To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-29
Wrocław: Całodobowy dozór, ochrona mienia i budynków oraz zabezpieczenie obiektu wraz z terenem należącym Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 60685 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16233 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowy dozór, ochrona mienia i budynków oraz zabezpieczenie obiektu wraz z terenem należącym Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane w czasie trwania umowy przez siedem dni w tygodniu, przez pracowników Wykonawcy spełniających określone dla pracowników wymagania zdrowotne, przygotowanych zawodowo do wykonywania czynności ochrony, wyposażonych w środki łączności, jednakowo umundurowanych i wyposażonych w identyfikatory. Wykonawca zapewni pracownika na każdej z portierni Zamawiającego, wykonującego w szczególności następujące obowiązki: 1)przy ul. Kraszewskiego 25 - w godzinach od 6:00 do 22:00 przez 7 dni w tygodniu a)prowadzenie rejestru osób przychodzących i wychodzących, według wzoru stanowiący załącznik nr 2.3 do umowy i kierowanie tych osób do komórek organizacyjnych Zamawiającego, b)zgłaszanie problemów: -organizacyjnych i technicznych do Działu Zamówień Infrastruktury i Logistyki Zamawiającego,-medycznych do Izby Przyjęć, c)zamykanie drzwi w budynku G:-czterech dodatkowych ( bocznych i ogrodowych) i śluz wewnętrznych: o godz. 18:00 w okresie zimowym, i o godz.20:00 w okresie letnim oraz otwieranie wymienionych drzwi o godz. 6:00, -otwieranie wejścia głównego o godz. 6:00 i zamykanie wejścia głównego o godz. 22:00, d)prowadzenie Dziennika dozoru według wzoru zawartego w załączniku nr 2.1 do umowy, e)nadzór nad kluczami i prowadzenie ewidencji kluczy- według wzoru zawartego w załączniku nr 2.2 do umowy oraz ich przyjmowanie i wydawanie,2)przy ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18 - całodobowo przez 7 dni w tygodniu:a)otwieranie i zamykanie bramy, prowadzenie rejestru osób/pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających według wzoru zawartego w załączniku nr 2.3 do umowy,b)kierowanie osób do komórek organizacyjnych Zamawiającego,c)zgłaszanie problemów:-organizacyjnych i technicznych do Działu Zamówień Infrastruktury i Logistyki Zamawiającego,-medycznych do Izby Przyjęć,d)kontrola należytego zamykania budynków G, A, U, N, P, S od godz. 16:00e)prowadzenie Dziennika dozoru według wzoru zawartego w załączniku nr 2.1 do umowy f)nadzór nad kluczami i prowadzenie ewidencji kluczy- według wzoru zawartego w załączniku nr 2.2 do umowy oraz ich przyjmowanie i wydawanie,g)uruchamianie syreny alarmowej na polecenie osoby wymienionej w odrębnym wykazie.3)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonania kilkakrotnego obchodu terenu i budynków w ciągu dnia wraz z rejestrowaniem się w punktach kontroli pracy pracowników ochrony. Obchód będzie wykonywany w godz. od 6:00 do 20:00 co trzy godziny a w godz. od 20:00 do 6:00 obchód będzie wykonywany co dwie godziny.2.Zadaniem Wykonawcy będzie:1)Zorganizowanie posterunków w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego i oznakowanie ich: OCHRONA INFORMACJA. Pomieszczenia zostaną przekazane Wykonawcy nieodpłatnie na czas trwania umowy,2)Oznaczyć pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego, a w szczególności zapewnić noszenie ubioru przez pracowników ochrony, umożliwiającego ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099);3)zamontowanie w terminie 7 dni od daty podpisania umowy 6 kamer w tym 5 kamer obrotowych, umożliwiających rejestrację zdarzeń również w nocy, w miejscach skonsultowanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego, w celu stałego monitoringu newralgicznych miejsc DCZP sp. z o.o. z podglądem jednocześnie wszystkich obrazów na portierni przy ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18 oraz nagrywaniem danych z podglądu na płyty CD i archiwizowanie ich przez okres 3 miesięcy. Na wezwanie Zamawiającego udostępnienie nagrań z tych kamer. Zainstalowane urządzenia przez cały czas trwania umowy będą stanowiły własność Wykonawcy, a po jej rozwiązaniu zostaną przez Wykonawcę zdemontowane na jego koszt. 4)zamontowanie w terminie 7 dni od daty podpisania umowy na terenie DCZP sp. z o.o. w miejscach skonsultowanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego 11 czytników czasu pracy dla pracowników ochrony, w celu sprawdzania prawidłowego zabezpieczenia obiektu, Zainstalowane urządzenia przez cały czas trwania umowy będą stanowiły własność Wykonawcy, a po jej rozwiązaniu zostaną przez Wykonawcę zdemontowane na jego koszt.5)utrzymanie łączności pomiędzy pracownikami ochrony, bazą, grupami interwencyjnymi, wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego,6)wsparcie grupy interwencyjnej w przypadku wystąpienia zagrożeń na terenie chronionego obiektu w czasie do 30 min. od wezwania,7)ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem mienia w obiektach będących własnością Zamawiającego,8)prowadzenie stałej i systematycznej kontroli terenu i obiektu, w dzień i w nocy, pod względem możliwości wystąpienia ewentualnych zagrożeń, w szczególności zaś: pożar, zalanie, włamanie, kradzież z włamaniem oraz penetracja miejsc o szczególnym zagrożeniu przez osoby nieuprawnione,9)kontrola uprawnień osób i pojazdów do wejścia /wyjścia, wjazdu/wyjazdu na teren Zamawiającego,10)zapobieganie kradzieżom, pozostałym przestępstwom i wykroczeniom,11)nadzór nad samochodami zaparkowanymi na terenie DCZP sp. z o.o.,12)skuteczne reagowanie w przypadku wszelkich zagrożeń, a przede wszystkim na sygnał alarmowy odebrany od pracowników Zamawiającego,13)interweniowanie, w uzasadnionych przypadkach, wobec osób zakłócających porządek na terenie i w obiektach Zamawiającego,14)egzekwowania zakazu wjazdu i parkowania przez osoby nieupoważnione na terenie obiektów Zamawiającego,15)niezwłoczne przekazanie Policji informacji o osobach stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego oraz naruszających chronione mienie lub zagrażających chronionemu mieniu,16)sprawdzenie po zakończonej pracy poradni, biur, pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych takich jak zamki, kłódki, plomby, okna, drzwi, oświetlenie, alarmy, itp. Po stwierdzeniu nieprawidłowości podjąć czynności prawidłowego zabezpieczenia obiektu, 17)prowadzenie i nadzorowanie:a)ewidencji kluczy- według wzoru zawartego w załączniku nr 2.2 do umowy oraz ich przyjmowanie i wydawanieb)rejestru osób/pojazdów- według wzoru zawartego w załączniku nr 2.3 do umowyc)Dziennika dozoru według wzoru zawartego w załączniku nr 2.1 do umowy oraz wpisywanie w nim informacji o objęciu dyżuru oraz wszelkich zdarzeń zaistniałych w trakcie pełnienia służby,18)wpuszczanie osób upoważnionych do wejścia (po godzinach pracy) na podstawie upoważnienia według wzoru zawartego w załączniku nr 2.4 do umowy,19)podejmowanie wzmożonych czynności ochrony w godzinach nocnych, 20)udzielanie stosownych informacji petentom i kierowanie ich do właściwego obszaru,21)niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie chronionych obiektów, 22)niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianych budynków materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, 23)znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, centrali p.poż. zaworów wodnych i gazowych; znajomość rozmieszczenia materiałów palnych i niebezpiecznych;24)utrzymanie estetyki w miejscu wykonywania usługi;25)egzekwowanie przestrzegania przez pracowników i klientów postanowień instrukcji przeciwpożarowej, a w szczególności zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia itp. 26)zapewnienia ciągłości wykonania usługi tj. niedopuszczenia do sytuacji, w której budynek Zamawiającego zostanie bez pracownika ochrony,27)stworzenie, w terminie do 7 dni od podpisania umowy, przy akceptacji Zamawiającego, szczegółowego regulaminu pracy i obowiązków pracowników ochrony i doręczenie w tym terminie tego regulaminu Zamawiającemu 3.Pracownikom ochrony zabrania się:1)opuszczania obiektu w czasie pełnienia służby; 2)wpuszczania osób postronnych na teren obiektu po godzinach pracy;3)wykonywania prac nie związanych z ochroną; 4)używania urządzeń Zamawiającego takich jak np.: faksy, komputery, kserokopiarki itp.;5)korzystania ze środków łączności Zamawiającego do celów prywatnych;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Complex Z. Gołębiewski i BP S.J., ul. Piastowska 17-19, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244127,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 215788,00
Oferta z najniższą ceną: 215788,00 / Oferta z najwyższą ceną: 326748,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- Przebudowa i remont schodów i strefy głównego wejścia budynku A Szkoły Podstawowej nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Remont pomieszczeń administracyjno -socjalnych - Oddział Drogowy Rudna.
- Realizacja robót budowlanych dla inwestycji realizowanej w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 07310 pn.: Budowa drogi dla pieszych w ul. Melioranckiej we Wrocławiu
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa całodobowej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach Zamawiającego
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Świadczenie usług ochrony fizycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.