To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 60676 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Lidzbark Warmiński: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu:
"Aktywizacja społeczno-zawodowa poprzez modernizację amfiteatru oraz budowę Centrum Rzemiosł i Kultury Warmińskiej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pn.: "Aktywizacja społeczno-zawodowa poprzez modernizację amfiteatru oraz budowę Centrum Rzemiosł i Kultury Warmińskiej" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8 - "Obszary wymagające rewitalizacji", Działanie 8.1 - "Rewitalizacja obszarów miejskich" na postawie umowy o dofinansowanie Nr UDA-RPWM.08.01.00-28-0068/16-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 38956-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, krajowy numer identyfikacyjny
51074350000000, ul.
ul. A. Świętochowskiego
14,
11100
Lidzbark Warmiński, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
897 678 500, faks
897 672 303, e-mail
zamowienia@lidzbarkwarminski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: "Aktywizacja społeczno-zawodowa poprzez modernizację amfiteatru oraz budowę Centrum Rzemiosł i Kultury Warmińskiej"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GKI.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: "Aktywizacja społeczno-zawodowa poprzez modernizację amfiteatru oraz budowę Centrum Rzemiosł i Kultury Warmińskiej". 2. Podstawowe obowiązki Wykonawcy: 1) wykonywanie wszelkich działań wynikających z przepisów prawa lub wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020, które umożliwią Zamawiającemu prawidłową realizację Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w sposób zgodny z umową o dofinansowanie, instrukcjami, założeniami programowymi i dyrektywami, w tym m.in. opracowanie, przygotowanie i terminowe przekazanie w imieniu Zamawiającego do Instytucji Zarządzającej raportów, sprawozdań i wszelkich innych dokumentów będących wypełnieniem obowiązków nałożonych na Beneficjenta środków unijnych przy realizacji Projektów dofinansowywanych w ramach RPO WiM. 2) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, przepisami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności: a) reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawdzanie zgodności realizowanych robót budowlanych z umową, dokumentacją projektową, z pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno- budowlanymi i Polskimi Normami; b) przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją robót budowlanych oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności; c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego inwestycji; e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót budowlanych, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzanie wykonanego przez realizatora robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego inwestycji; f) kontrola postępu prac i robót; W trakcie prowadzenia robót Zamawiający wymaga bezpośredniej obecności inspektowa nadzoru lub inspektorów nadzoru na placu budowy wg potrzeb, lecz nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu; g) sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych, robót dodatkowych lub zamiennych pod względem kompletności zawartości i prawidłowości ich wykonania; h) udział i przewodnictwo w naradach roboczych (sporządzanie protokołów z narad) na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, itp.; i) opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania projektu; j) stwierdzanie gotowości wykonanych robót do odbioru; k) dokonywanie odbiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego; l) przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej; ł) obecność podczas kontroli zewnętrznych w trakcie realizacji projektu i po jego zakończeniu; m) dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez Wykonawcę lub Wykonawców robót, pod względem zgodności wyceny z warunkami umownymi; n) sprawdzanie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót - projektu; o) uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu zrealizowanego projektu do użytkowania; p) udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanego zadania inwestycyjnego i o ile zajdzie taka potrzeba - udział w pracach komisji powołanych do ustalenia stwierdzonych wad i usterek oraz kontrola ich usunięcia w okresie trwania gwarancji jakości i okresie rękojmi; r) uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek; s) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy; t) wykonywanie innych czynności niewymienionych wyżej, które są niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji. 3. Zakres robót budowlanych objętych projektem: Przebudowa amfiteatru i budowa kamienicy wraz z wykonaniem ciągów komunikacyjnych (jezdnych, pieszo-jezdnych i pieszych) oraz budowa nowej infrastruktury teletechnicznej, oświetleniowej, monitoringu i kanalizacji sanitarnej pozwalającej na odprowadzenie ścieków sanitarnych do oczyszczalni ścieków oraz wykonanie zagospodarowania terenu; Teren inwestycji objęty jest prawną ochroną konserwatorską, w oparciu o art. 7 pkt 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na podstawie decyzji WKZ z dnia 17.12.1957 r. wpisującego założenie urbanistyczne miasta Lidzbark Warmiński do rejestru zabytków nieruchomych woj. Warmińsko-Mazurskiego oraz na podstawie decyzji z dnia 29.06.1992 r. wpisującej nawarstwienia kulturowe starego miasta w Lidzbarku Warmińskim oraz zamku biskupów warmińskich do rejestru zabytków archeologicznych. Teren inwestycji i obiekty tam usytuowane, znajdują się w strefie "A" ochrony konserwatorskiej. Zakres prac związanych z przebudową amfiteatru i zagospodarowaniem terenu: - przebudowa korony amfiteatru ze zwiększeniem ilości miejsc siedzących do 2 250 osób; - wykonanie miejsc na widowni dla osób niepełnosprawnych; - wykonanie ogrodzenia terenu amfiteatru; - przebudowa zjazdu z ul. Plac Młyński z działki nr 7-158 na działkę 7-172 wraz z przebudową drogi wewnętrznej szerokości 5,0 m w celu umożliwienia dojazdu na teren amfiteatru; - wykonanie nawierzchni utwardzonych wokół inwestycji i pod miejsca postojowe; - wykonanie dwóch stanowisk reżyserskich w szczycie widowni amfiteatru oraz w centralnej części widowni amfiteatru; - wykonanie odwodnienia korony amfiteatru i projektowanych nawierzchni utwardzonych; - wykonanie placu utwardzonego pod scenę wraz z podłączeniem mediów; - wykonanie placu utwardzonego oraz doprowadzenie i podłączenie mediów pod 3 kontenery typu biurowego; - wykonanie zagospodarowania terenu, w tym wykonanie nasadzeń krzewów żywopłotowych w formie obwódki, wypełnionych różami okrywowymi z dosadzeniami tui kulistej oraz wykonanie nasadzeń krzewów iglastych oraz odbudowa trawników; a także wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych które są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl, z obowiązującymi normami i przepisami, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną oraz z zasadami doświadczenia zawodowego. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad montażem kontenerów i sceny, zakupionych w ramach realizowanego projektu oraz oraz odbiór techniczny zamontowanych kontenerów i sceny. 5. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666, z późn. zm.). 6. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały określone w części XX specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71541000-2,
71520000-9,
71631300-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT165978.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 81180.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.