Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-11-09
Og³oszenie nr 607903-N-2020 z dnia 2020-11-09 r.
Urz±d m. st. Warszawy Urz±d Dzielnicy Praga-Po³udnie: Rozbudowa modu³owa Szko³y Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 w Warszawie"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d m. st. Warszawy Urz±d Dzielnicy Praga-Po³udnie, krajowy numer identyfikacyjny
015259663, ul.
ul. Grochowska
274
,
03-841
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 4435509, , e-mail
ppl.wzp@um.warszawa.pl, , faks
22 4435552.
Adres strony internetowej (URL): www.pragapld.waw.pl; nowy adres e-mail: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zamowienia.pragapld.waw.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferta musi byæ z³o¿ona w formie pisemnej, w trwale zamkniêtym opakowaniu
Adres:
Oferty nale¿y sk³adaæ w siedzibie Wydzia³u Zamówieñ Publicznych przy ul. Podskarbiñskiej 6, 03-833 Warszawa, pok.217 (II piêtro).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Rozbudowa modu³owa Szko³y Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 w Warszawie"
Numer referencyjny:
UD-VI-ZP/42/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa modu³owa Szko³y Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 w Warszawie. Zakres robót, o których mowa w pkt 1 powy¿ej, obejmuje wykonanie robót budowlanych m.in. takich jak: o Wszystkie obowi±zki wymienione w umowie pomiêdzy Wykonawc±, a Zamawiaj±cym oraz wszystkie roboty budowlane i prace opisane projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjami, uzgodnieniami, pozwoleniami, a tak¿e wszelkie roboty towarzysz±ce oraz inne niezbêdne do prawid³owego wykonania zadania (nawet je¶li nie s± bezpo¶rednio przywo³ane w projektach lub specyfikacjach), a tak¿e wszelkie roboty budowlane, prace i zadania wynikaj±ce z poszczególnych zeszytów warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ITB, o roboty przygotowawcze: wyciêcie drzew, usuniêcie karp i korzeni oraz dokonanie nasadzeñ zastêpczych i ewentualne w zale¿no¶ci od potrzeb poniesienie kosztów wynikaj±cych z Decyzji Marsza³ka Województwa Mazowieckiego nr 909/2019/PE-ZD-II z dnia 20 sierpnia 2019r. (znak PE-ZD-II.7120.1.701.2019.DP) zezwalaj±cej na usuniêcie drzew, a tak¿e w zale¿no¶ci od potrzeb wyst±pienie o zmianê decyzji na wycinkê drzew w zakresie terminu na usuniêcia i nasadzenia zastêpcze. o wykonanie nowej czê¶ci budynku szko³y wraz z zagospodarowaniem dzia³ki, parkingami, placami zabaw, ci±gami komunikacyjnymi, zieleni± i przy³±czami itd. wg. za³±czonej do SIWZ dokumentacji projektowej i formalno-prawnej, o wykonanie wszystkich instalacji wewnêtrznych i zewnêtrznych oraz wêz³a cieplnego opisanych dokumentacj± projektow±, o wykonanie prac i robót dotycz±cych zieleni, o dostawa wyposa¿enia zawartego w dokumentacji projektowej oraz monta¿ tego wyposa¿enia. Dostarczone wyposa¿enie musi spe³niaæ wymagania i parametry opisane w dokumentacji projektowej, (UWAGA: zamówienie nie dotyczy tylko wyposa¿enia zawartego w tabeli zestawczej wyposa¿enia ruchomego), o wykonanie tzw. "bia³ego monta¿u" tj. dostawa i pod³±czenie umywalek, wanien, brodzików, sedesów i innych elementów ceramicznych oraz armatury koñcz±cej instalacje ciep³ej i zimnej wody w konkretnych punktach odbiorczych, o wykonanie robót wykoñczeniowych i instalacyjnych zgodnie z dokumentacj± projektow±, przepisami, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych ITB i innymi niezbêdnymi opracowaniami, o wykonanie ¶wiadectwa charakterystyki energetycznej budynku, o wykonanie dwóch prób (badañ) szczelno¶ci budynku (blower door test) wg. PN-EN 13829 / ISO 9972. Pierwsz± próbê nale¿y wykonaæ w stanie surowym zamkniêtym (np. przed wylewkami i tynkowaniem - o terminie wykonania decyduje Kierownik Budowy i Inspektor Nadzoru Inwestorskiego) i drug± próbê szczelno¶ci po wykonaniu wszystkich prac maj±cych wp³yw na szczelno¶æ budynku. Wykonawca wyniki badania musi przekazaæ Zamawiaj±cemu do akceptacji dla pierwszego badania w ci±gu 3 dni od wykonania i drugiego badania najpó¼niej przed odbiorem koñcowym budynku. Wymagany przez Zamawiaj±cego poziom szczelno¶ci - n50 < 1,5 1/h w czê¶ci budynku z wentylacj± mechaniczn±, oraz n50 < 3,0 1/h w czê¶ci budynku z wentylacj± grawitacyjn± lub hybrydow±, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do aktualnego Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y wykonanie projektów warsztatowych zapewniaj±cych szczelno¶æ budynku w zale¿no¶ci od potrzeb i uzgadnianie z Inspektorem Nadzoru i Projektantem, o zorganizowanie zaplecza budowy i zabezpieczenie we w³asnym zakresie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonaniu przedmiotu umowy oraz sprawowanie dozoru mienia na terenie robót we w³asnym zakresie i na w³asny koszt, w tym wykonanie na czas budowy tymczasowych przy³±czy wody i kanalizacji i ich demonta¿ przed odbiorem koñcowym budynku, o zorganizowanie (wraz z pokryciem wszelkich op³at z tego tytu³u tj. utrzymanie, media, sprz±tanie, ogrzewanie) na zapleczu budowy (osobnego, ogrzewanego, zamykanego na klucz, z dostêpem do drzwi, okna, z grzejnikiem i z instalacj± elektryczn±, dostêpem do internetu oraz z dostêpem do wc, a tak¿e wyposa¿onego w biurko, krzes³o, szafê zamykan± na dokumenty) jednego pomieszczenia biurowego wspólnego dla przedstawicieli Zamawiaj±cego i dla Nadzoru Inwestorskiego o wymiarach wewnêtrznych min. 2x5m (min. 10 m2) z oknem. o zorganizowanie na zapleczu budowy osobnego pomieszczenia do prowadzenia narad koordynacyjnych o powierzchni u¿ytkowej min 20m2 wraz z niezbêdnym wyposa¿eniem do prowadzenia narad tj. stó³ i krzes³a, o wywiezienie elementów z rozbiórki, gruzu, o tyczenie geodezyjne budynku i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, o kompleksowa geodezyjna obs³uga inwestycji w pe³nym zakresie technicznym i merytorycznym przez geodetê z uprawnieniami z zakresu geodezyjnej obs³ugi inwestycji, o inne roboty budowlane opisane w dokumentacji projektowej, o wszystkie inne prace i roboty budowlane niezbêdne do prawid³owego kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, nawet je¶li nie s± opisane w projekcie budowlanym, projektach wykonawczych czy w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegó³owy zakres prac okre¶la opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiary - za³±czniki nr 8, 9, 10, 11, 12 do niniejszej SIWZ. 2. Dodatkowe obowi±zki Wykonawcy wynikaj±ce z klauzuli spo³ecznej Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu stosuje klauzulê spo³eczn± na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Wykonawca lub Podwykonawca przez ca³y okres wykonywania przedmiotu umowy zobowi±zany jest zatrudniaæ, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, pracowników bezpo¶rednio realizuj±cych prace na terenie budowy, zatrudnionych w pe³nym wymiarze czasu pracy (z wy³±czeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji). Czynno¶ci wykonywane przez pracowników bêd± polegaæ na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ). Szczegó³owe obowi±zki dotycz±ce stosowania klauzuli spo³ecznej opisane s± w § 23 umowy.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45210000-2 |
45111291-4 |
45300000-0 |
45400000-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2021-12-10
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Za spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie: sytuacji finansowej i ekonomicznej, wyka¿± ¿e: dysponuj± ¶rodkami finansowymi w kwocie 3 000 000,00 z³ (trzy miliony z³otych) lub zdolno¶ci± kredytow± na kwotê 3 000 000,00 z³ (trzy miliony z³otych), w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Za spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wyka¿±, ¿e:
a) w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedn± robotê polegaj±c± na wybudowaniu budynku u¿yteczno¶ci publicznej (budynek o kubaturze nie mniejszej ni¿ 2000 m3 w technologii tradycyjnej murowanej i/lub w technologii monolitycznej (polegaj±cej na wykonywaniu konstrukcji z ¿elbetu), za wyj±tkiem obiektów przemys³owych wielkogabarytowych typu hale stalowe, systemowe hale, hale przemys³owe, magazyny, gara¿e i myjnie samochodowe) wraz z przy³±czami i urz±dzeniem przyleg³ego terenu, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 3 miliony z³otych brutto.
UWAGA!!! Pod pojêciem " budynek u¿yteczno¶ci publicznej" Zamawiaj±cy rozumie- budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki spo³ecznej i socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostêpny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, budynek biurowy i socjalny.
b) dysponuj± osobami, skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególno¶ci
odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej:
b.1) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej;
b.2) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej;
b.3) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, ;
b.4) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
b.5) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych;
b.6) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia geodezyjne w zakresie 4 tj. geodezyjna obs³uga inwestycji
(w rozumieniu prawa geodezyjnego i kartograficznego) .
Osoby przewidziane do pe³nienia funkcji kierownika robót musz± posiadaæ uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w ustawie - Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 z pó¼. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w ustawie o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r., poz. 1117). W przypadku uprawnieñ budowlanych wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - uprawnienia musz± obejmowaæ zakres zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które naby³y kwalifikacje wymagane do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie poza terytorium RP, osoby te musz± posiadaæ decyzje o uznaniu kwalifikacji zawodowych w danej bran¿y budowlanej zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018r. poz. 2272 z pó¼. zm.) lub posiadaæ prawo do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
4. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia bêdzie dokonywana na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ wg zasady: spe³nia/nie spe³nia.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów, które potwierdzaj± okoliczno¶ci spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia tj.:
1) W celu potwierdzenia zdolno¶ci finansowej lub ekonomicznej:
a) informacjê z banku lub ze spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê 3 000 000,00 z³ (trzy miliony z³otych), wystawion± w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) W celu potwierdzenia spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 8 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie.
Wykaz winien zawieraæ m.in. rodzaj i warto¶æ wykonanych robót, daty, miejsca wykonania i podmioty, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ).
Do powy¿szego wykazu powinny byæ do³±czone dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi.
Wykaz winien zawieraæ informacje na temat kwalifikacji zawodowych, wykszta³cenia i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia wskazanych osób, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 7 do SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wype³niony Formularz oferty zgodny ze wzorem z za³±cznika nr 1 do SIWZ. 2. O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp - wg. za³±cznika nr 2. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. 3. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wg za³±cznika nr 3. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. 4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, ¿e bêdzie dysponowa³ niezbêdnym zasobem tych podmiotów - sk³ada w szczególno¶ci pisemne zobowi±zanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca sk³ada zobowi±zanie w formie orygina³u - wg za³±cznika nr 4, Zamawiaj±cy wymaga aby sk³adany dokument zawiera³ informacje dotycz±ce w szczególno¶ci: o zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu o sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez Wykonawcê, przy wykonaniu zamówienia, o zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, o czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz± (podwykonawstwo). 5. Pe³nomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest sk³adana przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie lub gdy oferta zosta³a podpisana przez inn± osobê ni¿ umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy). 6. Potwierdzenie wp³aty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysoko¶æ wadium
Wykonawca zobowi±zany jest, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
100 000,00 PLN (sto tysiêcy z³otych)
2. Forma wadium
1) Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z
tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 t.j.)
3. Termin i miejsce wniesienia wadium
1) Wadium nale¿y wnie¶æ najpó¼niej do dnia 24.11.2020 r. do godz. 10:00.
2) W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu ustalon± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego BANK CITI HANDLOWY W WARSZAWIE Nr 51 1030 1508 0000 0005 5000 7096. Kserokopiê dowodu wp³aty nale¿y do³±czyæ do oferty.
Uwaga!!! O uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wp³acono w wymaganym terminie, decyduje data wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego.
3) W przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach okre¶lonych w punkcie 2. niniejszego rozdzia³u, dokument wadium nale¿y z³o¿yæ w depozycie w pok. 208 Urzêdu Dzielnicy Praga Po³udnie, ul. Grochowska 274 (godz. pracy: poniedzia³ek - pi±tek od 8 30 do 15 30), a kserokopiê potwierdzenia z³o¿enia wadium wraz z kserokopi± dokumentu wadium potwierdzone przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y do³±czyæ do oferty. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ do³±czenia do oferty orygina³u porêczenia lub gwarancji. W takim wypadku dokument nie powinien byæ z³±czony z ofert± w sposób trwa³y.
Beneficjentem wskazanym w gwarancji/porêczeniu musi byæ Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica Praga-Po³udnie, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa.
Z³o¿one porêczenie lub gwarancja powinny zawieraæ w swojej tre¶ci zobowi±zanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Przed³u¿ona gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrze¿eniem ust. 2. 2. Zmiany umowy dopuszczalne s± w nastêpuj±cych przypadkach: 1) wprowadzenia zmiany wynikaj±cej z zastosowania art. 144 ust 1 Prawa zamówieñ publicznych, 2) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy mo¿liwa bêdzie w przypadku konieczno¶ci wstrzymania wykonywania ca³o¶ci lub czê¶ci prac/robót na skutek okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy lub/i Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci takich jak: a) uwarunkowania formalno-prawne, w szczególno¶ci dotycz±ce wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, b) wyst±pienia si³y wy¿szej. Przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenie nag³e, nadzwyczajne, zewnêtrzne, nieprzewidziane i niezale¿ne od woli Stron, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie niniejszej umowy na sta³e lub na pewien czas, któremu nie mo¿na zapobiec ani przeciwdzia³aæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, c) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót - fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi byæ potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego, d) wyst±pienia przyczyn technicznych, technologicznych, e) wyst±pienia opó¼nieñ w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/wym. dokumenty powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, , f) wyst±pienia braku mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy b±d¼ te¿ wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, g) wyst±pienia przyczyny organizacyjnych, tj. brak pe³nego dostêpu do terenu budowy czy inne przyczyny le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego, h) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót, które nie wynika z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczno¶ci wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy), i) wyst±pienia konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, lub nast±pi³y zmiany w dokumentacji projektowej na wniosek Zamawiaj±cego, pod warunkiem wprowadzenia okre¶lonej modyfikacji w stosunku do za³o¿eñ przyjêtych przez Zamawiaj±cego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, j) kiedy Zamawiaj±cy uzna, ¿e w zwi±zku ze skomplikowaniem procesu realizacji inwestycji takie przed³u¿enie jest s³uszne i konieczne, które wyst±pi³o niezale¿nie od woli stron umowy i nie mo¿na ich by³o przewidzieæ na etapie podpisywania umowy, k) w przypadku kiedy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci przez Wykonawcê oka¿e siê ¿e dotrzymanie terminu jest niemo¿liwe z powodu trwania procedur administracyjnych przy wydawaniu pozwoleñ, decyzji, uzgodnieñ, opinii itp., 3) zmiana technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach: a) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji, a wynikaj±cych ze zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, c) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy. 4) zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania w przypadku pisemnej zgody Zamawiaj±cego w formie protoko³u konieczno¶ci podpisanego przez Kierownika budowy Wykonawcy, Projektanta, i Inspektora/ów Nadzoru Zamawiaj±cego i potwierdzony przez Kierownika Referatu Inwestycji w Wydziale Infrastruktury Dzielnicy Praga-Po³udnie (Zamawiaj±cego) (zaakceptowany przez Naczelnika Wydzia³u Infrastruktury Dzielnicy Praga-Po³udnie) w przypadku udowodnienia przez Wykonawcê równowa¿no¶ci rozwi±zania. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w umowie w zakresie zmiany materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy tylko w sytuacji pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego w formie wy¿ej opisanego protoko³u konieczno¶ci. W przypadku zmiany wynagrodzenia nale¿y sporz±dziæ stosowny aneks do niniejszej umowy. Je¿eli Wykonawca zawnioskuje o wykonanie jakichkolwiek robót budowlanych w innej technologii lub o zmianê materia³ów lub urz±dzeñ na inne ni¿ opisane w dokumentacji projektowej to Zamawiaj±cy wymaga ka¿dorazowo potwierdzenia równowa¿no¶ci przez niezale¿n± jednostkê badawcz± np. ITB, IMB itp.. Ciê¿ar i koszt dowodu wykazania równowa¿no¶ci spoczywa na Wykonawcy i podlega ka¿dorazowo akceptacji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i kierownika referatu Inwestycji w Wydziale Infrastruktury. 5) zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 5 w przypadku konieczno¶ci zmniejszenia zakresu zamówienia, je¿eli wyst±pi± uzasadnione okoliczno¶ci nie daj±ce siê wcze¶niej przewidzieæ i pozwol± na wykonanie przedmiotu umowy tak, by w pe³ni s³u¿y³ celowi, 6) zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 5 ust. 1 w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (okre¶lonych art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych), przy czym na Wykonawcy spoczywa obowi±zek wykazania, ¿e zmiany przepisów prawa mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia - to jest zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 3. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikaj±cego z okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej, termin mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci. 4. Zmiany umowy mog± byæ dokonane przed up³ywem terminu realizacji umowy, okre¶lonego w § 2, na pisemny wniosek z³o¿ony w terminie 7 dni od daty wyst±pienia lub powziêcia wiadomo¶ci o zaistnia³ych okoliczno¶ciach. Wniosek winien zawieraæ szczegó³owe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±dania zmiany. 5. W przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, strony ustal± tak± technologiê wykonania robót, która wyeliminuje mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu realizacji umowy. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w przypadku, gdy zmiana pozostaje w bezpo¶rednim zwi±zku przyczynowo - skutkowym z wyst±pieniem danych okoliczno¶ci, nie wykracza poza to co jest konieczne w celu przeciwdzia³ania skutkom takiej zmiany okoliczno¶ci i jest niezbêdna do wykonania przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o ud¼wigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wis³a w m. Warszawa w ci±gu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegaj±ca na rozbiórce istniej±cego przepustu w miejscowo¶ci Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbêdnym zakresie" - nr postêpowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnêtrznych ci±gów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeñ (...)
- Us³uga prania bielizny po¶cielowej, rêczników, ¶cierek, obrusów, narzut, koców, ko³der, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Us³uga dzier¿awy dystrybutorów wody dla Szko³y G³ównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szko³ach podstawowych Gminy Stê¿yca
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.