Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-13
Zgierz: Wykonywanie badań lekarskich / psychologicznych osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
Numer ogłoszenia: 60650 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7164941, faks 042 7174160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupzgierz. pl; bip.pupzgierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie badań lekarskich / psychologicznych osób bezrobotnych i poszukujących pracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje Wykonywanie badań lekarskich / psychologicznych osób bezrobotnych i poszukujących pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do wykonywania pracy i zawodu, uczestnictwa w szkoleniu , stażu. Badaniami zostanie objętych około: 190 osób przed szkoleniem, w tym 70 osób na psychotesty. 400 osób przed podjęciem stażu, 20 osób na określenie przydatności zawodowej 45 osób na badania do książeczki do celów sanitarno - epidemiologicznych Podane wyżej liczby osób i klasyfikacja badań mają charakter szacunkowy. Rzeczywisty zakres badań i limity osób na poszczególne badania będą wynikać z aktualnych rzeczywistych potrzeb zamawiającego, których nie można jednoznacznie określić na dzień wszczęcia postępowania. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie badań z tytułu nie zrealizowania szacunkowej ilości wyżej wskazanych badań. Badania powinny być wykonywane na podstawie indywidualnych skierowań w placówce zlokalizowanej na terenie Miasta Zgierza we wszystkie dni robocze, od poniedziałku do piątku, co najmniej od godziny 800 do 1500. Celem zamówienia jest realizacja zadań zgodnie z art. 2 ust 3; art.38 ust 1 pkt 1 lit c, art. 40 ust. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, art. 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie badań w rozumieniu ustawy z dnia 27 czerwca 1997r. o służbie medycyny pracy (tj. Dz.U. z 2004r., Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 69 poz. 332 z późn. zm.) osób bezrobotnych i poszukujących pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub odbywania stażu, określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu, specjalistycznych badań lekarskich tych osób, umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia (w tym dla kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami) na podstawie art.2 ust 3, art. 38 ust. 1 pkt 1 lit c, art. 40 ust. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ( tekst. jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415z poźn. zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 sierpnia 2009 r. w sprawie szczegółowych warunków odbywania stażu przez bezrobotnych (Dz. U. Nr 142, poz.1160), art. 122 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz 908 z późn. zm.) oraz § 10 ust. 1 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 07 stycznia 2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz.15).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00 - Ogólne usługi lekarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przez spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie - posiadanie wpisu do rejestru zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez wojewodę właściwego do siedziby lub miejsca zamieszkania. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez wojewodę właściwego do siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Oświadczenie należy złożyć na druku zamawiającego stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przez spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający rozumie, wykonanie a w przypadku zamówień okresowych lub ciągłych wykonywanie minimum jednego zamówienia z zakresu medycyny pracy na podstawie zawartej umowy obejmującej minimum 200 osób w skali roku w okresie 3 lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku do oferty należy dołączyć: 1.Wykaz wykonanych, a w przypadku zamówień okresowych lub ciągłych wykonywanych, usług z zakresu medycyny pracy na podstawie zawartej umowy obejmującej minimum 200 osób w skali roku w okresie 3 lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić na druku zamawiającego stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przez spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający rozumie dysponowanie, co najmniej jedną placówką, usytuowaną terenie Miasta Zgierza, w której będzie wykonywany przedmiot zamówienia, posiadającą wszystkie niezbędne dla wykonania niniejszego zamówienia gabinety lekarskie medycyny pracy, specjalistyczne gabinety lekarskie, laboratorium diagnostyczne, pracownie RTG oraz gabinety do badań EKG spirometrycznych, audiometrycznych, spełniające wymagania określone przepisami szczegółowymi w tym zakresie Pomieszczenia te muszą odpowiadać wymogom pod względem fachowym i sanitarnym określonym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia opieki zdrowotnej ( Dz. U. z 2011 r. Nr 31, poz. 158 z późn.) i innym przepisom szczegółowym w tym zakresie. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu i informacji zawartych w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przez spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający rozumie dysponowanie kadrą medyczną uprawnioną do przeprowadzania badań profilaktycznych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi w tym zakresie w sposób jak poniżej: - co najmniej 2 lekarzami medycyny ze specjalizacją z zakresu medycyny pracy, - co najmniej 1 lekarzem ze specjalizacją z zakresu okulistyki, - co najmniej 1 lekarzem ze specjalizacją z zakresu laryngologii, oraz co najmniej 1 psychologiem uprawnionym do przeprowadzania badań z zakresu przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku do oferty należy dołączyć: 1. W celu wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga złożenia wykazu lekarzy uprawnionych do przeprowadzenia badań objętych przedmiotem, który należy złożyć na druku zamawiającego stanowiącym załącznik nr 7 do siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przez spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dla uznania, że wykonawca spełnia ten warunek, zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Załącznik Nr 1 do siwz - druk formularza ofertowego; 2) Załącznik Nr 3 do siwz - druk oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; 3) Załącznik Nr 4 do siwz - druk oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; 4) Załącznik Nr 5 do siwz - druk oświadczenia o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez wojewodę właściwego do siedziby lub miejsca zamieszkania;5) Załącznik Nr 8 do siwz - druk oświadczenia ofertowego; 6) Załącznik Nr 9 do siwz - druk Formularza cenowego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na skutek sytuacji niedających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy i dotyczyć mogą zmiany miejsca wykonywania badań z zastrzeżeniem, że nowe miejsce wykonywania badań zlokalizowane będzie w granicach Miasta Zgierza, a o planowanej zmianie wykonawca zawiadomi zamawiającego pisemnie przed terminem planowanej zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupzgierz.pl/Zmówienia publiczne i bip.pupzgierz. pl / zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, Stanowisko ds. zamówień publicznych, II p. pok. 202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, Ip. Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Koszenie traw w pasach drogowych dróg gminnych, dróg wewnętrznych i na działkach miejskich na terenie Gminy Miasto Zgierz
- "Usługa harmonizacji baz danych dla miasta Głowno"
- Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - kompendium wiedzy pracownika powiatowego urzędu pracy"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- Roboty budowlane : Remont budynku nr 40 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim oraz Remont budynku nr 61 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny w miejscu publicznym albo niepublicznym na terenie miasta Wrocławia, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej oraz udzielanie świadczeń w Poradniach Służby Medycyny Pracy.
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
więcej: Ogólne usługi lekarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.