eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaNa dostawę materiałów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-22

Warszawa: Na dostawę materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 60661 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę materiałów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: materiały medyczne określone w 15 pakietach: -materiały zużywalne do pomp Medima ( Pakiet nr 1), -rury do respiratora (Pakiet nr 2), -złącza do strzykawek, zestaw do zaciskania naczyń, opaski (Pakiet nr 3), -papiery rejestracyjne/termiczne (Pakiet nr 4), -plomby i narzędzia chirurgiczne (Pakiet nr 5), -przedłużacze do pomp infuzyjnych (Pakiet nr 6), -rękawice sterylne bezpudrowe (Pakiet nr 7), -prowadnice i sondy żołądkowe (Pakiet nr 8), -zestawy do drenażu i akcesoria (Pakiet nr 9), -rękawice i okulary ochronne (Pakiet nr 10), -maski chirurgiczne (Pakiet nr 11), -jednorazowe mankiety do mierzenia ciśnienia (Pakiet nr 12), -igły do biopsji (Pakiet nr 13), -sprzęt do badań hemodynamicznych (Pakiet nr 14), -probówki i nakładki do pobierania krwi (Pakiet nr 15)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.19.00.00-8, 22.99.30.00-7, 33.14.14.11-4, 33.14.13.23-0, 33.14.16.40-8, 33.14.14.20-0, 33.10.00.00-1, 33.14.16.41-5, 33.14.16.20-2, 33.73.51.00-2, 18.42.43.00-0, 33.19.19.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.19.25.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1.Dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do stosowania w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności - zgodnie z klasyfikacją oferowanych wyrobów, a także zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, (jeżeli dotyczy oferowanego wyrobu). 2.W przypadku, gdy opisany w specyfikacji przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuca w Warszawie, ul. Płocka 26, pok. 106..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuca w Warszawie, ul. Płocka 26, pok. 106..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- materiały zużywalne do pomp Medima.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Standardowy zestaw do przetoczeń do pompy Medima Line S ( 270 cm, zacisk rolkowy, komora kroplowa, zaworek swobodnego przepływu, złącze do dodatkowej iniekcji, luer-lock ) szt 1 000 2.Zestaw do przetoczeń dla krwi i płynów krwiopochodnych do pomp Medima Line B szt 1 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2- rury do respiratora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rury do wentylacji, jednorazowe z przewodem do cisnienia do BiPAP Vision, szt 50 2.Rury do wentylacji, jednorazowe z trójnikiem i przewodem do cisnienia do BiPAP ST 30, szt 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - złącza do strzykawek, zestaw do zaciskania naczyń, opaski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do strzykawki OPTISTAR z dwoma wkładami po 60ml, łącznikiem typu Y i drenem pacjenta długości 230cm, sz 400 2.Zestaw do zaciskania naczyń posiadający 2 tulejki z kapturkami zabezpieczającymi, 1 obturator i 2 taśmy mocujące x 3,2 mm x 61 cm, bezlateksowy. 1 op.= 10 szt., op. 12 3.Opaska do mocowania rurek trachestomijnych ( dla dorosłych ), szt 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - papiery rejestracyjne/termiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Papier termiczny do EKG do aparatu typu HELLIGE - Mikrosmarck for.90 x 90 x 360 : 400 szt kratka ze znacznikiem,,szt 20 2.Papier termiczny do EKG do aparatu typu Fucuda w rolkach, format: 145 x 30 m w kratkę, 3 - kanałowy., szt 20 3.Papier termiczny do aparatu Mitsubischi typu K 65 HM - ce, rozmiar: 110 mm x 21 m.,szt 400 4.Papier Ekg, bezpyłowy do aparatu AsCard A4 szer.112 mm x 25 m rolka,szt 200 5.Papier Ekg do aparatu AsCard B5 szer. 60 mm x 30 m rolka, szt 100 6.Papier termoczuły, bezpyłowy, kratka w kolorze czerwonym do aparatu EKG AsCard Gold, szer. 210mm, rolka.,szt 100 7.Papier termoczuły, bezpyłowy, kratka w kolorze czerwonym do aparatu AsCard Gold, szer. 210mm, składanka.,szt 100 8.Papier termoczuły, bezpyłowy, kratka w kolorze czerwonym do aparatu EKG Aspel AsCard Mr. Silwer, szer. 112 mm, szt 100 9.Papier do defibrylatora Welch Alin roz. 50 mm x 25 m., szt 50 10.Żel do EKG a 0,5 kg, szt 150 11.Żel do USG a 0,5 kg, szt 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - plomby i narzędzia chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Plomba-etykieta zabezpieczająca kontener typ Prime Line z indykatorem procesu sterylizacji z warstwą klejąca do wklejania do dokumentacji szpitalnej koloru białego , wymiary 80x35 mm , 1 opak. = 1000 szt., op. 8 2.Igły do biopsji cienkoigłowej, roz. 0,4 x 40 : 42 mm, 1 op = 100 szt, op. 10 3.Pinceta anatomiczna wzór szwedzki z krawędziami części dystalnej ( roboczej ) ostro zakończonymi ( bez zaokrągleń ) pod kątem 90° , dł. całk. 130 mm, szt. 20 4.Skalpel ( nóż ) chirurgiczny typ Bergmann wielorazowego użytku , dł. całk. 145 mm, dł. części roboczej brzuszastego ostrza 34 mm , szerokość 7 mm . Rękojeść płaska z poprzecznymi rowkami stabilizującymi uchwyt, szt. 6 5.Trzonek do wymiennych ostrzy noży chirurgicznych ( skalpeli jednorazowego użytku ) nr. 4 , dł. całk. 135 mm., szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4, 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - przedłużacze do pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedłużacze do pomp infuzyjnych o standartowej średnicy, długość 200 cm, przezroczysty - biały, jałowy, apirogenny, nietoksyczny, pakowane pojedynczo, szt 7 000 2.Przedłużacze do pomp infuzyjnych o zwiększonej srednicy cewnika na poziomie przyłącza do podawania zagęszczonych kontrastów typu Medica , długość 150 cm, przezroczysty - biały, jałowy, apirogenny, nietoksyczny, pakowane pojedynczo, szt 5 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7- rękawice sterylne bezpudrowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice chirurgiczne jałowe, lateksowe bezpudrowe, typu Gammex PF lub równoważne: kształt anatomiczny, mankiet prosty z taśmą adhezyjną, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana i silikonowana chlorowana, wewnętrzna pokryta poliuretanem, polimerem i silikonem, grubość na palcu 0,22 mm, na dłoni 0,2 mm, na mankiecie 0,2 mm, długość max. 290mm, poziom protein lateksu <30ug/g badane metodą Lowryego norma AQL 1,0 pakowane po 40 par: -rozmiar 6, para 2 400 -rozmiar 6,5,para 3 600 -rozmiar 7, para 6 000 -rozmiar 7,5,para 6 000 -rozmiar 8, para 6 000 2. Rękawiczki w systemie podwójnego zakładania - Gammex Underglove lub równowazne bezpudrowe lateksowe rękawice chirurgiczne używane w systemie podwójnym - rękawice spodnia ( wewnętrzna ) kolor: zielony, grubość na palcu 0,215 mm, na dłoni: 0.2mm, na mankiecie: 0.2mm, długość od 295 do 300 mm, prosty mankiet z taśmą adhezyjną, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, powierzchnia wewnętrzna: polimeryzowana, zawiera, ,technologie HydraSoft ułatwiającą nawilżanie skóry, wartość protein lateksu <30ug/g, norma AQL 1,0, pakowane po 40 par: -rozmiar 6, para 480 -rozmiar 6,5,para 480 -rozmiar 7, para 720 -rozmiar 7,5,para 720 -rozmiar 8, para 720.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8- prowadnice i sondy żołądkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Prowadnica wielorazowa do trudnych intubacji, z wygiętym końcem, bez PCW, wykonana z poliestrowej plecionki pokrytej żywicą zapewniająca odpowiednią sztywność przy wprowadzeniu jak termoplastyczność w temperaturze ciała. Rozmiar Ch 15 / 60 cm., szt 5 2.Prowadnica wielorazowa do wymiany rurek, prosta, bez PCW, wykonana z poliestrowej plecionki pokrytej żywicą zapewniająca odpowiednią sztywność przy wprowadzeniu jak termoplastyczność w temperaturze ciała. Rozmiar Ch 10 / 70 cm. , szt 5 3.Sonda żołądkowa przeciwodleżynowa wykonana z mieszaniny silikonu i PCW, zakończona gładką oliwką, z zatopionym ciężarkiem w postaci 4 stalowych kuleczek, z czterema dużymi, bocznymi otworami na końcu, z niebieską linią widoczna w Rtg, ze znacznikami głębokości na 38cm, 51cm i 64cm, z zatyczką, jednorazowa, sterylna, podwójnie opakowana, o długości 105cm. Rozmiary : a - Ch 14, szt 100 b - Ch 16, szt 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9- zestawy do drenażu i akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jednorazowy, plastikowy zestaw jednobutlowy do drenażu jamy opłucnej - zestaw jednobutlowy z kompletem drenów w zestawie. Komora kolekcyjna na wydzielinę wykonana zprzeźroczystego tworzywa sztucznego odpornego na uderzenia, pojemność komory 3000ml, z podziałką co 25ml. Zestaw wyposażony w dren łączący w kierunku pacjenta (z łącznikiem schodkowym) i dren łączący ze źródłem próżni. Dren łączący (pacjenta) odporny na zaginanie, elastyczny, w górnej jego części spirala zabezpieczająca przed zginaniem, sterylny. W opakowaniu zbiorczym 5 szt, statyw do zestawu., szt 400 2.Pojemniki wielorazowe z uchwytem do mocowania poj. 1000ml - przeźroczysty, wyskalowany w ml, wyposażony w zintegrowany zaczep 30mm do mocowania na standardowych wieszakach do szyn modura, wyposażony w zintegrowanym wymienny króciec do połączenia ze źródłem ssania nie wymagający odłączania drenu ssącego od kanistra przy wymianie wkładu jednorazowego, odporny na mycie w temp. 85° C, i sterylizację w autoklawie 121° C , szt 14 3.Wieszak automatyczny. Z mechanizmem sprężynowym pozwalającym na szybki montaż na szynach o różnej wysokości i grubości, kompatybilny ze zintegrowanym 30 mm zaczepem kanistrów., szt 30 4.Wkład jednorazowy 1000ml l- wyposażony w port ortopedyczny o średnicy 12mm, dający jednocześnie możliwość odsysania standardowego (w komplecie schodkowy łącznik kątowy umożliwiający podłączenie drenów o różnych średnicach). Uszczelniany automatycznie po uruchomieniu ssania bez konieczności wciskania wkładu na kanister, wymiana wkładu bez odłączania drenu łączącego kanister ze źródłem ssania, wyposażony w uchwyt do wygodnego demontażu, posiadający skuteczny filtr przeciwbakteryjny i zastawkę zabezpieczającą źródło ssania przed zalaniem, szeroki port na pokrywie do napełniania proszkiem żelującym, w komplecie zintegrowana z pokrywą zatyczka do zamknięcia portu po zakończeniu ssania, wkłady bez zawartości PCV, szt 3500 5.Wkład jednorazowy 1000ml z zawartością żelu - parametry techniczne j.w w poz. 4., szt 2500 6.Proszek żelujący - saszetka samorozpuszczalna 25g, szt 300 7.Uchwyt do drenu, wielorazowy, chodkowe gniazdo do mocowania drenów o róznych sred. Do szyn typu Modura, szt 60 8. Pojemnik do plukania 1000 ml. Do wielokrotnego uzytku, z polipropylenu, dozwolone mycie i czyszczenie w temp. 120 stop. C pasujący do uchwytu typu Serres lub Medela., szt 35 9. Wieszak na łóżko, umożliwiający zamocowanie kanistra na standardowym płytowym oparciu łóżka, kompatybilny ze zintegrowanym 30 mm zaczepem kanistrów., szt 35.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - rękawice i okulary ochronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rękawice bezpudrowe diagnostyczne, lateksowe typu DERMAGRIP High Risk lub równoważne, niesterylne, jednorazowego użytku o wysokich właściwościach ochronnych w przypadku kontaktu z substancjami niebezpiecznymi pochodzenia biologicznego oraz chemicznego. Powierzchnia dłoniowa teksturowana, rękawica wykończona rolowanym mankietem. Grubość : palec ok 15 mm od wierzchołka 0,80 mm, dłoń: na środku powierzchni dłoni - 0,60 mm. Rękawice umożliwiające wykonanie precyzyjnych ruchów, dobrze przylegające. Zgodność z Dyrektywą dotyczącą sprzętu ochrony osobistej 93/42/EEC. Zgodność z normą EN 455-1,2,3, EN388, EN420. 1 opakowanie - 50 szt a - rozmiar S op. 50 b - rozmiar M op. 150 2 Okulary ochronne ( dla pracowników centralnej sterylizacji ), dla dorosłych, wykonane z przeźroczystego polikarbonu (PC) 100 %, z filtrem zabezpieczającym przed promieniami UV, bez regulacji zauszników, pakowane indywidualnie, posiadające boczne otwory wentylacyjne w zausznikach, krawędzie okularów zaokrąglone. szt 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.51.00-2, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - maski chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska chirurgiczna, respiratorowa, dla ochrony personelu i pacjentów przed drobnoustrojami, aerozolami/leki cytostatyczne, środki dezynfekcyjne/zgodna z wymogami EN 14683, typ II R, odporność na rozprysk min 160 mm Hg, filtracja cząsteczkowa 0,1 mikrona na poziomie min 99% ( STM F2299), opór przepływu poniżej 5 cm H2O. Należy dołączyć wyniki badań., szt 1 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.19.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - jednorazowe mankiety do mierzenia ciśnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jednorazowy mankiet do mierzenia ciśnienia, jednodrozny, wykonany z winylu, kolor biały , bez lateksu. Znak CE - rozmiar ( 26 - 33 ) szt 20 - rozmiar ( 33 - 41 ) szt 20 2.Jednorazowy mankiet do mierzenia ciśnienia, jednodrozny, wykonany z delikatnego tworzywa, pokrytego włókniną, kolor biały, bez zawartości lateksu -rozmiar ( 26 - 33 ) szt 45 -rozmiar ( 33 - 41 ) szt 15 -rozmiar ( 16 - 28 ) szt 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - igły do biopsji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Igła do biopsji aspiracyjnej: wewnętrzny mandryn ze skośnym szlifem, plastikowa przeźroczysta nasadka igły umożliwiające precyzyjne wprowadzanie, rozmar 0,7 mm x 64 mm. Sterylna, pakowana w plastikową wytłoczką zapobiegająca przebiciu, rozmiar igły kodowany kolorem., szt. 200 2.Igła do biopsji aspirsacyjnej: wewnętrzny mandryn ze skośnym szlifem, plastikowa przeźroczysta nasadka igły umożliwiające precyzyjne wprowadzanie, rozmar 0,7 mm x 88 mm. Sterylna, pakowana w plastikową wytłoczką zapobiegająca przebiciu, rozmiar igły kodowany kolorem., szt 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - sprzęt do badań hemodynamicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewniki balonowe: szt 20 - balony wykonane z nylonu, pokryte śliską substancją, niskoprofilowe: niski profil pierwotny i powtórny ( dla balonu śr. 12 mm możliwe użycie koszulki 7 F ), - korpusy od 3 F do 5 F o podwójnym świetle, odporne na zginanie pękanie, - koncówka dwuczęściowa - atrumatyczna, - zakres długości balonu - 10 : 120 mm - zakres średnic balonu - 1,5: 25 mm, - długość cewnika : 40, 65, 80, 110, 135 mm, - możliwość wyboru pomędzy typem balonu OTW i monorail ( dla typu monorail: zakres średnic 4 : 7 mm, różnica kolejnych średnic co 0,5 mm, zakres dł. 15 : 40 mm) - profil proksymalny i dystalny prowadnika 3,3 F 2.Cewniki diagnostyczne: szt 100 - średnica 4 F - 7 F, - materiał: nylon zbrojony na całej długości, - końcówka miękka, atrumatyczna, - pokryte na zewnątrz substancją hydrofilną, - koćówka cewnika widoczna w obrazie RTG, - cewniki akceptują maksymalną średnicę prowadników - 5F - 0,048 , 4F - 0,42 3.Prowadniki diagnostyczne: szt 200 - prowadniki diagnostyczne poryte teflonem, - zakres średnic 0,018 - 0,038, - typy końcówek: proste ( promień zagięcia 1,5 - 15 mm ) - długośc 125 - 260 cm 4.Igły do angiografii: szt 250 - jednoczęściowe ze skrzydełkami, - średnica wewnętrzna 0,035 - 0,038 5.Koszulki naczyniowe: szt 250 - poliuretanowa kaniula koszulką hemostatyczną i portem bocznym, pokryta śliską substancją, - zakres średnic 4 - 11 F - zakres długości: 5,5 - 90 cm. - w zestawie odpowiedni prowadnik do wprowadzania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - probówki i nakładki do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Probówki do pobierania krwi na gazometrię krwi tętniczej z dołączonym filtrem odpowietrzającym zapeniającym utrzymanie prawidłowych warunków transportu i oznaczenia., szt. 2 500 2.Nakładki na probówki typu Haemo-diff dostosowane kompatybilnie z probówkami stosowanymi w IGiChP do badań morfologicznych umożliwiające bez otwierania korka aplikację kropli krwi na szkiełko i wykonanie rozmazu, szt. 1 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.