eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipowa"Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w trzech sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 oraz 2021/2022 na terenie gminy Lipowa"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-10-08



Ogłoszenie nr 606642-N-2019 z dnia 2019-10-08 r.

Urząd Gminy w Lipowej: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w trzech sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 oraz 2021/2022 na terenie gminy Lipowa"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
-

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: -
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: -

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipowej, krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000, ul. Wiejska  44 , 34-324  Lipowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. -, , e-mail uglipowa@tenit.com.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.lipowa.pl
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
-

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.lipowa.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.lipowa.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
-


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
-


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
-
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
-
Adres:
-


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
-

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w trzech sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 oraz 2021/2022 na terenie gminy Lipowa"
Numer referencyjny: RI.271.15.2019.AM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
-
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
-


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w trzech sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 oraz 2021/2022 na terenie gminy Lipowa" Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem: - nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę, - obiektów inżynierskich związanych z drogami gminnymi (w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. z dnia 30 maja 2000r. r.) , - urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogami gminnymi na terenie Gminy Lipowa, - placów i dróg zarządzanych przez Gminę, w szczególności w miejscach niebezpiecznych tj. na zakrętach, spadkach podłużnych oraz na skrzyżowaniach i przed skrzyżowaniami, - obiektów towarzyszących ww. drogom tj. zatoki autobusowe, parkingi, place polegających na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej, zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach Gminy Lipowa. 2. Podział zamówienia na części- rejony: Rejon nr 1 - Sołectwo Słotwina i Lipowa (w standardzie IV): - Ul. Księdza Jerzego Popiełuszki (do Słotwina Wandzle) - 2,300 km - Parking przy szkole w Słowinie - Ul. Jaskółki (Słotwina na Przysłop) - 0,800 km - Lipowa Poddzielec łącznik k/Chudeckiej- ul. Boczna - 0,185km - Lipowa ul. Bugaj - 0,650 km - Lipowa ul. Zorzy Polarnej - 0,300 km - Lipowa ul. Słoneczne Wzgórze - 0,520 km - Lipowa ul. Wichrowe Wzgórza - 0,650 km - Lipowa ul. Jastrząbka - 0,800 km - Lipowa ul. Mroźna /Baruty/ - 1,200 km - Lipowa ul. Przedwiośnie /Baruty most Kalniański/ - 0,780 km Ponadto (w standardzie V): - Ul. Rudzika (Słotwina do stacji pompowni wody) - 0,180 km - Ul. Łabędzia (do Lubiny w Słotwinie) - 0,180 km - Ul. Słowika (nad szkołą w Słotwinie) - 0,250 km - Ul. Szczygła (łącznik k/Kowalczyka w Słotwinie) - 0,260 km Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 200 godzin, w tym: 180 godzin ciągnika, 20 godzin koparko-ładowarki. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 2 - Sołectwo Sienna (w standardzie IV): - Ul. Świętej Jadwigi Śląskiej + ul. Kardynała Macharskiego (Sienna przez wieś) - 2,300 km - Pętla do zawracania autobusów- ul. Świętej Jadwigi Śląskiej - Ul. Leszczynowa (Sienna k/Jakubca) - 0,272 km Ponadto (w standardzie V): - Ul. Śliwkowa (k/Góry w Siennej) - 0,600km - Ul. Klonowa (do Zoniów w Siennej) - 0,228 km Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 80 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 3- Sołectwo Leśna (standard IV): - Ul. Łączna (Łącznik Leśna - Sienna) - 0,800 km - Ul. Malinowa (do Bindy w Leśnej) - 0,300 km - Ul. Świętego Alberta (Leśna cmentarz) - 0,600 km - Ul. Wiązowa (Leśna na kładkę pieszo- jezdną u Widza) - 0,400 km - Ul. Jagodowa (Leśna Przedszkole - Kościół) - 0,250 km - Ul. Sportowa (Do stadionu w Leśne)j - 0,280 km - Ul. Agrestowa i Żylistka (rondo) - 0,459 km Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 100 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 4- Sołectwo Ostre (standard IV): - Ul. Tymiankowa (Ostre do Knapka I) - 0,400 km - Ul. Miętowa (Ostre do Knapka II) - 0,300 km - Ul. Świetlika (Ostre do Rypnia) - 0,350 km - Ul. Kminkowa i Anyżowa (Ostre do Miki) - 0,200 km - Ul. Szałwi (Ostre do Polaka) - 0,150 km - Ostre pętla do zawracania autobusów- ul. Szałwi - 225,5 m2 Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 80 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 5 - Sołectwo Twardorzeczka (w standardzie IV): - Twardorzeczka łącznik pod gimnazjum- początek ul. Górskiej - 0,240 km - Twardorzeczka ul. Leśna /od sklepu do Leśniczówki/ - dł. 1,100 km - Twardorzeczka ul. Bursztynowa /od mostu u Widza do drogi powiatowej/ - 0,200 km - Twardorzeczka ul. Szafirowa /Sośliny/ - 1,760 km - Twardorzeczka ul. Platynowa /Mokryśne/ - 0,700 km - boisko Gimnazjum w Twardorzeczce Ponadto (w standardzie V): - Twardorzeczka ul. Bazaltowa /do Haręźlaka/ -0,150 km - Twardorzeczka ul. Perłowa /do Gąsiorka/ - 0,250 km Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 80 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 6 - Sołectwo Lipowa (w standardzie IV): - Lipowa Dolna ul. Zadolne / do Kanady (przepompownia)/ - 0.500 km - Lipowa Dolna ul. Bratków i Stokrotek /do Majątku/Urbańskiego/ - 1,905 km - Lipowa Dolna ul. Piwniczna, ul. Maciejek /k/kapliczki - SKR /- 1,446 km - Lipowa ul. Promienna, ul. Dobra / Brzeziny Wielidroga / - 1,108 km - Lipowa ul. Brzegi / Brzeziny Po brzegach/ - 0,730 km - Lipowa ul. Spokojna / Brzeziny Łącznik k/Sitko/ - 0,180 km Ponadto (w standardzie V): - Lipowa Dolna ul. Liliowca /do Urbasia/ - 0,470 km - Lipowa Dolna ul. Frezji /do Bryji/- 0,500 km - Lipowa Dolna ul. Aksamitek /do Napierały/ - 0,400 km - Lipowa Brzeziny ul. Cicha /do Kupczaka/ - 0,440 km Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 130 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 7 - Sołectwo Lipowa (w standardzie IV): - Lipowa ul. Dworska /do ZZD/ - 1,398 km - Lipowa ul. Zbożowa /Puściny k. Wandzla/ - 0,602 km - Lipowa ul. Siewna i Desantowa /Puściny do Wisły/ - 0,522 km - Lipowa ul. Urodzajna /Puściny do Śliwy/ - 0,300 km - Lipowa ul. Sportowa /k/boiska LKS/ - 0,180 km - Lipowa ul. Podlas /Podlas/ - 1,577 km - Lipowa ul. Borowikowa /Podlas do Wojtusiaka/ - 0,680 Ponadto (w standardzie V): - Lipowa ul. Runa Leśnego /Podlas do Drągowego/ - 0,577 km - Lipowa ul. Iglasta /Podlas do Zuziaka/ - 0,330 km - Lipowa ul. Mysłówek /Podlas na Mysłówek/ - 0,450 km - Lipowa ul. Pod Grapą /Podlas do Kubaczki/ - 0,250 km Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 140 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 8 - Sołectwo Lipowa (w standardzie IV). - Lipowa ul. Barwna /Podlas -Zemanka/ - 1,474 km - Lipowa ul. Nadkościół - 1,300 km - Lipowa ul. Podkościół - 1,200 km - Parking Lipowa Karczma - 700 m2 - Plac przy pomniku w Lipowej -Plac Ks. Ferdynanda Sznajdrowicza - Parking przy Urzędzie Gminy - Plac Szkoły Podstawowej w Lipowej. Ponadto (w standardzie V): - Lipowa ul. Polna /przez Kępe - Lipowa Jaski (droga do zbiorników)/ - 0,430 km - Lipowa ul. Błękitna /do Caputów w Lipowej Nadkościół/ - 0,240 km - Lipowa ul. Zielona i Kremowa /do Biegunów w Lipowej Nadkościół/ - 0,140 km - Lipowa ul. Kolorowa /do Kurowskich w Lipowej Nadkościół/ - 0,180 km - Lipowa ul. Bindowa /Jaski-łącznik z Nadkościół/ - 0,300 km - Lipowa ul. Pszczela /Podkościół droga do Pieczarków/ - 0,170 km Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 140 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 9 - Teren całej gminy. W przypadku nadzwyczajnych opadów śniegu teren całej gminy, ma być odśnieżany przy użyciu ciężkiego sprzętu tj. pługu wirnikowego o szerokości roboczej min. 2,40 m, koparko - ładowarki o pojemności łyżki min. 1,5 m3, oraz samochodu ciężarowego - samowyładowczego o ładowności do 10 ton. Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 50 godzin, w tym: 15 godzin wirnika, 25 godzin koparko - ładowarki i 10 godzin samochodu samowyładowczego.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

-
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: -
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-04-15

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zadanie obejmuje trzy sezony. Termin realizacji zamówienia dla wszystkich części obejmuje trzy sezony zimowe: 2019/2020 oraz 2020/2021 oraz 2021/2022 począwszy od chwili wystąpienia opadów śniegu lub śliskości w danym sezonie, z gotowością na dzień zawarcia umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ nie dłużej niż do 15 kwietnia każdego przedmiotowego roku dla wszystkich części przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych realizacja usług może być przedłużona w stosunku do terminu określonego powyżej.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: -
Informacje dodatkowe -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że: - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 20 000,00 zł - część I, - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 10 000,00 zł - część II, - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 10 000,00 zł - część III, - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 10 000,00 zł - część IV, - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 10 000,00 zł - część V, - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 10 000,00 zł - część VI, - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 10 000,00 zł - część VII, - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 10 000,00 zł - część VIII, - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 5 000,00 zł - część IX. W przypadku złożenia oferty na wszystkie części przedmiotu zamówienia, Wykonawca spełni warunek Zamawiającego, jeżeli będzie posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 95 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować technicznie sprawnymi jednostkami sprzętowymi gwarantującymi efektywne prowadzenie akcji zimowej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ich potencjał techniczny będzie oceniany łącznie), tj.: - w rejonie nr 1, 4, 5, 6, 7, 8: Wykonawca musi dysponować ciągnikiem z napędem na dwie osie oraz z pługiem posiadającym możliwość ustawiania kierunku odśnieżania (lewo-prawo), - w rejonie nr 1 Wykonawca musi dodatkowo dysponować koparko-ładowarką o pojemności łyżki min.1,5 m3 , - w rejonie nr 2 i 3 Wykonawca musi dysponować ciągnikiem z napędem na jedną oś oraz z pługiem posiadającym możliwość ustawiania kierunku odśnieżania (lewo-prawo), - w rejonie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 Wykonawca musi dysponować dodatkowo rozrzutnikiem. - w rejonie nr 9 Wykonawca musi dysponować sprzętem typu ciężkiego, tj.: jeden wirnik o szerokości roboczej min. 2,40 m, oraz jedna koparko-ładowarka o pojemności łyżki min. 1,5 m3, a także jeden samochód ciężarowy samowyładowczy (ładowność do 10 ton). - wszystkie w/w pojazdy wykonujące prace na drodze winny wysyłać żółte sygnały błyskowe. Uwaga W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem dla każdej części oddzielnie. Niedopuszczalne jest dysponowanie tym samym sprzętem w różnych rejonach - akcja zima musi być prowadzona w sposób sprawny, zgodnie z wymaganymi standardami. Jeżeli Wykonawca złoży oferty częściowe - dla części I,II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX przedmiotu zamówienia w poszczególnych rejonach, a wykaże w nich ten sam sprzęt, jego oferta zostanie odrzucona. o Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty o Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie całodobowej dyspozycyjności operatorów i sprzętu o Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia (również ciągłego prowadzenia monitoringu stanu dróg).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia określonych przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) wykaz urządzeń technicznych- sprzętu dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. - załącznik nr 5 do SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

-Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. -Zaakceptowany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (zgodny z reprezentacją) wzór umowy stanowiący załączniki od nr 4 (od rejonu I do rejonu IX) do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
-


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
-


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
-


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
-


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
-
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
-
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: -
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: -
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: -
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): -
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: -
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: -
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
-


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
czas reakcji na wezwanie Zamawiającego40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
-
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
-
Informacje dodatkowe
-

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
-
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
-
Wstępny harmonogram postępowania:
-
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
-

Informacje dodatkowe:
-
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
-
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
-
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

-

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

-

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

-

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

-

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

-

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

-


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

-


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

-


Informacje dodatkowe:

-

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: a. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w następstwie działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W takim przypadku wartość wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wynagrodzenia odnosić się będzie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających lub wprowadzających stawkę podatku od towarów i usług VAT oraz do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W przypadku zaistnienia opisanej sytuacji po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia - wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie Wykonawcy ma ulec zmianie, wraz z uzasadnieniem zawierającym wyliczenie całkowitej kwoty oraz wskaże datę, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. b. Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d. Zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych e. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. f. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść złożonej oferty, w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego. g. Zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w wyniku połączenia, podziału, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia wskazane w SIWZ lub nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, lub przekształcenie Wykonawcy będącego następstwem sukcesji uniwersalnej, w związku z sukcesją generalną, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przekształcony Wykonawca musi nadal spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz nie mogą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia wskazane w SIWZ. h. Zmiana nazwy Wykonawcy wskutek zaistnienia okoliczności warunkujących dokonanie zmiany nazwy Wykonawcy. i. Zmiany postanowień umowy następują zgodnie z zasadami określonymi w umowie oraz przy zastosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy lub do całkowitej zmiany rodzaju zamówienia. j. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić okoliczności warunkujące zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty - dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów. k. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w drodze aneksu do umowy skutecznego po podpisaniu przez obie Strony, z zastrzeżeniem przypadków określonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. l. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych podlega unieważnieniu
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca, może nie później niż w terminie składania ofert zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2019 r. nr 1010 ze. zm.). Jednocześnie Wykonawca musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: "tajemnica przedsiębiorstwa - tylko do wglądu przez Zamawiającego".
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wykonawca, może nie później niż w terminie składania ofert zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2019 r. nr 1010 ze. zm.).
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
-
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
nj

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w trzech sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 oraz 2021/2022 na terenie gminy Lipowa" REJON I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rejon nr 1 - Sołectwo Słotwina i Lipowa (w standardzie IV): - Ul. Księdza Jerzego Popiełuszki (do Słotwina Wandzle) - 2,300 km - Parking przy szkole w Słowinie - Ul. Jaskółki (Słotwina na Przysłop) - 0,800 km - Lipowa Poddzielec łącznik k/Chudeckiej- ul. Boczna - 0,185km - Lipowa ul. Bugaj - 0,650 km - Lipowa ul. Zorzy Polarnej - 0,300 km - Lipowa ul. Słoneczne Wzgórze - 0,520 km - Lipowa ul. Wichrowe Wzgórza - 0,650 km - Lipowa ul. Jastrząbka - 0,800 km - Lipowa ul. Mroźna /Baruty/ - 1,200 km - Lipowa ul. Przedwiośnie /Baruty most Kalniański/ - 0,780 km Ponadto (w standardzie V): - Ul. Rudzika (Słotwina do stacji pompowni wody) - 0,180 km - Ul. Łabędzia (do Lubiny w Słotwinie) - 0,180 km - Ul. Słowika (nad szkołą w Słotwinie) - 0,250 km - Ul. Szczygła (łącznik k/Kowalczyka w Słotwinie) - 0,260 km Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 200 godzin, w tym: 180 godzin ciągnika, 20 godzin koparko-ładowarki. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,99
Waluta:
-
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji na wezwanie Zamawiającego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w trzech sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 oraz 2021/2022 na terenie gminy Lipowa" - REJON II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rejon nr 2 - Sołectwo Sienna (w standardzie IV): - Ul. Świętej Jadwigi Śląskiej + ul. Kardynała Macharskiego (Sienna przez wieś) - 2,300 km - Pętla do zawracania autobusów- ul. Świętej Jadwigi Śląskiej - Ul. Leszczynowa (Sienna k/Jakubca) - 0,272 km Ponadto (w standardzie V): - Ul. Śliwkowa (k/Góry w Siennej) - 0,600km - Ul. Klonowa (do Zoniów w Siennej) - 0,228 km Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 80 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
-
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji na wezwanie Zamawiającego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w trzech sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 oraz 2021/2022 na terenie gminy Lipowa" REJON III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rejon nr 3- Sołectwo Leśna (standard IV): - Ul. Łączna (Łącznik Leśna - Sienna) - 0,800 km - Ul. Malinowa (do Bindy w Leśnej) - 0,300 km - Ul. Świętego Alberta (Leśna cmentarz) - 0,600 km - Ul. Wiązowa (Leśna na kładkę pieszo- jezdną u Widza) - 0,400 km - Ul. Jagodowa (Leśna Przedszkole - Kościół) - 0,250 km - Ul. Sportowa (Do stadionu w Leśne)j - 0,280 km - Ul. Agrestowa i Żylistka (rondo) - 0,459 km Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 100 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
-
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji na wezwanie Zamawiającego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w trzech sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 oraz 2021/2022 na terenie gminy Lipowa" REJON IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rejon nr 4- Sołectwo Ostre (standard IV): - Ul. Tymiankowa (Ostre do Knapka I) - 0,400 km - Ul. Miętowa (Ostre do Knapka II) - 0,300 km - Ul. Świetlika (Ostre do Rypnia) - 0,350 km - Ul. Kminkowa i Anyżowa (Ostre do Miki) - 0,200 km - Ul. Szałwi (Ostre do Polaka) - 0,150 km - Ostre pętla do zawracania autobusów- ul. Szałwi - 225,5 m2 Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 80 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
-
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji na wezwanie Zamawiającego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w trzech sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 oraz 2021/2022 na terenie gminy Lipowa" REJON V
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rejon nr 5 - Sołectwo Twardorzeczka (w standardzie IV): - Twardorzeczka łącznik pod gimnazjum- początek ul. Górskiej - 0,240 km - Twardorzeczka ul. Leśna /od sklepu do Leśniczówki/ - dł. 1,100 km - Twardorzeczka ul. Bursztynowa /od mostu u Widza do drogi powiatowej/ - 0,200 km - Twardorzeczka ul. Szafirowa /Sośliny/ - 1,760 km - Twardorzeczka ul. Platynowa /Mokryśne/ - 0,700 km - boisko Gimnazjum w Twardorzeczce Ponadto (w standardzie V): - Twardorzeczka ul. Bazaltowa /do Haręźlaka/ -0,150 km - Twardorzeczka ul. Perłowa /do Gąsiorka/ - 0,250 km Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 80 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
-
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji na wezwanie Zamawiającego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w trzech sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 oraz 2021/2022 na terenie gminy Lipowa" - REJON VI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rejon nr 6 - Sołectwo Lipowa (w standardzie IV): - Lipowa Dolna ul. Zadolne / do Kanady (przepompownia)/ - 0.500 km - Lipowa Dolna ul. Bratków i Stokrotek /do Majątku/Urbańskiego/ - 1,905 km - Lipowa Dolna ul. Piwniczna, ul. Maciejek /k/kapliczki - SKR /- 1,446 km - Lipowa ul. Promienna, ul. Dobra / Brzeziny Wielidroga / - 1,108 km - Lipowa ul. Brzegi / Brzeziny Po brzegach/ - 0,730 km - Lipowa ul. Spokojna / Brzeziny Łącznik k/Sitko/ - 0,180 km Ponadto (w standardzie V): - Lipowa Dolna ul. Liliowca /do Urbasia/ - 0,470 km - Lipowa Dolna ul. Frezji /do Bryji/- 0,500 km - Lipowa Dolna ul. Aksamitek /do Napierały/ - 0,400 km - Lipowa Brzeziny ul. Cicha /do Kupczaka/ - 0,440 km Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 130 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
-
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji na wezwanie Zamawiającego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w trzech sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 oraz 2021/2022 na terenie gminy Lipowa" - REJON VII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rejon nr 7 - Sołectwo Lipowa (w standardzie IV): - Lipowa ul. Dworska /do ZZD/ - 1,398 km - Lipowa ul. Zbożowa /Puściny k. Wandzla/ - 0,602 km - Lipowa ul. Siewna i Desantowa /Puściny do Wisły/ - 0,522 km - Lipowa ul. Urodzajna /Puściny do Śliwy/ - 0,300 km - Lipowa ul. Sportowa /k/boiska LKS/ - 0,180 km - Lipowa ul. Podlas /Podlas/ - 1,577 km - Lipowa ul. Borowikowa /Podlas do Wojtusiaka/ - 0,680 Ponadto (w standardzie V): - Lipowa ul. Runa Leśnego /Podlas do Drągowego/ - 0,577 km - Lipowa ul. Iglasta /Podlas do Zuziaka/ - 0,330 km - Lipowa ul. Mysłówek /Podlas na Mysłówek/ - 0,450 km - Lipowa ul. Pod Grapą /Podlas do Kubaczki/ - 0,250 km Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 140 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
-
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji na wezwanie Zamawiającego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w trzech sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 oraz 2021/2022 na terenie gminy Lipowa" - REJON VIII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rejon nr 8 - Sołectwo Lipowa (w standardzie IV). - Lipowa ul. Barwna /Podlas -Zemanka/ - 1,474 km - Lipowa ul. Nadkościół - 1,300 km - Lipowa ul. Podkościół - 1,200 km - Parking Lipowa Karczma - 700 m2 - Plac przy pomniku w Lipowej -Plac Ks. Ferdynanda Sznajdrowicza - Parking przy Urzędzie Gminy - Plac Szkoły Podstawowej w Lipowej. Ponadto (w standardzie V): - Lipowa ul. Polna /przez Kępe - Lipowa Jaski (droga do zbiorników)/ - 0,430 km - Lipowa ul. Błękitna /do Caputów w Lipowej Nadkościół/ - 0,240 km - Lipowa ul. Zielona i Kremowa /do Biegunów w Lipowej Nadkościół/ - 0,140 km - Lipowa ul. Kolorowa /do Kurowskich w Lipowej Nadkościół/ - 0,180 km - Lipowa ul. Bindowa /Jaski-łącznik z Nadkościół/ - 0,300 km - Lipowa ul. Pszczela /Podkościół droga do Pieczarków/ - 0,170 km Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 140 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
-
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji na wezwanie Zamawiającego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w trzech sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 oraz 2021/2022 na terenie gminy Lipowa" - REJON IX
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rejon nr 9 - Teren całej gminy. W przypadku nadzwyczajnych opadów śniegu teren całej gminy, ma być odśnieżany przy użyciu ciężkiego sprzętu tj. pługu wirnikowego o szerokości roboczej min. 2,40 m, koparko - ładowarki o pojemności łyżki min. 1,5 m3, oraz samochodu ciężarowego - samowyładowczego o ładowności do 10 ton. Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 50 godzin, w tym: 15 godzin wirnika, 25 godzin koparko - ładowarki i 10 godzin samochodu samowyładowczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
-
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji na wezwanie Zamawiającego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.