eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławBadanie ewaluacyjneOcena szczegółowych kryteriów wyboru projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki stosowanych w województwie dolnośląskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-05

Wrocław: Badanie ewaluacyjne: Ocena szczegółowych kryteriów wyboru projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki stosowanych w województwie dolnośląskim
Numer ogłoszenia: 60736 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425888 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, faks 071 7769141, 7769702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie ewaluacyjne: Ocena szczegółowych kryteriów wyboru projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki stosowanych w województwie dolnośląskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ewaluacyjnego (ewaluacja on-going), w ramach którego ocenione zostaną szczegółowe kryteria wyboru projektów w ramach PO KL stosowane w województwie dolnośląskim. Program Operacyjny Kapitał Ludzki (PO KL) jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków krajowych i koncentruje wsparcie w następujących obszarach: zatrudnienie, edukacja, integracja społeczna, rozwój potencjału adaptacyjnego pracowników oraz przedsiębiorstw, a także zagadnienia związane z budową sprawnej i skutecznej administracji publicznej oraz wdrażaniem zasady dobrego rządzenia. Celem głównym Programu jest: wzrost poziomu zatrudnienia i spójności społecznej, a do osiągnięcia tego celu przyczynia się realizacja sześciu celów strategicznych, do których należą: 1. Podniesienie poziomu aktywności zawodowej oraz zdolności do zatrudnienia osób bezrobotnych i biernych zawodowo; 2. Zmniejszenie obszarów wykluczenia społecznego; 3. Poprawa zdolności adaptacyjnych pracowników i przedsiębiorstw do zmian zachodzących w gospodarce; 4. Upowszechnienie edukacji społeczeństwa na każdym etapie kształcenia przy równoczesnym zwiększeniu jakości usług edukacyjnych i ich silniejszym powiązaniu z potrzebami gospodarki opartej na wiedzy; 5. Zwiększenie potencjału administracji publicznej w zakresie opracowywania polityk i świadczenia usług wysokiej jakości oraz wzmocnienie mechanizmów partnerstwa; 6. Wzrost spójności terytorialnej. Program składa się z 10 Priorytetów, realizowanych zarówno na poziomie centralnym jak i regionalnym. W ramach komponentu regionalnego realizowane są następujące Priorytety: 1. VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich; 2. VII - Promocja integracji społecznej; 3. VIII - Regionalne kadry gospodarki; 4. IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Szczegółowe cele wsparcia w ramach komponentu regionalnego określa dokument Szczegółowy Opis Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Doprecyzowanie zapisów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Szczegółowego Opisu Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 stanowią Plany działania. Są to dokumenty opracowywane przez Instytucje Pośredniczące odrębnie dla każdego z Priorytetów komponentu regionalnego PO KL w celu przedstawienia jej założeń w danym roku co do preferowanych form wsparcia (typów projektów), podziału środków finansowych na wybrane typy projektów oraz szczegółowych kryteriów wyboru projektów, które będą stosowane w roku obowiązywania Planu działania. Preferowanie pewnych form wsparcia lub grup docelowych wynika z aktualnej sytuacji społeczno-gospodarczej i potrzeb danego województwa. Instrumentami umożliwiającymi elastyczne reagowanie na te potrzeby są możliwości: proponowania kryteriów dostępu i strategicznych oraz dokonania przez IP w ramach komponentu regionalnego przesunięć 30% środków finansowych pomiędzy Działaniami w ramach danego Priorytetu. Szczegółowe kryteria dostępu są obowiązkowe dla wszystkich wnioskodawców i podlegają weryfikacji podczas oceny formalnej wniosku. Projekty, które nie spełniają kryteriów dostępu, są odrzucane. Szczegółowe kryteria strategiczne dotyczą preferowania pewnych typów projektów, co w praktyce oznacza przyznanie spełniającym je wnioskom premii punktowej w trakcie oceny merytorycznej. Spełnienie kryteriów strategicznych nie jest obowiązkowe. Niespełnienie kryteriów strategicznych nie wyklucza uzyskania maksymalnej liczby punktów za spełnienie ogólnych kryteriów merytorycznych. Instytucja Pośrednicząca określa w Planie działania wagi punktowe przypisane każdemu kryterium strategicznemu. Na podstawie analizy Planów działania na lata 2007-2008 i na rok 2009 zidentyfikowano następujące szczegółowe kryteria wyboru projektów (kryteria dostępu i kryteria strategiczne) w województwie dolnośląskim, które miały mieć znaczący największy wpływ na kierunkowanie wsparcia PO KL zgodnie z potrzebami regionalnymi. Wykaz kryteriów szczegółowych wybranych przez Zamawiającego do objęcia badaniem stanowi Wykaz kryteriów szczegółowych wybranych przez Zamawiającego do objęcia badaniem (stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający zaznacza, iż wykazana lista szczegółowych kryteriów wyboru projektów nie jest zamknięta. Wykonawca w oparciu o wstępną analizę badanego obszaru, swoją wiedzę i doświadczenie badawcze może zaproponować dodatkowe kryteria wyboru projektów, które uzna za konieczne do zbadania w kontekście realizacji celów PO KL i znaczenia dla rozwoju regionu. Cel badania Głównym celem badania będzie ustalenie, czy stosowane dotychczas w województwie dolnośląskim wybrane kryteria dostępu oraz kryteria strategiczne w ramach PO KL są skuteczne i trafne w kontekście realizacji celów wyznaczonych dla województwa dolnośląskiego w ramach PO KL. W celu pełnego spojrzenia na skuteczność i trafność przyjętych kryteriów dla rozwoju województwa dolnośląskiego, potrzebne jest spojrzenie na badany obszar zarówno przez pryzmat planowanych do osiągnięcia celów, jak i z punktu widzenia projektodawców. Analiza stosowanych dotychczas kryteriów dostępu i kryteriów strategicznych zostanie dokonana pod kątem określenia ich trafności i wpływu na realne potrzeby regionu, a także ich znaczenia dla rozwiązania istniejącego w regionie problemu, który był powodem wprowadzenia kryterium. Ponadto wyniki badania pozwolą na uzyskanie wiedzy w zakresie możliwości spełnienia określonych kryteriów wyboru projektów przez projektodawców składających wnioski o dofinansowanie w województwie dolnośląskim. Cele szczegółowe, które przyczynią się do osiągnięcia celu głównego to: 1. Określenie, w jakim stopniu kryteria szczegółowe podlegające badaniu przyczyniają się do skutecznej realizacji PO KL na Dolnym Śląsku. 2. Określenie, na ile przyjęte kryteria szczegółowe odpowiadają na zidentyfikowane potrzeby grup docelowych PO KL. 3. Określenie, czy przyjęte kryteria szczegółowe tworzą spójną koncepcję rozwoju zasobów ludzkich (w skali komponentu regionalnego-Priorytetu-Działania), tj. w jakim stopniu zastosowanie przyjętych kryteriów odpowiada spójności wparcia PO KL w regionie i czy przyjęte kryteria wzajemnie się nie osłabiają. 4. Wskazanie innych lub dodatkowych kryteriów szczegółowych, które przyczyniłyby się do realizacji celów PO KL na Dolnym Śląsku. 5. Uzyskanie wiedzy na temat tego, czy potencjał beneficjentów pozwala na spełnienie kryteriów szczegółowych określonych w Planach działania. 6. Uzyskanie opinii beneficjentów na temat celowości i przydatności przyjętych kryteriów szczegółowych. 7. Identyfikacja potrzeb beneficjentów dotyczących działań edukacyjno-informacyjnych w zakresie przyjętych w ramach danego Działania-Poddziałania kryteriów szczegółowych. Pytania badawcze Oczekuje się, iż na podstawie danych zebranych podczas realizacji badania Wykonawca odpowie na następujące pytania badawcze: 1. W jakim stopniu stosowane dotychczas szczegółowe kryteria wyboru projektów (kryteria dostępu i kryteria strategiczne) odpowiadają zidentyfikowanym potrzebom województwa dolnośląskiego w zakresie rozwoju zasobów ludzkich? 2. Które z kryteriów szczegółowych poddanych badaniu należy lub można utrzymać, a które nie powinny być stosowane w przyszłości i dlaczego? 3. Czy zastosowane kryteria przyczyniają się do osiągania celów PO KL stawianych województwu? 4. Czy kryteria zastosowane w ramach komponentu regionalnego-poszczególnych Priorytetów-Działań tworzą spójną koncepcję rozwoju zasobów ludzkich regionu czy też ich wzajemne działanie się znosi? Które z zastosowanych kryteriów najlepiej się uzupełniają, czy są kryteria, które wzajemnie się osłabiają? 5. Na ile spełnienie kryteriów strategicznych wynika z rzeczywistych potrzeb grup docelowych objętych projektem, a na ile jest to postrzegane przez beneficjentów jako konieczny wymóg dla uzyskania dofinansowania? 6. Czy beneficjenci mają potencjał, pozwalający na spełnienie zastosowanych kryteriów szczegółowych? 7. Czy kryteria sformułowane są w sposób zrozumiały i jednoznaczny, czy nie ma problemów z ich interpretacją? Jeśli są problemy, to na czym polegają? Jak inaczej można sformułować kryteria? 8. Zastosowanie jakich - innych niż przyjęte przez IP lub dodatkowych - kryteriów szczegółowych mogłoby skuteczniej wpłynąć na realizację celów PO KL w województwie dolnośląskim? 9. Jakie są rekomendacje wykonawcy badania w zakresie kryteriów wyboru projektów na kolejne lata realizacji PO KL w województwie dolnośląskim? Badanie musi dostarczyć wyczerpujących i wiarygodnych odpowiedzi na ww. pytania badawcze. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że nie jest to lista zamknięta. Oczekuje się, iż Wykonawca w oparciu o swą wiedzę i doświadczenie badawcze zaproponuje w ofercie (wraz z uzasadnieniem) - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ pn. Założenia metodologiczne oferowanego badania wraz z uzasadnieniem - dodatkowe pytania badawcze. Propozycja Wykonawcy w zakresie dodatkowych pytań badawczych spójnych z celami badania sformułowanymi przez Zamawiającego w SIWZ, poparta uzasadnieniem celowości ich zastosowania w kontekście specyfiki badania, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Ponadto, oprócz odpowiedzi na ww. pytania badawcze oraz przedstawienia głównych wniosków i rekomendacji z badania, oczekuje się, iż Wykonawca w raporcie końcowym przedstawi rekomendacje do każdego kryterium szczegółowego poddanego badaniu wraz ze wskazaniem źródła ustalenia rekomendacji (kto rekomendował taki sposób postępowania?). Rekomendacje dla poszczególnych kryteriów powinny zostać przedstawione w tabeli, zgodnie ze wzorem stanowiącym Wykaz kryteriów szczegółowych wybranych przez Zamawiającego do objęcia badaniem (stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ). Kryteria W badaniu Wykonawca uwzględni następujące kryteria ewaluacyjne: -Skuteczność rozumianą jako stopień przyczyniania się kryteriów szczegółowych objętych badaniem do osiągnięcia celów określonych w PO KL i ich wpływu na rozwój regionu, -Trafność rozumianą jako stopień, w jakim kryteria szczegółowe objęte badaniem odpowiadają zidentyfikowanym potrzebom regionu w zakresie rozwoju zasobów ludzkich, -Spójność rozumianą jako wewnętrzna komplementarność zastosowanych kryteriów szczegółowych oraz ich zgodność z dokumentami strategicznymi dla rozwoju zasobów ludzkich. Metodologia i zakres badania Wymagany przez Zamawiającego minimalny zakres zastosowanych w badaniu narzędzi badawczych to: 1. Analiza danych zastanych, obejmująca co najmniej następujące dokumenty: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Szczegółowy Opis Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, System Realizacji PO KL, dokumenty wewnętrzne dostarczone przez Zamawiającego dot. wniosków o dofinansowanie projektów składanych w ramach komponentu regionalnego PO KL w województwie dolnośląskim, Plany działania na lata 2007-2008 oraz na rok 2009 dla wszystkich Priorytetów komponentu regionalnego PO KL, Dokumentacje konkursowe dla konkursów ogłaszanych w latach 2007-2009 w województwie dolnośląskim, Sprawozdania z realizacji Działań i Priorytetów w ramach PO KL, dane statystyczne zawarte w Banku Danych Regionalnych, Roczniki Statystyczne GUS oraz publikacje z zakresu rozwoju zasobów ludzkich w województwie dolnośląskim tj.: Strategię Rozwoju Województwa Dolnośląskiego do 2020 roku, Dolnośląską Strategię Integracji Społecznej na lata 2005-2013, Dolnośląską Strategię Innowacji, Regionalne Plany Działań na Rzecz Zatrudnienia z lat 2006-2009; analizy, ekspertyzy, opracowania dotyczące sytuacji społeczno-gospodarczej na Dolnym Śląsku, w tym sytuacji na regionalnym rynku pracy; 2. Panel ekspertów lub indywidualne wywiady pogłębione (IDI) lub wywiady grupowe z udziałem ekspertów zajmujących się tematyką rozwoju zasobów ludzkich w województwie dolnośląskim, których opinie mogą mieć znaczenie dla rezultatów badania. Opinie ekspertów, zebrane za pomocą wskazanych przez Zamawiającego narzędzi badawczych powinny posłużyć, co najmniej, do sporządzenia założeń do Indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI) oraz badania CATI. Na potrzeby niniejszego badania, pod pojęciem eksperta rozumie się osobę, która posiada specjalistyczną wiedzę w zakresie rozwoju zasobów ludzkich, popartą doświadczeniem zawodowym w tej dziedzinie. Preferuje się wybór eksperta spośród pracowników naukowych, zajmujących się tematyką rozwoju zasobów ludzkich i/lub niezależnych ekspertów - trenerów w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich i/lub innych osób specjalizujących się w problematyce rynku pracy, integracji społecznej, problemów rozwoju społecznego. 3. Indywidualne wywiady pogłębione (IDI) z 10 projektodawcami, które posłużą do sformułowania pytań zastosowanych następnie w badaniu CATI. 4. Badanie CATI przeprowadzone na reprezentatywnej próbie projektodawców, którzy w latach 2007-2009 składali wnioski w odpowiedzi na konkursy ogłoszone w ramach PO KL w województwie dolnośląskim; 5. Wywiad grupowy (fokus) z kierownictwem i pracownikami IP i IP2 zaangażowanymi w opracowanie Planów działania oraz w ocenę i nadzór nad realizacją projektów. Podana powyżej lista narzędzi badawczych nie jest zamknięta. Oczekuje się, iż Wykonawca w oparciu o swą wiedzę i doświadczenie badawcze zaproponuje w ofercie (wraz z uzasadnieniem) - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ pn. Założenia metodologiczne oferowanego badania wraz z uzasadnieniem - dodatkowe metody, techniki i narzędzia badawcze umożliwiające uzyskanie informacji na pytania badawcze określone przez Zamawiającego oraz dodatkowe pytania badawcze określone przez Wykonawcę, z uwzględnieniem celów badania. Propozycja Wykonawcy w zakresie dodatkowych metod i-lub technik i-lub narzędzi badawczych wykraczających poza wymogi minimalne określone w SIWZ, popartych uzasadnieniem celowości ich zastosowania w kontekście sformułowanych celów badania i pytań badawczych, stanowi jedno z kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. Ponadto Wykonawca powinien przedstawić wstępne listy pytań, które będą podstawą sporządzenia narzędzi badawczych z zakresu badań ilościowych. Wstępne listy pytań, które będą podstawą sporządzenia narzędzi badawczych z zakresu badań ilościowych stanowią jedno z kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. Wykonawca w ofercie -wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ pn. Założenia metodologiczne oferowanego badania wraz z uzasadnieniem - musi przedstawić metodologię realizacji zamówienia, zawierającą metodę doboru próby dla poszczególnych metod, technik, narzędzi badawczych zaplanowanych do wykorzystania w badaniu. Zaproponowana przez Wykonawcę metoda doboru próby musi zagwarantować osiągnięcie celów badania przy zastosowanych metodach, technikach, narzędziach badawczych. Zamawiający dostarczy Wykonawcy badania bazę danych projektodawców, którzy w latach 2007 - 2009 złożyli wnioski o dofinansowanie projektów w ramach komponentu regionalnego PO KL w województwie dolnośląskim. Przedstawiona przez Wykonawcę metodologia realizacji zamówienia musi w szczególności zawierać następujące elementy: -Koncepcję badania zawierającą m.in. cel badania, przedmiot i zakres badania, kryteria badawcze oraz pytania badawcze, opis sposobu realizacji badania; -Opis metodologii badania, zawierający m.in.: źródła danych i proponowane metody, techniki, narzędzia badawcze, metody i techniki zbierania danych, dobór próby badawczej i jej wielkość, z uwzględnieniem informacji na temat ekspertów, którzy wezmą udział w badaniu -Opis sposobu organizacji badania, zawierający m.in. harmonogram realizacji badania ewaluacyjnego opisujący poszczególne etapy prowadzenia oceny, plan pracy wynikający z przyjętej metodologii; terminy określone przez Zamawiającego, podział obowiązków pomiędzy członków zespołu badawczego w odniesieniu do obszarów badawczych; -Opis sposobu przedstawienia wyników badania, zawierający m.in. informacje dot. prezentacji raportu metodologicznego i raportu końcowego, sposobu prezentacji danych, wniosków i rekomendacji. Badanie będzie obejmować swoim zakresem: -obszar województwa dolnośląskiego, -okres od 22 czerwca 2007 roku do momentu rozpoczęcia badania, -szczegółowe kryteria wyboru projektów wskazane w pkt II. Oczekiwania wobec Wykonawcy Od Wykonawcy oczekuje się sprawnej i terminowej realizacji badania oraz współpracy z Zamawiającym, w tym: -opracowania metodologii badania i jej uzasadnienia; -opracowania harmonogramu badania; -przygotowania narzędzi badawczych oraz materiałów do badania; -przygotowania i skonsultowania z Zamawiającym raportu metodologicznego zawierającego co najmniej: identyfikację obszaru badawczego, opis zastosowanych narzędzi badawczych oraz opis sposobu prezentacji zebranych danych; -realizacji badania; -pozostawania w stałym kontakcie z Zamawiającym (spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mail, wyznaczenie osoby do kontaktów roboczych); -informowania o stanie prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych dla realizacji badania (na bieżąco); -przekazania Zamawiającemu ostatecznej wersji raportu końcowego z badania w terminie do 11 tygodni od dnia podpisania umowy; -przedstawienia dwukrotnie raportu końcowego w formie prezentacji multimedialnej w okresie 6 miesięcy po zrealizowaniu badania w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia na prośbę Wykonawcy, o ile będzie to możliwe, dokumentów i informacji wewnętrznych związanych z realizacją działań objętych badaniem. Format i struktura raportu końcowego oraz raportu metodologicznego W trakcie badania Wykonawca przygotuje raport metodologiczny, który musi zawierać: koncepcję badania, opis sposobu przedstawienia wyników badania, opis sposobu organizacji badania oraz opis metodologii i projekt zaproponowanych narzędzi badawczych, przy czym nie musi on zawierać ostatecznych wersji narzędzi badawczych, jeżeli będzie to uzasadnione metodologią i harmonogramem badania. Jednocześnie raport metodologiczny musi wskazywać na zakres odpowiedzialności poszczególnych osób zespołu badawczego w stosunku do proponowanego planu pracy. Ponadto Wykonawca przygotuje raport końcowy z przeprowadzonego badania, który będzie liczył nie mniej niż 60 stron A4 i nie więcej niż 150 stron (tekst główny raportu z wyłączeniem streszczenia i załączników) oraz składać się będzie z: -spisu treści; -streszczenia; -wprowadzenia (opis przedmiotu, głównych celów i założeń badania); -opisu wyników badania (wraz z ich analizą i interpretacją); -głównych wniosków i rekomendacji (zredagowanych tak, aby do każdego wniosku przypisane były odpowiednie rekomendacje): Wyniki badania powinny być przedstawiane w formie tabeli, w której zamieszczone będą główne problemy i opis działań, które pozwoliłyby na rozwiązanie tych problemów. Rekomendacje powinny zawierać opis pożądanego stanu oraz propozycję (propozycje) sposobu(ów) osiągnięcia tego stanu. Zatem - powinny odpowiadać na następujące pytania: - Jaka zmiana powinna zostać dokonana? - Co należy zrobić, by osiągnąć pożądany stan? Co należy zrobić, by przeprowadzić pożądaną zmianę? Warto rozszerzyć wachlarz prezentowania wyników badania, stosując zróżnicowane formy dla różnych grup odbiorców. Wykonawca może zamieścić również w ramach raportu końcowego propozycje tematów przyszłych ewaluacji wraz z uzasadnieniem. -rekomendacji dla wszystkich kryteriów szczegółowych poddanych badaniu, wraz ze wskazaniem źródła pozyskania rekomendacji, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ pn. Wykaz kryteriów szczegółowych wybranych przez Zamawiającego do objęcia badaniem -załączników, w których zostaną opisane narzędzia badawcze zastosowane w badaniu. Ponadto Wykonawca przygotuje w osobnym dokumencie streszczenie raportu końcowego (maksymalnie 10 stron A4) z w wersji polskiej i angielskiej. Raport końcowy, raport metodologiczny oraz pełny zbiór danych dotyczących badań należy przekazywać w formie elektronicznej na nośniku CD-R i pocztą elektroniczną na adres sekretariat.efs@umwd.pl (w plikach .doc i/lub .xls) oraz w formie oprawionego wydruku w 3 egzemplarzach uwzględniając wytyczne w zakresie oznaczania publikacji finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Pomocy Technicznej realizowany w ramach programu Operacyjnego kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Województwa Dolnośląskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku sp. z o.o., Ul. Grunwaldzka 5, 99-300 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78000 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65514

  • Oferta z najniższą ceną: 65514 / Oferta z najwyższą ceną: 95038

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.