Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-06
Ogłoszenie nr 607746-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach: Dostawa mebli dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji Bezpieczna Przystań-zadanie nr 6
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
51425985927000, ul.
ul. Jagiellońska
25
,
40-032
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 077 777, , e-mail
zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl, , faks
322 077 395.
Adres strony internetowej (URL): https://www.katowice.uw.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.katowice.uw.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.katowice.uw.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
papierowo
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
40-032 Katowice ul. JAGIELLOŃSKA 25
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Numer referencyjny:
BA.I.272.27.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
9
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach. 39.13.00.00 - Meble biurowe - meble biurowe Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań częściowych: 1) Zadanie częściowe nr 1 - dostawa mebli biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2 - meble biurowe Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny). 2) Zadanie częściowe nr 2 - dostawa regałów z metalowymi żaluzjami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141100-3 - regały. Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny). 3) Zadanie częściowe nr 3 - dostawa regałów metalowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141100-3 - regały Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny). 4) Zadanie częściowe nr 4 - dostawa sof. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39143110 - 0 - łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny). 5) Zadanie częściowe nr 5 - dostawa stołu składanego plastikowo-stalowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39121200-8 -stoły Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny). 6) Zadanie częściowe nr 6 -dostawa szafki z umywalką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39144000-3 - meble łazienkowe Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny). Zamówienie jest współfinansowane z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji Bezpieczna Przystań. 7) Zadanie częściowe nr 7 - dostawa krzeseł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0 krzesła Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny) 8) Zadanie częściowe nr 8 - dostawa szafek ubraniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3 meble Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny). 9) Zadanie częściowe nr 9 - dostawa foteli dyspozytorskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.9. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8 - fotele Okres gwarancji: 12 miesięcy (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny).
II.5) Główny kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Powyższe dokumenty znajdują się w rejestrach, które są ogólnodostępnymi i bezpłatnymi bazami danych, zatem Zamawiający pobierze samodzielnie informacje z tych baz. 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1445) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2, na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, składa następujące dokumenty:
1) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2.1 i/lub 2.2 i/lub 2.3 i/lub 2.4 i/lub 2.5 i/lub 2.6 i/lub 2.7 i/lub 2.8 i/lub 2.9 do SIWZ odpowiednio do zadania, na które wykonawca składa ofertę
oraz
zadanie częściowe nr 1 (dostawa mebli biurowych):
a) próbki płyt meblowych o wymiarach 50x50 cm w kolorach calvados 1937 lub równoważny, brzoza R3023 lub równoważny, olcha lub równoważny. Próbka płyty meblowej musi posiadać proponowany system zabezpieczający przed przypadkowym wysunięciem się półki z szafy;
b) zdjęcia wybranych przez Wykonawcę, dwóch różnych oferowanych pozycji mebli biurowych (uwaga:1 zdjęcie mebla w kolorze calvados, 1 zdjęcie mebla w kolorze brzoza); Zamawiający dopuszcza złożenie projektu fotorealistycznego mebla (odzwierciedlającego), w dwóch powyżej wskazanych kolorach.
zadanie częściowe nr 2 (dostawa regałów metalowych):
a) zdjęcie każdego oferowanego regału metalowego. Zamawiający dopuszcza złożenie projektu fotorealistycznego regału
zadanie częściowe nr 3 (dostawa regałów metalowych):
a) zdjęcie oferowanego regału metalowego. Zamawiający dopuszcza złożenie projektu fotorealistycznego regału
zadanie częściowe nr 4 (dostawa sof):
a) zdjęcie oferowanych modelu sofy. Zamawiający dopuszcza złożenie projektu fotorealistycznego sofy.
b) próbki kolorystyczne proponowanych tkanin tapicerskich; próbnik powinien zawierać co najmniej 2 odcienie koloru ciemnoszarego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2.1 i/lub 2.2 i/lub 2.3 i/lub 2.4 i/lub 2.5 i/lub 2.6 i/lub 2.7 i/lub 2.8 i/lub 2.9 do SIWZ odpowiednio do zadania, na które wykonawca składa ofertę oraz zadanie częściowe nr 1 (dostawa mebli biurowych): a) próbki płyt meblowych o wymiarach 50x50 cm w kolorach calvados 1937 lub równoważny, brzoza R3023 lub równoważny, olcha lub równoważny. Próbka płyty meblowej musi posiadać proponowany system zabezpieczający przed przypadkowym wysunięciem się półki z szafy; b) zdjęcia wybranych przez Wykonawcę, dwóch różnych oferowanych pozycji mebli biurowych (uwaga:1 zdjęcie mebla w kolorze calvados, 1 zdjęcie mebla w kolorze brzoza); Zamawiający dopuszcza złożenie projektu fotorealistycznego mebla (odzwierciedlającego), w dwóch powyżej wskazanych kolorach. zadanie częściowe nr 2 (dostawa regałów metalowych): a) zdjęcie każdego oferowanego regału metalowego. Zamawiający dopuszcza złożenie projektu fotorealistycznego regału zadanie częściowe nr 3 (dostawa regałów metalowych): a) zdjęcie oferowanego regału metalowego. Zamawiający dopuszcza złożenie projektu fotorealistycznego regału zadanie częściowe nr 4 (dostawa sof): a) zdjęcie oferowanych modelu sofy. Zamawiający dopuszcza złożenie projektu fotorealistycznego sofy. b) próbki kolorystyczne proponowanych tkanin tapicerskich; próbnik powinien zawierać co najmniej 2 odcienie koloru ciemnoszarego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin wykonania | 30,00 |
Dodatkowa gwarancja | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy PZP, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać jedynie z następujących okoliczności: a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, b) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, c) dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że zaproponowane przez niego w ofercie produkty nie są dostępne na rynku w wyniku zakończenia ich produkcji lub wycofania ze sprzedaży, d) w przypadkach określonych w art.144 ust.1 pkt. 2-6 Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | dostawa mebli biurowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 84
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania | 30,00 |
Dodatkowa gwarancja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | dostawa regałów z metalowymi żaluzjami |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 84
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin wykonania | 30,00 |
Dodatkowa gwarancja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | dostawa regałów metalowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39141100-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 84
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania | 30,00 |
dodatkowa gwarancja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | dostawa sof |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39143110-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania | 30,00 |
dodatkowa gwarancja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | dostawa stołu składanego plastikowo-stalowego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39121200-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
dodatkowa gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | dostawa szafki z umywalką |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39144000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
dodatkowa gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | dostawa krzeseł |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39112000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
dodatkowa gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | dostawa szafek ubraniowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
dodatkowa gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | dostawa foteli dyspozytorskich |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39113100-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
dodatkowa gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa wyposażenia do pracowni samochodowej w postaci symulatora dachowania w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start"
- Sukcesywne świadczenie usługi w zakresie opracowania graficznego, składu i druku oraz dostawy publikacji w ramach projektu "Regionalne Obserwatorium Procesu Transformacji 2.0 (ROPT 2.0)"
- Dostawy warzyw, owoców i pieczarek do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Opracowanie dokumentacji dla budynku przy ul. Markiefki 64 wraz z pełnieniem kompleksowego nadzoru autorskiego oraz opracowanie dokumentacji dla budynku przy ul. Markiefki 66
- "Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej"
- Sukcesywna dostawa części do urządzeń rozdrabniających, do MPGK Sp. z o.o. w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli gabinetowych i wypoczynkowych oraz elementów umeblowania do Kancelarii Sejmu
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Przebudowa Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach - dostawa wyposażenia
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej -I
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.