Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Malbork: wywóz odpadów komunalnych z osiedli mieszkaniowych we wsiach: Lasowice Agrolawi, Wielbark, Tragamin, Szawałd, Kamienica, Kałdowo OHZ, Stogi, Ośrodek Zdrowia ul. Solskiego 1 w Malborku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, do kontaktów: Jadwiga Sikorska, ul. Solskiego 1, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6472748, fax 055 6472748, e-mail: gzgkimmalbork@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://bip.ugmalbork.oitbd.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz odpadów komunalnych z osiedli mieszkaniowych we wsiach: Lasowice Agrolawi, Wielbark, Tragamin, Szawałd, Kamienica, Kałdowo OHZ, Stogi, Ośrodek Zdrowia ul. Solskiego 1 w Malborku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 90. Główne miejsce świadczenia usług: teren gminy Malbork. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych z w/w wsi zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji zawierający szczegółowy harmonogram wywozu odpadów komunalnych z poszczególnych wsi. Załącznik nr 1 stanowi integralną część specyfikacji 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. (załącznik Nr 3 do SIWZ) 2.Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. (załącznik Nr 4 do SIWZ) 3.Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej(załącznik Nr 5 do SIWZ) 4.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia poniżej 60.000 Euro. Wywóz odpadów komunalnych z w/w wsi zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji zawierający szczegółowy harmonogram wywozu odpadów komunalnych z poszczególnych wsi. Załącznik nr 1 stanowi integralną część specyfikacji 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 Ustawy PZP oraz SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą, a wyszczególnionych w SIWZ wg kryterium \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty (załącznik Nr 2 do SIWZ) 2.Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. (załącznik Nr 3 do SIWZ) 3.Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. (załącznik Nr 4 do SIWZ) 4.Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej(załącznik Nr 5 do SIWZ) 5.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli dotyczy
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena wywozu 1 m3 odpadów komunalnych 90 2. Cena miesięcznej dzierżawy pojemnika 0,11m3 5 3. Cena miesięcznej dzierżawę pojemnika 1,1 m3 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugmalbork.oitbd.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.01.2007, godzina 12:30, Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej; 82-300 Malbork, ul. Solskiego 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.12.2006.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- "Świadczenie usług przewodnickich dla grup turystów zorganizowanych oraz turystów indywidualnych na terenie Muzeum Zamkowego w Malborku - część nr 2"
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
- Prace konserwatorskie przy krużganku zachodnim i komnatach dostojników - Zamek Wysoki Muzeum Zamkowego w Malborku
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Malborku
- Usługa melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty elektryczne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych oraz prowadzenie PSZOK z odbiorem odpadów komunalnych oraz odbiór i transport odpadów z miejsc użyteczności publicznej na terenie Gminy Stary Targ
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rusinów
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Aleksandrów"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Rzewnie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyśmierzyce oraz prowadzenie PSZOK"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu gminy Trzebielino w okresie od 01.07.2025 roku do 30.06.2026 roku
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.