Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-26
Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawą materiałów szewnych dla potrzeb własnych
Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 60638 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, fax 032 7861646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawą materiałów szewnych dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa materiałów szewnych dla potrzeb własnych szpitala określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 12 stanowiących załącznik A do SIWZ : pakiet nr 1 - nici syntetyczne wchłanialne plecione z kwasu poliglikolowego, powlekane o okresie podtrzymywania tkankowego ok. 21 dni pakiet nr 2 - nici syntetyczne niewchłanialne plecione poliestrowe powlekane pakiet nr 3 - nici syntetyczne niewchłanialne monofilament poliamidowy pakiet nr 4 - nici syntetyczne niewchłanialne monofilament polipropylenowy pakiet nr 5 - nici syntetyczne wchłanialne monofilament o okresie podtrzymywania tkankowego ok. 5 do 8 tygodni i okresie wchłaniania 180 - 210 dni pakiet nr 6 - szew syntetyczny niewchłanialny monofilamentowy na igle prostej pakiet nr 7 - nici syntetyczne wchłanialne plecione z kwasu poliglikolowego powlekane poliglikonatem o okresie podtrzymywania tkankowego ok..28 dni i okresie wchłaniania 60-90 dni pakiet nr 8 - nici syntetyczne wchłanialne monofilamentowe z glikonatu o okresie podtrzymywania tkankowego 14 dni i okresie wchłaniania 60 - 90 dni pakiet nr 9 - nici syntetyczne niewchłanialne plecione poliestrowe powlekane pakiet nr 10 - nici syntetyczne wchłanialne plecione powlekane o okresie potrzymania tkanki około 7 do 14 dni pakiet nr 11 - nici syntetyczne wchłanialne, powlekane o okresie podtrzymywania tkankowego ok. 3 tygodni zbudowane z glikolu i laktydu w stosunku 9:1 okres wchłaniania max 70 dni Pakiet nr 12 - Nić naturalna niewchłanialna lniana
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: - w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 8 600,00 zł. (słownie: osiem tysięcy sześćset złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1 wadium w wysokości 4 500,00 zł ( słownie : cztery tysiące pięćset złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2 wadium w wysokości 1 800,00 zł ( słownie : jeden tysiąc osiemset złotych ). - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3 wadium w wysokości 470,00 zł ( słownie : czterysta siedemdziesiąt złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4 wadium w wysokości 160,00 zł ( słownie : sto sześćdziesiąt złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5 wadium w wysokości 840,00 zł ( słownie : osiemset czterdzieści złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6 wadium w wysokości 40,00 zł ( słownie : czterdzieści złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7 wadium w wysokości 5,00 zł ( słownie : pięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8 wadium w wysokości 540,00 zł ( słownie : pięćset czterdzieści złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9 wadium w wysokości 80,00 zł ( słownie : osiemdziesiąt złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10 wadium w wysokości 25,00 zł ( słownie : dwadzieścia pięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11 wadium w wysokości 125,00 zł ( słownie : sto dwadzieścia pięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12 wadium w wysokości 15,00 zł ( słownie : piętnaście złotych ),.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) .tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę materiałów szewnych, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 3 dni roboczych po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, zapewnią stałość cen w okresie trwania umowy, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a , aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt c aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. e) Aktualną - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych (w zakresie niekaralności osób fizycznych) - oryginał lub kopia potwierdzona przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. f) W przypadku, gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt e - aktualny dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. g) Aktualną - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych (w zakresie niekaralności podmiotów zbiorowych) - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. h) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt g , aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt g, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b) Dokumenty (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie c) Oświadczenie dotyczące terminu dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga : a) Aktualną - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. b) Oświadczenie o stałości cen oraz warunkach płatności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 4. Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w spawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku , kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć : a) Dokumenty Wymienione w § 18 ust. 1 SIWZ wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców b) Wspólny formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki o których mowa w § 18 ust. 2 i 3 SIWZ podpisany przez ustanowionego pełnomocnika c) Zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, Sekcja Zamówień Publicznych w cenie 36,60 PLN lub pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, Blok Nr 2 ( budynek dyrekcji ), pok nr 15 ( sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.05.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wypełnionych i podpisanych formularzy asortymentowo - cenowych stanowiących załącznik A do SIWZ ( dla każdego oferowanego pakietu). b) Dokumentów dopuszczających oferowane wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o Wyrobach Medycznych do obrotu i stosowania na terenie RP c) Folderów / prospektów / katalogów / informacji producenta zawierających opisy oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z numeracją potwierdzające spełnianie parametrów technicznych. W przypadku folderu w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginalny folder wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE PLECIONE Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO, POWLEKANE O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO OK. 21 DNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 46 pozycji nici o rozmiarach od 0 do 5/0 Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - NICI SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE PLECIONE POLIESTROWE POWLEKANE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 17 pozycji nici o rozmiarach od 0 do 4/0 Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - NICI SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENT POLIAMIDOWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 14 pozycji nici o rozmiarach od 0 do 5/0 Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - NICI SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENT POLIAMIDOWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 10 pozycji nici o rozmiarach od 0 do 6/0 Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE MONOFILAMENT O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO OK. 5 DO 8 TYGODNI I OKRESIE WCHŁANIANIA 180 - 210 DNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 9 pozycji nici o rozmiarach od 0 do 3/0 Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - SZEW SYNTETYCZNY NIEWCHŁANIALNY MONOFILAMENTOWY NA IGLE PROSTEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 1 pozycji nici o rozmiarze 2/0 Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE PLECIONE Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO POWLEKANE POLIGLIKONATEM O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO OK..28 DNI I OKRESIE WCHŁANIANIA 60-90 DNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 1 pozycji - taśma o rozmiarze 0,3 cm Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE MONOFILAMENTOWE Z GLIKONATU O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO 14 DNI I OKRESIE WCHŁANIANIA 60 - 90 DNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 3 pozycji nici o rozmiarach od 1 do 2/0 Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku A do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - NICI SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE PLECIONE POLIESTROWE POWLEKANE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 1 pozycji - taśma w rozmiarze 0,5 cm . Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku A do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE PLECIONE POWLEKANE O OKRESIE POTRZYMANIA TKANKI OKOŁO 7 DO 14 DNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 2 pozycji nici o rozmiarach od 3/0 do 4/0 Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku A do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - NICI SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE, POWLEKANE O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO OK. 3 TYGODNI ZBUDOWANE Z GLIKOLU I LAKTYDU W STOSUNKU 9:1 OKRES WCHŁANIANIA MAX 70 DNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 2 pozycji nici o rozmiarach od 1 do 2 Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku A do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - NIC NATURALNA NIEWCHŁANIALNA LNIANA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 1 pozycji nici o rozmiarze 1 Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku A do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.