Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-19
Lędziny: Utrzymanie czystości na terenie miasta Lędziny
Numer ogłoszenia: 6078 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny , ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ledziny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie miasta Lędziny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 3 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA A. Utrzymanie czystości ulic miejskich : Zakres obowiązków: mechaniczne zamiatanie min. 1 x w tygodniu dróg, placów i parkingów na terenie miasta, powodujące usunięcie wszelkich zanieczyszczeń sypkich, odpadów , liści, błota, ziemi - pow. ok. 235.700,00 m2; ręczne czyszczenie chodników - zamiatanie chodników , placów i terenów przyległych do 5 m od ich krawędzi (śmieci, opony, gruz), liści, trawy , błota, ziemi, darni (z asfaltu, płytek, płyt , krawężników, obrzeży oraz ze spoin pomiędzy nimi - pow,. ok. 10 620,00 m2; chemiczne czyszczenie - całkowite usunięcie wszelkich przerostów zieleni ze szczelin , spoin pomiędzy krawężnikami, obrzeżami i asfaltu poprzez oprysk środkiem chemicznym ; wyjazd interwencyjny - drobna praca porządkowa powodująca usunięcie wszelkich zanieczyszczeń na zgłoszenie Straży Miejskiej lub inspektora wydziału Inwestycji i Gospodarki Miejskiej za wyjątkiem martwych zwierząt; obsługa akcji - /Dzień ziemi/ i /Sprzątanie świata/ , odpusty, festyny - usunięcie zebranych odpadów z wyznaczonych punktów miasta ; obsługa imprez - oczyszczenie zleconego terenu, jednokrotnie przed i po oraz w sposób bieżący w trakcie imprezy wraz z rozstawieniem i późniejszym opróżnieniem workowych koszy 100 l i kontenerów 1100 l; usuwanie napisów , kontenerów, murów i podobnych powierzchni poprzez zmywanie rozpuszczalnikiem lub zamalowanie do stanu pierwotnego; chemiczne usuwanie plam olejowych z chodników lub parkingów. B. Utrzymanie czystości wiat przystankowych. Zakres obowiązków: usuwanie śmieci z przydrożnych koszy od. 100 szt. opróżnianie raz w tygodniu w godz. 700 do 1600 natomiast po przepełnieniu wraz z uprzątnięciem terenu wokół nich. ; sprzątanie wiat przystankowych z wszelkich plakatów i zanieczyszczeń, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym; wywóz śmieci i odpadów z kontenerów ustawionych w pobliżu cmentarzy; W zakresie cen należy podać: cenę jednostkową zamiatania 1mb jezdni -...........zł / 1mb cenę jednostkową zamiatania 1mb chodnika z usunięciem nieczystości -...........zł / 1mb czyszczenie chemiczne chodników za -...........zł / 1mb cenę jednego wyjazdu interwencyjnego -............ zł 1wyjazd cenę obsługi akcji /dzień ziemi/ i /sprzątanie świata/, wywóz i utylizację t śmieci -.............zł / 1t cenę obsługi imprez (festyny, odpusty, dożynki) : a)za opróżnienie kosza o poj. 100 l -.......... ..zł /1szt b)za opróżnienie kontenerów 1100 l -............zł / 1szt cenę usuwanie napisów za -............zł / 1m2 opróżnienie 1 kosza ulicznego -............zł / 1szt opróżnienie pojemnika - o pojemności 7 m3 -..............zł / 1szt - o pojemności 1100 litrów -..............zł / 1szt - o pojemności 110 litrów -..............zł / 1szt - sprzątanie wiaty przystankowej z przyległym terenem -..............zł / 1szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1.W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum dwóch usług w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania wraz z dokumentami(np. referencjami) potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie. (§ 6 ust.3 pkt 3.1. i 3.2.) załącznik Nr 4. 2.W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa a § 6 ust. 2 i ust. 7. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy. 3.Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sporządzony przez Wykonawcę według załącznika Nr 1 do siwz Formularz Ogólny Oferty. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zawartych w §5 ust. 1 pkt. 1.1 siwz, Zamawiający żąda: - Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, o których mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. Zezwolenie winno zawierać co najmniej odpady sklasyfikowane pod pozycją 20 03 03 - Odpady z czyszczenia ulic i placów, w katalogu odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. W sprawie katalogu odpadów. (Dz. U. Nr 112, poz. 1206). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument ten musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej-odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zawartych w §5 ust. 1 pkt. 1.2 SIWZ, Zamawiający żąda: 3.1.Wykazu wykonanych usług i wykaz posiadanego sprzętu: 3.1.1. Załącznik Nr 4 do SIWZ wykonanych minimum dwóch usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3.1.2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik Nr 5. Zabezpieczenie sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne zamiatanie ulic tj. - jednej zamiatarki ulicznej z funkcją zraszania o wydajności min. 11.000 m2/godz. - 1szt. jednego samochodu dostawczego o ładowności do 3 ton - 1 szt. ciągnik do 3,5 t - 1 szt. Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował winien złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zawartego w §5 ust. 1 pkt. 1.3 SIWZ. Zamawiający żąda: - Posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną wymóg ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dotyczy łącznie kwoty nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 1)Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli Zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczeń , ofert oraz innych dokumentów również w języku kraju, w którym zamówienie jest udzielone. a)Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.1.1 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją /za zgodność z oryginałem/ pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1.1 oraz jej podpisem. b)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca) załącznik Nr 2 do siwz. c)Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy). d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Zaleca się wyczerpać zobowiązanie skarbowe do ustanowionego pełnomocnictwa. Rozliczenie to Zamawiający uzna za wypełnione, jeżeli data wystawienia pełnomocnictwa będzie w terminie do którego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego o którym mowa w ust.1 pkt. 1.1. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. e)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ledziny.pl/bip/content/show.php?pg=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ledziny
ul. Lędzińska 55
430143 Lędziny
pokój 105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 08:50, miejsce: Urząd Miasta Ledziny ul. Lędzińska 55 430143 Lędziny pokój 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LĘDZIN
- Zakup oraz dostawa ambulansu typu A2 dla Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lędzinach
- Wykonywanie w trybie awaryjnym robót budowlanych - remontów w zakresie usuwania szkód górniczych spowodowanych ruchem zakładu górniczego w kominach metodą szlamowania dla potrzeb KWK Piast-Ziemowit
- Wykonanie oświetlenia ul. Stadionowej oraz boiska treningowego w ramach I etapu inwestycji pn.: "Wykonanie oświetlenia boiska treningowego, kortów oraz ul. Stadionowej od przedszkola do parkingu"
- Świadczenie usług samochodem z podnośnikiem koszowym, bez monitoringu dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast - Ziemowit.
- Wykonywanie w trybie awaryjnym robót budowlanych - remontów w zakresie usuwania szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w obiektach i urządzeniach melioracji podstawowej i szczegółowej oraz pracach rekultywacyjnych z zagospodarowaniem terenów zdegradowanych
- Wykonanie oraz dostarczenie wraz z montażem 15 budynków mieszkalnych na potrzeby socjalne w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Mieszkania socjalne - budowa lokali wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi w Lędzinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników z piasku oraz odchwaszczanie chodników na terenie Gminy Puck.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE ZIELENI ORAZ SPRZĄTANIE W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY GNIEW
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.