eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnówwykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-11-16

POZYCJA 60770

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Tarnów: wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Karpacka Spółka Gazownictwa sp. z o.o. w Tarnowie, do kontaktów: Grzegorz Padło, ul. Wita Stwosza 7, 33-100 Tarnów, tel. 014 6323100, fax 014 6323111, e-mail: ksg@ksg.pl, www.ksg.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Karpacka Spółka Gazownictwa sp. z o.o. w Tarnowie, Grzegorz Padło, ul. Wita Stwosza 7, sekretariat Prezesa KSG sp. z o.o. pok. 202 (II piętro), 33-100 Tarnów, tel. 014 6323100, fax 014 6323111.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 07. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę kompleksowego przedsięwzięcia polegającego na: wykonaniu projektu, budowie, dostawie i wdrożeniu w KSG informatycznego Systemu Zarządzania Infrastrukturą (zwanego dalej Systemem) składającego się z: a) systemu zarządzania zasobami przestrzennymi (zwanego dalej Aplikacją), b) platformy bazodanowej, c) platformy sprzętowo-systemowej oraz wprowadzeniu do Systemu danych o Majątku technicznym Zamawiającego i powiązanych z tym majątkiem danych kartograficznych (mapy oraz. obiekty typu: działki, budynki, punkty adresowe, itp.). 2. Przedsięwzięcie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: A. Opracowanie Projektu Technicznego, zawierającego opis metod wdrożeniu i wprowadzenia danych oraz projekt Systemu z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego wynikających z jego organizacji wewnętrznej, specyfiki prowadzonej działalności oraz oczekiwanych efektów biznesowych przedsięwzięcia, B. Usługi zarządzania i organizacji prac świadczone przez Wykonawcę przy współpracy z Zamawiającym zgodnie z Projektem Technicznym, zapewniające wysoką jakość i wiarygodność danych wprowadzanych do Systemu. C. Dostawę Systemu wraz z usługą uruchomienia zgodnie z Projektem Technicznym. D. Dostosowanie Aplikacji do wymagań Zamawiającego, zgodnie z Projektem Technicznym wraz z, implementacją interfejsów do innych systemów informatycznych KSG. E. Szkolenia dla użytkowników i administratorów Systemu, zgodnie z Projektem Technicznym. F. Pozyskanie i wprowadzenie danych kartograficznych do Systemu zgodnie z Projektem Technicznym oraz migrację danych kartograficznych z obecnie użytkowanych w KSG geograficznych systemów informatycznych (GIS). G. Wprowadzenie danych o Majątku technicznym KSG do systemu zgodnie z Projektem Technicznym na podstawie dokumentacji technicznej, danych i informacji udostępnionych przez zamawiającego oraz migrację danych o Majątku technicznym z obecnie użytkowanych w KSG systemów informatycznych. H. Serwis Systemu zgodnie z Projektem Technicznym wraz z udzieleniem gwarancji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren działania Karpackiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. w Tarnowie lub inne lokalizacje wskazane przez zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 80.42.33.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Tak. - technicznie niemożliwe jest należyte ustalenie, czy produkt zgodny jest za specyfikacjami europejskimi. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia zgodny z opisem zamówienia w sekcji II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w kwocie 500 000,00 zł którego wniesienie wymagane jest przed upływem terminu składania ofert. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający przewiduje płatności za częściowo wykonane dostawy lub usługi w miarę postępu prac na podstawie protokołów odbioru. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość występowania wykonawców w formie Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 ze zmianami) zwanej dalej "Ustawą" oraz: A.1. Zatrudniają minimum 40 pracowników o kwalifikacjach informatycznych, w tym minimum 10 posiadających doświadczenie w realizacji zamówień o zbliżonym zakresie i charakterze. Przez pracowników o kwalifikacjach informatycznych należy rozumieć pracowników zatrudnionych na stanowiskach programistów lub konsultantów oprogramowania A.2. W okresie ostatnich pięciu lat wykonali, bądź aktualnie wykonują, przynajmniej 2 zamówienia, o podobnym charakterze i skali w przedsiębiorstwach infrastrukturalnych (energetyka, telekomunikacja, przedsiębiorstwa zaopatrujące w wodę, gaz, energię cieplną). Przez zamówienia o podobnym charakterze i skali należy rozumieć przedsięwzięcia realizowane na terenie Polski obejmujące wdrożenie geograficznych systemów informacyjnych (zwanych dalej GIS), dla co najmniej 32 użytkowników końcowych, rozumianych jako - pracownicy uprawnieni do korzystania z aplikacji (32 licencje) A.3. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, potwierdzone przez bank, w wysokości nie niższej niż 20 % oferowanej ceny. A.4. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie niższej niż 5 000 000 złotych. A.5.Posiadają certyfikat jakości (ISO lub inne oficjalne certyfikacje) w zakresie świadczenia usług informatycznych. B. Do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w liczbie 7. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 7, Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich Wykonawców. Jeżeli liczna Wykonawców spełniających wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 7, do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów zgodnie z kryteriami opisanymi poniżej. Kryteria oceny Wykonawców: 1. Doświadczenie w realizacji zamówień o podobnym charakterze i skali - D, 2. Doświadczenie w realizacji złożonych projektów informatycznych - I, 3. Zdolność techniczna - T. Łączna liczba punktów dla Wykonawcy stanowi sumę punktów otrzymanych w ramach poszczególnych kryteriów (D + I + T). Ad 1 Doświadczenie w realizacji zamówień o podobnym charakterze i skali. Punkty będą przyznawane Wykonawcom oddzielnie za każde zamówienie o podobnym charakterze i skali, przedstawione w wykazie określonym w pkt III.2.1.3. Za każde zamówienie punkty będą przyznawane zgodnie z następującym wzorem: Di = przyłącza + (Sekcje* 10) Punkty dla Wykonawcy w ramach kryterium doświadczenie D = D1 + D2 + ...Di gdzie: Di - punkty za pojedynczy projekt, D - suma punktów Wykonawcy w ramach kryteriów. Przyłącza - ilość przyłączy wprowadzonych do systemu, w tysiącach sztuk (wartość wskazana dla danego zamówienia w wykazie, o którym mowa w sekcji III.2.1,3). Sekcje - ilość sekcji mapy zasadniczej (bez względu na skalę) obszaru, dla którego dane kartograficzne zostały wprowadzone do systemu, w tysiącach sztuk (wartość wskazana dla danego zamówienia w wykazie, o którym mowa w sekcji III.2.1.3). Uwaga: Maksymalna suma punktów dla pojedynczego projektu wynosi 250. Ad 2 Doświadczenie w realizacji złożonych projektów informatycznych. Punkty będą przyznawane Wykonawcom oddzielnie za każdy projekt, przedstawiony w wykazie określonym w pkt III.2.1.3. Za każdy projekt przyznanych zostanie 30 punktów. Uwaga; Maksymalna suma punktów dla Wykonawcy w ramach kryterium wynosi 120. Ad 3 Zdolność techniczna Na podstawie informacji, o których mowa w pkt III.2.1.3, Wykonawcom mającym: powyżej 80 pracowników o kwalifikacjach informatycznych, w tym powyżej 20 pracowników posiadających doświadczenie w realizacji zamówień o zbliżonym zakresie i charakterze, przyznanych zostanie 150 punktów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty określone w par. 1 ust. 1 pkt 1, 4, 5,6 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w puszkowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 71 poz. 645), zwanym dalej "Rozporządzeniem", z zastrzeżeniem treści par. 2 Rozporządzenia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Dokumenty określone w par. 1 ust. 3 Rozporządzenia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lal lub będących w trakcie realizacji o charakterze i skali podobnej do przedmiotowego zamówienia z podaniem klienta, terminu realizacji, ilości przyłączy, dla których Wykonawca wprowadził dane do systemu GIS oraz, obszaru (ilości sekcji mapy zasadniczej w arkuszach formatu A1 w skali w której prowadzony jest zasób), dla którego Wykonawca wprowadził do systemu GIS dane kartograficzne. 2. Wykaz projektów informatycznych o złożonym charakterze, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat z podaniem klienta oraz terminu realizacji. Przez projekt informatyczny o złożonym charakterze należy rozumieć wdrożenie systemu informatycznego w ramach którego: - wartość wykonanych usług wdrożenia Wykonawcy była większa niż 20 000 000 zł, - wartość wykonanych usług projektowania i programowania Wykonawcy była większa niż 3 000 000 zł. 3. Oświadczenie o ilości pracowników o kwalifikacjach informatycznych (określenie powyżej 40 lub powyżej 80) w tym posiadających doświadczenie w realizacji zamówień o zbliżonym zakresie i charakterze (określenie powyżej 10 lub powyżej 20). 4. Lista pracowników posiadających doświadczenie w realizacji zamówień o zbliżonym zakresie i charakterze, ze wskazaniem zamówień, w których uczestniczyli. 5. Certyfikat jakości (ISO lub inne oficjalne certyfikacje) w zakresie świadczenia usług informatycznych. 2.1.4) Inne informacje: Postępowanie prowadzone w trybie negocjacji z ogłoszeniem - art. 127 ust. 1 ustawy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 204 - 202150 z dnia 21.10.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 40% 2. Funkcjonalność i organizacja prac - 50% 3. Poziom upustu przy zakupie map - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/DZ/2/GIS/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 16.12.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 15.03.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.03.2006, godzina 09:30, siedziba zamawiającego, sala 001 bud. B.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Udział Wykonawcy w postępowaniu wymaga złożenia w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 16.12.2005 r. do godz. 9:00, pokój 202 następujących dokumentów : 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniach. 2. Wykaz; zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat lub będących w trakcie realizacji O charakterze i skali podobnej do przedmiotowego zamówienia z podaniem klienta, terminu realizacji, ilości przyłączy, dla których Wykonawca wprowadził dane do systemu G1S oraz obszaru (ilości sekcji mapy zasadniczej w arkuszach formatu Al), dla którego Wykonawca wprowadził do systemu GIS dane kartograficzne 3. Wykaz projektów informatycznych o złożonym charakterze, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat z podaniem klienta, terminu realizacji, ilości przyłączy. Przez projekt informatyczny o złożonym charakterze należy rozumieć wdrożenie systemu informatycznego, w ramach którego: - wartość wykonanych usług wdrożenia Wykonawcy była większa niż 20 000 000 zł, - wartość wykonanych usług projektowania i programowania Wykonawcy była większa niż 3 000 000 zł. 4. Oświadczenie o ilości pracowników: o kwalifikacjach informatycznych (określenie powyżej 40 lub powyżej 80), posiadających doświadczenie w realizacji zamówień o zbliżonym zakresie i charakterze (określenie powyżej 10 lub powyżej 20). 5.Lista pracowników posiadających doświadczenie w realizacji zamówień o zbliżonym zakresie i charakterze, ze wskazaniem zamówień, w których uczestniczyli. 6.Certyfikat jakości (ISO lub inne oficjalne certyfikacje) w zakosie świadczenia usług informatycznych. 7.Dokumenty określone w par. 1 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 6 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 poz. 645), zwanym dalej "Rozporządzeniem", z zastrzeżeniem treści par. 2 Rozporządzenia. 8. Dokumenty określone w par. 1 ust. 3 Rozporządzenia Informacje dodatkowe do sekcji IV. 1.2) Do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w liczbie 7. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 7, Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich Wykonawców. Jeżeli licznb Wykonawców spełniających wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 7, do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów zgodnie z kryteriami opisanymi w punkcie III.2.1. 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.