Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-15
Grodzisk Mazowiecki: Wykonanie szczepienia psów przeciw wściekliźnie w sektorze położonym na północy gminy Grodzisk Mazowiecki.
Numer ogłoszenia: 60715 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie szczepienia psów przeciw wściekliźnie w sektorze położonym na północy gminy Grodzisk Mazowiecki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: Wykonanie szczepienia psów przeciw wściekliźnie w sektorze położonym na północy gminy Grodzisk Mazowiecki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w zakresie następujących części przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Wykonanie szczepienia do 500 szt. psów przeciw wściekliźnie na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki we wsiach położonych na północy gminy: Chrzanów Duży, Chrzanów Mały, Natolin, Adamów, Żuków, Tłuste, Kłudzienko, Stare Kłudno, Nowe Kłudno, Zabłotnia. Część nr 2: Wykonanie szczepienia do 500 szt. psów przeciw wściekliźnie na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki we wsiach położonych na północy gminy: Nowe Kozery, Kozery, Wólka Grodziska, Kraśnicza Wola, Chlebnia, Izdebno Małe, Izdebno Kościelne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia przedstawiony został w Rozdziale II niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających po 10% na każdą cześć zamówienia, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z póź.zm.).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia- sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski ul. Kościuszki 32A w Grodzisk Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki pok. nr 202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 14:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, w sali obsługi mieszkańców na stanowisku ds. informacji lub nadesłać pocztą na adres Zamawiającego: Urząd Miejski ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie szczepienia psów przeciw wściekliźnie w sektorze obejmującym wsie położone na północy gminy: Chrzanów Duży, Chrzanów Mały, Natolin, Adamów, Żuków, Tłuste, Kłudzienko, Stare Kłudno, Nowe Kłudno, Zabłotnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie szczepienia do 500 szt. psów przeciw wściekliźnie na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki we wsiach położonych na północy gminy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie szczepienia psów przeciw wściekliźnie w sektorze obejmującym wsie położone na północy gminy: Nowe Kozery, Kozery, Wólka Grodziska, Kraśnicza Wola, Chlebnia, Izdebno Małe, Izdebno Kościelne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie szczepienia do 500 szt. psów przeciw wściekliźnie na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki we wsiach położonych na północy gminy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"
- "Odbudowa po pożarze i przywrócenie do stanu pierwotnego budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zapewnienia pensjonatu, utrzymania i wyżywienia koni służbowych Sekcji Konnej KWP Szczecin wraz z podst.opieką weteryn.oraz zootechniczną i podkuwniczą oraz wynajem pomieszczeń dla jeźdźców
- Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Konstancin- -Jeziorna, zapewnienie im opieki oraz miejsca w schronisku
- Świadczenie usług weterynaryjnych u wolno żyjących kotów i kotów posiadających właściciela oraz zabiegi z zakresu elektronicznego znakowania zwierząt
- Świadczenie na terenie gminy Aleksandrów Łódzki usług weterynaryjnych w 2025 r.
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.