To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 60770 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Brusy: "Dostawa wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. "Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych"" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pn. "Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych"" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 28386-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31678-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty w Brusach, krajowy numer identyfikacyjny
111326100000, ul.
ul. Armii Krajowej
1,
89632
Brusy, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
523 952 920, faks
523 952 930, e-mail
gzo@brusy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. "Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych"" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Nr GZO.261.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. "Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych"" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Część I Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem 1) 81 komputerów przenośnych 2) 2 komputerów przenośnych do biura projektu Część II Urządzenia multimedialne 1) 5 tablic multimedialnych 2) 3 tablic interaktywnych 3) rzutnika multimedialnego Część III Sprzęt i oprogramowanie dydaktyczne 1) 5 szt. plansz interaktywnych 2) oprogramowania 3) 2 zestawów do układania figur płaskich 4) zestawu brył przestrzennych 5) zestawu przyborów geometrycznych tablicowych - magnetyczny 6) przyborów geometrycznych dla uczniów 7) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła matematycznego 8) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła j. angielskiego 9) zestawu wag laboratoryjnych z odważnikami 10) globusa 11) zestawu map 12) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła młodego programisty 13) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła mały obserwator przyrody 14) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła lingwistycznego 15) zestawu ebooków do zajęć wyrównawczych z matematyki 16) oprogramowania multimedialnego do j. angielskiego 17) oprogramowania multimedialnego do przedmiotów matematyczno - przyrodniczych 18) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła lingwistycznego z j. angielskiego 19) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła matematyka czas na tik-a 20) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła przyrodniczego 21) zestawu ebooków do zajęć wyrównawczych w ramach koła lingwistycznego z j. angielskiego 22) zestawu ebooków do zajęć wyrównawczych w ramach koła matematycznego 23) zestawu ebooków do zajęć wyrównawczych w ramach koła przyrodniczego 24) 5 szt. plansz interaktywnych 25) zestawu brył przestrzennych 26) zestawu przyborów geometrycznych tablicowych - magnetyczny 27) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła matematycznego 28) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła j. angielskiego 29) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła matematyczno informatycznego 30) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła językowego 31) programów komputerowych 32) programów multimedialnych(licencje na minimum 10 stanowisk) 33) zestawu słuchawek z mikrofonem 34) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła matematyka da się lubić 35) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła angielski nie musi być nudny 36) zestawu ebooków do zajęć wyrównawczych w ramach zajęć rozwijających z j. angielskiego 37) zestawu ebooków do zajęć wyrównawczych w ramach zajęć rozwijających z matematyki z informatyką 38) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła j. angielskiego 39) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła przyrodniczego 40) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła informatycznego 41) zestawu ebooków do zajęć wyrównawczych w ramach matematyki 42) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła j. niemieckiego 43) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła j. angielskiego 44) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła informatycznego 45) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła przedsiębiorczości 46) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła chemicznego 47) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła fizycznego 48) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła matematycznego 49) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć czytam i piszę! J. angielski na poziomie zaawansowanym 50) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć let´s talk! konwersacje w j. angielskim na poziomie zaawansowanym 51) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć 4skils! J. angielski 4 zdolności językowe na poziomie zaawansowanym 52) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć niemiecki na poziomie zaawansowanym 53) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć koło przedsiębiorczości 54) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć koło informatyczne 55) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć czytam i piszę! J. angielski na poziomie podstawowym 56) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć let´s talk! konwersacje w j. angielskim na poziomie podstawowym 57) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć 4skils! J. angielski 4 zdolności językowe na poziomie podstawowym 58) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć niemiecki na poziomie podstawowym UWAGA: Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do 10 szkół z terenu gminy Brusy tj.: 1) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Brusach 2) Szkoła Podstawowa im. bł.ks Józefa Jankowskiego w Czyczkowach 3) Szkoła Podstawowa im. ks Kanonika Bolesława Śledzia w Kosobudach 4) Szkoła Podstawowa im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Leśnie 5) Szkoła Podstawowa w Męcikale 6) Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach 7) Szkoła Podstawowa w Zalesiu 8) Szkoła Podstawowa w Lubni 9) Gimnazjum w Lubni 10) Gimnazjum w Brusach 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ 4. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia odrębnych faktur na poszczególne części oraz dodatkowo w ramach części pierwszej odrębne faktury na: 1) Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem obejmujący 81 komputerów przenośnych, 2) Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem obejmujący 2 komputery przenośne do biura projektu. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Ponadto musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 6. Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia tj. dostarczeniem, rozładunkiem, ubezpieczeniem transportu do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
48900000-7
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6,
32322000-6,
48190000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT202601.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 169948,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Urządzenia multimedialne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27642.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34034,03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Sprzęt i oprogramowanie dydaktyczne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34475.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49300,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BRUSY
więcej: przetargi BRUSY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.