eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówRęczne sortowanie odpadów komunalnych na terenie Regionalnej Stacji Segregacji Odpadów Komunalnych w Tarnowie (nr ref. 3/ZP/2016).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-31

Tarnów: Ręczne sortowanie odpadów komunalnych na terenie Regionalnej Stacji Segregacji Odpadów Komunalnych w Tarnowie (nr ref. 3/ZP/2016).
Numer ogłoszenia: 60739 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35485 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul. Okrężna 11, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6219373, faks 014 6219373.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ręczne sortowanie odpadów komunalnych na terenie Regionalnej Stacji Segregacji Odpadów Komunalnych w Tarnowie (nr ref. 3/ZP/2016)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ręcznego sortowania odpadów w instalacji Regionalnej Stacji Segregacji Odpadów Komunalnych przy ul. Cmentarnej w Tarnowie, w tym: wstępne ręczne sortowanie odpadów bezpośrednio po rozładunku pojazdów (m. in. segregacja tektury, szkła), rozcinanie i opróżnianie worków z odpadami mające na celu usprawnienie dalszego procesu segregacji, a także prace związane z utrzymaniem czystości i porządku na stanowisku pracy, na terenie zakładu i w jego otoczeniu. Kluczowa usługa ręcznego sortowania odpadów polega na wybieraniu na linii sortowniczej asortymentu takiego jak: opakowania z tworzyw sztucznych, folia, makulatura, szkło, metal i innych materiałów wskazanych przez Zamawiającego. Ilość osób świadczących usługi - 18. Zamawiający dopuszcza pracę osób niepełnosprawnych. W takim przypadku Wykonawca przy doborze osób musi wziąć pod uwagę fizyczne przeszkody typu schody, podesty, itp., dlatego też zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej. Wykonawca musi zapewnić sprawność motoryczną oddelegowanych pracowników (w tym osób niepełnosprawnych), umożliwiającą sprawne oddzielanie poszczególnych surowców uwzględniając rodzaje, typy i kolory. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania powierzonych obowiązków z najwyższym profesjonalizmem oraz należytą starannością, mając na względzie optymalne zapewnienie ochrony interesów Zamawiającego. Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku w systemie trzyzmianowym (zmiany po 8 godzin w obsadzie po 6 osób: I zmiana w godz. 7:00-15:00, II zmiana w godz. 15:00-23:00, III zmiana w godz. 23:00-7:00) oraz w soboty w godzinach 7.00 do 15:00 (jedna zmiana - 6 osób). Łączna maksymalna ilość roboczogodzin pracy wyniesie 38.736 z czego 2.448 roboczogodzin przypadnie na soboty. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wielkości zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości odpadów segregowanych na linii, bez ponoszenia konsekwencji finansowych. O ewentualnym zamiarze rezygnacji z części zamówienia Zamawiający poinformuje z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający określa minimalną wydajność dzienną dotyczącą jednej zmiany roboczej (tj. 8 godzin) w przeliczeniu na jednego sortowacza na poziomie 0,8 Mg materiału pochodzącego z selektywnej zbiórki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polska Sieć Handlowa NASZ SKLEP S.A., ul.Jana Pawła II 80/5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 750000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 785859,36

  • Oferta z najniższą ceną: 785859,36 / Oferta z najwyższą ceną: 854625,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.