Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-31
Poznań: Dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 60696 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, faks 0-61/8697134.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na podstawie zamówień częściowych do Zamawiającego (odpowiedniego Wydziału Operacyjnego Infrastruktury). Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części odrębnych niezależnych od siebie części. - Część nr 1 - dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 4, 66-400 Gorzów Wlkp. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów elektrycznych i elektronicznych określa Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego. - Część nr 2 - dostawy materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Kaliszu, ul. Zamkowa 18-20, 62-800 Kalisz. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. określa Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego. - Część nr 3 - dostawy materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Lesznie, ul. Dworcowa 3, 64-100 Leszno. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. określa Załącznik nr 3 do Formularza ofertowego. - Część nr 4 - dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Lesznie, ul. Dworcowa 3, 64-100 Leszno. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów elektrycznych i elektronicznych określa Załącznik nr 4 do Formularza ofertowego. - Część nr 5 - dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury Poznań Miasto, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów elektrycznych i elektronicznych określa Załącznik nr 5 do Formularza ofertowego. - Część nr 6 - dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury Poznań Województwo ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów elektrycznych i elektronicznych określa Załącznik nr 6 do Formularza ofertowego. - Część nr 7 - dostawy materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury Poznań Województwo, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. określa Załącznik nr 7 do Formularza ofertowego. - Część nr 8 - dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury ds. WER w Komornikach, 60-900 Komorniki ul. Polna 120. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów elektrycznych i elektronicznych określa Załącznik nr 8 do Formularza ofertowego. - Część nr 9 - dostawy materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. Do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury ds. WER w Komornikach, 60-900 Komorniki ul. Polna 120. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. określa Załącznik nr 9 do Formularza ofertowego. - Część nr 10 - dostawy materiałów metalowych i ślusarskich do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury ds. WER w Komornikach, 60-900 Komorniki ul. Polna 120. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów elektrycznych i elektronicznych określa Załącznik nr 10 do Formularza ofertowego. 2. Częstotliwość dostaw: (dla części 1 - 10) zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, jednak nie częściej niż dwa razy w miesiącu. 3. Wykonawca na dostarczony asortyment udziela gwarancji na okres 12 miesięcy. 4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 31.21.13.00-1, 31.32.12.10-7, 44.52.00.00-1, 44.80.00.00-8, 44.92.11.00-9, 44.41.80.00-7, 42.13.00.00-9, 44.53.15.10-1, 44.19.22.00-4, 44.19.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3 670,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset siedemdziesiąt złotych 00/100) na całość przedmiotu zamówienia bądź na poszczególne części w wysokości: - cześć nr 1 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) - cześć nr 2 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) - cześć nr 3 - 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) - cześć nr 4 - 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100) - cześć nr 5 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) - cześć nr 6 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) - cześć nr 7 - 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) - cześć nr 8 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) - cześć nr 9 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) - cześć nr 10 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem, co najmniej 2 dostaw materiałów budowlanych na łączną kwotę nie mniejszą niż: a. 4 000,00 zł brutto - dla części 1 b. 3 000,00 zł brutto - dla części 2 c. 2 000,00 zł brutto - dla części 3 d. 300,00 zł brutto - dla części 4 e. 3 000,00 zł brutto - dla części 5 f. 2 500,00 zł brutto - dla części 6 g. 1 500,00 zł brutto - dla części 7 h. 10 000,00 zł brutto - dla części 8 i. 5 000,00zł brutto - dla części 9 j. 2 000,00 zł brutto - dla części 10
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Spółka Akcyjna
Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu
Dział Zamówień Publicznych
ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań
pok. nr 128.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 09:45, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań pok. nr 128.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia określony w sekcji II. 2 dotyczy części 1-7. Termin realizacji zamówienia: - dla części nr 1-7: od daty zawarcia umowy do 31.12.2011 r. lub do wyczerpania wartości brutto umowy przed tym terminem. - dla części nr 8-10: od daty zawarcia umowy do 31.12.2012 r. lub do wyczerpania wartości brutto umowy przed tym terminem..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 4, 66-400 Gorzów Wlkp.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 4, 66-400 Gorzów Wlkp. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów elektrycznych i elektronicznych określa Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 31.21.13.00-1, 31.32.12.10-7, 44.52.00.00-1, 44.80.00.00-8, 44.92.11.00-9, 44.41.80.00-7, 42.13.00.00-9, 44.53.15.10-1, 44.19.22.00-4, 44.19.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Kaliszu, ul. Zamkowa 18-20, 62-800 Kalisz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Kaliszu, ul. Zamkowa 18-20, 62-800 Kalisz. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. określa Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 31.21.13.00-1, 31.32.12.10-7, 44.52.00.00-1, 44.80.00.00-8, 44.92.11.00-9, 44.41.80.00-7, 42.13.00.00-9, 44.53.15.10-1, 44.19.22.00-4, 44.19.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Lesznie, ul. Dworcowa 3, 64-100 Leszno..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Lesznie, ul. Dworcowa 3, 64-100 Leszno. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. określa Załącznik nr 3 do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 31.21.13.00-1, 31.32.12.10-7, 44.52.00.00-1, 44.80.00.00-8, 44.92.11.00-9, 44.41.80.00-7, 42.13.00.00-9, 44.53.15.10-1, 44.19.22.00-4, 44.19.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Lesznie, ul. Dworcowa 3, 64-100 Leszno..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Lesznie, ul. Dworcowa 3, 64-100 Leszno. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów elektrycznych i elektronicznych określa Załącznik nr 4 do Formularza ofertowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 31.21.13.00-1, 31.32.12.10-7, 44.52.00.00-1, 44.80.00.00-8, 44.92.11.00-9, 44.41.80.00-7, 42.13.00.00-9, 44.53.15.10-1, 44.19.22.00-4, 44.19.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury Poznań Miasto, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury Poznań Miasto, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów elektrycznych i elektronicznych określa Załącznik nr 5 do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 31.21.13.00-1, 31.32.12.10-7, 44.52.00.00-1, 44.80.00.00-8, 44.92.11.00-9, 44.41.80.00-7, 42.13.00.00-9, 44.53.15.10-1, 44.19.22.00-4, 44.19.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury Poznań Województwo ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury Poznań Województwo ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów elektrycznych i elektronicznych określa Załącznik nr 6 do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 31.21.13.00-1, 31.32.12.10-7, 44.52.00.00-1, 44.80.00.00-8, 44.92.11.00-9, 44.41.80.00-7, 42.13.00.00-9, 44.53.15.10-1, 44.19.22.00-4, 44.19.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury Poznań Województwo, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury Poznań Województwo, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. określa Załącznik nr 7 do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 31.21.13.00-1, 31.32.12.10-7, 44.52.00.00-1, 44.80.00.00-8, 44.92.11.00-9, 44.41.80.00-7, 42.13.00.00-9, 44.53.15.10-1, 44.19.22.00-4, 44.19.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury ds. WER w Komornikach, 60-900 Komorniki ul. Polna 120..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów elektrycznych i elektronicznych do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury ds. WER w Komornikach, 60-900 Komorniki ul. Polna 120. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów elektrycznych i elektronicznych określa Załącznik nr 8 do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 31.21.13.00-1, 31.32.12.10-7, 44.52.00.00-1, 44.80.00.00-8, 44.92.11.00-9, 44.41.80.00-7, 42.13.00.00-9, 44.53.15.10-1, 44.19.22.00-4, 44.19.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. Do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury ds. WER w Komornikach, 60-900 Komorniki ul. Polna 120..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. Do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury ds. WER w Komornikach, 60-900 Komorniki ul. Polna 120. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych, hydraulicznych itp. określa Załącznik nr 9 do Formularza ofertowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 31.21.13.00-1, 31.32.12.10-7, 44.52.00.00-1, 44.80.00.00-8, 44.92.11.00-9, 44.41.80.00-7, 42.13.00.00-9, 44.53.15.10-1, 44.19.22.00-4, 44.19.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawy materiałów metalowych i ślusarskich do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury ds. WER w Komornikach, 60-900 Komorniki ul. Polna 120..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów metalowych i ślusarskich do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury ds. WER w Komornikach, 60-900 Komorniki ul. Polna 120. Szczegółowe ilości i rodzaje materiałów elektrycznych i elektronicznych określa Załącznik nr 10 do Formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 31.21.13.00-1, 31.32.12.10-7, 44.52.00.00-1, 44.80.00.00-8, 44.92.11.00-9, 44.41.80.00-7, 42.13.00.00-9, 44.53.15.10-1, 44.19.22.00-4, 44.19.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
- "Budowa infrastruktury oświetlenia ulicznego w miejscowości Wielkie Oczy"
- Dostawa artykułów hydraulicznych niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania MS AGH - DE-dzp.272-232/25
- Wykonanie oświetlenia ul. Stadionowej oraz boiska treningowego w ramach I etapu inwestycji pn.: "Wykonanie oświetlenia boiska treningowego, kortów oraz ul. Stadionowej od przedszkola do parkingu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń komunikacji ogólnej w budynkach Urzędu Miasta Bydgoszczy
- IR.ZP.271.12.2025 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Grybów
więcej: Bezpieczniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.