Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-08-21
Ogłoszenie nr 606860-N-2018 z dnia 2018-08-21 r.
INNEKO Spółka z o.o.: "Zakup i dostawa nowych lub używanych pojemników na odpady komunalne"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
INNEKO Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
21052365200000, ul.
ul. Teatralna
49
,
66-400
Gorzów Wielkopolski, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
95 7225385 w. 36, e-mail
ksiegowisc@inneko.pl, faks
95 7225385.
Adres strony internetowej (URL): bip.inneko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.bip.inneko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.inneko.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa nowych lub używanych pojemników na odpady komunalne"
Numer referencyjny:
ZP/PN/04/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych lub używanych pojemników na odpady komunalne do INNEKO Sp. z o.o. ul. Małyszyńska 180, 66-400 Gorzów Wlkp. oraz ul. Łukasiewicza działka 286/3, 66-400 Gorzów Wlkp.( teren położony obok firmy CEMEX). 2. Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie pojemników w ilości określonej w pkt 4 oraz w załączniku nr 9 do SIWZ na adres wskazany przez Zamawiającego. 3. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie faktury, wystawionej po dostarczeniu przedmiotu zamówienia. Faktura będzie zawierać informację na temat rodzaju oraz ilości dostarczanych pojemników. 4. Poszczególne ilości, rodzaj, kolorystyka pojemników przedstawia się następująco: Nowe lub używane pojemniki o pojemności 120 litrów przeznaczone na zmieszane odpady komunalne: o wg normy PN-EN 840-1:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze grafitowym, o odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, o układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, oś jezdna z ocynkowanej stali, o w ilości 1354 sztuk Nowe lub używane pojemniki o pojemności 240 litrów przeznaczone na zmieszane odpady komunalne: o wg normy PN-EN 840-1:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze grafitowym, o odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, o układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, oś jezdna z ocynkowanej stali, o w ilości 1111 sztuk Nowe lub używane pojemniki o pojemności 1100 litrów przeznaczone na zmieszane odpady komunalne: o wg normy PN-EN 840-1:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze grafitowym odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, korek spustowy w dnie, o pokrywa, klapa - płaska w takim samym kolorze i z takiego samego tworzywa jak pojemnik, o Układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, części metalowe ocynkowane, 2 koła z hamulcem, o w ilości 481 sztuk 2. Nowe lub używane pojemniki o pojemności 120 litrów przeznaczone na odpady ulegające biodegradacji: o wg normy PN-EN 840-1:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze brązowym, o odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, o układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, oś jezdna z ocynkowanej stali, o w ilości 56 sztuk Nowe lub używane pojemniki o pojemności 240 litrów przeznaczone na odpady ulegające biodegradacji: o wg normy PN-EN 840-1:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze brązowym, o odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, o układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, oś jezdna z ocynkowanej stali, o w ilości 78 sztuk Nowe lub używane pojemniki o pojemności 1100 litrów przeznaczone na odpady ulegające biodegradacji: o wg normy PN-EN 840-1:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze brązowym odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, korek spustowy w dnie, o pokrywa, klapa - płaska w takim samym kolorze i z takiego samego tworzywa jak pojemnik, o Układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, części metalowe ocynkowane, 2 koła z hamulcem, o w ilości 190 sztuk 3. Nowe lub używane pojemniki o pojemności 120 litrów przeznaczone na odpady selektywne - papier: o wg normy PN-EN 840-1:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze niebieskim, o odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, o układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, oś jezdna z ocynkowanej stali, o w ilości 54 sztuk Nowe lub używane pojemniki o pojemności 240 litrów przeznaczone na odpady selektywne - papier: o wg normy PN-EN 840-1:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze niebieskim, o odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, o układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, oś jezdna z ocynkowanej stali, o w ilości 79 sztuk Nowe lub używane pojemniki o pojemności 1100 litrów przeznaczone na odpady selektywne - papier: o wg normy PN-EN 840-1:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze niebieskim odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, korek spustowy w dnie, o pokrywa, klapa - płaska w takim samym kolorze i z takiego samego tworzywa jak pojemnik, o Układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, części metalowe ocynkowane, 2 koła z hamulcem, o otwór wrzutowy prostokątny - otwory wrzutowe na górnej pokrywie pojemników, zabezpieczone olejoodporną gumą, chroniącą przed wlewaniem się wody deszczowej do wnętrza pojemnika, o w ilości 272 sztuk 4. Nowe lub używane pojemniki o pojemności 120 litrów przeznaczone na tworzywa sztuczne wraz z metalami i opakowaniami wielomateriałowymi: o wg normy PN-EN 840-1:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze żółtym, o odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, o układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, oś jezdna z ocynkowanej stali, o w ilości 57 sztuk Nowe lub używane pojemniki o pojemności 240 litrów przeznaczone na tworzywa sztuczne wraz z metalami i opakowaniami wielomateriałowymi: o wg normy PN-EN 840-1:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze żółtym, o odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, o układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, oś jezdna z ocynkowanej stali, o w ilości 90 sztuk Nowe lub używane pojemniki o pojemności 1100 litrów przeznaczone na tworzywa sztuczne wraz z metalami i opakowaniami wielomateriałowymi: o wg normy PN-EN 840-1:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze żółtym odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, korek spustowy w dnie, o pokrywa, klapa - płaska w takim samym kolorze i z takiego samego tworzywa jak pojemnik, o Układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, części metalowe ocynkowane, 2 koła z hamulcem, o otwór wrzutowy okrągły - otwory wrzutowe na górnej pokrywie pojemników, zabezpieczone olejoodporną gumą, chroniącą przed wlewaniem się wody deszczowej do wnętrza pojemnika, o w ilości 293 sztuk 5. Nowe lub używane pojemniki o pojemności 120 litrów przeznaczone na szkło: o wg normy PN-EN 840-1:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze zielonym, o odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, o układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, oś jezdna z ocynkowanej stali, o w ilości 56 sztuk Nowe lub używane pojemniki o pojemności 240 litrów przeznaczone na szkło: o wg normy PN-EN 840-1:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze zielonym, o odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, o układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, oś jezdna z ocynkowanej stali, o w ilości 68 sztuk Nowe lub używane pojemniki o pojemności 1100 litrów przeznaczone na szkło : o wg normy PN-EN 840-2:2013-05, o pojemniki z tworzywa sztucznego PE-HD w kolorze zielonym odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem, korek spustowy w dnie, o pokrywa, klapa - płaska w takim samym kolorze i z takiego samego tworzywa jak pojemnik, o Układ jezdny z pełnymi gumowymi oponami O200 mm, części metalowe ocynkowane, 2 koła z hamulcem, o otwór wrzutowy okrągły - otwory wrzutowe na górnej pokrywie pojemników, zabezpieczone olejoodporną gumą, chroniącą przed wlewaniem się wody deszczowej do wnętrza pojemnika, o w ilości 161 sztuk
II.5) Główny kod CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 7
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 200 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedstawić wykaz wykonanych dostaw artykułów stanowiących przedmiot zamówienia lub podobnych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony w przypadku wykazania należytego wykonania, co najmniej 1 dostawy o wartości min. 200 000 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu dostawy, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa została wykonana należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w ust. V pkt 1 SIWZ i sekcji III.1.2 ogłoszenia o zamówieniu, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
wykazu wykonywanych dostaw, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane - załącznik nr 4, 2) dowody określające czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 3) certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 840-1:2013-05/ PN-EN 840-2:2013-05
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90,00 |
termin realizacji | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Strony mogą dokonywać zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach: a) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej. b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, c) gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Remont bieżący nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi na terenie Powiatu Gorzowskiego"
- Utrzymanie chodników oraz nawierzchni niebitumicznych ulic miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2025-2026
- Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Zakup wraz z dostawą materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło do rąk) dla policjantów i pracowników Policji województwa lubuskiego
- Dostawa samochodów w ramach najmu długoterminowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
- Rozbudowa skateparku w Parku Kopernika realizowanego z ramach projektu "Budowa i rozbudowa miejsc rekreacji w Gorzowie Wlkp.- etap I"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Zakup mebli i wyposażenia do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska - sprawa numer 19/2025
- 57/ZP/25 - ZAKUP WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO I SPRZĘTU AGD
- "Budowa placu zabaw dla dzieci starszych, budowa odwodnienia wokół istniejącego basenu plenerowego, modernizacja urządzenia zabawowego, nasadzenie zieleni w Parku Zielony Jar Wandy"
- Dostawa drobnych artykułów laboratoryjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.