Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-26
Dąbrowa Górnicza: świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej z zachowaniem dotychczasowych numerów telefonicznych wraz z dostawą aparatów telefonicznych w ilości 12 sztuk dla Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej - ZPK 7/08
Numer ogłoszenia: 60716 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej, ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2959155, 2959099, 2959052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej z zachowaniem dotychczasowych numerów telefonicznych wraz z dostawą aparatów telefonicznych w ilości 12 sztuk dla Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej - ZPK 7/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej, realizowanych dla 12 numerów telefonicznych w okresie od dnia 26 maja 2008r. przez okres 48 miesięcy z możliwością rozszerzenia zadania o kolejne numery (nie więcej niż 5 numerów) na podstawie indywidualnych umów o świadczenie usług. Minimalna liczba minut w abonamencie na połączenia do wszystkich sieci komórkowych dla każdego numeru: nie mniej niż 160 minut 1.2.W ramach wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania i przejęcia (migracji) własnym staraniem i na własny koszt do sieci Wykonawcy, wszystkich dotychczasowych numerów abonenckich z sieci operatora: Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (12 numerów) w terminie od dnia aktywacji usług. Informacje dotyczące dotychczasowych numerów abonenckich w sieci ORANGE. 1.3. W zakres zamówienia wchodzi dostawa: 12 szt. nowych aparatów komórkowych i aktywacja 12 numerów abonamentowych z zachowaniem dotychczasowych numerów telefonicznych od dnia 26.05.2008r. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej Oryginalny kod CPV: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe Oryginalny kod CPV: 32.16.11.00 - Karty SIM Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.12 - Karty SIM .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: w prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (art. 22ust.1 pkt1) pzp) - w tym postępowaniu jest to zgłoszenie do właściwego rejestru czy ewidencji działalności gospodarczej oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22ust.1 pkt2) pzp), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22ust.1 pkt3) pzp), 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 SIWZ . Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów / oświadczeń / zaświadczeń czy informacji: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymienione dokumenty powinny w sposób jednoznaczny wskazywać osoby umocowane do podpisywania oferty w imieniu wykonawcy. Jeżeli w/w dokumenty nie pozwalają stwierdzić umocowania do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jego obowiązkiem jest załączyć stosowny dokument do oferty - np. pełnomocnictwo. Wymogiem staje się wtedy, aby załączony dokument został przedstawiony w formie: - oryginału, - lub notarialnie poświadczonej kserokopii, lub kserokopii poświadczonej przez osobę , która udzieliła pełnomocnictwa. 3. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju usług należy złożyć w ofercie: 3a. zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 4. Wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 5. Wypełnionego formularza z wykazem aparatów telefonicznych w cenie netto 1zł stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający żąda, aby na wykazie wykonawca zaproponował minimum 5 modeli aparatów. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca (osoba nie będąca osobą fizyczną, prowadzący działalność gospodarczą) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1. w pkt. 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Uwaga: W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, będą musiały spełniać zastępujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie 1 dotyczące każdego partnera konsorcjum; b) przed podpisaniem umowy zamawiający będzie żądał dostarczenia kopii umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki, podpisany przez wszystkich partnerów; termin na jaki zawarto umowę nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, c) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - należy załączyć stosowne oświadczenie, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Częstotliwość dostawy nowych aparatów - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krasińskiego 33A, 41 - 300 Dąbrowa Górnicza, Sala Obsługi Podatnika - Nr 100 , stanowisko 1 lub 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 12:00, miejsce: ul. Krasińskiego 33A, 41 - 300 Dąbrowa Górnicza, Sala Obsługi Podatnika - Nr 100 , stanowisko 1 lub 2 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA NR 11 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- 1. "Doposażenie placu zabaw obok bloku 81" 2. "Rozbudowa siłowni pod chmurką" 3. "Plac zabaw" (...)
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.