eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa wyposażenia multimedialnego do Pawilonu Czterech Kopuł wraz z montażem i uruchomieniem paneli informacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-31

Wrocław: Dostawa wyposażenia multimedialnego do Pawilonu Czterech Kopuł wraz z montażem i uruchomieniem paneli informacyjnych
Numer ogłoszenia: 60729 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119816 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, faks 071 3725159.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia multimedialnego do Pawilonu Czterech Kopuł wraz z montażem i uruchomieniem paneli informacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie multimedialne do Pawilonu Czterech Kopuł wraz z montażem i uruchomieniem paneli informacyjnych ukazujących treści pogłębione do poszczególnych obiektów prezentowanych w Muzeum. Przedmiot zamówienia polegająca na wykonaniu, dostawie i montażu wystawienniczego sprzętu multimedialnego wraz z obudową oraz zainstalowaniem i uruchomieniem dostarczonego przez Zamawiającego kontentu multimedialnego, w celu zapewnienia osobą zwiedzającym wyczerpującej informacji o obiektach wystawy sztuki współczesnej. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje także: - transport przedmiotu zamówienia do Pawilonu Czterech Kopuł wraz z wniesieniem i rozładowaniem, - przeprowadzenie szkolenia z zakresu przedmiotu umowy dla personelu Zamawiającego zarówno na poziomie administracyjnym jak i użytkowym; zakres oraz ilość godzin ustalone zostaną przez Zamawiającego; ilość godzin szkolenia nie większa niż 4, - zapewnienie gwarancji jakości oraz usługi serwisowej zgodnie z warunkami określonymi w § 11 wzoru umowy (załącznika nr 1), - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnych instrukcji użytkowania dostarczanego sprzętu, badań oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, zgodnie z projektem wykonawczym (załącznik nr 2 do niniejszej umowy), - poniesienie wszystkich innych kosztów i opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określają następujące załączniki do SIWZ: - załącznik nr 1 - wzór umowy, - załącznik nr 8 - projekt wykonawczy dla wyposażenia multimedialnego. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany pod nadzorem autorskim projektanta 4. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę 5. Pawilon Czterech Kopuł jest obiektem zmodernizowanym przez Muzeum Narodowe we Wrocławiu na oddział sztuki współczesnej. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się, w ścisłej współpracy z Zamawiającym. 6. Zamawiający umożliwia wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej Pawilonu Czterech Kopuł w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna potencjalnego wykonawcy jest możliwa, po telefonicznym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego - Małgorzata Merta-Witecka (e-mail: malgorzata.witecka@mnwr.art.pl). Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. Uwaga, Zamawiający zaznacza, że podczas wizji lokalnej nie odpowiada na żadne pytania Wykonawcy. Zapytania i prośby o wyjaśnienia Wykonawcy są zobowiązani składać pisemnie do Zamawiającego, zgodnie z procedurą opisaną w Dziale VII SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia za pośrednictwem podwykonawcy lub podwykonawców. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie (w formularzu ofertowym) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w przypadku gdy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, również wskazania nazw (firm) tych podwykonawców. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje całe zamówienie. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zmieni lub zrezygnuje z podwykonawcy, na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AudioTech S. Kamiński, A. Urbaniak Spółka Jawna, ul. Ignacego Chrzanowskiego 62, 51-141 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 215742,00

  • Oferta z najniższą ceną: 215742,00 / Oferta z najwyższą ceną: 217765,66

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.