 199 o pow. 0.3412 ha, obręb 22 (wydzielenie trzech działek) stanowiącej własność Skarbu Państwa zgodnie z postanowieniem o zgodności proponowanego podziału nieruchomości nr GK.I.74300-211/10 z dnia 28.10.2010 r. Wydzielona działka będzie przedmiotem komunalizacji na rzecz Gminy Częstochowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zad.nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału geodezyjnego podziału działki nr 38 obręb 221 o pow. 0.4367 ha, położonej w Częstochowie przy ul. Kwiatowej 209, stanowiącej własność Skarbu Państwa - zgodnie z obowiązującym dla w/w działki miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - pod przebudowę węzła rozdzielczego gazu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 104.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zad.nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału geodezyjnego nieruchomości położonej w Częstochowie przy ul. Rydza Śmigłego, oznaczoną w obrębie 316 jako działka nr 3/6 będących własnością Gminy Częstochowa ( zgodnie z załącznikiem graficznym i opinią MZDiT).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 104.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zad. nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału geodezyjnego nieruchomości ( bez wstępnego projektu podziału) stanowiącej własność: a) Gminy Miasta Częstochowy, położonej przy ul. Jutowej oznaczonej jako działki o numerach: 17/7 o pow. 0,4125 ha, obręb 235, 18/6 o pow. 0,3440 ha, obręb 235, b) Skarbu Państwa: 34/6 o pow. 1,2914 ha, obręb 235, 34/16 o pow. 1,0869 ha, obręb 235, 34/15 o pow. 0,1217 ha, obręb 235, 65/8 o pow. 0,5972 ha, obręb 234, 12/8 o pow. 0,5625 ha, obręb 234, 12/16 o pow. 0,5740 ha, obręb 234, 65/13 o pow. 0,0239 ha, obręb 234, 65/24 o pow. 0,3506 ha, obręb 234, 65/12 o pow. 0,1931 ha, obręb 234, 22/7 o pow. 0,1560 ha, obręb 234, c) Miasta na prawach powiatu: 22/8 o pow. 0,0133 ha, obręb 234, zgodnie ze stanem użytkowania przez Rodzinne Ogrody Działkowe im. Pokój, w celu realizacji roszczeń Polskiego Związku Działkowców.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zad. nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału geodezyjnego (bez wstępnego projektu podziału) działek nr: 15/22, 15/23, 15/34, 15/35,15/36 obręb Kiedrzyn k.m. 3. W wyniku podziału powstanie 11 działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zad.nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału nieruchomości (bez wstępnego projektu podziału) nieruchomości stanowiącej własność: a) Gminy Miasta Częstochowy, położonej przy ul. Warszawskiej oznaczonej jako działka nr 14/3 o pow. 0,0698 ha, obręb 53, zgodnie ze stanem użytkowania przez Rodzinne Ogrody Działkowe im. Aniołów, w celu realizacji roszczeń Polskiego Związku Działkowców.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zad.nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału geodezyjnego nieruchomości (bez wstępnego projektu podziału) położonej w Częstochowie przy ul. Jordana 4, oznaczonej w obrębie Gnaszyn Dolny k.m. 3 jako działka nr 274/3 będącą własnością osób fizycznych. Podział niezbędny jest w celu regulacji stanu prawnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zad. nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowania geodezyjne związane z gospodarowaniem nieruchomościami - inne opracowania do celów prawnych: 1) dokumentacja geodezyjna dotycząca zasiedzenia służebności przesyłu, 2) weryfikacja użytków działki, 3) weryfikacja kartoteki budynków, 4) wypis i wyrys do regulacji ksiąg wieczystych ( bez konieczności dokonywania pomiaru geodezyjnego). Razem 20 opracowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remonty i bieżąca obsługa konserwacyjna, zab. i usuwanie awarii na instalacji wod. i kan. w bud. i lok. mieszk. stanowiących zasób komunalny,zarządz.i adm. przez ZGM TBS w Częstochowie Sp.z o.o.
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie m. Częstochowa, pow częstochowskiego, pow kłobuckiego, pow myszkowskiego
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa monitora dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
- Przygotowanie oraz dowóz ciepłych posiłków dla klientów Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.