Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-26
Chełmek: DOSTAWA KOPARKO - ŁADOWARKI W LEASINGU OPERACYJNYM
nowej lub używanej rocznik 2004 - 2008
Numer ogłoszenia: 60788 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Chełmku sp. z o.o., ul. Piastowska 18, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 0-33 8461261, fax 0-33 8461289.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOPARKO - ŁADOWARKI W LEASINGU OPERACYJNYM nowej lub używanej rocznik 2004 - 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia na dostawę koparko-ładowarki w leasingu operacyjnym na rzecz zamawiającego - nowej lub używanej rocznik 2004 - 2008 o następujących parametrach: Parametry techniczne: 1.silnik wysokoprężny o mocy minimum 74 kW, 2.napęd na obie osie 4 x 4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie, 3.układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 4.most przedni wahliwy, 5.układ hamulcowy działający - z możliwością wyboru - na jedną lub dwie osie i z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu, 6.układ elektryczny min. 12 V: przewody elektryczne w pancerzach, zabezpieczone przed wilgocią, 7.układ hydrauliczny, kompensujący drgania układu ładowarkowego w czasie jazdy, 8.pompa hydrauliczna zębata, 9. automatyczna skrzynia biegów z elektrycznym przełącznikiem zmiany kierunku jazdy 10.opony przednie 12,5 x 20 (nowe), opony tylne 18,4x26 (nowe), 11.kabina ROPS/FOPS wyposażona w : ogrzewanie, wentylator, uchylane okna boczne, uchylaną tylną szybę z wycieraczką, dwa lusterka wsteczne, lusterko w kabinie, poziom hałasu do 80 dB, 12.stabilizatory tylne wysuwane hydraulicznie z regulacją luzów, 13.ramię koparkowe z wysuwem teleskopowym o głębokości kopania co najmniej do 5,9 m, 14.2 łyżki koparki o szerokości: 0,4 m i 0,6 m, 15.udźwig na wysuniętym ramieniu koparkowym, do min. 1500 kg, 16.kąt zamykania łyżki koparkowej minimum 200 st., 17.łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna 4w1 o szer. 2350 mm i pojemności 1,0 m3 z widłami do palet, 18.wysokość załadunku 3,2 m, 19.udźwig na widłach do palet do 1000 kg, 20.płynna regulacja zacisku szczęki łyżki ładowarkowej, 21.instalacja hydrauliczna umożliwiająca podłączenie ręcznego młota hydraulicznego, 22.immobilaizer, 23.błotniki kół przednich, 24.oświetlenie maszyny do poruszania się po drogach publicznych, 25.oświetlenie robocze: reflektory przednie i reflektory tylnie. 26.lampa migowa, 27.instrukcja obsługi w języku polskim, 28.katalog części zamiennych. Przedmiot leasingu należy dostarczyć do siedziby zamawiającego. Na przedmiot leasingu dostawca zobowiązuje się udzielić 60 - dniowego okresu gwarancji na używaną koparko-ładowarkę , 1 rok na nową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.10 - Koparki mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w kwocie 4000,00 PLN (słownie cztery tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania tego rodzaju zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. W zakresie spełnienia warunków opisanych w punkcie 5, Wykonawcy złożą oświadczenie (załącznik nr 2) 1. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 1). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące parametry: a)uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz złożenie wymaganych oświadczeń, b)przedłożenie wymaganych dokumentów, c)wpłacenie wadium d)przedłożenie ceny oferty, nie zawierającej omyłek rachunkowych, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub nie zawierającej błędów w obliczeniu ceny. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia. Na podstawie art. 89 ustawy nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć, wraz z ofertą następujące dokumenty na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium w dopuszczalnej formie, 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) w przypadku ustanowienia pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, oryginał lub kopię poświadczoną notarialne, 9) wykaz wykonanych usług i dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom/usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, (nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że te dostawy/usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru), zamawiający wymaga, co najmniej 2 dostaw/usług odpowiadających swoim zakresem, rodzajem i wartością dostawom/usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 10) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, bezwzględnie ma zastosowanie § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. W przypadku oferty składanej przez dwa i więcej podmiotów, każdy podmiot z osobna zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów, wystawionych indywidualnie na ten podmiot, określonych w Rozdziale IV ust. 1 pkt. 2, 5-7. Pozostałe wymagane dokumenty podmioty te składają razem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. stan techniczny ( kryteria w %) - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: //www.mzgk.chelmek.aanet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Chełmku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Chełmku, ( kod 32-660 ), Chełmek ul. Piastowska 18,.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego w Chełmku ul. Piastowska 18, pok. Nr. 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI CHEŁMEK
więcej: przetargi CHEŁMEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem dla Gdańskie Wody sp. z o.o.
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Zakup koparki podsiębiernej.
- Zakup koparko-ładowarki do prac kanalizacyjnych
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach fabrycznie nowej koparko-ładowarki
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.