Ogłoszenie z dnia 2017-10-26
Ogłoszenie nr 607369-N-2017 z dnia 2017-10-26 r.
Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego: "Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego wraz z oprogramowaniem, jako wyposażenia pracowni szkolnych i stanowisk biurowych oraz przeprowadzenie szkoleń w zakresie jego obsługi i użytkowania"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie w zakresie części od I do IX realizowane w ramach Projektu. Projekt realizowany przy współfinansowaniu Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego. Umowa o dofinansowanie nr RPPK.09.04-00-18-0020/16-00 z dnia 28. 11. 2016 r.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego, krajowy numer identyfikacyjny
65090030600000, ul.
ul. Jana Pawła II
17
,
37500
Jarosław, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 246 200, e-mail
incest@powiat.jaroslaw.pl, faks
166 246 249.
Adres strony internetowej (URL): http://www.jaroslaw.samorzady.pl,
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.jaroslaw.samorzady.pl,
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.jaroslaw.samorzady.pl,
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PISEMNIE
Adres:
Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego adres: ul. Jana Pawła II 17; 37 - 500 Jarosław
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego wraz z oprogramowaniem, jako wyposażenia pracowni szkolnych i stanowisk biurowych oraz przeprowadzenie szkoleń w zakresie jego obsługi i użytkowania"
Numer referencyjny:
ZP.272.14.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego oraz oprogramowania i szkolenia z obsługi i użytkowania zakupionego oprogramowania m.in: zestawy komputerowe 10 szt. laptopy 32 szt., drukarka 3D 3 szt. kamera cyfrowa 2 szt., tablety 3 szt., skanery nabiurkowe ADF 3 szt., urządzenia fotokopiujące i drukujące 2 szt., urządzanie UPS 1szt., oprogramowanie, szkolenia z obsługi i użytkowania zakupionego oprogramowania. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na X części: a) Część I - dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego: 211 - ZSLiT - zakup wyposażenia do pracowni multimedialnej; 216 - ZSLiT - zakup drukarek 3D; 219 - ZSTiO - doposażenie pracowni szkolnej.; 220 - ZSTiO - materiały eksploatacyjne do drukarki 3D oraz mat. do druku; 223 - ZSTiO - zakup kamer cyfrowych 3D; 229 - ZSCHiO - doposażenie pracowni hotelarskiej; 234 - ZSBiO - wyposażenie pracowni instlacyjnej; 235 - ZSBiO - wyposażenie pracowni instalacyjnej; 236, 237 - ZSBiO - wyposażenie pracowni budowlanej; 238 - ZSBiO - zakup laptopów do pracowni budowlanej; b) Część II - dostawa oprogramowania: 212 - ZSLiT - zakup dodatkowego modułu do programu projektowania ubiorów - 1 szt.; c) Część III - dostawa oprogramowania i szkolenie z obsługi i użytkowania zakupionego programu: 217 - ZSTiO - zakup oprogramowania do pracowni wykorzystywanej do szkoleń CNC, 12 - ZSTiO - kurs CNC - 4 szkolenia; d) Część IV - szkolenie - 3 - ZSEiO - szkolenie doskonalące nauczycieli w związku z nauczanym zawodem: kasy fiskalne - 1 szt.; e) Część V - dostawa oprogramowania i szkolenie z obsługi i użytkowania zakupionego programu: 241 - ZSLiT - zakup oprogramowania CAD; 41 - ZSLiT - kurs obsługi zakupionego programu 40 h; f) Część VI - 242 - ZSLiT - zakup programu komputerowego do obróbki zdjęć; 42 - ZSLiT - kurs obsługi zakupionego programu; g) Część VII - 243 - ZSLiT - zakup programu do modelowania 3D; 43 - ZSLiT - kurs obsługi programu do modelowania 3D; h) Część VIII - 5 ZSLiT - kurs obsługi programu Adobe ILLUSTRATOR (program Adobe ILLUSTRATOR w zasobach ZSLiT); i) Część IX - 13 - ZSTiO kurs z zakresu zarządzania systemem serwerowym; 14 - ZSTiO - certyfikowany egzamin z administracji i zarządzania systemem serwerowym, 15 - ZSTiO - materiały szkoleniowe z administracji i zarządzania systemem serwerowym. j) Część X - Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń fotokopiujących (wielofunkcyjnych) dla Starostwa Powiatowego w Jarosławiu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
48000000-8 |
80533000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
dla części I, II i X zamówienia 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje w szczególności możliwość zmiany Umowy w przypadku: 1) wycofania z sieci dystrybucji lub z innego powodu niedostępności oferowanego modelu Sprzętu/oprogramowania i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie innego modelu Sprzętu/oprogramowania pod warunkiem, że spełnia on/ono wszystkie parametry określone przez Zamawiającego, a Zamawiający wyraził na piśmie zgodę na dokonanie takiej zmiany i zmiana ta nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego; 2) określonym w pkt 1 Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy o 14 dni. 2. W przypadkach opisanych w ust. 1 pkt 1 Wykonawca, przed dostawą jest zobowiązany złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające brak możliwości dostarczenia Sprzętu/oprogramowania określonego w Umowie oraz wskazać modeli typ proponowanego nowego Sprzętu/oprogramowania wraz z zapewnieniem o spełnianiu parametrów określonych przez Zamawiającego. dla części III, V, VI i VII zamówienia 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje w szczególności możliwość zmiany Umowy w przypadku: 1) wycofania z sieci dystrybucji lub z innego powodu niedostępności oferowanego oprogramowania i niemożliwości dostarczenia go zamawiającemu, w takim przypadku zamawiający dopuszcza dostarczenie innego oprogramowania pod warunkiem, że spełnia on/ono wszystkie parametry określone przez zamawiającego , a zamawiający wyraził na piśmie zgodę na dokonanie takiej zmiany i zmiana ta nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów po stronie zamawiającego; 2) określonym w pkt 1 zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy o 14 dni. 2. W przypadkach opisanych w ust. 1 pkt 1 wykonawca, przed dostawą jest zobowiązany złożyć zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające brak możliwości dostarczenia oprogramowania określonego w Umowie oraz wskazać modeli typ proponowanego nowego oprogramowania wraz z zapewnieniem o spełnianiu parametrów określonych przez zamawiającego. dla części IV, VIII i IX zamówienia 1. Strony przewidują następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w szczególności w sytuacjach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów administracji publicznej, 3) zmiany okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 2. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji przedmiotu umowy po pisemnym uzgodnieniu nowego terminu z Zamawiającym. 4. Zmiany, o których mowa ust. 3 w niniejszym paragrafie stają się skuteczna z chwilą pisemnego uzgodnienia, bez konieczności zmiany niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 32322000-6, 30213000-5, 30213100-6, 30231300-0, 30232150-0, 48000000-8, 45314000-1, 48770000-6, 72268000-1, 45314320-0, 45421153-1, 72611000-6, 50300000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa oprogramowania |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 48000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa oprogramowania i szkolenie z obsługi i użytkowania zakupionego programu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 48900000-7, 48000000-8, 80533100-0, 80533200-1, 80533000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania dostawy oprogramowania | 20,00 |
Termin przeprowadzenia szkolenia | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy oprogramowania 21 dni Termin przeprowadzenia szkolenia 90 dni
Część nr: | 4 | Nazwa: | Szkolenie - 3 - ZSEiO - szkolenie doskonalące nauczycieli w związku z nauczanym zawodem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80533100-0, 80533200-1, 80533000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin przeprowadzenia szkolenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Dostawa oprogramowania i szkolenie z obsługi i użytkowania zakupionego programu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 48000000-8, 80533100-0, 80533200-1, 80533000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania dostawy oprogramowania | 20,00 |
Termin przeprowadzenia szkolenia | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy 21 dni Termin przeprowadzenia szkolenia 90 dni
Część nr: | 6 | Nazwa: | 242 - ZSLiT - zakup programu komputerowego do obróbki zdjęć; 42 - ZSLiT - kurs obsługi zakupionego programu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 48000000-8, 80533100-0, 80533200-1, 80533000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania dostawy oprogramowania | 20,00 |
Termin przeprowadzenia szkolenia | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy oprogramowania 21 dni Termin przeprowadzenia szkolenia 90 dni
Część nr: | 7 | Nazwa: | 243 - ZSLiT - zakup programu do modelowania 3D; 43 - ZSLiT - kurs obsługi programu do modelowania 3D |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 48000000-8, 80533100-0, 80533200-1, 80533000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania dostawy oprogramowania | 20,00 |
Termin przeprowadzenia szkolenia | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy oprogramowania 21 dni Termin przeprowadzenia szkolenia 90 dni
Część nr: | 8 | Nazwa: | 5 ZSLiT - kurs obsługi programu Adobe ILLUSTRATOR (program Adobe ILLUSTRATOR w zasobach ZSLiT) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80533100-0, 80533200-1, 80533000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin przeprowadzenia szkolenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | 13 - ZSTiO kurs z zakresu zarządzania systemem serwerowym; 14 - ZSTiO - certyfikowany egzamin z administracji i zarządzania systemem serwerowym, 15 - ZSTiO - materiały szkoleniowe z administracji i zarządzania systemem serwerowym |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80533100-0, 80533200-1, 80533000-9, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin przeprowadzenia szkolenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń fotokopiujących (wielofunkcyjnych) dla Starostwa Powiatowego w Jarosławiu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5, 30213200-7, 30231300-0, 30216110-0, 30237280-5, 30121000-3, 48000000-8, 48770000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Zakup i dostawa dwóch SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SUV dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jarosławiu
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji wraz z niezbędną instalacją w Budynku nr 8
- "Sporządzenie planu ogólnego Miasta Jarosławia".
- Przebudowa pomieszczeń COM w Jarosławiu z przeznaczeniem na pracownię TK i pracownię endoskopii pn Poprawa jakości usług med. COM w Jarosławiu... dotacja celowa nrDOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318
- Wykonanie dostawa i montaż mebli, dostawa krzeseł, foteli, taboretów dla potrzeb wyposażenia laboratorium analitycznego - z podziałem na części
- Przeprowadzenie audytów zgodności serwisów internetowych Zamawiającego z przepisami ustawy z dnia 4 IV 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie bezpieczeństwem teleinformatycznym.
- Zakup i dostawa oprogramowania do backupu Microsoft 365 dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Tyczyn"
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.